1 рік тому
Продовжуйте надсилати їм електронні листи, і будемо сподіватися, що ви також отримаєте свої гроші
Keep sending emails to them and lets hope u will get your money too
0
Продовжуйте надсилати їм електронні листи, і будемо сподіватися, що ви також отримаєте свої гроші
Keep sending emails to them and lets hope u will get your money too
Привіт, це приємно! Я просто сподіваюся, що решта гравців теж отримають гроші. 🤞👍
Чи плануєте ви грати в іншому казино після всіх цих переживань?
Hello, that's nice! I just hope that the rest of the players will get paid too. 🤞👍
Do you plan to play in another casino after all those experiences?
Інший! Круто 🙂 !!!
А як щодо вас і цього казино, ви збираєтеся залишитися? 🤔
Another one! Cool 🙂 !!!
What about you and this casino, are you going to stay? 🤔
Чорт візьми, ні! 😀 занадто багато болю під час вилучення.
Hell no! 😀 too much pain with withdraw.
Тримайся там! Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші
Hang in there! Hope you get your money
Друзі! Тримай, бажаю всім перед новим роком зірвати куш і спокійно знятися.
Friends! Hold on, I wish everyone before the new year to hit the jackpot and calmly withdraw.
Я так і думав, я б сказав, що цього достатньо 🙂
Якщо ви натрапите на хороше або знайдете щось, що варто сказати про будь-яке казино, повідомте нам 😉
I thought so, I would say that this was enough 🙂
If you come across a good one or find anything worth saying about any casino, let us know 😉
Привіт, у мене теж є відкритий. виплата. Ви не думаєте, що я коли-небудь це зроблю. Щоб отримати гроші. Немає відповідей на електронні листи. Спасибі
Hello, I also have an open one. payout. Don't you think I ever will. To recieve money. No reply to emails. thanks
Hallo ich habe auch eine offene. Auszahlung. Meinen sie ich werde nie. Geld erhalten. Auf Emails keine Antwort. Danke
Привіт,
тож ви подали заявку на відкликання, і вона все ще очікує на розгляд, чи не так? Переконайтеся, що ваш обліковий запис повністю підтверджено? І якщо так, то як довго очікується відкликання?
Я намагаюся зрозуміти, чи було б добре запропонувати вам скаргу.
Тому, будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
so you submitted the withdrawal, and it is still pending, isn't it? Just to make sure, has your account been fully verified? And if so, for how long is the withdrawal pending?
I'm trying to figure out whether it would be good to suggest the complaint to you.
So, please let me know.
Привіт. На жаль, я ще не отримав свої гроші. Чекаю вже більше тижня. У чаті в прямому ефірі сказано, що він не має справжнього контакту з менеджерами і може лише надсилати їм електронні листи та нічого не робити. Завжди втішайтеся. Від 3 робочих днів. До 7 робочих днів. Не думаю, що я щось отримаю. Так як на мої листи менеджери не відповідають. вітаю
Hi. Unfortunately I haven't received my money yet. Been waiting over a week now. The live chat says he has no real contact with the managers and can only email them and do nothing. Always be comforted. From 3 business days. To 7 working days. I don't think I'll get anything. Since my emails are not answered by the managers. Greetings
Hallo. Leider habe ich mein Geld noch nicht bekommen. Warte jetzt schon über eine Woche. Der live Chat sagt er hat keinen wirklichen Kontakt zu den Managern und kann nur Emails dahin schreiben und nix machen. Werde immer vertröstet. Von 3 Werktage. Auf 7 Werktage. Ich glaub da werde ich nichts erhalte. Da auf meine Emails nicht geantwortet wird von den Managern. Grüsse
Я чекав, щоб мені заплатили за мої перемоги з 14/11. Два тижні тому вони заплатили мені 2000 євро з 4822 євро, якими я володію. Тепер мені кажуть, що незабаром я отримаю решту... Тож я не знаю, чи отримаю я скоро решту виграшів чи ні. Я вірю, що вам колись заплатять. але можливо це буде через 2-3 місяці.
I have been waiting to get paied for my wins since 14/11. Two weeks ago they paied me 2000€ from 4822€ that they own me. Now they are telling my that i am going to get paied the rest soon... So i don't know if i will get my rest of the wins soon or not. I believe that you will get paied some time. but maybe it will be in 2-3 months.
Так. Здається, Madmoneycasino не може виплачувати гроші своїм гравцям. Як таке може бути. Доводиться тижнями чекати на гроші? Я думаю, що навряд чи гравці там депонують більше. Звідси постійно завищені бонусні пропозиції. Репутація казино погана. На сьогоднішній день я не отримав жодного електронного листа від відповідної особи в Madmoneycasino. Але вже 50 написано. Дуже сумне MadMoneycasino
Yes. It seems that Madmoneycasino cannot pay out its players. How can that be. Having to wait weeks for your money? I think that hardly any players deposit there anymore. Hence the constantly inflated bonus offers. The reputation of the casino is not doing well. To date I have not received a single email from any relevant person at Madmoneycasino. But already 50 written. Very sad MadMoneycasino
Ja .es scheint so das Madmoneycasino seine Spieler nicht ausbezahlen kann. Wie kann sowas sein. Wochenlang auf sein Geld warten zu müssen? Ich denke das kaum Spieler da noch einzahlen. Deshalb auch die ständig überhöhten bonusangebote. Es steht nicht gut um die Reputation des Casinos. Ich habe bis heute nicht eine einzige email von einer relevanten Person von Madmoneycasino erhalten. Aber schon 50 geschrieben. Sehr traurig MadMoneycasino
Привіт. На жаль, я ще не отримав свої гроші. Чекаю вже більше тижня. У чаті в прямому ефірі сказано, що він не має справжнього контакту з менеджерами і може лише надсилати їм електронні листи та нічого не робити. Завжди втішайтеся. Від 3 робочих днів. До 7 робочих днів. Не думаю, що я щось отримаю. Так як на мої листи менеджери не відповідають. вітаю
Hi. Unfortunately I haven't received my money yet. Been waiting over a week now. The live chat says he has no real contact with the managers and can only email them and do nothing. Always be comforted. From 3 business days. To 7 working days. I don't think I'll get anything. Since my emails are not answered by the managers. Greetings
Hallo. Leider habe ich mein Geld noch nicht bekommen. Warte jetzt schon über eine Woche. Der live Chat sagt er hat keinen wirklichen Kontakt zu den Managern und kann nur Emails dahin schreiben und nix machen. Werde immer vertröstet. Von 3 Werktage. Auf 7 Werktage. Ich glaub da werde ich nichts erhalte. Da auf meine Emails nicht geantwortet wird von den Managern. Grüsse
Привіт,
мені також здається, що є ймовірність, що зрештою ви отримаєте виграш. Просто це займає більше часу, ніж зазвичай.
Якщо казино не відповість або не заплатить вам протягом наступного тижня, я б розглянув скаргу на вашому місці.
Будемо сподіватися, що не знадобиться🤞
Hi there,
to me, it also seems that there is a chance that you'll get the winnings eventually. It just takes longer than usual.
If the casino fails to respond or pay you in the next week I would consider the complaint, if I were you.
Let's hope it won't be necessary🤞
Я чекав, щоб мені заплатили за мої перемоги з 14/11. Два тижні тому вони заплатили мені 2000 євро з 4822 євро, якими я володію. Тепер мені кажуть, що незабаром я отримаю решту... Тож я не знаю, чи отримаю я скоро решту виграшів чи ні. Я вірю, що вам колись заплатять. але можливо це буде через 2-3 місяці.
I have been waiting to get paied for my wins since 14/11. Two weeks ago they paied me 2000€ from 4822€ that they own me. Now they are telling my that i am going to get paied the rest soon... So i don't know if i will get my rest of the wins soon or not. I believe that you will get paied some time. but maybe it will be in 2-3 months.
Так, але ви б колись знову грали в казино? Де їм довелося б тижнями чекати на свої гроші? Я так не думаю. Я сподіваюся, що багато гравців це бачать і не захочуть випробувати ці тортури. Ви не можете запитати менеджера казино Madmoneycasino по Skype? Що відбувається з нашими грошима?
Yes, but would you ever play in a casino again. Where they would have to wait weeks for their money? I do not think so. I hope that many players see this and don't want to experience this torture. Can't you ask a Madmoneycasino Casino manager on Skype? What's going on with our money?
Ja aber würden sie jemals nochmal in einem Casino spielen. Wo sie Wochen auf ihr Geld warten müssten? Ich denke nicht. Ich hoffe das das viele Spieler sehen und diese torture nicht erleben wollen. Können sie nicht mal einen Manager von Madmoneycasino Casino per Skype fragen. Was mit unserem Geld los ist?
Я отримав свої гроші. Навіть у той час, коли це нормально. Тому нічого поганого про казино сказати не можу. Сподіваюся на кілька справ, які ще не вирішені. скоро прояснити
I have received my money. Even in a time that's okay. So I can't say anything bad about the casino. I hope the few cases that have not yet been resolved. clear up soon
Ich habe mein Geld erhalten. Auch in einer Zeit die okay ist. Somit kann ich nichts schlechtes über das Casino sagen. Ich hoffe die wenigen Fälle die noch nicht geklärt sind. Klären sich bald
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.