ФорумКазиноLuckyDreams Casino - загальне обговорення

LuckyDreams Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Radka
|
10823 переглядів 80 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
Yoshy2323
9 міс. тому

Я так не думаю, тому що є інші казино, такі як Trickz, де можна зняти гроші протягом 1 години. Чекати 5 днів – це не нормально, особливо якщо ви верифіковані

Удачі там.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,

Я заплатив 20 євро в Luckydreams банківським переказом 1 березня 2024 року. 2 березня 2024 року я спробував запитати в чаті казино, чому гроші не надійшли на мій рахунок. Мене поставили б у чергу, де я б вийшов після очікування 1,5 години без відповіді. Потім я побачив, що депозит було відхилено. Депозит надійшов через Friolion Ltd, і я маю його скріншот petronela.k@casino.guru надісланий. На той час я вже кілька разів платив і проблем не було. Відтоді я більше не робив депозитів.

Автоматичний переклад.
Gerd11
7 міс. тому

Гей, щодо вашого депозиту, який не пройшов, ви намагалися запитати в банку, чи були якісь проблеми? Або гроші пішли з вашого банківського рахунку, вони просто не потрапили на ваш рахунок гравця?

Також добре, що ви надіслали Petronela все, що було потрібно у вашій скарзі , і що у вас є скріншот. Я впевнений, що наша команда спробує вам допомогти, якщо ця ситуація не вирішиться.

Я твердо вірю, що ваш депозит зрештою надійде, як і попередній. Якщо у вас є ще якісь новини, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,

Я зроблю. Дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тепер я знову чекаю зняття з Lucky dreams .3 дні і знову написано очікування /скасування.

Вони кажуть, що це затверджено, але воно очікує на розгляд. Вони просто брешуть. Там сказано, що якщо ви підтверджені, це займає 24 години, але зараз минуло 48 годин

Що б насправді робити ..Дійсно кепське казино.


Автоматичний переклад.
Jasmon
6 міс. тому

Хм, може це якась автоматична відмова? Тому що це дійсно має певний сенс, принаймні на перший погляд. 🙁

У будь-якому випадку, не дивно, що ви відчуваєте незадоволення. Чи надала їхня підтримка щось схоже на пояснення?

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

filefile

file

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Я хотів би щось запитати

У мене виплата 17.04

Інший від 22.04

воно триває весь час

Коли я запитую, вони щодня мають інше виправдання

куди поскаржитися

Я вже надіслав електронний лист

ще немає відповіді

Автоматичний переклад.
Sternchen-123
6 міс. тому

Саме вони мене теж почали ігнорувати.

Ви можете надіслати скаргу гуру казино, щоб вони вам допомогли. Оскільки раніше у мене теж були проблеми з виведенням коштів, зараз у чаті мене просто ігнорують.


Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jasmon
6 міс. тому

Так точно

Я намагався весь день, але ніхто не відповідає 😖😖

Як подати скаргу?

Автоматичний переклад.
Sternchen-123
6 міс. тому

Тут, у casino guru, ліворуч є форма скарги, щоб ви могли написати.


https://se.casino.guru/klagomal/all

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

filefile

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

З того, що вам написав агент, а також із вашого знімка екрана, я бачу, що відкликання все ще очікується. Я не розумію, якщо вони дивляться на ваш обліковий запис гравця і бачать те саме, чому вони говорять вам, що він уже схвалений.

З іншого боку, ви знаєте, що вам уже вдалося вирішити з ними проблему зняття коштів, і я вважаю, що ви знаєте, що можете зв’язатися з нами, якщо проблеми все ще виникнуть.

Звичайно, якщо трапиться якась технічна помилка або затримка з боку постачальника платежів, вам, ймовірно, доведеться просто набратися терпіння, і я вірю, що гроші прийдуть до вас.

Обов’язково повідомте мені, якщо почуєте нову інформацію або якщо надійдуть гроші. Якщо ні, ми спробуємо допомогти знову. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Я хотів би щось запитати

У мене виплата 17.04

Інший від 22.04

воно триває весь час

Коли я запитую, вони щодня мають інше виправдання

куди поскаржитися

Я вже надіслав електронний лист

ще немає відповіді

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, яку саме причину казино надає тобі, чому у тебе ще немає грошей? Ви успішно підтвердили свій обліковий запис тут? Ви грали з бонусом?

Щодо скарги, я бачив, що гравець, з яким ви обмінялися кількома публікаціями, уже поділився з вами посиланням, тому, якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити його з нами.

Якщо у вас виникли запитання або щось не вийшло, ви можете звернутися до нас.

Я також включив посібник, який надасть вам більше інформації про те, чого ви можете очікувати від процесу подання скарги.

Ви можете знайти його тут, за цим посиланням . ⬅️

Я сподіваюся, що вся справа буде вирішена якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт

Так, саме вони очікують, що ви розіграєте прибуток

так що тепер останній час там грати.

Сьогодні було схвалено для виведення, і гроші надійдуть протягом 1-7 днів.


Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Jasmon
6 міс. тому

Це те, що я люблю чути. Очевидно, якщо ви хочете продовжувати грати тут, вам доведеться звикнути до більш тривалого виведення коштів, тому я зовсім не звинувачую вас за ваше рішення.

Якщо станеться щось несподіване, поділіться зі мною цим.

Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Нещодавно я отримав кошти, хоча в електронному листі зазначено, що мені потрібно чекати 1-7 днів.

Дякуємо, що ви тут і слухаєте нас, коли у нас виникають проблеми з казино тощо


Гарних вихідних.😊

Автоматичний переклад.
Jasmon
6 міс. тому

Будь ласка, ми раді допомогти, коли зможемо.

Що стосується ваших зняття коштів, я радий, що ви їх отримали, схоже, це було раніше, ніж ви очікували.

Я твердо вірю, що з цього моменту все буде тільки на позитиві.

Якщо у вас є досвід роботи з будь-якими іншими казино або ви хочете поділитися ним, я буду тут.

Удачі. 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт друзі-ігри,


На жаль, у мене проблема з Luckydreams.com. Я виграв 4500 євро в неділю на Zeus vs Hades. Я виграв це через бонусну покупку на суму 90 євро. Я програв ще 500 євро і віддав решту 4000 євро для виведення. Я пройшов перевірку, і до вчора все виглядало добре. Сьогодні я встав і отримав такий електронний лист. (Зображення 1) file

Тоді я написав у чат підтримки на сайті. Вони сказали, що якщо ви отримуєте бонус у 5 євро, вам не дозволяється робити ставки понад 5 євро. Я ніколи про це не чув і нічого не читав. Крім того, я отримав бонус у розмірі 5 євро за допомогою колеса фортуни і не вибирав його сам.

Я вніс 20,00 євро та вибрав бонус колеса фортуни. Тоді я отримав 5 євро кредиту. Я грав, потім зробив азартну гру до 10 євро, а потім один раз виграв. Після цього я отримав кредит на 150 євро. Тоді я пішов на Zeus vs Hades і виграв 4500 євро. У когось коли-небудь була така ж ситуація?


З повагою


Йонас

Автоматичний переклад.
jonascicek98
1 місяць тому

Привіт, досить складна ситуація згідно з тим, що ви описуєте. Щоб уточнити, ви внесли 20 євро та отримали 5 євро кредиту на колесі фортуни. Чи були якісь вимоги, яким ви мали відповідати, щоб отримати цей бонус? Ви з ними зустрічалися, якщо так?

Я бачу, що згодом ви знизилися до 10 євро і, таким чином, запізнилися до 150 євро на Zeus vs Hades, чи ви грали в щось інше в той час? До моменту, коли ви досягли цієї суми, ви зробили ставку 5 євро або більше?

Коли ви купували бонус у грі, чи були ще якісь умови в бонусі під час гри?

Я знаю, що є багато питань, але було б добре дізнатися про це трохи глибше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Яро,


дякую за відповідь Тож я поповнив 20 євро та отримав бонус 5 євро. Потім я грав до 10 євро, а потім виграв 150-160 євро в іншій грі. Після цього я продовжив грати до €95. Тоді я купив бонус Zeus vs Hades у розмірі 90 євро та виграв 4500 євро. Це був бонус на депозит, але він більше не був активним. Коли я виводив кошти, не було сказано, що гроші заблоковані чи щось інше. Наразі Luckydreams отримав 3980 євро мого ігрового кредиту. На мою думку, це абсолютно несправедливо по відношенню до всіх гравців. Тоді взагалі немає сенсу грати на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого