ФорумКазиноLunuBet Casino - загальне обговорення

LunuBet Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від mcclane2020
|
1588 переглядів 15 відповідей |
|
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити LunuBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

це казино Lunubet має дуже низький час обробки виведення коштів. моє перше зняття зайняло 3 дні, а потім друге також займає 3 дні. Я двічі надіслав їм електронний лист і запитав, чому друге зняття займає 3 дні, але вони надіслали мені свої правила, щоб я прочитав ще раз. вони сказали, що коли я зареєстрував обліковий запис у казино, я приймаю правила та умови. вони не мають наміру виплачувати гроші гравцям швидше. вони просто чекають, поки гравець втратить свої гроші, а також виведення коштів і втратять виграні гроші.

Автоматичний переклад.
mcclane2020
9 міс. тому

Привіт, чесно кажучи, я не бачу в цьому проблем. Є багато казино, де зняття коштів займає набагато більше часу, і три дні досить добре. Наприклад, ми даємо казино 14 днів, щоб узгодити весь процес виведення коштів.

Однак, якщо ви вважаєте, що це занадто довго для вас, ви все одно можете внести зміни та грати в іншому місці.

Якщо можна знати, який спосіб оплати ви використовуєте для зняття грошей?

Автоматичний переклад.
mcclane2020
4 дн. тому

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Хтось ще має проблеми зі зняттям.

Автоматичний переклад.
DOGAN19077777777772
2 дн. тому

Я бачу у вашій скарзі , що у вас виникли певні затримки зі зняттям коштів. правильно?

Отже, як справи зараз? Ти написав, що тобі заплатили три, і чекаєш наступних.

Будь ласка, повідомляйте нам про це.


Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

привіт, 3 зняття виплачено. після багатьох електронних листувань і онлайн-чатів. Зараз у мене відкриті 3 нових зняття. в розмірі 4000 євро. та залишок 7500 євро.


Мені пообіцяли, що нові зняття коштів будуть на моєму рахунку протягом 72 годин.


Я бачу в цьому можливість для lunubet довести, що вони надійні.


ось чому я хочу тримати цю справу відкритою для блага обох сторін.


я буду щоденно повідомляти про те, як це відбувається.


звичайно, я зробив скріншоти та відео про це.


Я також хочу зазначити, що я все ще стурбований безпекою свого облікового запису через скидання пароля електронної пошти від lunubet, про яке я не просив.


тому я стежу за ситуацією


дякую за ваш час.

Автоматичний переклад.
DOGAN19077777777772
2 дн. тому

привіт

Вибачте, що втручаюся. Я просто хотів повідомити вам, що ви повинні негайно повідомити казино про те, що ви отримали підтвердження вашого неочікуваного запиту на зміну пароля. Крім того, оскільки цей пароль електронної пошти міг бути зламаний, я б подумав про його зміну.

Крім того, я б не очікував, що представник казино вирішить тут ваше занепокоєння, тому я пропоную вам поспішно звернутися до них.

Щодо скарги, я не вважаю, що має сенс тримати її відкритою на невизначений час. Ми даємо казино 14 повних днів для обробки виплат, як ви, мабуть, помітили. Тепер, коли перші три зняття виплачено, продовжуйте «скаржитися», тому що це мета скарги; дуже неефективно залишати його відкритим, оскільки ви щойно подали наступні запити. Будь ласка, не дивуйтеся, якщо скаргу буде закрито.

Проте ми з радістю будемо стежити за ситуацією тут з вами. що ти кажеш

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, дякую за відповідь.


Я не хочу скаржитися, щоб мене закрили.

Як я вже згадував раніше, я бачу в цьому можливість для lunubet довести, що вони надійні.


ось чому я хочу тримати цю справу відкритою для блага обох сторін.


дякую


Я буду публікувати Herr кожен день статус.


Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я повідомив казино про свій електронний лист. Про скидання пароля поки що не відповіли. Мені сумно, що я не хочу, щоб цю тему закривали, доки я не отримаю всі мої кошти.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я бачу у вашій скарзі , що у вас виникли певні затримки зі зняттям коштів. правильно?

Отже, як справи зараз? Ти написав, що тобі заплатили три, і чекаєш наступних.

Будь ласка, повідомляйте нам про це.


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

привіт

Так, я буду оновлювати щодня.

У мене було 3 нових зняття, 2 з яких виплачені зараз. І 1 все ще очікує на розгляд. Я знову зробив 2 нових зняття, тож у мене є 3 зняття, які чекають на схвалення зараз. Всього 4000 євро, а мій баланс на даний момент становить 5000 євро в lunubet , не враховуючи зняття коштів.

Автоматичний переклад.
DOGAN19077777777772
23 год. тому

Дякуємо, що тримаєте нас у курсі всього.

Сподіваюся, що скоро все вирішиться. Дійсно схоже, що зрештою втручання нашої групи розгляду скарг не знадобиться. Що ви вважаєте?

Нехай гроші надходять. 😉

Автоматичний переклад.
Romi
22 год. тому

Привіт ,


Я на це сподіваюся. Але я чекаю, поки все виплатять. Тільки тоді я повірю цьому. Тож трохи рано бути позитивним. Але, як я вже сказав, я продовжуватиму оновлення. На даний момент ще немає виплат за 3 останні зняття.

Автоматичний переклад.
DOGAN19077777777772
1 годину тому

звичайно Почекаємо і побачимо. Тримаю кулаки.🤞

До речі, ви використовували один і той же спосіб оплати для всіх? 🤔

Автоматичний переклад.
31 хв. тому

Так, я використовував той самий спосіб оплати.

Вони повинні бути сьогодні на моєму рахунку.

Я буду тримати вас в курсі. Зараз мій баланс становить 7344 євро.

Автоматичний переклад.
24 хв. тому

Мені дуже подобається гра Cash of God у казино LunuBet! Захоплюючий ігровий процес і спеціальні функції роблять все захоплюючим, і кожен раунд приносить нові відчуття з шансом розблокувати великі виграші.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого