ГоловнаФорумКазиноLukki Casino - загальне обговорення

Lukki Casino - загальне обговорення

 від Romi
|
930 переглядів 10 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Lukki Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Чи може хтось сказати мені, коли триває статус зняття коштів, скільки часу потрібно для зняття коштів на моєму банківському рахунку. Перше зняття, яке я зробив. Я зняв кошти 4 дні тому з казино Lukki, а кілька годин тому він перейшов у процес?

Автоматичний переклад.
melissatulloch85

Привіт, Мелісо, це казино погане, я кажу тобі з досвіду, іноді зняття займає не більше 1 години, але я вже зробив 3 зняття, які займають більше 9 днів. Зараз я чекаю на той, який триває вже 8 днів, не давайте цим людям ані цента, їхній єдиний інтерес — вкрасти ваші гроші.

Автоматичний переклад.

Так, я більше не буду там грати, але я отримав електронний лист із повідомленням, що його оброблено, тому тепер мені просто потрібно почекати на свій банк, я майже впевнений, але мені цікаво, скільки часу знадобиться, щоб очистити рахунок.

Автоматичний переклад.

Чи може хтось сказати мені, коли триває статус зняття коштів, скільки часу потрібно для зняття коштів на моєму банківському рахунку. Перше зняття, яке я зробив. Я зняв кошти 4 дні тому з казино Lukki, а кілька годин тому він перейшов у процес?

Автоматичний переклад.

Привіт, це стосується казино Lukki або 1xbet? Ви ввели своє зняття 4 дні тому, а тепер нещодавно ваше зняття було схвалено? Я правильно розумію?

Якщо так, то я припускаю, що відтепер ваші гроші надійдуть недовго, але я не хочу плутати вас без потреби, тому ми побачимо, що буде далі.

Будь ласка, дайте мені знати, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.

Я коли-небудь робив це зняття лише з Lukki, спочатку це було в очікуванні, а потім отримав електронний лист сьогодні вранці про те, що його оброблено.

Вилучення

Банківське зняття всередині країни: INPAY

Виконується те, що написано в гаманці.

Не знаю, скільки часу знадобиться, щоб отримати його на свій рахунок, оскільки досі нічого немає.

Автоматичний переклад.
melissatulloch85

Гаразд, дайте нам знати, будь ласка, як справи. Майте на увазі, що зазвичай платежі не обробляються у вихідні, тому це може зайняти трохи більше часу.

У будь-якому випадку, будемо чекати оновлень.

Автоматичний переклад.

Всім привіт, я бачу лише погані відгуки та критику про казино. Треба сказати, що перевірка пройшла дуже швидко. Моє зняття було оброблено протягом трьох днів, що зайняло трохи більше часу, ніж з іншими, але його було передано мені того ж дня після прийняття. Я зробив висновок, що я завжди буду грати в цьому казино і продовжуватиму там грати. Ми живемо в епоху, коли все повинно відбуватися швидше і швидше, але деякі речі також вимагають часу, тому вам слід запастися терпінням. Вітаю і велике спасибі казино

Автоматичний переклад.
ouchenj322

Привіт,

це дуже чудово виділитися та сказати щось позитивне! Чи хотіли б ви також подати чесний відгук про казино? Я б сказав, що для вас це не повинно бути дуже складно. Отже, якщо ви зацікавлені,

ось посилання 👈😉

Не соромтеся додавати все, що задумали! Наприклад, який варіант оплати ви б порекомендували іншим гравцям з вашої країни?


Автоматичний переклад.

Привіт,

трохи нервувати. Раніше я робив багато знімань із цього казино і зазвичай без будь-яких затримок (банківський переказ становить максимум 3 дні), але зараз я на сьомому дні й не бачу свого зняття. Це було схвалено з їх боку, але я надіслав електронний лист до свого особистого банку, і вони впевнено підтвердили, що на жодному з моїх рахунків у цьому казино немає незавершених депозитів. Що я можу зробити в цьому випадку? Я звернувся до команди підтримки з такою ж загальною відповіддю очікування. Я був оновлений до vip, і, наскільки я розумію, це означало швидше зняття коштів? Але це найдовше, що мені доводилося чекати, і тепер я нервую, що це десь у підвішеному стані

Автоматичний переклад.
Kaysh

Вам не сказали, чому ви чекаєте тиждень? У будь-якому випадку, я б спробував дочекатися того, що станеться цього тижня, оскільки ви вже отримали гроші раніше, тому я вірю, що надалі проблем більше не буде. Ми даємо казино 14 днів, тож якщо ви не отримаєте гроші, обов’язково зв’яжіться з нами.

Я вірю, що буде краще, якщо ви отримаєте гроші.

Тримаю за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого