3 р. тому
Тут ви можете обговорити Macau Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора,
Я хотів би знати вашу думку про казино Макао. Якщо гроші можна втратити, і якщо бонус працює як фрібет. Кажуть, що немає вимог до ставок. Чи це так?
Good evening,
I wanted to know your opinion of Macau Casino. If money can be lost, and if the bonus works like a freebet. They say it has no wagering requirement. Is it so?
Buenas noches,
quería saber que opinión le merece Macau Casino. Si se puede perder dinero, y si el bono funciona como una freebet. Según dicen no tiene ningún requisito de apuesta. Es así?
Привіт Сименоне.
Згідно з їхнім веб-сайтом, а також нашим спілкуванням із підтримкою, вітальний бонус казино Макао повинен бути безкоштовним (ми навіть не отримали негативних відгуків про це). Дайте мені знати, якщо вам потрібна додаткова допомога.
Hi Simenon.
According to their website and also our communication with the support, the welcome bonus of Macau Casino should be wager-free (we have not even received any negative feedback about it). Let me know if you require further assistance.
Я думаю, що Макао — це те саме казино, що й Ybet. Подивіться на веб-сайт цього казино, і він точно такий же.
Що стосується зняття коштів, сторінка не відкривається, і Ybet також не повідомляє час обробки.
I think Macau is the same and identical casino to Ybet. See the website of this casino and it is exactly the same.
Regarding withdrawals, the page does not open and Ybet does not say the processing time either.
Creo que Macau es el mismo e identico casino a Ybet. Vean la web de este casino y es exactamente igual.
Respecto a los retiros, no se abre la pagina y en Ybet tampoco dicen el tiempo de procesamiento.
Привіт Канаберто,
Отже, ви не можете надіслати запит на зняття коштів через веб-сайт Макао, чи не так?
(Я бачу, що ви навіть подали скаргу на Ybet .)
Hello canaberto,
So you could not place the withdrawal request through Macau's website, am I right, please?
(I can see you even submitted the complaint against Ybet.)
Тільки в коментарі я сказав, що казино Макао належить до тієї ж групи, що й казино Ybet, тому що якщо ми бачимо веб-сайт двох казино, вони ідентичні, а також власник:
АЛАМАРО ПІДПРИЄМСТВО НВ
я думав, що це тобі допоможе
Only and as a comment I said that Macau casino is from the same group as the Ybet casino because if we see the website of the two casinos they are identical and also the owner is the same:
ALAMARO ENTERPRISE NV
i thought this would help you
solo y como comentario dije que Macau casino es del mismo grupo de el casino Ybet porque si vemos la web de los dos casinos son identicas y además el propietario es el mismo :
ALAMARO ENTERPRISE N.V.
Crei que esto les ayudaria
я розумію. Дуже дякую.
Сподіваюся, ваша скарга (Ybet) буде вирішена найближчим часом.
I get it. Thank you very much.
Hope your complaint (Ybet) will be solved soon.
Це не скарга, це просто повідомити їм, що якщо казино Макао та казино Ybet є одним власником, я думаю, що ви повинні сказати це на веб-сайті Guru.
Уважно подивіться, бо вони у всьому ідентичні.
Дякую
It is not a complaint, it is simply to tell them that if the Macau casino and the Ybet casino are the same owner, I think you should say so on the Guru website.
Take a good look because they are identical in everything.
Thank you
No es una queja, es simplemente decirles que si es el mismo propietario el del casino Macau y el del casino Ybet, creo que debeis decirlo en la web de Guru.
Mirn bien porque son identicos en todo.
Gracias
Привіт,
ми надаємо інформацію, що обидва є власністю ALAMARO ENTERPRISES NV
Це чудово видно кожному гравцеві. Перевірте Ybet і Macau , вони знаходяться під лімітами виведення:
Під скаргою я мав на увазі вашу вже подану скаргу на Ybet 🙂
Hello,
we provide the information that both are owned by ALAMARO ENTERPRISES N.V.
It is perfectly visible to every player. Check Ybet and Macau, it's right under the withdrawal limits:
By complaint, I meant your already submitted complaint against Ybet 🙂
У чаті Ybet підтверджується: казино Макао є братом казино Ybet. Ви повинні знати, це лише моє спостереження
вітання та подяка
It is confirmed in the Ybet chat: the Macau casino is a brother of the Ybet casino. You should know, it's just my observation
greetings and thanks
Esta confirmado en el chat de Ybet : el casino Macau es hermano del casino Ybet. Deberian ustedes saberlo, solo es una observación mia
saludos y gracias
Привіт і дякую.
Я передав цю інформацію своєму колезі. 👍
Hello and thank you.
I forwarded this information to my colleague. 👍
Привіт,
Я хотів би додати, що ця компанія припинена на Кюрасао. Це означає, що в казино немає компанії, яка працює звідти, і точно немає ліцензії.
Також номер компанії в Словенії, який вказано в казино, є інженерною компанією в Словенії...
Дивний факт про них..
Hi,
I would like to add that this company is discontinued in Curaçao. Means the casino doesn't have a company operating from there, and for sure no licence.
Also the company number in Slovenia indicate on the casino is an engineering company in Slovenia...
Weird fact about them..
Хороша думка Тамера:
«Ми не змогли перевірити дійсність ліцензії цього казино
Це казино має ліцензію, указану на веб-сайті, але ми не змогли її перевірити. Це означає, що ліцензія може бути підробкою».
Good point Tamera:
"We could not verify the validity of this casino's license
This casino has a license listed on its website, but we were not able to verify it. This means that the license might be fake."
Привіт!
Кілька місяців тому я відкрив рахунок у казино Macau, я виграв там, вони схвалили мої документи, і все йшло добре до цього тижня, я виграв 3 тижні тому 6700 на слотах, їм знадобилося більше 2 тижнів, щоб виплатити перше зняття 5000 (вони заспокоюють щоб бути найшвидшим виведенням коштів на ринку), потім я намагаюся увійти й бачу, що мій обліковий запис заблоковано без жодних пояснень, я намагаюся зв’язатися з ними, але вони не відповідають, а в чаті вони переривають мене. Це казино все ще винне 1600 євро, а його дочірнє казино ( pariscasino ) винне 2100 євро, і я не знаю, що робити. Допоможіть мені розібратися?
Hello There!
few months ago i open account with Macau casino ,i won there they approved my documents and everything went fine until this week, i won 3 weeks ago 6700 on slots, took them more then 2 weeks to paid the first withdrawal of 5000(they calming to be fastest withdrawals on the market) then i try to log in and i see my account is locked with no explanation ,i try to contact them but they don't answer and on live chat they cut me off. This casino still owes 1600 euro and its sister casino(pariscasino)owes 2100 euro and I don't know what to do. Can you please help me to figure this out?
Привіт,
Я бачу, що ваша скарга на Macau Casino вже розглянута, тобто ви зробили все можливе, щоб отримати допомогу. ✌
Мені не вдалося знайти друге казино в нашій системі, тому незабаром його буде передано вашій групі даних для перевірки.
Однак ви можете подати скаргу навіть зараз, вибравши опцію «Я не знаю казино», а потім просто вставте посилання на казино безпосередньо до скарги.
В обох випадках я бажаю вам удачі та чесного кінця.
Hello,
I can see that your complaint against the Macau Casino has now been reviewed, meaning you did the best thing to be helped. ✌
I was unable to find the second casino in our system, so it has been forwarded to your data team for review soon.
You can however submit the complaint even now by picking up the option "I do not know the casino", then just paste the casino's link directly to the complaint, please.
In both cases, I wish you good luck and a fair ending.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.