1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Luckyhand Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино обмежило мої ставки (мабуть, вони встановили обмеження на мій рахунок), і тепер я не можу зробити жодної ставки в жодній грі.
Служба підтримки відповіла, що це їх «простой» і що вони працюють над вирішенням цієї ситуації (я не можу грати в їхньому казино з 12 листопада і проблема досі не вирішена). Мені сказали, що ця проблема була не лише у мене, а у всіх гравців.
Тому я хотів би знати, чи хтось зараз грає в цьому казино або просто має можливість перевірити. Чи можете ви зараз робити ставки на слотах? Я хочу знати, чи справді це проблема для всіх гравців чи лише для мене...
The casino has limited my bets (apparently they have set limits on my account) and now I can't make a single bet in any game.
The support replied that it was their "downtime" and that they were working on solving this situation (I have not been able to play in their casino since November 12 and the problem has not been solved yet). They told me that it was not just me who had this problem, but all players had this problem.
So I would like to know if anyone is currently playing at this casino or just has the opportunity to check. Can you bet on slots now? I want to know if this is really a problem for all players or just me...
Казино ограничило мои ставки (видимо установили лимиты на мой аккаунт) и теперь я не могу сделать ни одной ставки ни в одной игре.
Саппорт ответил что это у них "downtime" и мол они работают над решением этой ситуации (с 12 ноября я не могу играть в их казино и до сих пор проблема не решена). Мне сказали, что это не конкретно у меня одного такая проблема, а такая проблема у всех игроков.
Поэтому я хотел бы узнать, если вдруг кто-то сейчас играет в этом казино или просто имеет возможность проверить. Вы сейчас можете делать ставки в слотах? Хочу узнать действительно ли эта проблема у всех игроков или только у меня...
Я бачив ваш огляд
Скажіть, у підсумку ви досі не отримали виведення коштів?
і скажіть, чи можете ви перевірити, чи є у вас така можливість, чи можете ви зараз грати (робити спіни в слотах) в цьому казино (не на демо, а на свій баланс, будь-яку ставку, навіть 0,10$)
I saw your review
Tell me, in the end you still haven't received the withdrawal of funds?
and tell me, can you check if you have such an opportunity, whether you are able to play now (do spins in slots) in this casino (not on a demo, but on your balance, any bet, even 0.10$)
видел ваш отзыв
подскажите, в итоге вывод средств вы так и не получили?
и скажите, можете ли вы проверить если у вас есть такая возможность, получается ли у вас сейчас играть (делать спины в слотах) в этом казино (не на демо, а на свой баланс, любую ставку, хоть 0.10$)
Казино обмежило мої ставки (мабуть, вони встановили обмеження на мій рахунок), і тепер я не можу зробити жодної ставки в жодній грі.
Служба підтримки відповіла, що це їх «простой» і що вони працюють над вирішенням цієї ситуації (я не можу грати в їхньому казино з 12 листопада і проблема досі не вирішена). Мені сказали, що ця проблема була не лише у мене, а у всіх гравців.
Тому я хотів би знати, чи хтось зараз грає в цьому казино або просто має можливість перевірити. Чи можете ви зараз робити ставки на слотах? Я хочу знати, чи справді це проблема для всіх гравців чи лише для мене...
The casino has limited my bets (apparently they have set limits on my account) and now I can't make a single bet in any game.
The support replied that it was their "downtime" and that they were working on solving this situation (I have not been able to play in their casino since November 12 and the problem has not been solved yet). They told me that it was not just me who had this problem, but all players had this problem.
So I would like to know if anyone is currently playing at this casino or just has the opportunity to check. Can you bet on slots now? I want to know if this is really a problem for all players or just me...
Казино ограничило мои ставки (видимо установили лимиты на мой аккаунт) и теперь я не могу сделать ни одной ставки ни в одной игре.
Саппорт ответил что это у них "downtime" и мол они работают над решением этой ситуации (с 12 ноября я не могу играть в их казино и до сих пор проблема не решена). Мне сказали, что это не конкретно у меня одного такая проблема, а такая проблема у всех игроков.
Поэтому я хотел бы узнать, если вдруг кто-то сейчас играет в этом казино или просто имеет возможность проверить. Вы сейчас можете делать ставки в слотах? Хочу узнать действительно ли эта проблема у всех игроков или только у меня...
Гей, дякую за цю інформацію. Я спробую запитати нашу команду обробки даних, чи можуть вони перевірити, чи не виникала якась проблема в цьому казино.
Чи можу я запитати, чи є у вас ще гроші на рахунку, і чи намагалися ви їх зняти?
Hey, thank you for this information. I will try to ask our data team if they could check out whether there has been some issue happening at this casino.
May I ask if you have still any money in your account, and if you tried to withdraw it perhaps?
Так, на моєму рахунку ще є гроші.
І так, я намагався зняти гроші.
Але вони ніколи не виходили для мене. Перший запит на зняття коштів був 14 листопада, а 20 листопада його скасували з поміткою «помилка платежу». Я запитав причину в чаті, мені відразу сказали, що це помилка мого банку і я повинен звернутися до свого банку, але це абсурд, тому що я намагався вивести гроші в криптовалюту. Я так і не дізнався причину. 20 листопада я створив новий запит на виведення коштів (також на криптовалюту), а грошей досі не отримав. Хоча вони стверджували, що виведення на криптовалюту здійснюється дуже швидко, зазвичай в той же день.
До речі, мій обліковий запис перевірено.
Що ж, є ще дві проблеми - я не можу продовжити гру, тому що мій рахунок обмежений і гроші не виведені. Поки що все це виглядає дуже підозріло.
Yes, I still have money left in my account.
And yes, I tried to withdraw money.
But they never came out for me. The first request for withdrawal was on November 14 and on November 20 it was cancelled with the note "payment error". I asked the reason in the chat, they immediately told me that it was my bank's error and that I should contact my bank, but this is absurd, because I tried to withdraw money to cryptocurrency. I never found out the reason. On November 20, I created a new request for withdrawal (also to cryptocurrency) and I still have not received the money. Although they claimed that withdrawal to cryptocurrency is carried out very quickly, usually on the same day.
By the way, my account is verified.
Well, there are still two problems - I can't continue the game because my account is limited and the money hasn't been withdrawn. So far, all this looks very suspicious.
Да, у меня еще остались деньги на счёте.
И да, я пытался вывести деньги.
Но мне так их и не вывели. Первый запрос на вывод средств был 14 ноября и 20 ноября он был отменен с пометкой "ошибка платежа". Спросил причину в чате, мне сразу ответили, что это ошибка моего банка и чтобы я обратился в свой банк, но это абсурд, потому что я пытался вывести деньги на криптовалюту. Причину я так и не узнал. 20 ноября создал новый запрос на вывод средств (тоже на криптовалюту) и деньги я до сих пор не получил. Хотя они утверждали, что вывод на криптовалюту осуществляется очень быстро, обычно в тот же день.
Если что, то мой аккаунт верифицирован.
Ну и до сих пор остаются две проблемы - я не могу продолжить игру из-за того, что мне лимитед аккаунт и деньги так и не вывели. Пока что всё это выглядит очень подозрительно
Я бачу, що наша команда вже працює над вашою скаргою , тож сподіваюся, незабаром ми отримаємо деякі оновлення.
Незабаром вони спробують зв’язатися з казино, і, сподіваюся, ми отримаємо пояснення щодо вашої проблеми.
Якщо у вас є якісь новини, не забудьте опублікувати їх тут.
I can see that our team is already working on your complaint, so hopefully we'll have some updates soon.
They will try to contact the casino soon, and hopefully we'll get an explanation regarding your issue.
If you have any news, please don't forget to post them here.
Якщо можливо, чи можете ви перевірити, чи можете ви грати в їхні ігри (слоти)? Я хотів би знати, чи це проблема лише для мене чи для всіх гравців на їхньому сайті...
If possible, could you check if you can play their games (slots)? I would like to know if this is a problem only for me or for all players on their site...
Если есть возможность, то не могли бы вы проверить получается ли у вас играть в их игры (слоты)? Я хотел бы узнать, это такая проблема только у меня или у всех игроков на их сайте...
Вибачте, але я не можу грати в казино.
Можливо, знайдеться ще хтось із наших користувачів, хто прийде прокоментувати це.
Чи були якісь новини щодо вашої скарги?
I'm sorry, but it is not possible for me to play at the casino.
Maybe there will be someone else from our users who will come to comment on this.
Has there been any news regarding your complaint?
Так, представник сказав, що виведення буде оброблено протягом 1 робочого дня, але, очевидно, це чергове шахрайство. Статус мого платежу навіть не змінився, з 25 числа статус "Схвалення платежу"
Yes, the representative said that the withdrawal will be processed within 1 business day, but apparently this is another scam. The status of my payment has not even changed, since the 25th the status is "Approving payment"
Есть, представитель сказал что вывод средств будет обработан в течение 1 рабочего дня, но судя по всему это очередной обман. Статус моей выплаты даже не изменился, с 25 числа статус "Approval penging"
Я все одно отримав відкликання, але вони досі не дали мені можливості зіграти і навіть не кажуть, коли вони це зроблять.
I still received my withdrawal, but they still haven't given me the opportunity to play, and they don't even say when they'll do it.
Всё-таки я получил свой вывод средств, но возможность играть мне так и не вернули, и не говорят хотя бы примерные сроки того когда это сделают
Чудово, що ви отримали гроші, а потім чекаємо пояснень від казино щодо ігор.
It is great that you got the money, and we will wait for the explanation from the casino regarding the games, then.
Загалом, схоже, що це справді технічний збій, тому те, що я отримав свої гроші, добре.
Я сподіваюся, що казино вирішить свої технічні проблеми і відновить безперебійну роботу свого проекту. Тому що візуально і технічно - це казино дуже добре, на мій погляд
In general, it looks like this is indeed a technical glitch, so the fact that I got my money is good.
I hope that the casino will solve its technical problems and restore the smooth operation of its project. Because visually and technically - this casino is very good in my opinion
В общем, судя по всему это действительно технический сбой, поэтому то что мне вывели деньги - это хорошо.
Надеюсь, что казино решит свои технические проблемы и восстановит бесперебойную работу своего проекта. Потому как визуально и технически - это казино очень хорошее по моему мнению
Я радий, що ви отримали платіж! Я також хотів би дізнатися більше про технічну проблему, тому розкажіть нам більше, коли отримаєте оновлення. Це особливо важливо, враховуючи вашу сильну прихильність до казино. 🙂
Насолоджуйтесь вихідними!
I'm happy to see that you received payment! I would also like to know more about the technical issue, so do tell us more once you have an update. This is especially important given your strong affinity for the casino. 🙂
Enjoy the weekend!
Казино Lucky Hand пропонує захоплюючі враження від гри Big Juan із динамічним геймплеєм і корисними функціями. Часті виплати та захоплюючі бонусні раунди роблять його найкращим вибором для гравців, які шукають пригод і потенційних винагород.
Lucky Hand Casino offers an exhilarating experience with the Big Juan game, featuring dynamic gameplay and rewarding features. Frequent payouts and exciting bonus rounds make it a top choice for players seeking adventure and potential rewards.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.