Гуру, я не можу завершити перевірку KYC на Luckynova. Я завершував це, але мені бракувало документа, якого я не мав на той момент, тож це було наполовину зроблено, і минули тижні, відколи я більше не можу отримати доступ до сторінки KYC, щоб завершити процес перевірки. Можеш допомогти мені, будь ласка?
Я вже спілкувався в чаті, де мені сказали звернутися до служби захисту даних електронною поштою, але вони ніколи не відповідають на мій електронний лист. Один штовхає інший, і мій обліковий запис усе ще заморожено, оскільки я не закриваю свою верифікацію.
Guru, I am unable to complete my KYC verification on Luckynova. I was completing it but I was missing a document that I didn't have at the time, so it was half done and it's been weeks since I can no longer access the KYC page to finish the verification process. Can you help me please?
I already talked in the chat where they tell me to talk to data protection by email but they never answer my email. One pushes the other and my account is still frozen because I don't close my verification.
Guru, não consigo completar minha verificação KYC no Luckynova. Estava completando mas me faltava um documento que não tinha no momento, então, ficou pela metade e já faz semanas que não consigo mais acessar a página de KYC para terminar o processo de verificação. Vocês podem me ajudar por favor?
Já conversei no chat onde me dizem para conversar com data protection por email mas eles nunca me respondem email. Um empurra pro outro e minha conta segue congelada pois não fecho minha verificação.
Автоматичний переклад.