ФорумКазиноLuckyduck У Google сказано, що зняття коштів може здійснюватися протягом 48 годин

Luckyduck У Google сказано, що зняття коштів може здійснюватися протягом 48 годин

4 міс. тому від leslieroller327
|
1964 переглядів 6 відповідей |
|
4 міс. тому

Я вже підтвердив свій обліковий запис, але він показує, що це не підтверджено, вони рекламують у Google до 48 годин для виведення біткойнів, не кажучи, що вам потрібно мати статус VIP, щоб отримати це, і ігри qora з депозитом без бонусу не відкриваються не дозволяють грайте в них на слотах. Я скаржився на те, що п’ять разів вони дають вам відповідь, наприклад, очистіть свій браузер, це не має нічого спільного з моїм браузером, це абсолютно незаконно, що там робиться. Я вносив кошти п’ять разів, жодного разу не грайте в ігри Qoro. Очікую на зняття лише з четверга 12 2024 протягом 48 годин im.bei g сказав, що мою особу не підтверджено. Я переконався, що це так, перш ніж я зробив депозит у цьому казино

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це казино luckyduck

Автоматичний переклад.
leslieroller327
4 міс. тому

Привіт, тож якщо вони скажуть вам, що ваша перевірка ще не завершена, вони запитають у вас якісь документи? Якщо ви не пройдете його успішно, ви не зможете зняти гроші, і якщо казино каже, що ви ще не завершили його, то, мабуть, щось не так.

Що стосується бонусу, ви не можете грати з ним у слоти, чи не так? Я бачу, що казино мало займалося вами, і те, що вони вам сказали, вам не допомогло.

У будь-якому разі я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів, тож якщо вони не надішлють вам гроші до цього часу, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

Як ви думаєте, ви протримаєтеся так довго, хоча вони кажуть, що у них є 48 годин, щоб вийти?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я б узяв звідти, перш ніж мій обліковий запис уже перевірили, вони просто роблять те ж саме, чувак, насправді минуло 14, насправді минуло 2 тижні, але, за їхніми словами, минуло лише 10 робочих днів, тож що б я не переймався, чувак, я Ніколи більше не буду там грати, що казино потрібно закрити, від них людям неприємно, і вони змушують вас відчувати себе обтяженими. Скажіть йому, коли вдруге я зняв гроші в перший раз, це зайняло 25 робочих днів, мені просто байдуже, подивіться що вони закривають облікові записи людей після того, як їх було схвалено, як вони взагалі все ще відкриті, як щось подібне все ще відкрито, чому хтось повинен заволодіти бізнесом іншої людини і поводитися з людьми так, коли у вас щось хороше, нічого не приносить відчуваю, що хтось не такий розумний, я маю на увазі просто тупий

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я маю на увазі, що люди не бачать, наскільки добре вони це отримали, і вони просто беруть щось хороше і просто роблять це поганим. Я маю на увазі, вони ті, хто їх виховав, справді вау, це просто поганий бізнес і все навколо тупі

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У когось, очевидно, є надто великий рахунок витрат, я маю на увазі, що це, мабуть, вийшло з-під контролю. Потрібно мати стільки щомісяця, щоб витрачати на себе, перш ніж вони зможуть щось зробити або заплатити комусь із цього. КОНТРОЛЬ

Автоматичний переклад.
leslieroller327
4 міс. тому

Я розумію ваше розчарування, якщо ви досі не отримали гроші. Якщо це так, то обов’язково подавайте скаргу, якщо у вас нічого не вийшло з казино, тому що для мене це теж буде досить довго. Ви ще нічого нового не дізналися?

Повідомте мені, що ви вирішили, і чи подали ви скаргу.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого