1 рік тому
Тут ви можете обговорити M88 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зареєстровано в цій компанії. Зробив 3-4 ставки по $5. Виграв. Заблокував обліковий запис. Вони сказали, що мій акаунт перевіряється. Документи не вимагають. На наступний день розблокували, обнулили всі виграші в розмірі 5 $ і скрізь заборонили ставки, сказали, що ви можете зняти мій депозит, як прокрутите його в казино. Це шахраї.
Служба підтримки перед реєстрацією прямо просить зареєструватися та внести депозит. Всі скріншоти доступні. Вони приваблюють гравців. Це мій перший рахунок, я навіть нічого не виграв, тим більше, що я не міг порушити жодне з правил. Їхня ліцензія викликає підозру.
Registered with this company. I made 3-4 bets for $ 5. Won. Blocked the account. They said that my account is being verified. Documents are not asked for. The next day, they unblocked, Zeroed out all the winnings in the amount of $ 5 and bets were banned everywhere, they said that you can withdraw my deposit as you scroll through it in the casino. These are scammers.
Support before registration explicitly asks to register and make a deposit. All screenshots are available. They attract players. This is my first account, I didn't even win anything, especially since I couldn't break any of the rules. Their license is suspicious.
Це досить підозріло, але я пропускаю частину пояснення, у порушенні якого правила вас звинувачують.
Поділіться, будь ласка, заявою про казино?
Я маю намір зрозуміти проблему, з якою ви зіткнулися.
That is quite suspicious, but I'm missing the part explaining which rule you are accused of breaching.
Would you share the casino's statement, please?
I intend to understand the issue you're facing.
Букмекерські синдикати. Гравець або група гравців, які працюють разом у будь-який спосіб (також відомий як «синдикат») для отримання бонусів/виграшів або бонусів за активність чи іншим чином, можуть мати лише один обліковий запис гравця, і будь-які зайві облікові записи гравців будуть консолідовані в один обліковий запис гравця. На власний розсуд Постачальник може стягувати плату за адміністрування та відмовляти у виплатах для кожного зайвого Облікового запису гравця. Усі транзакції ставок у резервних облікових записах гравців можуть бути скасовані на власний розсуд Постачальника. Ми також залишаємо за собою право конфіскувати основну суму будь-якої ставки, зробленої з метою шахрайства отримати будь-які бонусні кошти, незалежно від того, чи робить це гравець самостійно чи за змовою з іншими гравцями чи іншими букмекерськими закладами.
-Я виграв лише 5 доларів. У мене 1 акаунт. Відмовився від бонусу при депозиті. Який пункт правил я порушив, вони відмовляються говорити
Betting Syndicates. A player or group of players working together in any fashion (also known as a "syndicate"), to receive either bonus/winnings or activity bonuses or otherwise, may only have one Player Account in total, and any redundant Player Accounts will be consolidated into the one Player Account. An administration fee may be charged and payouts refused for each redundant Player Account, in the Provider's sole discretion. All wagering transactions in redundant Player Accounts are subject to reversal in the Provider's sole discretion. We also reserve the right to forfeit the principal of any wager placed in an attempt to defraud the house of any bonus monies, whether a player does this on their own or in collusion with other players or other sportsbooks.
-I only won $5. I have 1 account. Refused the bonus upon deposit. What point of the rules have I violated, they refuse to say
Підозрюється в шахрайстві - ось чого я боявся... Що ж, без подальших зволікань рекомендую подати скаргу:
https://casino.guru/complaints
Я впевнений, що вам знадобиться допомога – не хвилюйтеся, це безкоштовно! Ви знайдете детальне пояснення прямо тут .
Suspected of fraud activities - That's what I was afraid of... Well, without any further delay, I recommend you submit a complaint:
https://casino.guru/complaints
I'm sure you could use some help - don't worry, it's free! You'll find a detailed explanation right here.
Ваш обліковий запис деактивовано. Я зняв кошти, і мій рахунок заблокували. що не так?
Your account has been deactivated. I made a withdrawal and my account was blocked. what's wrong?
Your account has been deactivated. я поставил на вывод и мой аккаунт заблокировали. что не так?
Привіт. Це звучить справді неприємно, особливо якщо ви не маєте жодного уявлення про те, що відбувається. Вони щось пояснили щодо деактивації вашого облікового запису? Я бачив вашу скаргу, і нашій команді потрібна додаткова інформація від вас, тож чи могли б ви відповісти на них? Щоб зробити це, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈. Коли саме ви намагалися зняти кошти, ваш обліковий запис повністю перевірено? Чекатиме вашої відповіді тут.
Hello. This sounds really frustrating, for sure, especially if you haven't got any idea what is going on. Have they explained anything regarding deactivation of your account? I have seen your complaint and our team need some further information from you, so could be that kind and answer them? Just click/tap on this link 👈 to do so, please. When exactly have you tried to withdraw, is your account fully verified? Will wait for you reply here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.