ГоловнаФорумКазиноLuckyDreams Casino - загальне обговорення

LuckyDreams Casino - загальне обговорення

 від Radka
|
15 404 переглядів 87 відповідей |
|
1 2...5
Тут ви можете обговорити LuckyDreams Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт

Будьте обережні, це жахливе казино


я намагаюся вивести 57 євро

вчора з подарунковими виграшами безкоштовних обертань і парі після того, як я отримав 57 євро

я хочу отримати готівку, але Lucky dremams скасовує казино, потрібне підтвердження банку з вересня.

Але чому? Я не зробив депозит вчора.


Це казино робить все можливе, щоб не отримати виграш


2 дні тому я виграв у казино Rocketplay


Мій висновок тривав 30 хвилин на рахунку mifinity. Це чудово



Але Lucky Dreams його Shit Casino


Будь обережним


Змінено автором
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Привіт,

Мені здається, ви пропустили поточний рейтинг казино, чи не так? Я допоможу вам із цими 2,5 балами з 10 – докладніше тут . 🙁

Що ж, ви повинні бути більш обережними наступного разу, коли ви обираєте казино для гри, я смію сказати.

Хотів би пояснити, чому казино попросило вас надати виписку за вересень, але, на жаль, я її також не отримав.

Ви запитували в казино причину?

Чесно кажучи, я б надав цю заяву, зробив би все можливе, щоб зняти весь баланс, а потім пішов би в пристойне казино з DE-ліцензією.

Я сподіваюся, що ви зможете отримати виграш🤞, але якщо вам буде важко, повідомте нам.

Ми повинні розглянути скаргу. Якщо ви хочете бути готовими, дізнайтеся більше про весь процес подання скарги тут .

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка

вони сказали, що їм це потрібно як доказ


Хоча я пояснив казино, що старий обліковий запис анульовано

коли я запитав, навіщо вам потрібні мої старі банківські виписки, щоб оплатити мій рахунок myfinity

Мені сказали, що це їм потрібно з міркувань безпеки

Я маю написати в свій старий банк, вони повинні надіслати мені виписки з вересня, як це смішно

Мені потрібно чекати 1-2 тижні, доки мій старий банк не надішле мені виписки, і лише тоді я отримаю свої 57 євро прибутку?


Таке дурне казино

Коли я вперше виграв сотні євро, хотів перевести їх у готівку

назад і вперед до знімка екрана мого банку вони завжди знаходили проблему, доки я знову не програв свій прибуток як розчарування



У Lucky Dreams я видалив свій обліковий запис


дуже складне казино



Кілька днів тому я виграв у казино Rocketplay


Я здійснив зняття коштів на рахунок myfinity, і через 30 хвилин гроші були на моєму рахунку


без особливих проблем, без ускладнень.

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Привіт,

На вашому місці я б, ймовірно, теж пожертвував цими 57 євро, тому більше не варто мати справу з таким казино. Дякую, що поділилися своєю історією, але я сподіваюся, що в майбутньому це допоможе іншим гравцям приймати правильні рішення та триматися подалі.

Ви вже знайшли заміну чи, можливо, берете паузу?


Автоматичний переклад.
Radka

Привіт шановна Радко

Дякую за вашу відповідь


Як я вже сказав, зараз я граю

Rocket play казино

мою виплату було переведено на мій рахунок myfinity приблизно через 30 хвилин, і не виникло жодних труднощів

Без проблем


Виведення без проблем

Казино N1bet також було чудовим

Тут також немає проблем


ракетна гра

І N1bet Casino після перевірки

виплати без проблем👍👍👍👍

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

У цьому випадку ви можете натомість подумати про те, щоб написати про свій досвід у темі Rocket Play Casino😉.

Гарної неділі!


Автоматичний переклад.

У мене не було проблем зі зняттям

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Janj

Який варіант оплати ви б порадили іншим гравцям з Німеччини? 👌

Автоматичний переклад.

хтось знає казино Lucky Dreams?? Я зробив ставки та продовжував грати, вигравши до 5 тисяч, і зняв гроші після перевірки протягом багатьох років, а потім майже через 24 години моє зняття було відхилено та повідомлено, що я зробив ставку понад ліміт ставок під час використання бонусу.

Справа в тому, що все в онлайн-казино. Я грав із ОБМЕЖЕНИМ лімітом ставок і обмеженням неприйнятних ігор, тоді як БОНУС, це схоже на те, що коли ви змінили ставку $ на суму, що перевищує бонусний ліміт ставок, ігри зупиняться та з’являтимуться на екрані, показуватимуть, що ви не ставите обмеження..

це добре, тому що іноді ви робите помилки, випадково ставите . Я вважаю, що траплялося з усіма раніше, іноді ставки змінювалися випадково, і потрібен час, щоб зрозуміти.


так, назад у казино Lucky Dreams. Я грав під час ставок, іноді робив високу ставку в розмірі 10 доларів, але не завжди, тому що я не знав, що є ліміт ставок, просто дізнався пізніше, коли моє зняття було відхилено, що ставка з обмеженням ставок становить 8 доларів.

Я грав так, як «Не знаю», поки не завершив ставку, і продовжував грати протягом тривалого часу, поки мій баланс не склав 5000 доларів, які я виграв. Я був щасливий, обробивши зняття, я виконав цей крок і пройшов перевірку, а служба підтримки повідомила, що гроші мають бути на моєму рахунку протягом 24 годин. І через 24 години зняття відхилено.

Lucky Dream просто не платить мені, навіть те, що я виграв після того, як зробив ставку, також я виграв 2 рази великий джекпот приблизно 2,5 тисячі після того, як зробив ставку давно, мені також не платили.


якщо хтось має пропозиції до мене, будь ласка?

Автоматичний переклад.
vbll2526

Привіт.

Спочатку дозвольте мені процитувати наш Кодекс чесних азартних ігор :

Правило максимальної ставки є галузевим стандартом азартних онлайн-ігор, який використовується казино для захисту від зловживань бонусами. Тому казино впевнено використовують це правило та перевіряють історію ставок гравців, які грали з бонусом і попросили зняти гроші.

Більшість казино технологічно не забезпечують дотримання правил максимальної ставки. Це означає, що гравці можуть робити ставки вище, ніж їм дозволено відповідно до Умов і умов бонусів, тому вони повинні самостійно стежити за розміром своїх ставок.

Вибачте, але це зазвичай так.

Наша позиція:

Якщо програмне забезпечення неможливе, кожен випадок слід розглядати окремо, щоб покарати лише гравців, які порушували правило свідомо та систематично, щоб отримати перевагу.

Тому я сподіваюся, що ми допоможемо вам із скаргою , якщо це можливо!

Автоматичний переклад.

Я запитав повну історію ставок і отримав її, я перевірив, чи підвищився чистий результат, коли я вважав, що ставки виконані, я визнав свою помилку. Але якщо по-справжньому подивитись на історію моїх ставок, не буде схоже, що хтось зловживав бонусом, навіть якщо перевірити мою історію з тих пір, як я грав у казино.

Я можу надіслати вам копії історії ставок, якщо хочете?

але зараз я надсилаю тобі останні 2 сторінки моєї останньої гри, яка зроблена, роблячи ставки n пройшов цей момент давно ……

Ви бачите, що я робив звичайні ставки, але лише змінював ставки, збільшуючи та зменшуючи, доки випадково не зрозумів, що отримав безкоштовне обертання, і це була хороша виплата, тому я залишив цю ставку, тому що ставку зробили вже давно.

Якщо ви бачите, що я виграв на ElvisFrog на останній сторінці, це остання гра, в яку я грав і отримав. Нічого спільного з бонусами, казино має виплатити мені за це, принаймні, ви знали, що я маю на увазі.


Це право, що lucky Dreams не обмежується або обмежує суму ставок на бонус, але це не означає, що вони можуть дозволити гравцям утримувати гравця без будь-якого знання, що вони не отримають нічого, абсолютно нічого, тому що казино не платитиме їм взагалі. filefile

Автоматичний переклад.
vbll2526

Привіт!

Я радий, що вам вдалося отримати історію, обов’язково надішліть її Ніку, будь ласка.

Мені це не потрібно - дякую, але це важливо для скарги, про що, давайте подивимося, що буде далі.

Як було сказано, команда розгляду скарг розглядає такі випадки індивідуально – так повинно бути і в казино.



Автоматичний переклад.
Radka

Я чекав на відповідь Ніка щодо моєї справи вже багато днів. Будь ласка, можете перевірити мою скаргу?

Дякую, оцінили.

Автоматичний переклад.
vbll2526

Я бачу, що Нік попросив вас переслати докази на його електронну адресу. Я припускаю, що ви так і зробили, тому нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація.

Чи можливо оновити нас далі?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так. Дякую Яро.

Автоматичний переклад.
vbll2526

Будь ласка, і я сподіваюся, що все вдасться вирішити справедливо. Схрещені пальці. 🤞🤞

Автоматичний переклад.

Це казино не виплачує виграші, я щойно подав скаргу тут, у Casino Guru, сподіваюся, вони зможуть мені допомогти.

Автоматичний переклад.
Boss78

Привіт.

Я намагався знайти більше підказок у вашій скарзі , і повинен визнати, що це звучить для мене як жах. 🙁

На цьому етапі, будь ласка, повідомте Petronela далі. Тепер ваша черга.

Мені справді цікаво, чи є розумне пояснення цих перешкод. Поділіться деякими подробицями навіть тут, на форумі, якщо ви не проти.


Автоматичний переклад.
Boss78

luckyDream справді поганий.. Я також не виплачу моїх виграшів у 5 тисяч доларів.

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого