9 міс. тому
Тут ви можете обговорити LunuBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
це казино Lunubet має дуже низький час обробки виведення коштів. моє перше зняття зайняло 3 дні, а потім друге також займає 3 дні. Я двічі надіслав їм електронний лист і запитав, чому друге зняття займає 3 дні, але вони надіслали мені свої правила, щоб я прочитав ще раз. вони сказали, що коли я зареєстрував обліковий запис у казино, я приймаю правила та умови. вони не мають наміру виплачувати гроші гравцям швидше. вони просто чекають, поки гравець втратить свої гроші, а також виведення коштів і втратять виграні гроші.
this Lunubet Casino has really slow withdrawal processing times. my first withdrawal took 3 days and then the second one also takes 3 days. I emailed them twice and asked why the second withdrawal takes 3 days, but they sent me their rules to read again. they said that when I have registered the account in the casino, I accept the rules and conditions. they have no intention of paying player withdrawals any faster. they just wait for the player to lose his money and the withdrawal and lose the winning money as well.
tässä Lunubet casinossa on todella hitaat nostojen käsittelyajat. minun ensimmäisessä nostossa kesti 3 vuorokautta ja sitten toisessa kestää myös 3 vuorokautta. laitoin heille kahdesti sähkököpostilla viestiä ja kysymyksiä että miksi toinenkin nosto kestää 3 vuorokautta mutta he laittoivat minulle heidän sääntönsä luettavaksi uudelleen. sanoivat että kun olen rekisteröinyt casinoon tunnuksen niin hyväksyn säännöt ja ehdot. heillä ei ole mitään aikomustakaan maksaa pelaajien kotiutuksia nopeammin. he vain odottavat että pelaaja häviää rahansa ja peruunoston sekä häviää ne voitto rahatkin.
Привіт, чесно кажучи, я не бачу в цьому проблем. Є багато казино, де зняття коштів займає набагато більше часу, і три дні досить добре. Наприклад, ми даємо казино 14 днів, щоб узгодити весь процес виведення коштів.
Однак, якщо ви вважаєте, що це занадто довго для вас, ви все одно можете внести зміни та грати в іншому місці.
Якщо можна знати, який спосіб оплати ви використовуєте для зняття грошей?
Hi, I wouldn't see any problem with that to tell you the truth. There are many casinos where withdrawals take much longer and three days is pretty good. For example, we give casinos 14 days to sort out the whole withdrawal process.
However, if you feel that it is too long for you you can still make a change and play somewhere else.
If I may know, what payment method do you use to withdraw money ?
Я бачу у вашій скарзі , що у вас виникли певні затримки зі зняттям коштів. правильно?
Отже, як справи зараз? Ти написав, що тобі заплатили три, і чекаєш наступних.
Будь ласка, повідомляйте нам про це.
I can see in your complaint that you experienced some delay with your withdrawals. Right?
So, how is it going now, though? You wrote that they paid you three of them, and you're waiting for the next ones.
Please keep us updated regarding this.
привіт, 3 зняття виплачено. після багатьох електронних листувань і онлайн-чатів. Зараз у мене відкриті 3 нових зняття. в розмірі 4000 євро. та залишок 7500 євро.
Мені пообіцяли, що нові зняття коштів будуть на моєму рахунку протягом 72 годин.
Я бачу в цьому можливість для lunubet довести, що вони надійні.
ось чому я хочу тримати цю справу відкритою для блага обох сторін.
я буду щоденно повідомляти про те, як це відбувається.
звичайно, я зробив скріншоти та відео про це.
Я також хочу зазначити, що я все ще стурбований безпекою свого облікового запису через скидання пароля електронної пошти від lunubet, про яке я не просив.
тому я стежу за ситуацією
дякую за ваш час.
hello, the 3 withdrawals have been paid out. after a lot of emailing and online chatting. i now have 3 new withdrawals open. of 4000 euros. and a balance of 7500 euros.
i was promised that the new withdrawals will be in my account within 72 hours.
i see this as an opportunity for lunubet to prove that they are reliable.
that is why i want to keep this case open for the good of both parties.
i will give a daily update on how it is going.
of course i have made screenshots and videos of this.
i also want to mention that i am still concerned about my account security because of the email password reset from lunubet which i did not ask for.
so i am monitoring the situation
thanks for your time.
привіт
Вибачте, що втручаюся. Я просто хотів повідомити вам, що ви повинні негайно повідомити казино про те, що ви отримали підтвердження вашого неочікуваного запиту на зміну пароля. Крім того, оскільки цей пароль електронної пошти міг бути зламаний, я б подумав про його зміну.
Крім того, я б не очікував, що представник казино вирішить тут ваше занепокоєння, тому я пропоную вам поспішно звернутися до них.
Щодо скарги, я не вважаю, що має сенс тримати її відкритою на невизначений час. Ми даємо казино 14 повних днів для обробки виплат, як ви, мабуть, помітили. Тепер, коли перші три зняття виплачено, продовжуйте «скаржитися», тому що це мета скарги; дуже неефективно залишати його відкритим, оскільки ви щойно подали наступні запити. Будь ласка, не дивуйтеся, якщо скаргу буде закрито.
Проте ми з радістю будемо стежити за ситуацією тут з вами. що ти кажеш
Hi!
Sorry for stepping in. I just wanted to let you know that you should notify the casino right away that you received a confirmation of your unexpected password change request. Additionally, since that email password might have been compromised, I would think about changing it.
Additionally, I would not expect the casino representative to address your concern here, so I suggest you reach out to them with haste.
Regarding the complaint, I do not believe it makes much sense to keep it open indefinitely. We give casinos 14 full days to process payouts, as you most likely noticed. Now that the first three withdrawals have been paid, keep "complaining" because that is the goal of the complaint; it is very ineffective to keep it open because you just submitted next requests. Kindly do not be shocked if the complaint is closed.
However, we will gladly monitor the situation here with you. What do you say?
Привіт, дякую за відповідь.
Я не хочу скаржитися, щоб мене закрили.
Як я вже згадував раніше, я бачу в цьому можливість для lunubet довести, що вони надійні.
ось чому я хочу тримати цю справу відкритою для блага обох сторін.
дякую
Я буду публікувати Herr кожен день статус.
Дуже дякую.
Hi , thank you for you reply.
I don't want to complain to be closed.
Like i mentioned before , i see this as an opportunity for lunubet to prove that they are reliable.
that is why i want to keep this case open for the good of both parties.
Thank you.
I will post herr every day the status.
Thank you very much.
Я повідомив казино про свій електронний лист. Про скидання пароля поки що не відповіли. Мені сумно, що я не хочу, щоб цю тему закривали, доки я не отримаю всі мої кошти.
I did let the casino know about thr email i got. About the password reset they didn't reply yet. Is i sad i don't want this topic to be closed till i got all my withdrawals.
Я бачу у вашій скарзі , що у вас виникли певні затримки зі зняттям коштів. правильно?
Отже, як справи зараз? Ти написав, що тобі заплатили три, і чекаєш наступних.
Будь ласка, повідомляйте нам про це.
I can see in your complaint that you experienced some delay with your withdrawals. Right?
So, how is it going now, though? You wrote that they paid you three of them, and you're waiting for the next ones.
Please keep us updated regarding this.
привіт
Так, я буду оновлювати щодня.
У мене було 3 нових зняття, 2 з яких виплачені зараз. І 1 все ще очікує на розгляд. Я знову зробив 2 нових зняття, тож у мене є 3 зняття, які чекають на схвалення зараз. Всього 4000 євро, а мій баланс на даний момент становить 5000 євро в lunubet , не враховуючи зняття коштів.
Hi ,
Yes , i will keep updating every day.
I had 3 new withdrawls which 2 of them are paid now. And 1 is still pending.i made again 2 new withdrawls so i have 3 withdrawls waiting to get approved now. Total off 4000 euro's and my balance is at the moment 5000 euro at lunubet , aside the witdrawels.
Дякуємо, що тримаєте нас у курсі всього.
Сподіваюся, що скоро все вирішиться. Дійсно схоже, що зрештою втручання нашої групи розгляду скарг не знадобиться. Що ви вважаєте?
Нехай гроші надходять. 😉
Thank you for keeping us informed about everything.
I hope that everything will be resolved soon. It really looks like the intervention of our complaint team won't be needed at the end. What do you reckon?
Let's keep the money coming. 😉
Привіт ,
Я на це сподіваюся. Але я чекаю, поки все виплатять. Тільки тоді я повірю цьому. Тож трохи рано бути позитивним. Але, як я вже сказав, я продовжуватиму оновлення. На даний момент ще немає виплат за 3 останні зняття.
Hello ,
I hope so. But i am waiting till all is paid out. Only then i will trust it . So a little to early to be positive. But like i said i will keep updating. At the moment no payouts yet for the 3 last withdrawals.
звичайно Почекаємо і побачимо. Тримаю кулаки.🤞
До речі, ви використовували один і той же спосіб оплати для всіх? 🤔
Sure. Let's wait and see. I am keeping my fingers crossed.🤞
Have you used the same payment method for all of them, by the way? 🤔
Так, я використовував той самий спосіб оплати.
Вони повинні бути сьогодні на моєму рахунку.
Я буду тримати вас в курсі. Зараз мій баланс становить 7344 євро.
Yes, i did use the same payment method.
They should be today on my account.
I will keep you updated. My balance is now 7344 euro .
Мені дуже подобається гра Cash of God у казино LunuBet! Захоплюючий ігровий процес і спеціальні функції роблять все захоплюючим, і кожен раунд приносить нові відчуття з шансом розблокувати великі виграші.
I’m absolutely loving the Cash of God game at LunuBet Casino! The immersive gameplay and special features keep things exciting, and each round brings a new thrill with the chance to unlock big wins.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.