2 р. тому
Тут ви можете обговорити LVbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброї ночі, Данило, як справи? У мене схвалені всі мої документи (моє посвідчення особи, моє підтвердження адреси, мій підтвердження платежу) фото та відео всього, я зняв 30 000 BRL і вони зникли, оскільки сума виведення не оброблялася і навіть не була на моєму балансі Я скаржився і погрожував раніше сьогодні, і вони сказали, що це збій системи, і вони повернули 30 000 на мій баланс, відразу після цього я знову зняв відео, як я знімаю 30 000 BRL і ще одне з 20 000 BRL, я щойно ввів знову тільки зараз вони зникли з моїм зняттям 30 000 BRL і тільки 20 000 BRL в обробці, а 30 000 не пішли на баланс, вони просто зникли, одне і чекають виплати інше і зникають з незавершеною сумою зняття, хіба це не злочин? У мене все записано та фото. Я боюся, що вони зникають разом із цінністю, не приносячи задоволення. Я ніколи цього не бачив, а тепер я побачив у їхній репутації, що є хлопець, якого теж обдурили, чи б ви з ними спілкувалися щоб допомогти мені
Good night Daniel, how are you? I have all my documents approved ( my ID , my proof of address , my proof of payment ) photo and video of everything , I made a withdrawal of 30,000 BRL and they disappeared as the withdrawal amount was not being processed and not even on my balance I I complained and threatened earlier today and they said it was a system failure , and they returned the 30,000 on my balance sheet , right after that I made a video again me making a withdrawal of 30,000 BRL and another one of 20,000 BRL , I just entered again just now they disappeared with my withdrawal of 30,000 BRL and only the 20,000 BRL is in processing, and the 30,000 did not go to the balance sheet, it just disappeared, one thing and waiting for payment another and disappearing with the pending withdrawal amount, isn't that a crime? I have everything recorded and photo I'm getting scared they're disappearing with the value without giving satisfaction I've never seen this, and now I saw in their reputation that there's a guy who was deceived too would you have any contact with them to help me
Boa Noite Daniel , tudo bem ? Tenho todos os meus documentos aprovados ( minha identidade , meu comprovante de endereço , meu comprovante de pagamento ) foto e vídeo de tudo , fiz um saque de 30.000 BRL e eles sumiram como o valor do saque não estava em processamento e nem no meu balanço eu reclamei e ameacei hoje cedo e eles falaram que foi uma falha do sistema , e devolveram os 30.000 no meu balanço , logo após isso fiz um vídeo novamente eu fazendo um saque de 30.000 BRL e outro de 20,000 BRL , acabei de entrar agora pouco novamente eles desapareceram com meu saque de 30.000 BRL e só consta o de 20.000 BRL em processamento , e os 30.000 não foi pra o balanço simplesmente sumiu , uma coisa e aguardar o pagamento outra e sumir com o valor do saque pendente isso não é crime ? Tenho tudo gravado e foto to ficando com medo eles andam sumindo com o valor sem dar satisfação nunca vi isso , e agora vi na reputação deles que tem um cara que foi enganado também você teria algum contato deles para em ajudar
Привіт, мені здається, що у вас така сама проблема з Booi Casino. У вас така ж проблема з LV Bet, будь ласка?
Якщо так, перший крок завжди однаковий – подання скарги. Ми можемо зв’язатися з казино від вашого імені лише після того, як ви подасте свою скаргу, а не раніше.
У будь-якому випадку, кілька тижнів тому я бачив, що представник LV Bet відповів на деякі відгуки користувачів, тому я думаю, що є певний шанс.
Hello, to me this seems like the very same issue you have with Booi Casino. Do you have the same problem with LV Bet as well, please?
If yes, the first step is always the same - submitting your complaint. We can only contact the casino on your behalf after you submit your complaint, not earlier.
Anyway, I saw LV Bet representative reply to some user review a few weeks ago, so I think there is some chance.
Доброї ночі, Данило, як справи? У мене схвалені всі мої документи (моє посвідчення особи, моє підтвердження адреси, мій підтвердження платежу) фото та відео всього, я зняв 30 000 BRL і вони зникли, оскільки сума виведення не оброблялася і навіть не була на моєму балансі Я скаржився і погрожував раніше сьогодні, і вони сказали, що це збій системи, і вони повернули 30 000 на мій баланс, відразу після цього я знову зняв відео, як я знімаю 30 000 BRL і ще одне з 20 000 BRL, я щойно ввів знову тільки зараз вони зникли з моїм зняттям 30 000 BRL і тільки 20 000 BRL в обробці, а 30 000 не пішли на баланс, вони просто зникли, одне і чекають виплати інше і зникають з незавершеною сумою зняття, хіба це не злочин? У мене все записано та фото. Я боюся, що вони зникають разом із цінністю, не приносячи задоволення. Я ніколи цього не бачив, а тепер я побачив у їхній репутації, що є хлопець, якого теж обдурили, чи б ви з ними спілкувалися щоб допомогти мені
Good night Daniel, how are you? I have all my documents approved ( my ID , my proof of address , my proof of payment ) photo and video of everything , I made a withdrawal of 30,000 BRL and they disappeared as the withdrawal amount was not being processed and not even on my balance I I complained and threatened earlier today and they said it was a system failure , and they returned the 30,000 on my balance sheet , right after that I made a video again me making a withdrawal of 30,000 BRL and another one of 20,000 BRL , I just entered again just now they disappeared with my withdrawal of 30,000 BRL and only the 20,000 BRL is in processing, and the 30,000 did not go to the balance sheet, it just disappeared, one thing and waiting for payment another and disappearing with the pending withdrawal amount, isn't that a crime? I have everything recorded and photo I'm getting scared they're disappearing with the value without giving satisfaction I've never seen this, and now I saw in their reputation that there's a guy who was deceived too would you have any contact with them to help me
Boa Noite Daniel , tudo bem ? Tenho todos os meus documentos aprovados ( minha identidade , meu comprovante de endereço , meu comprovante de pagamento ) foto e vídeo de tudo , fiz um saque de 30.000 BRL e eles sumiram como o valor do saque não estava em processamento e nem no meu balanço eu reclamei e ameacei hoje cedo e eles falaram que foi uma falha do sistema , e devolveram os 30.000 no meu balanço , logo após isso fiz um vídeo novamente eu fazendo um saque de 30.000 BRL e outro de 20,000 BRL , acabei de entrar agora pouco novamente eles desapareceram com meu saque de 30.000 BRL e só consta o de 20.000 BRL em processamento , e os 30.000 não foi pra o balanço simplesmente sumiu , uma coisa e aguardar o pagamento outra e sumir com o valor do saque pendente isso não é crime ? Tenho tudo gravado e foto to ficando com medo eles andam sumindo com o valor sem dar satisfação nunca vi isso , e agora vi na reputação deles que tem um cara que foi enganado também você teria algum contato deles para em ajudar
Привіт, у мене є акаунт на вашому сайті, я просив верифікувати акаунт перед депозитом, але вони сказали, що це поки що не потрібно! Оскільки я бачу, що багато людей мають проблеми з верифікацією після депозиту/виграшу та спроби зняти гроші, чи не краще зробити верифікацію раніше, щоб гравець навіть не платив гроші, якщо немає можливості верифікувати рахунок ? І я бачу, що під час платежу запитується підтвердження походження грошей, я наводжу приклад, який доказ я повинен надіслати, якщо я вношу гроші з рахунку Skrill і хочу вивести гроші на Skrill, чи достатньо взяти зображення облікового запису Skrill з моїми даними!? Дякую
Hello, I have an account on your site, I asked to verify the account before the deposit, but they said that it is not necessary for now! Since I see that a lot of people have problems with verification after depositing/winning and trying to withdraw money, isn't it better to do the verification earlier so that the player doesn't even pay money if it's not possible to verify the account? And I see that proof of the origin of the money is requested during the payment, I give an example, what kind of proof should I send if I deposit money from a Skrill account and want to withdraw to Skrill, is it enough to take a picture of the Skrill account with my data!? Thank you
Pozdrav, imam nalog na vašem sajtu, trazio sam da verifikujem racun prije depozita ali su rekli da za sada nije potrebno! Sobzirom da vidim da dosta ljudi ima problema sa verifikacijom nakon depozita/dobitka i pokušaja isplate novca zar nije bolje da se verifikacija odradi prije pa da igrač ni ne uplaćuje novac ako nije moguće verifikovati nalog? I vidim da se prilikom isplate traži dokaz o porijeklu novca, dajem primjer, kakav ja dokaz da posaljem ako novac uplatim sa Skrill računa i želim da povučem na Skrill, da li je dovoljno da slikam Skrill racun sa svojim podacima!? Hvala
Привіт!
Дякуємо, що поділилися досвідом. Я вважаю, що це не дуже хороший підхід, коли казино не хоче перевіряти вас заздалегідь. Ми кажемо, що чесні казино піклуються про гравців; таке прохання було б виконано.
Я також вважаю, що варто розрізняти початкову перевірку перед внесенням коштів і грою та повну перевірку KYC, яка відбувається лише тоді, коли ви надсилаєте свій перший запит на зняття коштів.
У першому сценарії казино може лише підтвердити вашу особу. Більше нічого не потрібно перевіряти, якщо ви не вносите депозит за допомогою певного способу оплати вперше. Те саме стосується історії ігор; нічого не потрібно перевіряти, якщо ви дійсно не почнете грати.
Проте пройти перевірку одразу після реєстрації – це гарна ідея. Принаймні ви можете сформувати свою думку про якість підтримки та рівень співпраці, на який ви можете розраховувати, коли ви вперше вилучите гроші.
Будь ласка, запитайте в казино, що потрібно для перевірки методу Skrill. Я вважаю, що також потрібно надати історію депозитів. Хоча в іншому казино може бути інакше.
Дай мені знати, що ти думаєш. 🙂
Hello!
Thank you for sharing your experience. I think it is not actually a good approach when the casino does not want to verify you in advance. We say honest casinos care about players; such a request would be fulfilled.
I also think it is good to distinguish between initial verification before you deposit and play and the full-scope KYC verification, which takes place only when you submit your first withdrawal request.
In the first scenario, the casino may only verify your identity. There is nothing else to verify unless you deposit using a certain payment method for the first time. The same goes for the gaming history; there is nothing to be checked unless you actually start playing.
Getting verified just after you register, however, is a good idea. At least you may form your opinion about the quality of support and the level of cooperation you can expect when you hit your first withdrawal.
Kindly ask the casino what is needed to verify the Skrill method. I reckon the deposit history needs to be provided as well. Though it may be different in another casino.
Let me know what you think. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.