1 рік тому
Тут ви можете обговорити LuckyDreams Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
Будьте обережні, це жахливе казино
я намагаюся вивести 57 євро
вчора з подарунковими виграшами безкоштовних обертань і парі після того, як я отримав 57 євро
я хочу отримати готівку, але Lucky dremams скасовує казино, потрібне підтвердження банку з вересня.
Але чому? Я не зробив депозит вчора.
Це казино робить все можливе, щоб не отримати виграш
2 дні тому я виграв у казино Rocketplay
Мій висновок тривав 30 хвилин на рахунку mifinity. Це чудово
Але Lucky Dreams його Shit Casino
Будь обережним
Hello
Be carefull this Casino its horrible
i try cashout 57€
yesterday with freespins gift wins and waggering ,after i have 57€
i want cash out but Lucky dremams cancel the casino need proof of Bank from.September
But why? i havent make deposit yesterday.
This casino try all to not Cashout wins
2 day ago, i win in Rocketplay casino
My cashout was 30min at my mifinity account Thats Great
But lucky Dreams its Shit Casino
Be Carefull
Привіт,
Мені здається, ви пропустили поточний рейтинг казино, чи не так? Я допоможу вам із цими 2,5 балами з 10 – докладніше тут . 🙁
Що ж, ви повинні бути більш обережними наступного разу, коли ви обираєте казино для гри, я смію сказати.
Хотів би пояснити, чому казино попросило вас надати виписку за вересень, але, на жаль, я її також не отримав.
Ви запитували в казино причину?
Чесно кажучи, я б надав цю заяву, зробив би все можливе, щоб зняти весь баланс, а потім пішов би в пристойне казино з DE-ліцензією.
Я сподіваюся, що ви зможете отримати виграш🤞, але якщо вам буде важко, повідомте нам.
Ми повинні розглянути скаргу. Якщо ви хочете бути готовими, дізнайтеся більше про весь процес подання скарги тут .
Hi there,
I think that you missed the current casino rating, am I correct? I'll help you with that 2,5 points out of 10 - more details here. 🙁
Well, you should be more cautious next time you chose a casino to play in, I dare to say.
Would like to explain why the casino asked you to provide a statement from September, but sadly I didn't get it either.
Have you asked the casino for a reason?
Honestly, I would provide that statement, do my best to withdraw the whole balance, and then I would go to a decent DE-licensed casino instead.
I hope you'll be able to collect the winnings🤞, but if you struggle, let us know.
We should consider a complaint. If you want to be prepared, learn more about the whole complaint process here.
Привіт Радка
вони сказали, що їм це потрібно як доказ
Хоча я пояснив казино, що старий обліковий запис анульовано
коли я запитав, навіщо вам потрібні мої старі банківські виписки, щоб оплатити мій рахунок myfinity
Мені сказали, що це їм потрібно з міркувань безпеки
Я маю написати в свій старий банк, вони повинні надіслати мені виписки з вересня, як це смішно
Мені потрібно чекати 1-2 тижні, доки мій старий банк не надішле мені виписки, і лише тоді я отримаю свої 57 євро прибутку?
Таке дурне казино
Коли я вперше виграв сотні євро, хотів перевести їх у готівку
назад і вперед до знімка екрана мого банку вони завжди знаходили проблему, доки я знову не програв свій прибуток як розчарування
У Lucky Dreams я видалив свій обліковий запис
дуже складне казино
Кілька днів тому я виграв у казино Rocketplay
Я здійснив зняття коштів на рахунок myfinity, і через 30 хвилин гроші були на моєму рахунку
без особливих проблем, без ускладнень.
Hello Radka
they said they need it as proof
Although I have explained to the casino that the old account has been cancelled
when I asked why you needed my old bank statements to pay out my myfinity account
I was told that they needed it for security reasons
I should write to my old bank, they should send me excerpts from September, how ridiculous
I have to wait 1-2 weeks until my old bank sends me the statements and only then do I get my €57 profit?
Such a stupid casino
The first time I won hundreds of euros wanted to cash it out
back and forth to my bank screenshot they always found a problem until i gambled away my profit again as frustration
At Lucky Dreams I have now deleted my account
a very complicated casino
A few days ago I won at Rocketplay Casino
I made a withdrawal to myfinity account and after 30 minutes the money was in my account
without a lot of problems, without complications.
Hallo Radka
sie meinten sie brauchen es als Nachweis
Obwohl ich dem Casino erklärt habe das das alte konto gekündigt wurde
als ich fragte warum sie für auszahlung meine myfinity account meine alte bank auszüge bräuchten
Sagte man mir das bräuchten sie aus sicherheitzsgründen
ich solle doch meine alte Bank anschreiben sie sollen mir auszüge aus September schiken wie lächerlich
ich muss dan 1 - 2 wochen wsrten bis mir meine alte bank die auszüge schikt und dan erst erhalte ich meine 57€ gewinn?
So Dummes Casino
Das erste mal gewann ich hunderte von euro wollte es auszahlen lassen
sie haben hin und her an meine bank screenshot immer ein problem gefunden bis ich als frust mein gewinn wiedet verspielte
Bei Lucky Dreams hab ich mein Konto nun Gelöscht
ein sehr kompliziertes Casino
vor paar tagen gewann ich bei Rocketplay casino
Ich machte eine auszahlung auf myfinity account nach 30 min war das geld auf mein account
ohne Viel Probleme,ohne komplikationen.
Привіт,
На вашому місці я б, ймовірно, теж пожертвував цими 57 євро, тому більше не варто мати справу з таким казино. Дякую, що поділилися своєю історією, але я сподіваюся, що в майбутньому це допоможе іншим гравцям приймати правильні рішення та триматися подалі.
Ви вже знайшли заміну чи, можливо, берете паузу?
Hello,
If I were you, I would probably sacrifice those €57 too, not worth dealing with such a casino anymore. Thank you for sharing your story though, I hope that in the future, it will help other players to make good decisions and stay away.
Have you already found a replacement or maybe you're taking a break?
Привіт шановна Радко
Дякую за вашу відповідь
Як я вже сказав, зараз я граю
Rocket play казино
мою виплату було переведено на мій рахунок myfinity приблизно через 30 хвилин, і не виникло жодних труднощів
Без проблем
Виведення без проблем
Казино N1bet також було чудовим
Тут також немає проблем
ракетна гра
І N1bet Casino після перевірки
виплати без проблем👍👍👍👍
Hello dear Radka
Thanks for your answer
As I said, I'm currently playing
Rocket play casino
my payout was transferred to my myfinity account after about 30 minutes and there were no difficulties
No problem
A withdrawal without problems
N1bet Casino was also great
No problems here either
rocket play
And N1bet Casino after verification
payouts no problems👍👍👍👍
Hallo Liebe Radka
Danke für deine Antwort
Wie gesagt zur zeit Spiele ich Bei
Rocketplay casino
Da wurde bei meiner auszahlung auf mein myfinity Account zirka nach 30 minuten überwiesen und es gab keine schwierigkeiten
Keine Probleme
Eine Auszahlung ohne Probleme
War Auch N1bet Casino auch Super
Auch hier keine Probleme
Rocketplay
Und N1bet Casino nach verfizierung
auszahlungen keine Probleme👍👍👍👍
У цьому випадку ви можете натомість подумати про те, щоб написати про свій досвід у темі Rocket Play Casino😉.
Гарної неділі!
In this case, you may consider writing your experiences in the Rocket Play Casino thread instead😉.
Have a great Sunday!
У мене не було проблем зі зняттям
I had no problems withdrawing
Ich hatte keine Probleme beim Auszahlen
Який варіант оплати ви б порадили іншим гравцям з Німеччини? 👌
Which payment option would you recommend to fellow players from Germany? 👌
хтось знає казино Lucky Dreams?? Я зробив ставки та продовжував грати, вигравши до 5 тисяч, і зняв гроші після перевірки протягом багатьох років, а потім майже через 24 години моє зняття було відхилено та повідомлено, що я зробив ставку понад ліміт ставок під час використання бонусу.
Справа в тому, що все в онлайн-казино. Я грав із ОБМЕЖЕНИМ лімітом ставок і обмеженням неприйнятних ігор, тоді як БОНУС, це схоже на те, що коли ви змінили ставку $ на суму, що перевищує бонусний ліміт ставок, ігри зупиняться та з’являтимуться на екрані, показуватимуть, що ви не ставите обмеження..
це добре, тому що іноді ви робите помилки, випадково ставите . Я вважаю, що траплялося з усіма раніше, іноді ставки змінювалися випадково, і потрібен час, щоб зрозуміти.
так, назад у казино Lucky Dreams. Я грав під час ставок, іноді робив високу ставку в розмірі 10 доларів, але не завжди, тому що я не знав, що є ліміт ставок, просто дізнався пізніше, коли моє зняття було відхилено, що ставка з обмеженням ставок становить 8 доларів.
Я грав так, як «Не знаю», поки не завершив ставку, і продовжував грати протягом тривалого часу, поки мій баланс не склав 5000 доларів, які я виграв. Я був щасливий, обробивши зняття, я виконав цей крок і пройшов перевірку, а служба підтримки повідомила, що гроші мають бути на моєму рахунку протягом 24 годин. І через 24 години зняття відхилено.
Lucky Dream просто не платить мені, навіть те, що я виграв після того, як зробив ставку, також я виграв 2 рази великий джекпот приблизно 2,5 тисячі після того, як зробив ставку давно, мені також не платили.
якщо хтось має пропозиції до мене, будь ласка?
any know Lucky Dreams casino?? I done wagering and kept played won up to 5k and made withdrawal after gone through verification things for ages, then nearly 24hrs later my withdrawal been rejected and informed me that I bet over betting limit while on bonus..
The things is all casino online I’d been playing CAPPED bet limit and restricted ineligible games while BONUS, it’s like when you changed bet $ to amount that over bonus betting limit games will stop and pop up on screen show that you’re off bet limit..
that’s good for sometimes you make mistakes accidentally bet . I believe happened with everyone before too sometimes betting changed by accident and take a while to realize.
yeah back to Lucky Dreams casino. I played during wagering i did high bet $10 sometimes but not all times because I didn’t know there’s bet limit, just knew afterwards after my withdrawal been rejected that Bet Limit wagering is $8 .
I was playing like No idea until done wagering and still kept playing for a big while until my balance $5000 that I won, I was happy processing withdrawal, I followed the step and done verification and informed by customer support that money should be in my account within 24hrs. And 24hrs later withdrawal Rejected.
Lucky Dream just not pay me , not even what I won after wagering thing done also I won 2 times major jackpot around 2.5k after done wagering long ago too not been pay.
if anyone have suggestions to me please?
Привіт.
Спочатку дозвольте мені процитувати наш Кодекс чесних азартних ігор :
Правило максимальної ставки є галузевим стандартом азартних онлайн-ігор, який використовується казино для захисту від зловживань бонусами. Тому казино впевнено використовують це правило та перевіряють історію ставок гравців, які грали з бонусом і попросили зняти гроші.
Більшість казино технологічно не забезпечують дотримання правил максимальної ставки. Це означає, що гравці можуть робити ставки вище, ніж їм дозволено відповідно до Умов і умов бонусів, тому вони повинні самостійно стежити за розміром своїх ставок.
Вибачте, але це зазвичай так.
Наша позиція:
Якщо програмне забезпечення неможливе, кожен випадок слід розглядати окремо, щоб покарати лише гравців, які порушували правило свідомо та систематично, щоб отримати перевагу.
Тому я сподіваюся, що ми допоможемо вам із скаргою , якщо це можливо!
Hello.
Allow me to quote from our Fair Gambling Codex first:
The maximum bet rule is an industry standard in online gambling used by casinos to protect themselves against bonus abusers. Therefore, casinos feel confident about using this rule and checking the betting history of players who have played with a bonus and asked for a withdrawal.
Most casinos don't technologically enforce their max bet rules. This means that the players are able to place bets higher than they are allowed to according to the Bonus T&Cs, so they have to carefully watch their bet sizes themselves.
I'm sorry to say that but this is how it usually works.
Our position hoever says:
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately, so that only players who have broken the rule knowingly and systematically to gain an advantage are punished.
Thus I hope we will help you out with the complaint if that is possible!
Я запитав повну історію ставок і отримав її, я перевірив, чи підвищився чистий результат, коли я вважав, що ставки виконані, я визнав свою помилку. Але якщо по-справжньому подивитись на історію моїх ставок, не буде схоже, що хтось зловживав бонусом, навіть якщо перевірити мою історію з тих пір, як я грав у казино.
Я можу надіслати вам копії історії ставок, якщо хочете?
але зараз я надсилаю тобі останні 2 сторінки моєї останньої гри, яка зроблена, роблячи ставки n пройшов цей момент давно ……
Ви бачите, що я робив звичайні ставки, але лише змінював ставки, збільшуючи та зменшуючи, доки випадково не зрозумів, що отримав безкоштовне обертання, і це була хороша виплата, тому я залишив цю ставку, тому що ставку зробили вже давно.
Якщо ви бачите, що я виграв на ElvisFrog на останній сторінці, це остання гра, в яку я грав і отримав. Нічого спільного з бонусами, казино має виплатити мені за це, принаймні, ви знали, що я маю на увазі.
Це право, що lucky Dreams не обмежується або обмежує суму ставок на бонус, але це не означає, що вони можуть дозволити гравцям утримувати гравця без будь-якого знання, що вони не отримають нічого, абсолютно нічого, тому що казино не платитиме їм взагалі.
I requested full bet history and got it , I checked I did rise net when I thought waging done , I accepted my wrong. But if really look into my bet history Not look like someone abused bonus at all, even if check back on my history since I played casino.
I can send you copies of bet history if you like?
but now I’m sending you last 2pages of my last played which is done wagering n passed that point long time ……
you can see that I was bet normal but just only moved around betting up n down until I put bet up by accident realizing when got free spin and it was good payout so I kept that bet because wagering done long time ago anyway.
If you can see i won on ElvisFrog that last page it’s last game I played and got Nothing to do with bonus things , casino must pay me out on that at least you knew what I mean.
its right that lucky Dreams not restricted or Cap on amount betting on bonus, but it doesn’t mean they can let’s players keeping player without any knowledge that they will end up nothing absolutely nothing because casino will not pay them whatsoever.
Привіт!
Я радий, що вам вдалося отримати історію, обов’язково надішліть її Ніку, будь ласка.
Мені це не потрібно - дякую, але це важливо для скарги, про що, давайте подивимося, що буде далі.
Як було сказано, команда розгляду скарг розглядає такі випадки індивідуально – так повинно бути і в казино.
Hi!
I'm glad you managed to get the history, make sure to send it to Nick, please.
I do not need that - thank you, yet it is crucial for the complaint, speaking of wich, let's now see what comes next.
As stated, the Complaint Team judges such cases individually - so should the casino.
Я чекав на відповідь Ніка щодо моєї справи вже багато днів. Будь ласка, можете перевірити мою скаргу?
Дякую, оцінили.
I’d been waiting for nick to reply about my case many days now. Can you please check on my complaint please?
Thank you appreciated.
Я бачу, що Нік попросив вас переслати докази на його електронну адресу. Я припускаю, що ви так і зробили, тому нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація.
Чи можливо оновити нас далі?
I see that Nick has asked you to forward the evidence to his email address. I assume you did so, so we will have to wait and see how the situation develops.
Is it possible to update us further please ?
Будь ласка, і я сподіваюся, що все вдасться вирішити справедливо. Схрещені пальці. 🤞🤞
You're welcome, and I hope everything can be sorted out fairly. Fingers crossed. 🤞🤞
Привіт.
Я намагався знайти більше підказок у вашій скарзі , і повинен визнати, що це звучить для мене як жах. 🙁
На цьому етапі, будь ласка, повідомте Petronela далі. Тепер ваша черга.
Мені справді цікаво, чи є розумне пояснення цих перешкод. Поділіться деякими подробицями навіть тут, на форумі, якщо ви не проти.
Hello.
I tried to find more clues in your complaint and I must admit it sounds like a horror to me. 🙁
At this point, please inform Petronela further. It is your turn now.
I really wonder whether there is a reasonable explanation for those obstacles. Share some details even here on the forum if you don't mind.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.