ГоловнаФорумКазиноMad Money Casino - загальне обговорення

Mad Money Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від rina123
|
38 178 переглядів 141 відповідей |
|
1...5 6 78
Mardock

Привіт усім,


Чего казино хоче уникнути, якщо це хороше казино, так це мати скарги, оскільки це зруйнує його гарну репутацію.


Якщо ви чекаєте більше 2 тижнів, ви повинні подати скаргу вже тут.


Я чекав на оплату більше місяця, але як тільки я подав скаргу, зі мною зв’язалися, щоб отримати виплату, і я отримав виплату наступних днів.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

Я створив скаргу з 28/11. Нічого не змінилось. Все ще чекаю, і вже 2 тижні я отримую майже ту саму відповідь від казино. Що незабаром буде завершено. Але це лише слова.

Автоматичний переклад.
Mardock

Я щойно побачив вашу скаргу, сума справді велика. Я розумію ваше розчарування, це, мабуть, стрес. Сподіваюся, хоча скоро ви отримаєте гроші. Через місяць і день мені заплатили 1300 євро. Ось чому я більше не граю в цьому казино.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Прикро, якщо чесно. Ви вносите гроші, і вони отримують їх на свій банківський рахунок протягом наступних кількох хвилин. Ви хочете зняти щось на свій рахунок і чекаєте 1+ місяця. Я сподіваюся, що гуру казино дасть багато негативних балів у казино, якщо вони не відповідатимуть найближчим часом. Іншим гравцям погано потрапляти в таку ситуацію.

Автоматичний переклад.
Mardock

Насправді добре, що деякі гравці, як ми, обговорюють це тут, щоб люди знали, як працює казино, навіть якщо вони мають хорошу оцінку.


Читання про те, що кілька гравців чекають місяць на оплату, вже дає негативне бачення казино.

Автоматичний переклад.

Mardock, будь-яка інформація щодо вашої проблеми? І чи варто мені також подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
palokas1

Грошей ще не отримав. Як бачите, скарга не розглядається. вже 2+ тижні на електронні листи казино відповідає мені, що незабаром я отримаю гроші. Я сказав їм, доки мені не заплатять, я буду подавати скаргу в департамент Кюрасао і писатиму відгуки про всі доступні сайти з оглядами казино. Тому жоден інший гравець не проходить через таку ситуацію.

Автоматичний переклад.
Mardock

Дивно, минулого місяця у мене була така сама проблема, потім вони виправили її за 2 години після того, як надіслали мені електронний лист. Тепер я надсилав і отримував багато електронних листів і лише обіцянки. Перший виведення склав лише 70 євро. Зараз це 830 євро, і я не можу його отримати. У статусі написано, що завершено більше тижня....

Змінено
Автоматичний переклад.
palokas1

Коли справа доходить до високого вилучення, вони відкладаються на випадок, якщо гравець скасує виграш і розіграє його.

Вони просто платять невеликі суми. Запит на вилучення мін все ще обробляється з 15/11. Він навіть не завершений, як ваш. Я також пропоную вам подати скаргу в Кюрасао.

Автоматичний переклад.
Mardock

Добре, я щойно надіслав їм свій останній електронний лист (у будь-якому випадку це не має значення), і після цього я подам скаргу.

Автоматичний переклад.
palokas1

Бажаю удачі, і я сподіваюся, що ви зрештою отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.

Сьогодні я спілкувався в чаті, щоб підштовхнути команду бухгалтерів відповісти на мої електронні листи, досі чекаючи відповідей..

Автоматичний переклад.
mrcsoki

Я дійсно не можу зрозуміти, як це казино все ще працює. Мені подобається той факт, що вони заплатили швидше деяким гравцям, які скаржилися пізніше, ніж я. 😀

Автоматичний переклад.

Зараз я щойно отримав платіж. Так вони мені заплатили, мою справу можна закрити.

Автоматичний переклад.
mrcsoki

Це гарна новина! Той факт, що ви подали скаргу 5 днів тому і отримали гроші сьогодні, свідчить про дискримінацію в казино. Ви отримували гроші через skrill?

Змінено
Автоматичний переклад.

Так, я отримав на свій Skrill, 1 тис. євро.

Автоматичний переклад.
mrcsoki

Скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
palokas1

3 тижні після спроби вилучення

Автоматичний переклад.

Ніяк! Я щойно отримав усі свої 830 євро на свій рахунок Astropay.

Автоматичний переклад.
palokas1

Тож я припускаю, що зі мною щось не так 😀

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого