ФорумКазиноLuckynova Casino - загальне обговорення

Luckynova Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Anonymized103
|
7090 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Однією з найбільш істотних відмінностей є те, що гравець може грати в азартні ігри буквально будь-де і в будь-який час. Існує неймовірна кількість способів увійти на сайт онлайн-казино без будь-яких обмежень. Ви можете грати зі свого комп’ютера, планшета або мобільного додатка. Більшість онлайн-казино пропонують своїм клієнтам безкоштовні оберти, бонуси або цікаві пропозиції. Однак, граючи в наземному казино, ви можете втратити контроль і витратити набагато більше, ніж планували. Крім того, під час гри з друзями колективний вплив також може зіграти певну роль і спонукати вас додати додаткову суму.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я погоджуюсь з тобою. Мені також більше подобається грати в онлайн-казино

Опубліковано lametcalyf Змінено Daniel
Причина: посилання
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гуру, я не можу завершити перевірку KYC на Luckynova. Я завершував це, але мені бракувало документа, якого я не мав на той момент, тож це було наполовину зроблено, і минули тижні, відколи я більше не можу отримати доступ до сторінки KYC, щоб завершити процес перевірки. Можеш допомогти мені, будь ласка?


Я вже спілкувався в чаті, де мені сказали звернутися до служби захисту даних електронною поштою, але вони ніколи не відповідають на мій електронний лист. Один штовхає інший, і мій обліковий запис усе ще заморожено, оскільки я не закриваю свою верифікацію.

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
8 міс. тому

Як довго ви чекали відповіді на цей лист? Я припускаю, що в казино немає спеціального модуля для перевірки, і процедури KYC проводяться третьою стороною, як це роблять багато казино, чи не так? Ви вже надіслали потрібний документ до відповідного відділу чи просто звернулися до нього для отримання додаткової інформації? Якщо ні, спробуйте надіслати їм лист із вашим документом, а потім зв’яжіться зі службою підтримки, щоб повідомити, що документ уже надіслано, можливо, це допоможе пришвидшити перевірку

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
8 міс. тому

В ПОРЯДКУ. Я спробую це.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
8 міс. тому

Поки що це не виходило, я ніколи не бачив, щоб казино було таким незацікавленим і таким повільним з клієнтами. Схоже, вони знущаються з мене, вибачте. Важке те, що я навіть не можу там закрити свій рахунок!

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
8 міс. тому

Подавайте скаргу, я думаю ви вже досить чекали, може публічна скарга змусить перевірити документ. Якщо у вас є баланс на вашому рахунку, не вимагайте закриття, не давайте казино легких грошей, перевірка все одно відбудеться, навіть якщо ви закриєте свій рахунок, якщо я не помиляюся, але це ще більше сповільнить справу . На даний момент я просто рекомендую подати скаргу на затримку перевірки: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Поки що це не виходило, я ніколи не бачив, щоб казино було таким незацікавленим і таким повільним з клієнтами. Схоже, вони знущаються з мене, вибачте. Важке те, що я навіть не можу там закрити свій рахунок!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Sunsetgaze описав все правильно і я думаю, що більше нічого додати. Подати скаргу було вдалим кроком, оскільки ні чат, ні підтримка не допомагають.

У будь-якому разі наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, куди піде ця ситуація.

Якщо вам вдалося завантажити документи або ви отримали відповідь від казино з новою інформацією, не соромтеся повідомити про це нам на форумі, а також Петронеллу в розділі скарг.

Бажаю міцних нервів.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого