ФорумКазиноMad Money Casino - загальне обговорення

Mad Money Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від rina123
|
29843 переглядів 141 відповідей |
|
1...4 5 6...8
1 рік тому

Так, дуже сумно, в їхніх умовах сказано, що це 7 робочих днів. Я спілкувався в чаті, у них технічні проблеми..

Автоматичний переклад.
mrcsoki
1 рік тому

У них технічні проблеми вже 5 місяців

Автоматичний переклад.
Mardock
1 рік тому

Привіт,


Технічна проблема - це просто брехня, щоб не платити, змусити вас скасувати та програти. Багато гравців насправді скасовують і програють.


Мені вже місяць кажуть, що є технічні проблеми. Я запропонував їм заплатити за допомогою neteller або skrill, і через місяць мені заплатили за допомогою skrill, тож якщо skrill був у порядку, я не розумію, чому вони не заплатили, коли я запропонував це в першу чергу.


Але я радий, що вони цього не зробили, на щастя, я скасував і піднявся з 400 до 1100. Але я міг втратити все.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Так, я зробив виведення коштів за допомогою Skrill (все ще триває, лол). Тож я вважаю, що виграш лише в часі, тому гравці можуть скасувати свій виграш, щоб його втратити.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Я здійснив зняття за допомогою опції банківського переказу. Якщо цього тижня нічого не станеться, я запропоную заплатити мені skrill. Я не збираюся скасовувати 4800 євро. Це великий ризик.

Автоматичний переклад.
Mardock
1 рік тому

Так, точно. Ніколи не скасовуйте поточне виведення, ні. 1 правило.

Автоматичний переклад.
Mardock
1 рік тому

Чесно кажучи, я б теж цього не зробив.

багато казино зараз мають проблеми з платіжними системами та не можуть приймати дебетові картки як варіант, деякі навіть не можуть запропонувати Neteller у певних країнах. Я б не втратив баланс через технічну проблему. Зачекайте, будь ласка, вирішення скарги.


Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт,


не можу говорити від імені казино – і не хочу 🙂, але я вважаю, що пропонувати гравцям втратити баланс рахунку лише тому, що ви думаєте, що казино бреше, насправді не є гарною ідеєю.


Перегляньте форум, і ви побачите, що гравці з певних країн мають проблеми з оплатою по всьому світу. Це пов’язано з місцевими законами та посиленим правозастосуванням, а також банки не хочуть мати нічого спільного з платежами, прив’язаними до казино, тому обмеження є під рукою.


Я знаю, що це здається хорошим приводом для затримки платежу, однак краще спочатку подати скаргу, а потім почекати, ніж втратити все.

Автоматичний переклад.
mrcsoki
1 рік тому

Однак є деякі винятки. 🙂 наприклад, коли казино має перейти на інший спосіб оплати, щоб надіслати гроші. У будь-якому випадку, хороша думка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Якщо у них виникнуть проблеми з банківським переказом, вони можуть заплатити мені через skrill або щось подібне.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я здійснив виведення через Skrill, все ще триває, але інші гравці отримали свої гроші за допомогою Skrill (через кілька тижнів), тому я не думаю, що у них є технічні труднощі з електронними гаманцями.

Автоматичний переклад.
mrcsoki
1 рік тому

Я надіслав їм свої деталі skrill. Подивимося, чи вдасться їм завершити зняття коштів швидше. Я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Я думаю, що у нас виникло непорозуміння...


Звичайно, я ніколи не казав йому втрачати рівновагу. Правило номер 1 - ніколи не скасовувати зняття.


Моя думка полягала в тому, що, здається, вони навмисне затримують, щоб ми скасували та програли, таким чином їм не доведеться платити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо у них виникнуть проблеми з банківським переказом, вони можуть заплатити мені через skrill або щось подібне.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це було б розумно.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт, mrmileena,

Дякую за виправлення, зараз я не в найкращій формі, тому, можливо, зробив помилку в цьому. 🤔

Правило номер один звучить добре, хоча завжди є кілька винятків.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав скаргу, 2 тижні, і нічого не змінилося з моменту мого запиту на зняття. Погані відповіді та погане спілкування з командою підтримки та бухгалтерії.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хлопці, скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші? Мій виведення коштів завершено, але протягом 5 днів я не отримав жодних грошей на свій AstroPay.

Автоматичний переклад.
palokas1
1 рік тому

Через 31 день все ще "В процесі".. Навіть якщо 2 тижні тому вони заплатили комусь за допомогою Skrill, чомусь вони затримують запити на виведення майна. Тому я поняття не маю. Чи завершено зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Mardock
1 рік тому

Так, була та ж проблема, що й місяць тому, із меншим виведенням грошей. Потім вони сказали мені: «Схоже, у нас виникли проблеми з конфігурацією наших методів оплати, наша технічна команда працює над вирішенням цієї проблеми». А через кілька годин я отримав свої гроші на рахунок Astropay (також протягом кількох днів відображався статус «Завершено»). І тепер мій виведення грошей більше, і у мене проблеми. Я отримав таку відповідь 4 дні тому: "Я перепрошую за затримку. Усі зняття коштів буде оброблено протягом наступних 48 годин". І все одно нічого...


Автоматичний переклад.
palokas1
1 рік тому

У понеділок вони сказали мені те саме. Це буде оброблено протягом наступних 48 годин. І з тих пір нічого не сталося. Я вважаю, що при виведенні великих сум вони навмисно відкладають виведення, якщо гравці скасують свої виграші та розіграють їх. Але, чесно кажучи, я не збираюся цього робити. Наступного тижня я збираюся надіслати скаргу до Кюрасао щодо цього казино. Крім того, я створю скаргу на кожному сайті, який містить відгуки про казино, щоб жоден інший гравець не пройшов через це.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого