1 рік тому
Привіт знову,
У мене немає такої проблеми, агент завжди з’являється через пару секунд.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
0
Привіт знову,
У мене немає такої проблеми, агент завжди з’являється через пару секунд.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
Ви можете спробувати зараз? 2 дні, а я все ще не можу їх отримати 🙁
Can you try it now? 2 days and i still cannot get them 🙁
Ви праві, я отримую те саме повідомлення... Дивно... Досі завжди хтось був. Як довго у вас ця проблема? Тому що вчора я зміг зв’язатися з агентом.
You are right, I receive the same message... Weird... Until now there was always someone. For how long do you have this problem? Because yesterday I was able to connect with an agent.
Якщо я добре порахував, це приблизно 15-16 годин. Я спробував спочатку вчора о 23:00 за центральноєвропейським часом.
If i count well, its about 15-16 hours. I tried first at yesterday 23:00PM CET.
Це казино має занадто багато проблем, щоб їх виправити, якщо вам потрібна моя думка. Сьогодні я подам скаргу, тому що минуло 4 тижні, і я чекаю на виплату.
This casino has too many problems to fix if you want my opinion. I will submit a complaint today because it has been 4 weeks i am waiiting on my withdrawal to be paid out.
Привіт, mrmileena, як я бачу, це довгий процес і вже минуло багато днів. Я згоден з вами і бачу, що ви подали скаргу, що розумно. Я тримаю кулаки та зауважу, що наші колеги з групи розгляду скарг зараз трохи зайняті, а вихідні тільки починаються, тому заздалегідь дякуємо вам за розуміння.
Hello mrmileena, as I see it, is a long process and many days have already passed. I agree with you and can see that you have submitted a complaint, what is reasonable. I keep my fingers crossed and please note that our colleagues from complaint team are a little busy these days and the weekend is just starting, therefore thank you in advance for your understanding.
Привіт, Магда,
Все добре, я можу почекати, я дуже терпляча людина, як ви бачите в цьому казино, лол
Hello Magda,
It's alright I can wait, I'm a very patient person, as you can see with this casino lol
Чекаєте на банківський переказ чи електронний гаманець?
You wait for bank transfer or e-wallet?
Я чекаю через банк, але я також кажу їм протягом 2 тижнів, що вони можуть платити через skrill або neteller, але досі нічого не зроблено. Скарга в обробці... Якщо ви виграли, я не хочу бути негативним, але ви будете довго чекати, поки ви отримаєте свої гроші, я чекаю вже місяць.
I wait through bank but I have also been telling them for 2 weeks that they can pay on skrill or neteller but until now, nothing has been done. The complaint is in process... If you have won, I don't want to be negative but you will wait long until you get your money, I have been waiting for a month.
Привіт,
як у вас справи, цікаво.
Чудово, що чат знову працює, але я хотів би знати, чи допоміг вам агент. 🙂
Просто дайте мені знати, будь ласка.
Hello there,
how is it going for you, I wonder.
It's great that the chat is running again, but I'd like to know whether the agent helped you out. 🙂
Just let me know, please.
Тож ми чекатимемо на ваше підтвердження, що виграші надійшли 🤞😉
So, we will wait for your confirmation that the winnings have arrived then 🤞😉
Чудово, що ти все ще посміхаєшся! 🙂
It's awesome that you're still smiling! 🙂
Мені заплатили минулого тижня, я думаю, після більш ніж місяця. Мені довелося подати скаргу, щоб нарешті отримати виплату.
З цього моменту я більше не граю в казино, я не хочу чекати місяць. Я знайшов інший, який оплатив банком протягом наступних годин.
I have been paid last week I think after more than a month. I had to submit a complaint to be finally paid.
From this moment, I am not playing on the casino anymore, I don't want to wait for a month. I found myself another one which paid by bank in the next hours.
Привіт і дякую за оновлення. Не забудьте повідомити нас, якщо нічого не станеться до наступного понеділка. І в позитивному випадку також. Сподіваюся, це буде якнайшвидше. 🤞
Hi and thank you for your update, don't forget to let us know if nothing happens till next monday. And in positive case as well. I hope it will be asap. 🤞
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.