1 рік тому
Привіт знову,
У мене немає такої проблеми, агент завжди з’являється через пару секунд.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
0
Привіт знову,
У мене немає такої проблеми, агент завжди з’являється через пару секунд.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
Ви можете спробувати зараз? 2 дні, а я все ще не можу їх отримати 🙁
Can you try it now? 2 days and i still cannot get them 🙁
Ви праві, я отримую те саме повідомлення... Дивно... Досі завжди хтось був. Як довго у вас ця проблема? Тому що вчора я зміг зв’язатися з агентом.
You are right, I receive the same message... Weird... Until now there was always someone. For how long do you have this problem? Because yesterday I was able to connect with an agent.
Якщо я добре порахував, це приблизно 15-16 годин. Я спробував спочатку вчора о 23:00 за центральноєвропейським часом.
If i count well, its about 15-16 hours. I tried first at yesterday 23:00PM CET.
Це казино має занадто багато проблем, щоб їх виправити, якщо вам потрібна моя думка. Сьогодні я подам скаргу, тому що минуло 4 тижні, і я чекаю на виплату.
This casino has too many problems to fix if you want my opinion. I will submit a complaint today because it has been 4 weeks i am waiiting on my withdrawal to be paid out.
Привіт, mrmileena, як я бачу, це довгий процес і вже минуло багато днів. Я згоден з вами і бачу, що ви подали скаргу, що розумно. Я тримаю кулаки та зауважу, що наші колеги з групи розгляду скарг зараз трохи зайняті, а вихідні тільки починаються, тому заздалегідь дякуємо вам за розуміння.
Hello mrmileena, as I see it, is a long process and many days have already passed. I agree with you and can see that you have submitted a complaint, what is reasonable. I keep my fingers crossed and please note that our colleagues from complaint team are a little busy these days and the weekend is just starting, therefore thank you in advance for your understanding.
Привіт, Магда,
Все добре, я можу почекати, я дуже терпляча людина, як ви бачите в цьому казино, лол
Hello Magda,
It's alright I can wait, I'm a very patient person, as you can see with this casino lol
Чекаєте на банківський переказ чи електронний гаманець?
You wait for bank transfer or e-wallet?
Я чекаю через банк, але я також кажу їм протягом 2 тижнів, що вони можуть платити через skrill або neteller, але досі нічого не зроблено. Скарга в обробці... Якщо ви виграли, я не хочу бути негативним, але ви будете довго чекати, поки ви отримаєте свої гроші, я чекаю вже місяць.
I wait through bank but I have also been telling them for 2 weeks that they can pay on skrill or neteller but until now, nothing has been done. The complaint is in process... If you have won, I don't want to be negative but you will wait long until you get your money, I have been waiting for a month.
Привіт,
як у вас справи, цікаво.
Чудово, що чат знову працює, але я хотів би знати, чи допоміг вам агент. 🙂
Просто дайте мені знати, будь ласка.
Hello there,
how is it going for you, I wonder.
It's great that the chat is running again, but I'd like to know whether the agent helped you out. 🙂
Just let me know, please.
Тож ми чекатимемо на ваше підтвердження, що виграші надійшли 🤞😉
So, we will wait for your confirmation that the winnings have arrived then 🤞😉
Чудово, що ти все ще посміхаєшся! 🙂
It's awesome that you're still smiling! 🙂
Мені заплатили минулого тижня, я думаю, після більш ніж місяця. Мені довелося подати скаргу, щоб нарешті отримати виплату.
З цього моменту я більше не граю в казино, я не хочу чекати місяць. Я знайшов інший, який оплатив банком протягом наступних годин.
I have been paid last week I think after more than a month. I had to submit a complaint to be finally paid.
From this moment, I am not playing on the casino anymore, I don't want to wait for a month. I found myself another one which paid by bank in the next hours.
Привіт і дякую за оновлення. Не забудьте повідомити нас, якщо нічого не станеться до наступного понеділка. І в позитивному випадку також. Сподіваюся, це буде якнайшвидше. 🤞
Hi and thank you for your update, don't forget to let us know if nothing happens till next monday. And in positive case as well. I hope it will be asap. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.