ФорумКазиноMad Money Casino - загальне обговорення

Mad Money Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від rina123
|
29814 переглядів 141 відповідей |
|
12 3 4...8
Magda
2 р. тому

Привіт, Мадга, вибачте, я не бачив, що ви мені написали.


Сьогодні я спілкувався з чатом і, мабуть, у них виникли проблеми з варіантом банківського переказу, тому я попросив їх оплатити на мій обліковий запис Neteller. Я дам їм час до вечора понеділка, перш ніж подати скаргу, оскільки я також чекаю 3 інших зняття коштів на свій рахунок Neteller з іншого казино.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт знову,

моє задоволення 🙂. На жаль, я б сказав, що технічні проблеми трохи зрозуміліші, але я погоджуюся, що в такій ситуації казино має спробувати запропонувати інший варіант оплати.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Сподіваюся, ви добре провели неділю...


Я зачекаю до вечора, у Neteller зазвичай це миттєво. Якщо не заплатить, то буду подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

Дякую тобі! Моя неділя була швидкою і, ймовірно, складалася з менше ніж 24 годин - вам знайоме відчуття? 🙂

Як у вас?

У будь-якому разі ваш підхід дуже справедливий, тоді подивимось. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


О, так, я знаю відчуття щонеділі ввечері 😊... Хоча моя неділя була розслаблюючою та спокійною.


Вони відповіли мені так:

Доброго ранку,


Проблеми з оплатою ще вирішуються. Я сподіваюся почути оновлення пізніше сьогодні, і я розповім вам. Ми не зволікаємо, коли банки або методи оплати, які ми зараз використовуємо, припиняють роботу, нам потрібно швидко підключитися до нового рішення, деякі з них легше налаштувати, ніж інші ..


Ми цінуємо ваше терпіння.


Дякую


Я не знаю, що робити, чекати чи подати скаргу? Мені сказали почекати, ця скарга не прискорить... Я дуже терпляча людина, але вже майже 3 тижні я чекаю, тому скажіть, будь ласка, що мені робити?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

Пригадую фразу з однієї з моїх улюблених казок: «Сумний, як понеділок!» 😀 Гадаю, багато людей зберігають у своїх головах це відчуття від недільного дня...

Хоча ваша неділя звучить добре!

Щодо проблеми зняття, на жаль, я вважаю, що ви маєте рацію. Уявіть, що ви надсилаєте скаргу, ми зв’язуємося з казино, і відповідь буде такою ж. У цьому випадку ми мало що можемо зробити 🙁.

Дійсно здається, що проблема не в межах нашої досяжності. Здається, ви можете тільки чекати, поки що, вибачте.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, мені шкода, що я змушений позбавити вас будь-якої надії, але я мав 2 місяці з ВІДКРИТИМИ проблемами. У підсумку я скасував оплату 2200 євро і здув гроші. Для мене це системне шахрайство. Раніше казино було хорошим, але тепер здається, що воно призначене лише для грабіжників.

Тим не менш, я сподіваюся на вас, що ви отримаєте свої гроші

Автоматичний переклад.
ultiwaster
2 р. тому

Привіт,


Ви ніколи не повинні скасовувати зняття, оскільки ви завжди програєте. Ви просто не повинні грати і чекати, що платять. Особисто я не вносив там депозит, оскільки чекаю, і не зроблю, доки не буде виплачено. Але я відчуваю твій біль, тому що це траплялося зі мною в минулому. Сподіваюся, у вас все добре, тому що 2200 євро - це дуже велика сума.


Хоча у мене таке ж відчуття, як і у вас, вони не платять і знаходять виправдання, щоб ви повернули назад і програли, таким чином їм не доведеться платити.


Мені дуже підозріло, що вам потрібно 3 тижні, щоб вирішити проблему з банком. Якби мій банк займав стільки часу, я б змінив банк. Не кажучи вже про те, що я запропонував перевести оплату на Neteller, яка є миттєвою, і минув тиждень, але нічого не змінилося.


Завтра буде рівно 3 тижні, як я чекаю.


Крім того, якщо вони хочуть бути справедливими, оскільки у вас є проблеми з банками та платежами, вони не повинні дозволяти людям робити депозити, доки це не буде вирішено, але вони дозволяють людям вкладати гроші, знаючи, що у них проблеми зі зняттям. Звучить дуже схоже на шахрайство.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

Дозвольте мені додати, що три тижні – це достатньо часу, щоб запропонувати будь-яке рішення та виплатити гроші.

Надішліть скаргу, щоб ми могли побачити, що відбувається всередині, я хотів би побачити, що команда скарг отримує від казино. Крім того, грудень уже на порозі, тому я не хочу, щоб ви чекали до наступного року через майбутні свята, брак персоналу в казино тощо. Назвіть мене скептично, але я б подав скаргу.

У казино можуть виникнути проблеми з постачальником платежів, будь-що, але головною турботою завжди має бути пошук рішення.


Автоматичний переклад.
ultiwaster
2 р. тому

Мені шкода, що все так закінчилося. Чималу суму ви втратили! 🙁

Чи правильно я розумію, що казино заявило, що проблема також полягала у відсутності варіантів оплати?

Це не добре.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт знову,


Я розмовляв з ними, і вони сказали мені, що проблему ще довго потрібно вирішувати, і що вони наполегливо працюють, щоб її виправити, оскільки багато гравців знаходяться в моїй ситуації.


Вони написали, що немає потреби подавати скаргу, якщо ви (команда гуру казино) не можете вирішити проблему самостійно, хоча я вважаю, що це було дещо недоречним говорити.


Вони пообіцяли, що я отримаю гроші, як тільки це буде вирішено, і що я не маю хвилюватися, і що скарга не вирішить технічні проблеми зі зняттям коштів, які вони мають.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт знову,

Я щойно помітив, що поставив це на неправильне обговорення... Але ось деякі чати про те, що вони мені сказали... filefile

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

Треба сказати, що багато казино стикаються з серйозними проблемами з платіжними провайдерами та зняттям коштів у всьому світі. Ймовірно, це викликано нестабільною геополітичною ситуацією, а також місцевими обмеженнями. Я можу уявити, що це питання важко пояснити, тому я не буду таким суворим до них. У будь-якому випадку, до якого казино належать ці принт-скріни?

3 тижні - це досить довго, але казино йде на зв'язок і готове поділитися навіть неприємним поясненням, я особисто вважаю, що це не так вже й погано - якщо, звичайно, ви отримаєте виграш.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Ці скріншоти з mad money casino про виведення коштів. Мені шкода, що я також написав у дискусії luckycrypto, спочатку я неправильно поставив це, а потім зрозумів і помістив це тут.


Так, я сказав їм, що зачекаю до п’ятниці, до того часу мине 1 місяць, і, незважаючи на те, що вони кажуть, я подам скаргу.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

дякую, що повідомили мене🙂.

Я згоден, ви були дуже терплячі. Як я писав, головною турботою казино має бути надсилання вам виграшів будь-яким можливим способом, будемо сподіватися, що казино скоро впорається!


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Знову привіт, Радка 🙂,


ось лист, який я отримав сьогодні:


Доброго ранку,


Дякуємо за ваше терпіння. Нарешті ми з’ясували проблему з конфігурацією нашої нової платіжної системи. Це означає, що сьогодні розпочато тестування виправлення, і щойно це пройде, ваш платіж буде перераховано на ваш рахунок. Прошу вибачення за затримку, ми сподіваємося, що це нове виправлення запобіжить цьому повторенню.


Ми зв'яжемося найближчим часом,


Дякую і гарного дня,


Тож давайте почекаємо й побачимо... Я сказав їм ще раз, якщо це не спрацює, що вони можуть безкоштовно надіслати гроші через Neteller або Skrill.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт 🙂,

Гаразд, ще раз повторю – почекаємо та побачимо 😂. Я все ще чекаю щасливого кінця!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Немає жодної інформації про їхній чат? Я намагаюся 2 дні тому, але досі не можу зв’язатися з ними в чаті. Там написано, що він зараз недоступний. У мене проблема з моїм обліковим записом, я зробив депозит для отримання бонусу, я зробив ставку, але бачу свій баланс як бонусний баланс. На моєму рахунку немає активних бонусів.

Тому я не можу зняти кошти, незважаючи на те, що я зробив ставку.


Вітаю,

Девід


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mrcsoki
1 рік тому

Привіт,


Чат зазвичай бот. Спочатку виберіть свою мову, коли вона з’явиться, а потім виберіть агента. І хтось вам допоможе.


Хоча ви також можете відправити повідомлення на пошту.


Однак я чекаю своїх 2 зняття з 29 жовтня, очевидно, у них все ще виникають проблеми з платіжними системами, вони з’ясували проблему і все ще тестують їх, до речі, з понеділка.


Важко повірити в те, що ми можемо робити депозити в будь-якій платіжній системі, але коли справа доходить до виведення коштів одним і тим же методом, виникає проблема. Якби проблема була справжньою, ми також не мали б можливості внести депозит.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт,


Так, я вибрав варіант Агента з англійською мовою. Досі не вдається підключитися до агента. У ньому написано: «На жаль, я не можу перенаправити вас до одного з наших агентів, оскільки вони зараз недоступні. Ваш чат буде закрито».

Тому я вважаю, що мені доведеться почекати, поки вони виправлять це теж. 🙂

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого