11 міс. тому
luckyDream справді поганий.. Я також не виплачу моїх виграшів у 5 тисяч доларів.
luckyDream is really bad.. Not pay my winnings $5k too.
0
luckyDream справді поганий.. Я також не виплачу моїх виграшів у 5 тисяч доларів.
luckyDream is really bad.. Not pay my winnings $5k too.
Привіт Радка,
Це страшно, мене все більше хвилюють онлайн-казино... ви витрачаєте так багато грошей, і коли ви майже ніколи не виграєте, ніж казино не хоче платити... ви можете чітко бачити, що навіть те, що з вашого боку все законно , вони все одно намагаються всіма можливими способами не платити.
Hello Radka,
It is scary, I am more and more concern about online Casinos... you spend so much money and when you hardly ever win than Casinos does not want to pay... you can clearly see that even that everything is legit from your side, they still trying every possible way not to pay.
Якщо можна додати, ви дійсно порушили правила, граючи з бонусом. Отже, технічно у вашому випадку казино було правильним. Мені дуже шкода. Ми прагнемо залишатися чесними та відкритими, але я розумію, що ви, ймовірно, не погоджуєтеся з результатом. 🙁
If I may add, you actually broke the rules when playing with a bonus. So, technically, in your case, the casino was correct. I'm really sorry. We aim to stay fair and open, yet I understand you probably disagree with the result. 🙁
Привіт Радка,
Це страшно, мене все більше хвилюють онлайн-казино... ви витрачаєте так багато грошей, і коли ви майже ніколи не виграєте, ніж казино не хоче платити... ви можете чітко бачити, що навіть те, що з вашого боку все законно , вони все одно намагаються всіма можливими способами не платити.
Hello Radka,
It is scary, I am more and more concern about online Casinos... you spend so much money and when you hardly ever win than Casinos does not want to pay... you can clearly see that even that everything is legit from your side, they still trying every possible way not to pay.
Я думаю, що я також був би дуже скептичним, зважаючи на ці обставини. Тому добре, що ви встигли подати скаргу. Я постійно кажу, що казино руйнують власну довіру щоразу, коли ставлять кожного гравця в таке становище.
Я маю на увазі, що якщо ви прагнете робити все прямо і чесно, ви повинні бути готові спілкуватися з гравцями на набагато вищому рівні. Тут немає місця невизначеності.
На жаль, набагато простіше вказати щось у правилах, ніж отримати підтримку проклієнтів. Я не хочу сказати, що всі казино погані, я просто думаю, що справа в підході до гравців.
Сподіваюся, ми незабаром розкриємо проблему та допоможемо вам вийти з цієї ситуації!
I think I would also be very skeptical given those circumstances. Thus, it's great that you managed to submit the complaint. I keep saying that casinos are ruining their own credibility every time they put each player in such a position.
I mean, if you aim to do things straight and fairly, you must be prepared to communicate with players on a much higher level. There is no place for uncertainty.
Sadly, it is much easier to state something in the rules than obtain pro-client support. I do not want to say all casinos are bad, I simply think it is about the approach towards players.
I hope we will uncover the issue and help you out from this spot soon!
Нарешті мій рахунок підтверджено, і я отримав свій виграш,
Дуже дивно, що мій документ раптом є добрим відтоді, як я подав скаргу.
Finally my account is now verified and I did received my winnings,
It is kind a strange that all sudden my document are good ever since I filed complain.
Я б сказав, що це ідеально. Нарешті гарні новини. 😊☘️
Я думаю, вам краще насолоджуватися тим, що ви їх отримали, тому що не багато гравців мали б подібний досвід.
Якщо можна запитати, скільки часу тривав весь цей процес перевірки до успішного виведення коштів? 🤔
So that's perfect I'd say. Finally some good news. 😊☘️
I think you better enjoy the fact that you got them, because not many players would have similar experiences.
If I may ask, how long did this whole process of verification to successful withdrawal took ? 🤔
Хлопці, це все шахрайство в цьому казино
чистий мафіозний обдир.
Ви ніколи не отримаєте жодного євро від цих шахраїв
У вас немає ліцензії, тому ви взагалі не можете прийняти гроші...
Є сотні судових позовів проти цих казино, і кожен виграний...
Чому, на вашу думку, ці компанії знаходяться на Кюрасао чи Мальті лише тому, що там судова система не передбачає судового переслідування?
Просто почитайте форуми всіх юристів.
Позови не можуть бути доставлені, тому що це компанії-поштові скриньки.
Адреси також є шахрайськими
Всі ці та інші казино управляються Rabidi.
Подивіться на перекази, завжди той самий IBAN, коли ви щось перекладаєте..
І якщо ви вносите десятки тисяч євро і один раз знімаєте... завжди використовуються одні й ті ж хитрощі.
Треба самому верифікуватися, то вони нібито не можуть прочитати фотки, або банк не підходить, або треба плату за комунальні послуги відправляти і т. д. і т. п. завжди одна і та ж дурниця.
А коли виплату схвалено, нічого не надходить...це просто шахрайство
Просто мафія
І якщо, наприклад, адвокати посилають туди Кагена, то їм байдуже
Бо Кюрасао нічого не робить.
І якщо такий з’являється, ви просто змінюєте оператора або подаєте справу про банкрутство...
Це все просто шахрайство
Чи приймаєте ви лише депозити в режимі реального часу, які не можна зарезервувати?
Звичайно, ви маєте право на відшкодування протягом 10 років
Але це не допомагає, тоді хтось просто сідає на кілька років у в’язницю і залишається мільйонером.
Вони завжди посилаються на свої умови і пишуть, що це відповідальність гравця країни.
Але це не так, якщо у вас немає ліцензії Oasis, це незаконні азартні ігри.
Чому у вас є сотні агентів, які день і ніч дивляться ці форуми, а потім пишуть, як їм прикро, які вони хороші та серйозні...
Гарне казино залежить від виплат
Я віддаю перевагу грі в німецьких казино, де можна виграти 1000 разів, але це безпечно
Наприклад, у мене вже було виграшів понад 50 тис
і тоді ваш обліковий запис буде просто видалено
просто мафіозна афера
Тільки якщо політика зміниться і ви зможете, наприклад, повернути плату Giropay та інші, тоді буде шанс....
але до того часу будуть мільйони або мільярди плиток...
перевірте все самі
це завжди Рабіді
завжди той самий ібан
Усе фальшиве, мільйонні виграші, як-от машини тощо, фальшиві
Навіть якщо ви отримаєте бонус у 1000 євро, наприклад, вам доведеться поставити його 45 разів і виграти 45 000
цього ніколи не буде
Єдині, хто виграє – це юристи
і навіть такі форуми, як trustpilot, також були куплені....... лол
все фейк
Guys this is all a scam in this casino
pure mafia rip off.
You will never get a single euro paid out by these scammers
You don't have a license so you can't accept the money at all...
There are 100s of lawsuits against these casinos and every one is won...
Why do you think these companies are in Curacao or Malta, just because the legal system there doesn't prosecute?
Just read the forums of all the lawyers.
Lawsuits cannot be delivered because they are mailbox companies.
The addresses are also all scams
These and other casinos are all operated by Rabidi.
Take a look at the transfers, it's always the same IBAN when you transfer something..
And if you deposit tens of thousands of euros and have a withdrawal once... the same tricks are always used.
You have to verify yourself, then they supposedly can't read the photos, or the bank doesn't fit, or you have to send a utility bill, etc., etc., always the same nonsense.
And when a payout is approved, nothing ever arrives...it's all just fraud
Just a mafia
And if, for example, lawyers send Kagen there, they don't care
Because Curacao doesn't do anything.
And if one does come through, you simply change the operator or file for bankruptcy...
It's all just fraud
Do you only accept deposits in real time that cannot be booked back?
Of course you are entitled to a refund for 10 years
But it doesn't help, then someone just goes to jail for a few years and is still a millionaire.
They always refer to their terms and conditions and write that it is the responsibility of the country's player.
But that's not the case, if you don't have an Oasis license, it's illegal gambling.
Why do you have 100s of agents who watch these forums day and night and then write how sorry they are and how good and serious they are....
A good casino depends on the payouts
I prefer to play at German casinos, where you can win 1000 times but it's safe
For example, I have already had winnings of over 50,000
and then your account will simply be deleted
just a mafia scam
Only if the policy would change and you could, for example, charge back Giropay and others, then there would be a chance....
but until then there will be millions or billions of tiles...
check everything yourself
it is always Rabidi
always the same iban
Everything is fake, the millions of winnings like cars etc are all fake
Even if you get a bonus of 1000 euros, for example, you would have to wager it 45 times and win 45,000
that will never be the case
The only ones who benefit are the lawyers
and even forums like trustpilot have also been bought.......lol
everything fake
Leute das ist alles Betrug dieses Casino
reine Mafia abzocke.
Ihr werdet nie nur einen einzigen Euro ausbezahlt bekommen von diesen Betrügern
Sie haben keine Lizens deswegen dürfen Sie nicht das Geld überhaupt annehmen ...
Es laufen gegen diee Casinos doch 100ert Klagen und jede wird gewonnen ...
Was meint Ihr warum diese Firmen auf Curacao oder Malta sind, nur weil das Rechtssystem dort keine Strafverfolgung macht.
Lest doch mal die Foren von den ganzen Anwälten.
Klagen sind nicht zustellbar ,da es Briefkasten Firmen sind.
Auch die Adressen sind alles Betrug
Diese und andere Casinos werden alle von Rabidi betrieben.
Schaut doch mal bei den überweisungen es ist immer der selbe IBAN wenn Ihr was überweist ..
Und wenn Ihr zig tausend Euros einbezahlt und einmal eine Auszahlung habt .....werden immer die selben Tricks angewendet.
Du sollt dich verifizieren, dann kann man angeblich die Fotos nicht lesen ,oder die Bank passt nicht , oder du sollst eine Stromabrechnung schicken usw usw immer die selbe verarschung.
Und wenn dann doch mal eine Auszahlung genehmigt wird , kommt nie was an ...alles nur Betrug
Eben eine Mafia
Und wenn zB Rechtsanwälte Kagen hin schicken ist es denen egal
Weil Curacao nichts macht .
Und wenn doch mal eine durchkommt , dann wechseln Sie einfach den Betreiber oder melden Insolvenz an .....
Alles nur Betrug
Sie akzeptieren ja auch nur Einzahlungen in Echtzeit die man nicht zurück buchen kann ?
Klar hat man 10 Jahre Anspruch auf Rückerstattung
aber bringt ja nix , dann geht halt einer für paar Jahre in den Knast , und ist dann trotzdem Millionär.
Sie berufen Sich immer auf Ihre AGBs und schreiben das es in der Verantwortung des Spielers des Landes liegt.
Das ist aber nicht so , wenn sie keine oasis lizenz haben , ist es illegales glücksspiel.
warum haben sie den dann 100erte von agenten die tag und nacht diese foren beobachten und dann schreiben wie sehr es ihnen leid tue und wie gut und seriös sie sind ....
ein gutes casino steht und fällt mit den auszahlungen
spielt lieber auf deutschen casinos , da gewinnt man mal 1000 aber es ist sicher
ich habe zb schon gewinne gehabt von über 50 000
und dann wird einfach dein konto gelöscht
eben eine mafia betrug
nur wenn die politik sich ändern würde und man könnte zb giropay und andere zurückbuchen könnte , dann gäbe es ne chance ....
aber bis dahin fliesen halt mio oder milliarden...
prüft das alles selbst
es ist immer Rabidi
immer der selbe iban
alles ist fake die mio gewinne wie autos etc alles fake
auch wenn du zb einen bonus bekommst von 1000 euro dann müsstest du ihn 45 fach umsetzen und 45000 gewinnen
das wird nie der fall sein
die einzigen die was davon haben sind die anwälte
und selbst solche foren wie trustpilot sind auch gekauft .......lol
alles fake
Привіт, я бачу, що у вас не найкращий досвід роботи з цим казино. Тож я хотів би запитати вас, чи проблема все ще існує, і ви не можете зняти гроші, чи ви просто описали ситуацію, і у вас немає коштів у казино?
Однак я згоден з вами, що найкраще дотримуватися казино з німецькою ліцензією і уникнути проблем, які виникли з цим казино.
У будь-якому випадку, ви можете сказати мені, як це?
Hi, I see you haven't had the best experience with this casino. So I would like to ask you, is your problem still there and you can't make a withdrawal, or you just described the situation and you have no funds in the casino ?
However, I agree with you that it is best to stick to casinos with a German license and avoid the problems that occurred with this casino.
Anyway, can you let me know how it is ?
Казино Lucky Dreams!!!!
Я роблю це за власним бажанням і без будь-якого впливу...
Я граю в кількох казино, і коли справа доходить до кінця на виграш або проблеми. Якимось чином завжди є термінова умова або буквально смішні відповіді та відповіді на мій запит щодо відкликання чи проблем, які у мене виникли.
Останнім часом я був зосереджений і грав у казино Lucky Dreams.. і так, у мене виникали нудні проблеми, і я мав великі виграші..
Мої проблеми було розв’язано негайно, без жодного головного болю, з безкоштовним бонусом ввічливості.
Останнім часом у мене були великі виграші, і вони були виплачені негайно. Ніяких головних болів. Мені призначено менеджера, який відповідає, а також перевіряє мій досвід і, якщо мені потрібна додаткова підтримка.
Мені призначили менеджера, який відповідає, а також стежить за моїми справами та завжди перевіряє мій досвід.
Мені не потрібно писати цю відповідь, тому що я не потребую особливої уваги, але під час гри в онлайн-казино я відчуваю, що вони завжди мають перевагу, а КЛІЄНТ ніколи не буває правий.. і оскільки я Граючи в казино Lucky Dreams, я можу чесно сказати, що це не так.
Це звільнило мене від вільного часу та дозволило повідомити іншим гравцям, що це казино, на мій погляд, якщо не найчесніше з усіх!!! і я вважаю, що якщо моє казино робить правильні речі, то мій хороший відгук заслуговує незалежна особа, і це дозволяє поділитися моїм досвідом, щоб інші могли почуватися комфортно..
у цьому випадку, я вважаю, щойно ви досягнете статусу VIP-гравця з менеджером, ваш досвід буде дуже чесним, і будь-яка проблема, я вважаю, буде вирішена знову. Це пов'язано з кількома перешкодами, і я не вважаю казино таким справедливим, як Lucky Dreams.
Я повторно подав запит на його вилучення, і ми побачили 25 годин. У мене були гроші на моєму банківському рахунку, і я додав знімок екрана одного з багатьох вилучень
Я не знаю, чи дозволено мені призначати та вказувати ім’я свого менеджера, але він пішов і далі, щоб переконатися, що мій ігровий досвід був максимально задоволений найпростішою транзакцією. Я даю Lucky Dreams 10 із 10
Lucky dreams casino!!!!
I’m doing this at my free Will and no influence whatsoever…
I play at a few casinos and when it gets to the pointy end on either winnings or issues. Somehow there is always a term condition or literally ridiculous replies and responses to my request on either withdrawing or issues that I have had.
Lately, I have been focusing and playing at I’ve been playing at Lucky Dreams Casino.. and yes I have had tedious issues arise, and I have had large winnings..
My issues were sorted immediately with no headache whatsoever, with a complimentary courtesy bonus on top.
I have had some big wins lately, and they were paid out immediately. No headaches whatsoever. I’ve been assigned a manager whom replies and also checks up on the my experience, and if I require any additional support.
i’ve been assigned a manager whom replies and also follows up and is always checks up on the my experience.
I don’t need to write this reply because I don’t need any special consideration, but during my time playing with online casinos, I feel that they’ve always got the upper hands and the CUSTOMER is never right.. and since I’ve been playing at Lucky Dreams Casino, I can honestly say that this is not the case.
Which has made me out of my own time free, willing to let other players know that this casino in my opinion is if not the fairest of them all!!! and I believe if I casino is doing the right thing then I good review is deserved by an independent person and allows my experience to be shared so others could feel comfortable..
in this case , I believe once you hit the status of a VIP player with a manager , your experience will be very fair and any issue I believe will be sorted again . This is due to a few obstacles are faced and I have not found the casino to be as fair as Lucky Dreams .
I had re-requested it withdrawal and we seen 25 hours. I had my money in my bank account and I’ve attached a screenshot of one of many withdrawals
I don’t know if I am allowed to nominate and state my managers name, but he has gone on and beyond to make sure my gaming experience has been at its highest satisfaction with the most smoothest transaction.. I give Lucky Dreams 10 out of10
Я дуже радий, що ви створили цей огляд!
Якщо пощастить, це стане чудовою мотивацією для інших задоволених гравців. Оскільки ми зазвичай схильні ділитися проблемами чи складнощами, щоб трохи полегшити тягар, я захоплююся вашим бажанням хвалити добрі зусилля!
Огляд користувачів також є чудовою справою. 🙌
I'm so glad you created this overview!
With luck, it serves as a perfect motivation for other satisfied players. Since we usually tend to share issues or complications in order to ease the burden a bit, I admire your will to praise good efforts!
The user review is also a great thing to do. 🙌
Вибачте, але чи вважаєте ви розумним грати в гру з невідомим RTP на реальні гроші?
Зрештою, якого пояснення ви чекаєте? Запитайте, будь ласка, у постачальника ігор. Я, чесно кажучи, не розумію, що я маю побачити на цих скріншотах. Б’юсь об заклад, що постачальник ігор зрозуміє це краще.
Крім того, якщо ви знаєте, що всі казино, ліцензовані в Швеції, показують RTP, чому ви граєте тут? Мені справді цікаво. Я впевнений, що ви знаєте, що краще грати на ваших локальних ліцензованих сайтах.
Відверто кажучи, я не буду говорити від імені жодного казино чи постачальника ігор.
I'm sorry, but do you think that playing a game with an unknown RTP for real money is wise?
Anyway, what explanation do you expect? Ask the game provider, please. I honestly do not understand what I am supposed to see in these screenshots. I bet the game provider would understand better.
Additionally, if you know all casinos licensed in Sweden do show RTP, why do you play here? I really wonder. I'm quite sure you know it is better to play on your locally licensed sites.
Frankly, I won't speak on behalf of any casino or game provider.
Вибачте, але я не розумію, що здається не так. І чому ви думаєте, що я захищаю казино? Я просто задаю вам запитання, щоб дізнатися більше про предмет вашого власного турботи.
Звичайно, погано, якщо RTP прихований - це очевидно. Тому я хотів знати, чому ви будете грати за таких обставин, особливо якщо порівняти цю ситуацію з казино, ліцензованими у Швеції. Це означає, що ви знаєте, що RTP має бути вільно видимим.
Чи можете ви також пояснити ці екрани друку?
Я люб'язно попросив у вас пояснення.
Але це також факт, що постачальник гри швидше за всіх пояснить. Оскільки ви запитали б його творця, немає кращого місця, куди можна піти.
Ти мене тепер розумієш? Я молюся, щоб ви зробили,..
I'm sorry, but I do not understand what seems to be wrong. And what makes you think I'm defending casinos? I'm just asking you questions to find out more about the object of your own concern.
Of course, it is not good if the RTP is hidden - it's obvious. Thus, I wanted to know why you would play under such circumstances, especially when you compared this situation with casinos licensed in Sweden. Meaning you know the RTP should be freely visible.
Can you also please explain these print screens?
I kindly asked you for an explanation.
But it is also a fact that the game provider is more likely to explain than everyone else. Because you would be asking its creator, there is no better place to go.
Do you understand me now? I pray you do,..
Я не думаю, що це шахрайство, оскільки не кожне казино має значення RTP, перераховані в іграх, хоча я думаю, що чесні казино показують ці значення у своїх слотах. Ви також намагалися запитати, наприклад, у чаті, який RTP в іграх, де він вам не показується?
Я також помітив, що в цьому дописі ви говорите про казино N1bet, тому вся ця справа пов’язана з цим казино, будь ласка? Я запитую, тому що ви публікуєте це в ланцюжку казино LuckyDream.
Також було б добре відповісти на запитання Радьки, бо ми просто ходимо по колу.
Чи можливо це?
I don't think it's cheating because not every casino has RTP values listed in the games, although I think honest casinos show these values in their slots. Did you also try to ask for example live chat what is the RTP in the games where it does not show you ?
I also noticed that in this post you are talking about N1bet casino, so this whole case is related to this casino please ? I'm asking because you're posting this in the LuckyDream casino thread.
Also, it would also be good to answer Radka's questions because we are just going in circles.
Would that be possible ?
Вибачте, але я взагалі не розумію це речення: «Що ви маєте на увазі під словом lucky dreams ніколи не грали на Lucky Dreams Опубліковано, але ніколи там не грали».
Я ніде не згадував, що у мене є проблеми з тим, щоб ви висловлювали свій досвід у казино. Все, що я хочу сказати, це те, що ви пишете в темі під назвою LuckyDreams casino і говорите про казино N1Bet, яке, як бачите, є двома різними казино. І тому я запитую, до якого казино відноситься ваш досвід, ні більше, ні менше. Тож не сприймайте це особисто, і, звичайно, не з думкою, що я не хочу знати, який у вас досвід.
Я не буду коментувати решту, тому що я відчуваю, що тут є непорозуміння, оскільки я просто намагався зрозуміти, про яке казино ви говорите.
I'm sorry, but I don't understand this sentence at all: "What do you mean by lucky dreams never played on Lucky dreams Posted but never played there."
I didn't mention anywhere that I have a problem with you expressing your experience in a casino. All I'm saying is that you're writing in a thread called LuckyDreams casino and you're talking about N1Bet casino, which as you can see are two different casinos. And that's why I'm asking which casino your experience refers to, nothing more nothing less. So don't take it personally, and certainly not with the idea that I don't want to know what kind of experience you've had.
I won't comment on the rest because I feel there is a misunderstanding here, as I was just trying to understand what casino you were talking about.
Я грав на Lucky Dreams, отримав 30 євро бонусу, а також зумів зробити ставку.
Вчора о 16:30 я зняв 3000 євро, гроші не прийшли, сказали, що буде 24 години.
По собі знаю, що безготівковим переказом кошти отримують не так багато часу.
Запитали в чаті багато разів, але не отримали правильну відповідь. Також перевірено там.
Що я повинен зробити ?
Тепер кажуть чекати 1-6 днів
Як це взагалі можливо.
Надсилання відповідей із чату.
I have played on Lucky dreams, received a 30 euro bonus and have also managed to wager.
Yesterday at 4:30 p.m. I made a withdrawal of 3,000 euros, my money did not arrive, they said it would take 24 hours.
I know for myself that by bank transfer it doesn't take that long to get money.
Asked on the chat many times without getting correct answer .Also verified there .
What should I do ?
Now they say have to wait 1-6 days
How can that even be possible.
Sending replies from the chat.
Jag har spelat på Lucky dreams ,fått 30 euro bonus och har även lyckades wagera .
Igår kl 16 och 30 har gjört uttag på 3000 euro min pengar inte kommit en ,dem sa ta tid 24 timmar .
Vet själv att genom bank transfer ta inte alls så lång tid att få pengar .
Frågade på chatten många gånger utan att få korrekt svar .Är också verifierat där .
Vad ska jag göra ?
Nu säger dem att måste vänta 1-6 dagar
Hur kan det alls vara möjligt.
Skickar svar från chatten.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.