6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lysti Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Як можливо, що ваш обліковий запис може бути закрито від koicasino? Мені сказали, що це абсолютно різні сайти, але все одно таке сталося. Я зайшов у чат koicasino і запитав про мої блокування, і під час цієї розмови працівник чату закрив мій обліковий запис на lysti.
Hello. How it is possible that your account can be closed from koicasino? They told me that these are completely different sites but still this happened. I went to koicasino live chat asking about my blocks and during this conversation The chat worker closed down my account on lysti.
Я бачу, що ці два казино мають одного власника, тому, можливо, це пояснює це. Не могли б ви описати це трохи краще, будь ласка, і розповісти нам, чому вони закрили ваш обліковий запис? У вас там залишилися справжні гроші?
I can see that these two casinos have the same owner, so maybe that explains it. Could you describe it a little bit better, please, and tell us the reason they have closed your account? Did you have some real money left there?
Отже, що це означає? Я звернувся до koicasino зі скаргою на те, що я попросив заблокувати мене на всіх їхніх сайтах. Мені було обіцяно, що я ніколи не зможу ними скористатися. Під час цієї розмови вони сказали, що зараз ми закрили ваш акаунт на Листи. Я навіть не сказав, що маю там рахунок.
So what does it means? I went to koicasino complaining about The fact that i have asked to block me from all of sites they have. It was promised to me that i won't ever be able to use those. During this conversation they said that we have now closed your account on Lysti. I didn't even told that i had an account there.
Наскільки я розумію, вони справді діяли, як ви просили, і заблокували ваші облікові записи в усіх своїх казино. чи не так?
As I understand it, they actually acted as you requested and blocked your accounts all over their casinos. Isn't that right?
Ні. Я вже подав запит на бан у 2022 році, а це означає, що я навіть не мав змоги створити обліковий запис.
No. I've already requested a ban in 2022, which means I shouldn't even have been able to create an account.
Ei. Olen pyytänyt estoa jo 2022, eli minun ei olisi edes pitänyt pystyä luomaan tiliä.
Мені спадає на думку те, що Lysti Casino було відкрито лише в 2024 році, тому, можливо, тому вони не мали жодної інформації про вашу заборону, і вони виправили це якомога швидше.
Але я можу запитати, чи ми можемо чимось допомогти з будь-якими проблемами?
What comes to my mind is, that Lysti Casino was extablished only in 2024, so maybe that is why they didn't have any information about your ban and they fixed it as soon as possible.
May I ask if there is anything we could do to help with any issues there, though?
Незалежно від того, коли це було зроблено, якби мене заблокували в цій групі, я б взагалі не зміг створити обліковий запис. Вони мають повернути вклади, зроблені на основі цього.
No matter when it was made, If im blocked from this group I shouldnt have been able to make an account at all. They should refund deposits made based on this.
Ви вимагали відшкодування від казино? Чи бажаєте ви, щоб наша команда розгляду скарг розглянула це? Дайте нам знати, будь ласка.
Did you request a refund from the casino? Would you like our complaint team to have a look into this? Let us know, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.