Привіт,
Технічна проблема - це просто брехня, щоб не платити, змусити вас скасувати та програти. Багато гравців насправді скасовують і програють.
Мені вже місяць кажуть, що є технічні проблеми. Я запропонував їм заплатити за допомогою neteller або skrill, і через місяць мені заплатили за допомогою skrill, тож якщо skrill був у порядку, я не розумію, чому вони не заплатили, коли я запропонував це в першу чергу.
Але я радий, що вони цього не зробили, на щастя, я скасував і піднявся з 400 до 1100. Але я міг втратити все.
Hello,
The technical issue is just a lie to not pay, make you cancel and lose. A lot of players actually cancel and lose.
I have been told for a month that there were technical issues. I suggested them to pay with neteller or skrill and after a month I got paid with skrill so if skrill was OK, I don't understand why they didn't pay when I suggested it in the first place.
But I'm glad they didn't, luckily I canceled and went up from 400 to 1100. But I could have lost all.
Так, я зробив виведення коштів за допомогою Skrill (все ще триває, лол). Тож я вважаю, що виграш лише в часі, тому гравці можуть скасувати свій виграш, щоб його втратити.
Yeah, i made withdrawal with Skrill (still in progress lol). So i guess its only about time wining, so players can cancel their winnings to lose it.
Я здійснив зняття за допомогою опції банківського переказу. Якщо цього тижня нічого не станеться, я запропоную заплатити мені skrill. Я не збираюся скасовувати 4800 євро. Це великий ризик.
I made my withdrawal with Bank transfer option. If this week nothing happens I will suggest to pay me with skrill. I am not going to cancel 4800€. That's a lot to risk.
Чесно кажучи, я б теж цього не зробив.
багато казино зараз мають проблеми з платіжними системами та не можуть приймати дебетові картки як варіант, деякі навіть не можуть запропонувати Neteller у певних країнах. Я б не втратив баланс через технічну проблему. Зачекайте, будь ласка, вирішення скарги.
Honestly, I would not do that either.
lots of casinos now experiencing troubles with their payment providers, and can't accept debit cards as an option, some even can't offer Neteller to certain countries. I would not lose the balance because of the technical issue. Wait for the complaint to resolve, please.
Привіт,
не можу говорити від імені казино – і не хочу 🙂, але я вважаю, що пропонувати гравцям втратити баланс рахунку лише тому, що ви думаєте, що казино бреше, насправді не є гарною ідеєю.
Перегляньте форум, і ви побачите, що гравці з певних країн мають проблеми з оплатою по всьому світу. Це пов’язано з місцевими законами та посиленим правозастосуванням, а також банки не хочуть мати нічого спільного з платежами, прив’язаними до казино, тому обмеження є під рукою.
Я знаю, що це здається хорошим приводом для затримки платежу, однак краще спочатку подати скаргу, а потім почекати, ніж втратити все.
Hello,
can't speak on behalf of the casino - nor do I want to 🙂, but I feel that suggesting players to lose their account balance, just because you think that the casino is lying is not actually a good idea.
Browse the forum and you will see that players from certain counties are experiencing problems with payment options across the globe. It's due to local laws and stronger enforcement, also the banks want nothing to do with payments tied to casinos, so the restrictions are at hand.
I know it seems like a good excuse to delay payment, still, it's better to submit the complaint first and then wait rather than lose it all.
Однак є деякі винятки. 🙂 наприклад, коли казино має перейти на інший спосіб оплати, щоб надіслати гроші. У будь-якому випадку, хороша думка.
There are some exceptions, however. 🙂 like when the casino must switch to a different payment option to send the money for instance. Anyway, good point.
Якщо у них виникнуть проблеми з банківським переказом, вони можуть заплатити мені через skrill або щось подібне.
If they have problem with bank transfer they can pay me through skrill or something.
Я здійснив виведення через Skrill, все ще триває, але інші гравці отримали свої гроші за допомогою Skrill (через кілька тижнів), тому я не думаю, що у них є технічні труднощі з електронними гаманцями.
I made withdrawal via Skrill, still in progress however other players got their money with Skrill (after several weeks), so i dont think they have tech difficulties with e-wallets.
Привіт Радка,
Я думаю, що у нас виникло непорозуміння...
Звичайно, я ніколи не казав йому втрачати рівновагу. Правило номер 1 - ніколи не скасовувати зняття.
Моя думка полягала в тому, що, здається, вони навмисне затримують, щоб ми скасували та програли, таким чином їм не доведеться платити.
Hello Radka,
I think we got a misunderstanding...
I never told him to lose his balance, of course not. Rule number 1 is to never cancel a withdrawal.
My point was that it seems they delay on purpose so we cancel and lose, this way they don't have to pay.
Привіт, mrmileena,
Дякую за виправлення, зараз я не в найкращій формі, тому, можливо, зробив помилку в цьому. 🤔
Правило номер один звучить добре, хоча завжди є кілька винятків.
Hello mrmileena,
Thanks for the correction, I'm not in my best shape at the moment so I possibly made a mistake in the whole point. 🤔
Rule number one sounds good, though there are always a few exceptions.
Я подав скаргу, 2 тижні, і нічого не змінилося з моменту мого запиту на зняття. Погані відповіді та погане спілкування з командою підтримки та бухгалтерії.
I made a complaint, 2 weeks and nothing changed since my withdrawal request. Poor answers and poor communication from the support and accounting team.
Хлопці, скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші? Мій виведення коштів завершено, але протягом 5 днів я не отримав жодних грошей на свій AstroPay.
How long did it take to get money guys? My cashout says it's completed, but for 5 days I have not received any money on my AstroPay.
Через 31 день все ще "В процесі".. Навіть якщо 2 тижні тому вони заплатили комусь за допомогою Skrill, чомусь вони затримують запити на виведення майна. Тому я поняття не маю. Чи завершено зняття коштів?
After 31 days are still "In progress".. Even tho 2 weeks ago they paied someone else with skrill for some reason they delay mine withdrawal requests. So i have no idea. Are yours withdrawals are in complete status?
Так, була та ж проблема, що й місяць тому, із меншим виведенням грошей. Потім вони сказали мені: «Схоже, у нас виникли проблеми з конфігурацією наших методів оплати, наша технічна команда працює над вирішенням цієї проблеми». А через кілька годин я отримав свої гроші на рахунок Astropay (також протягом кількох днів відображався статус «Завершено»). І тепер мій виведення грошей більше, і у мене проблеми. Я отримав таку відповідь 4 дні тому: "Я перепрошую за затримку. Усі зняття коштів буде оброблено протягом наступних 48 годин". І все одно нічого...
Yes had the same issue like a month ago with lower cashout. Then they told me "It seems we are having some configuration issues with our payment methods, our tech team has been working to get this fixed." And a few hours later I got my money on an Astropay account (also was showing for days Completed status). And now my cashout is bigger and have problems. I got that answer 4 days ago :" I do apologize for the delay. All withdrawals will be processed within the next 48 hours." And still nothing ...
У понеділок вони сказали мені те саме. Це буде оброблено протягом наступних 48 годин. І з тих пір нічого не сталося. Я вважаю, що при виведенні великих сум вони навмисно відкладають виведення, якщо гравці скасують свої виграші та розіграють їх. Але, чесно кажучи, я не збираюся цього робити. Наступного тижня я збираюся надіслати скаргу до Кюрасао щодо цього казино. Крім того, я створю скаргу на кожному сайті, який містить відгуки про казино, щоб жоден інший гравець не пройшов через це.
On monday they told me the same. That in the next 48 hours will be processed. And nothing have happened since then. I believe on big withdrawal amounts they delay the withdrawal on purpose in case the players cancel their winnings and gamble it. But to be honest i am not going to do it. Next week i am going to send a complaint to curacao for this casino. And also i will create a complain on every site that reviews casino so no other player goes through all this.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.