2 р. тому
Тут ви можете обговорити LuckyLouis Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
Я виграв у Lucky Louis Casino і хотів зняти кошти, але тепер мені надіслали електронний лист із повідомленням, що зняття було відхилено, без жодної причини.
Я теж підтверджений. Також дуже важко дістатися.
Прошу вашої допомоги.
Теплі вітання
Hi
I won at Lucky Louis Casino and wanted to withdraw and now they email me saying the withdrawal was declined, no reason at all.
I'm verified too. It's also very difficult to reach.
I ask for your help .
Warm greetings
Hallo
Ich habe bei Lucky Louis Casino gewonnen und wollte auszahlen und jetzt schreiben die mir eine Email das die Abhebung abgelehnt wurde .nicht Mal einen Grund dazu garnichts.
Verifiziert bin ich auch. Erreichen kann man die auch ganz schwer .
Ich bitte um ihre Hilfe .
Liebe Grüße
Чи є подібні враження від цього казино?
Are there similar experiences to this casino?
Gibt es ähnliche Erfahrungen zu diesem Casino?
Привіт,
Я хотів би надати деяке пояснення, але для цього нам спочатку знадобляться деякі підказки. Мені спадає на думку активний бонус. Чи є шанс, що ви брали бонус у минулому, і він залишається активним? Зазвичай це означає, що виведення коштів відхиляється автоматично, або вам не дозволять навіть надіслати його – це залежить від платформи, я б сказав.
Крім того, чи вибрали ви той самий спосіб оплати, що й для депозиту? Якщо ні, це також може спричинити проблеми.
Казино має гарний рейтинг, тому я припускаю, що цьому має бути якесь пояснення. Також не соромтеся запитувати будь-які пропозиції в оператора чату.
Дай мені знати, що ти думаєш про це.
Hello,
I'd like to provide some explanation but for that, we would need some clues first. One thing that comes to my mind is an active bonus. Any chance that you took a bonus in the past and it remains active? It usually means that the withdrawal gets declined automatically, or you won't be allowed to even submit one - it depends on the platform, I'd say.
Furthermore, did you opt for the same payment method you used for the deposit? If not, may cause trouble too.
The casino has a nice rating, so I'd assume that there must be some explanation. Also, feel free to ask the chat operator for any suggestions.
Let me know what you think about that.
Привіт
У мене немає поточного бонусу, там також написано реальні гроші, а на бонусі написано 0 євро.
І я зняв на кредитну картку, як я вніс. Єдине, що може бути, це те, що мені не вдалося виплатити на мою кредитну картку, тому що вчора я отримав нову, а стару заблокували. Я зовсім про це забув. Я дуже сподіваюся, що це через це. Чи траплялося коли-небудь у казино, що казино не виплачувало? Проблема в тому, що до когось дуже важко достукатися
Теплі вітання
Hello 🙂
I do not have a current bonus, it also says real money and the bonus says 0 euros.
And I have withdrawn to credit card as I have deposited. The only thing that can be is that it didn't work to pay out to my credit card because I got a new one yesterday and the old one was blocked. I had totally forgotten that . I really hope it's because of that. Has it ever happened at the casino that the casino didn't pay out? The problem is that it is very difficult to reach someone
Warm greetings
Hallo 🙂
Ich habe keinen aktuellen Bonus es steht auch Echtgeldguthaben und bei Bonus steht 0 Euro .
Und ich habe auf Kreditkarte auszahlen lassen wie ich auch eingezahlt habe. Das einzige was sein kann ist das es nicht geklappt hat zu auf meine Kreditkarte aus zu zahlen da ich seit gestern eine neue habe und die alte gesperrt wurde . Ich hatte das total vergessen . Ich hoffe es liegt wirklich daran. Kam es schon mal vor bei dem Casino das nicht ausgezahlt wurde ? Das Problem ist das man da sehr schlecht jemanden erreicht
Liebe Grüße
Знову привіт 🙂,
Це ймовірне пояснення! Було б добре зв’язатися з казино і повідомити їм — навіть якщо це важко, що, звичайно, не ідеально, але іноді це просто так з багатьох причин.
Загалом, казино отримало хорошу оцінку за відгуками, плюс, згідно з кількома надісланими скаргами , виглядає досить добре.
Змушує мене відчути, що це питання зрештою вирішиться. 🤞
Але дайте мені знати, як у вас справи.
Hello again 🙂,
That is a probable explanation! It'd be good to get in touch with the casino and let them know - even if it is difficult, which of course is not ideal, but sometimes it's just like that for many reasons.
In general, the casino earned a nice review score plus according to the few submitted complaints, it looks quite good.
Makes me feel that the matter will get resolved eventually. 🤞
Let me know how you faring though.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.