ГоловнаФорумКазиноMad Money Casino - загальне обговорення

Mad Money Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від rina123
|
38 455 переглядів 141 відповідей |
|
1 2 3...8

Привіт. На жаль, я не можу сказати нічого хорошого про виплати в цьому казино. Я чекаю на свою виплату в розмірі 1500 євро з 6 травня 2022 року.

Я досить часто користувався живим чатом, але зустрів когось у прямому ефірі лише раз. Цей не міг мені допомогти. Мені сказали, що я можу запитати менеджера облікового запису лише електронною поштою. Я теж робив це кілька разів. Зазвичай я отримував дуже незадовільні відповіді лише через кілька днів. Як я можу поводитися?

Баурі

Автоматичний переклад.
Baury2

Привіт, Баурі!

Це занадто довго, а також відсутність спілкування не здається правильним.

Чи отримували ви коли-небудь інформацію про будь-які проблеми з виведенням коштів?

Будь ласка, чи повністю перевірено ваш обліковий запис?

Я вважаю, що ви повинні подати скаргу і відповісти на ці запитання.

Просто натисніть це посилання: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.

Чудове казино з дуже швидким виведенням коштів і живим чатом.

Також давайте не забувати, що є всі провайдери та всі ігри, які я рекомендую це казино.

Автоматичний переклад.
zipperin212

Привіт,

це чудово!

Цікаво, є шанс отримати якісь безкоштовні обертання від казино як винагороду за написання відгуку користувача?

Просто хочу пояснити, що це неналежна функція відгуків користувачів і вона не вплине на оцінку відгуків користувачів казино 🙂.

Автоматичний переклад.

Мені подобається новий сучасний дизайн сайту Mad Money Casino. Тут я знаходжу більшість популярних слотів найкращих провайдерів. Доступно багато цікавих варіантів отримання безкоштовних бонусів. Доброзичлива жива підтримка допомагає всім клієнтам.

Автоматичний переклад.
mo6tniq77

Звучить добре! 🙂

Цікаво, ви вже внесли та зняли?

Автоматичний переклад.

Привіт, я чекаю на виплату 2200 євро в eth з 2 серпня 2022 року, і команда бухгалтерів постійно відкладає мене.

Виплата все ще триває, вона вже була виплачена кілька разів, і обліковий запис повністю перевірено.

Що я можу зробити, щоб отримати свої гроші?

Велике спасибі

Автоматичний переклад.
ultiwaster

Привіт,

Виходячи з вашої інформації, я б сказав, що очевидної причини для такої затримки немає.🤔

Служба підтримки надала якусь конкретну причину? Зараз я просто припускаю, що в казино може не вистачати персоналу через свята, або, можливо, останнім часом бухгалтерська команда була перевантажена.

У будь-якому випадку ви можете подати скаргу .

Автоматичний переклад.

Я вже відкрив скаргу.

Криптосистему нібито змінили, але я зміг зробити депозит за допомогою криптовалюти після запиту на виплату.

Мені цікаво, що буде, в живому чаті мене ніби забанили, запит на агента вже 4 рази поспіль відхилили і мене викинули з чату з причини, що нікого немає.

Автоматичний переклад.
ultiwaster

Привіт,

Я перевірив вашу скаргу , добре, що у вас є всі ці знімки екрана, я думаю, що вони дуже допоможуть.

Давайте подивимося, чи вдасться нам скоро отримати оновлення від казино, я сподіваюся на краще!

Автоматичний переклад.
Radka

Дуже дякую, так, я хотів би показати, що завжди намагався знайти рішення та мав багато терпіння. На жаль, він не завантажив 1 знімок екрана, на якому видно мій рахунок із депозитом, написано, що триває з 02.08.22, і нічого в примітці, тому від мене не потрібно нічого робити. Загалом, це прикро, тому що я був цілком задоволений казино.

Зараз я сподіваюся на краще і вірю в казино

Автоматичний переклад.
ultiwaster

Привіт,

Я не впевнений, чи існує якесь обмеження, яке обмежує кількість знімків екрана, які можна вставити. Пам’ятаю, у нас були деякі технічні проблеми з інструментом завантаження. Можливо, це було викликано цим.

У будь-якому випадку, я вважаю, що ви можете надіслати PrintScreen електронною поштою.

Я розумію ваше розчарування в цьому випадку. Досить важко знайти хороше казино, яке справді відповідає вашому стилю.

Давайте зараз просто зосередимося на виведенні 🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, поки зі мною нічого не сталося. Ви вже отримали відповідь?

Автоматичний переклад.
ultiwaster

Привіт,

Я думаю, що Нік оновить скаргу дуже скоро, на жаль, у мене немає інформації, я не займаюся безпосередньо скаргами. Я перевірю прогрес завтра.🤞

Автоматичний переклад.

Привіт,


Я чекаю виплати 200 євро з 29 жовтня. З п'ятниці воно очікується.


У мене є ще одне зняття 400, яке я попросив 2 дні тому.


Вони ще не заплатили мені жодного з двох, але вони насмілюються надсилати мені акції для депозиту.


Сьогодні 10 день я чекаю.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

це звучить справді безглуздо, посилаючи вам підвищення в цій ситуації, але пояснення досить просте.

Казино не фільтрують гравців із «проблемами», що очікують на зняття коштів, або складним KYC під час надсилання промо. Швидше за все, вони просто надають список контактів партнеру, який розсилає акції від імені казино.

Я б сказав, залишилося 4 дні, потім скарга 🙁.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт,


так, я зачекаю до п'ятниці і подам скаргу. Серйозно, якщо взяти 11 днів, щоб виплатити 200 євро, це багато говорить про те, наскільки це погане казино... Не кажучи вже про те, що я зняв ще 400 євро два-три дні тому, я думаю, я чекаю близько місяця для них.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт, mrmileena! Важко вгадати, як довго вам доведеться чекати, але якщо нічого не станеться до п’ятниці, а потім знову навіть із другим вилученням, тоді не вагайтеся та надішліть скаргу, як уже було сказано тут. Я тримаю кулаки.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

Я зробив примітку, щоб запитати вас, чи ви отримали виграш, тож яка ситуація сьогодні? 🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,


по-перше, це дуже мило з вашого боку 🙂 дякую...


Ось їхня сьогоднішня відповідь після того, як я надіслав їм останній лист перед поданням скарги:


Доброго ранку,


Як згадувалося раніше, ми все ще маємо деякі проблеми з підключенням. Наша технічна команда працює з новими методами оплати, щоб якнайшвидше вирішити цю проблему. Ми цінуємо ваше терпіння, і я повідомлятиму вам про статус. Ми сподіваємося, що сьогодні це буде вирішено.


Дякую


Я написав їм, що якщо у них виникнуть проблеми з банківським переказом, вони можуть надіслати на мій обліковий запис Neteller. Я зачекаю до сьогоднішнього вечора та після роботи, на жаль, мені доведеться подати скаргу, тому що минуло 2 тижні.

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого