ФорумКазиноMad Money Casino - загальне обговорення

Mad Money Casino - загальне обговорення

2 р. тому від rina123
|
29760 переглядів 141 відповідей |
|
1 2...8
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Mad Money Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

У мене є претензії до казино Madmoney casino. Я зняв 1200 євро з 02.04.2022 р. i перевірка на моєму рахунку виконана дуже швидко майже за кілька годин, мій виведення все ще залишається зворотним зняттям 1200 євро. 11.02.2022 і все одно гроші з'являться на моєму банківському рахунку у мене є графа 3 рази мінімум і вони мені ще не відповіли

Автоматичний переклад.
rina123
2 р. тому

Якщо вони надіслали його 02.11.2022, гроші вже повинні бути на вашому банківському рахунку.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Так, я знаю, що вони мали бути предметами на моєму банківському рахунку ... вона каже, що вони запізнилися з банку, щоб переказати гроші на мій банківський рахунок .... Я знову говорив раніше, і мені сказали, що цього тижня я візьму мої гроші ... що я можу сказати ... я не знаю, працюють вони на мене чи ні ...

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

З 11.02.2022 вони сказали мені, що вони надіслали гроші до банку, і сьогодні, коли я знову з ними розмовляв, вони сказали мені, що цього тижня гроші будуть показані на моєму банківському рахунку ... давайте подивимося

Автоматичний переклад.
rina123
2 р. тому

Привіт, я дуже сподіваюся, що ваша скарга не знадобиться.

Тримайте нас в курсі та тримайте пальці.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я виграв трохи грошей (3000 євро) наприкінці січня і тоді зняв. Все ще чекаю, коли вони прийдуть на мій обліковий запис.

Вони сказали мені, що виникла проблема з банківськими переказами між Швецією/Німеччиною, але її було вирішено, і я повинен отримати їх цього тижня.

Тож я повернуся з оглядом незабаром і сподіваюся, що все владнається, оскільки я вже чекав досить довго.

Автоматичний переклад.
rina123
2 р. тому

Ви вже отримали свої гроші? З повагою

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я виграв трохи грошей (3000 євро) наприкінці січня і тоді зняв. Все ще чекаю, коли вони прийдуть на мій обліковий запис.

Вони сказали мені, що виникла проблема з банківськими переказами між Швецією/Німеччиною, але її було вирішено, і я повинен отримати їх цього тижня.

Тож я повернуся з оглядом незабаром і сподіваюся, що все владнається, оскільки я вже чекав досить довго.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Наперед дякуємо за оновлення. Сподіваюся, все вийде!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви вже отримали свої гроші? З повагою

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, на цьому скарга rina 123 закінчилася:

"З грошима, які я виграв у казино Mad Money, все гаразд, гроші на моєму банківському рахунку, дуже дякую за вашу допомогу"

Гроші прийшли 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Добре, але чому Rina123 сама не відповідає чи вона більше не є учасником цього сайту?

З повагою

Автоматичний переклад.
inkingtattoo84
2 р. тому

Вона все ще є учасником, але я бачу в налаштуваннях її електронної пошти, що вона вимкнула сповіщення електронною поштою, коли хтось відповідає на її допис, тож цілком можливо, що вона не знає, що ви їй відповіли.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Щиро дякую за допомогу, я відповів вам, коли отримав гроші, які я виграв у казино Mad Money, дякую

Автоматичний переклад.
inkingtattoo84
2 р. тому

Хе-хе, тут у вас є відповідь 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я дійсно люблю це казино, воно одне з найкращих для німецьких гравців, чому я буду писати свій відгук негайно, але у мене проблеми з виведенням грошей вже 14 днів. Хтось ще відчуває таке? Дякую за допомогу

Автоматичний переклад.
CasinoDino
2 р. тому

14 днів? Це досить багато. Чи запитували ви з цього приводу їхню службу підтримки клієнтів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, все було зроблено, відбулися внутрішні зміни, які спричинили затримку платежу. Підтримка клієнтів була надзвичайно привітною, і тоді я отримав усе 😊

Автоматичний переклад.
CasinoDino
2 р. тому

Добре, я радий це чути. У них є якісь приємні акції чи що вам подобається в казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Вам там просто комфортно, хороший вибір ігор, ігри працюють безперебійно, і вони завжди швидко окупаються.

Автоматичний переклад.
CasinoDino
2 р. тому

Радий це чути.

Якщо ви почуваєтеся щасливими в казино, надішліть відгук користувача . 🙂

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого