2 р. тому
Тут ви можете обговорити Mad Money Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене є претензії до казино Madmoney casino. Я зняв 1200 євро з 02.04.2022 р. i перевірка на моєму рахунку виконана дуже швидко майже за кілька годин, мій виведення все ще залишається зворотним зняттям 1200 євро. 11.02.2022 і все одно гроші з'являться на моєму банківському рахунку у мене є графа 3 рази мінімум і вони мені ще не відповіли
I have complaints about the casino Madmoney casino I have made a withdrawal of 1200 euros from 4/02/2022 i verification in my account is done very quickly in almost a few hours i my withdrawal is still the back withdrawals of 1200 euros has been approved on 11/02 / 2022 and still the money to appear in my bank account I have a column 3 times minima and they have not answered me yet
Εχω παράπονα για το καζίνο Madmoney casino έχω κάνει μια ανάληψη 1200 ευρώ από τις 4 /02/2022 ι επαλήθευση στο λογαριασμό μου ε γίνει πολύ γρήγορα σχεδόν σε λίγες ώρες ι ανάληψη μου εγκρεμη ακόμα το πίσω αναλήψεις 1200 ευρώ έχει εγκριθεί στις 11/02/2022 και ακόμα τα χριματα να φανούν στο τραπεζικό μου λογαριασμό έχω στήλη 3 φωρες μινιματα και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα
Якщо вони надіслали його 02.11.2022, гроші вже повинні бути на вашому банківському рахунку.
If they sent it on the 11/2/2022, then you should already have the money on your bank account.
Так, я знаю, що вони мали бути предметами на моєму банківському рахунку ... вона каже, що вони запізнилися з банку, щоб переказати гроші на мій банківський рахунок .... Я знову говорив раніше, і мені сказали, що цього тижня я візьму мої гроші ... що я можу сказати ... я не знаю, працюють вони на мене чи ні ...
Yes I know that they should have been items in my bank account ... she says they are late from the bank to transfer the money to my bank account .... I spoke again before and they told me that this week I will take my money ... what can I say ... I do not know if they work for me or not ...
Ναι το ξέρω πως έπρεπε να ήταν είδη στον τραπεζικό μου λογαριασμό...εκείνη λένε πως αργούν από την τράπεζα την δική τους να τα μεταφέρουν τ χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό....μίλησα πάλι πριν και μου είπαν πως αυτήν την εβδομάδα θα πάρω τα χρήματα μου ...τι να πω ...δεν ξέρω εάν με δουλεύουν η όχι ...
З 11.02.2022 вони сказали мені, що вони надіслали гроші до банку, і сьогодні, коли я знову з ними розмовляв, вони сказали мені, що цього тижня гроші будуть показані на моєму банківському рахунку ... давайте подивимося
From 11/02/2022 they told me that they have sent the money to the bank and today when I spoke to them again they told me this week the money will be shown in my bank account ... let's see
Από της 11/02/2022 μου είπαν πως έχουν στείλει τ λεφτά στην τράπεζα και σήμερα που μίλησα πάλι μαζί τόυς μου είπαν αυτήν την εβδομάδα θα φανούν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό...άντε να δούμε
Привіт, я дуже сподіваюся, що ваша скарга не знадобиться.
Тримайте нас в курсі та тримайте пальці.
Hello, I really hope your complaint will not be necessary after all.
Keep us posted and fingers crossed.
Я виграв трохи грошей (3000 євро) наприкінці січня і тоді зняв. Все ще чекаю, коли вони прийдуть на мій обліковий запис.
Вони сказали мені, що виникла проблема з банківськими переказами між Швецією/Німеччиною, але її було вирішено, і я повинен отримати їх цього тижня.
Тож я повернуся з оглядом незабаром і сподіваюся, що все владнається, оскільки я вже чекав досить довго.
I won a little bit of money (3000 euro) in the end of January and made my withdrawals then. Still waiting on them to land in my account.
They told me that there was a problem with the bank transfers between Sweden/Germany, but it was resolved and i should get them this week.
So i will be back with a review soon and hope for everything to sort out since ive already been waiting for quite some time now.
Я виграв трохи грошей (3000 євро) наприкінці січня і тоді зняв. Все ще чекаю, коли вони прийдуть на мій обліковий запис.
Вони сказали мені, що виникла проблема з банківськими переказами між Швецією/Німеччиною, але її було вирішено, і я повинен отримати їх цього тижня.
Тож я повернуся з оглядом незабаром і сподіваюся, що все владнається, оскільки я вже чекав досить довго.
I won a little bit of money (3000 euro) in the end of January and made my withdrawals then. Still waiting on them to land in my account.
They told me that there was a problem with the bank transfers between Sweden/Germany, but it was resolved and i should get them this week.
So i will be back with a review soon and hope for everything to sort out since ive already been waiting for quite some time now.
Привіт, на цьому скарга rina 123 закінчилася:
"З грошима, які я виграв у казино Mad Money, все гаразд, гроші на моєму банківському рахунку, дуже дякую за вашу допомогу"
Гроші прийшли 🙂
Hello, this is the end of rina 123's complaint:
"All ok with the money I won at Mad Money casino the money is in my bank account thank you very much for your help"
The money arrived 🙂
Добре, але чому Rina123 сама не відповідає чи вона більше не є учасником цього сайту?
З повагою
Okay, but why doesnt Rina123 by herself answer or isnt she a member of this site anymore?
Regards
Вона все ще є учасником, але я бачу в налаштуваннях її електронної пошти, що вона вимкнула сповіщення електронною поштою, коли хтось відповідає на її допис, тож цілком можливо, що вона не знає, що ви їй відповіли.
She's still the member, but I can see in her email settings that she switched off notification emails when someone replies to her post so it's highly possible she doesn't know you replied to her.
Щиро дякую за допомогу, я відповів вам, коли отримав гроші, які я виграв у казино Mad Money, дякую
Thank you very much for your help I answered you when I received the money I won from the Mad Money casino thank you
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας σας απάντησα όταν ε λαυα τα χρήματα που κέρδισα από το καζίνο Mad Money σας ευχαριστώ
Я дійсно люблю це казино, воно одне з найкращих для німецьких гравців, чому я буду писати свій відгук негайно, але у мене проблеми з виведенням грошей вже 14 днів. Хтось ще відчуває таке? Дякую за допомогу
I actually love this casino, it's one of the best for German players, why will I write my review promptly, but I've been having problems withdrawing my money for 14 days. Does anyone else feel like this? Thanks for the help
Ich liebe dieses Casino eigentlich, ist mit das beste für deutsche Spieler, warum werde ich zeitnah in meiner Bewertung schreiben, aber ich habe Probleme seit 14 Tagen mein Geld abzuheben. Geht das noch jemanden so? Danke für die Hilfe
14 днів? Це досить багато. Чи запитували ви з цього приводу їхню службу підтримки клієнтів?
14 days? That's quite a lot. Have you asked their customer support regarding this?
Так, все було зроблено, відбулися внутрішні зміни, які спричинили затримку платежу. Підтримка клієнтів була надзвичайно привітною, і тоді я отримав усе 😊
Yes, everything was done, there were internal changes that caused the payment to be delayed. Customer support was extremely friendly and then I received everything 😊
Ja hat sich alles erledigt, es gab interne Umstellungen weswegen sich die Zahlung verzögert hatte. Kundensupport war extrem freundlich und hab dann auch alles erhalten 😊
Добре, я радий це чути. У них є якісь приємні акції чи що вам подобається в казино?
Alright, I'm glad to hear it. Do they have some nice promotions or what do you like about the casino?
Вам там просто комфортно, хороший вибір ігор, ігри працюють безперебійно, і вони завжди швидко окупаються.
You just feel comfortable there, good selection of games, games run smoothly, and they always pay out quickly.
Man fühlt sich einfach wohl dort, gute Spieleauswahl, Spiele laufen flüssig, und sie zahlen immer /- bis jetzt schnell aus.
Радий це чути.
Якщо ви почуваєтеся щасливими в казино, надішліть відгук користувача . 🙂
Happy to hear this.
Consider submitting the user review if you feel happy in the casino. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.