ФорумКазиноLuckyDreams Casino - загальне обговорення

LuckyDreams Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
11224 переглядів 80 відповідей |
|
1 2...5
1 рік тому
Тут ви можете обговорити LuckyDreams Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт

Будьте обережні, це жахливе казино


я намагаюся вивести 57 євро

вчора з подарунковими виграшами безкоштовних обертань і парі після того, як я отримав 57 євро

я хочу отримати готівку, але Lucky dremams скасовує казино, потрібне підтвердження банку з вересня.

Але чому? Я не зробив депозит вчора.


Це казино робить все можливе, щоб не отримати виграш


2 дні тому я виграв у казино Rocketplay


Мій висновок тривав 30 хвилин на рахунку mifinity. Це чудово



Але Lucky Dreams його Shit Casino


Будь обережним


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Привіт,

Мені здається, ви пропустили поточний рейтинг казино, чи не так? Я допоможу вам із цими 2,5 балами з 10 – докладніше тут . 🙁

Що ж, ви повинні бути більш обережними наступного разу, коли ви обираєте казино для гри, я смію сказати.

Хотів би пояснити, чому казино попросило вас надати виписку за вересень, але, на жаль, я її також не отримав.

Ви запитували в казино причину?

Чесно кажучи, я б надав цю заяву, зробив би все можливе, щоб зняти весь баланс, а потім пішов би в пристойне казино з DE-ліцензією.

Я сподіваюся, що ви зможете отримати виграш🤞, але якщо вам буде важко, повідомте нам.

Ми повинні розглянути скаргу. Якщо ви хочете бути готовими, дізнайтеся більше про весь процес подання скарги тут .

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка

вони сказали, що їм це потрібно як доказ


Хоча я пояснив казино, що старий обліковий запис анульовано

коли я запитав, навіщо вам потрібні мої старі банківські виписки, щоб оплатити мій рахунок myfinity

Мені сказали, що це їм потрібно з міркувань безпеки

Я маю написати в свій старий банк, вони повинні надіслати мені виписки з вересня, як це смішно

Мені потрібно чекати 1-2 тижні, доки мій старий банк не надішле мені виписки, і лише тоді я отримаю свої 57 євро прибутку?


Таке дурне казино

Коли я вперше виграв сотні євро, хотів перевести їх у готівку

назад і вперед до знімка екрана мого банку вони завжди знаходили проблему, доки я знову не програв свій прибуток як розчарування



У Lucky Dreams я видалив свій обліковий запис


дуже складне казино



Кілька днів тому я виграв у казино Rocketplay


Я здійснив зняття коштів на рахунок myfinity, і через 30 хвилин гроші були на моєму рахунку


без особливих проблем, без ускладнень.

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Привіт,

На вашому місці я б, ймовірно, теж пожертвував цими 57 євро, тому більше не варто мати справу з таким казино. Дякую, що поділилися своєю історією, але я сподіваюся, що в майбутньому це допоможе іншим гравцям приймати правильні рішення та триматися подалі.

Ви вже знайшли заміну чи, можливо, берете паузу?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт шановна Радко

Дякую за вашу відповідь


Як я вже сказав, зараз я граю

Rocket play казино

мою виплату було переведено на мій рахунок myfinity приблизно через 30 хвилин, і не виникло жодних труднощів

Без проблем


Виведення без проблем

Казино N1bet також було чудовим

Тут також немає проблем


ракетна гра

І N1bet Casino після перевірки

виплати без проблем👍👍👍👍

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

У цьому випадку ви можете натомість подумати про те, щоб написати про свій досвід у темі Rocket Play Casino😉.

Гарної неділі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене не було проблем зі зняттям

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Janj
1 рік тому

Який варіант оплати ви б порадили іншим гравцям з Німеччини? 👌

Автоматичний переклад.
1 рік тому

хтось знає казино Lucky Dreams?? Я зробив ставки та продовжував грати, вигравши до 5 тисяч, і зняв гроші після перевірки протягом багатьох років, а потім майже через 24 години моє зняття було відхилено та повідомлено, що я зробив ставку понад ліміт ставок під час використання бонусу.

Справа в тому, що все в онлайн-казино. Я грав із ОБМЕЖЕНИМ лімітом ставок і обмеженням неприйнятних ігор, тоді як БОНУС, це схоже на те, що коли ви змінили ставку $ на суму, що перевищує бонусний ліміт ставок, ігри зупиняться та з’являтимуться на екрані, показуватимуть, що ви не ставите обмеження..

це добре, тому що іноді ви робите помилки, випадково ставите . Я вважаю, що траплялося з усіма раніше, іноді ставки змінювалися випадково, і потрібен час, щоб зрозуміти.


так, назад у казино Lucky Dreams. Я грав під час ставок, іноді робив високу ставку в розмірі 10 доларів, але не завжди, тому що я не знав, що є ліміт ставок, просто дізнався пізніше, коли моє зняття було відхилено, що ставка з обмеженням ставок становить 8 доларів.

Я грав так, як «Не знаю», поки не завершив ставку, і продовжував грати протягом тривалого часу, поки мій баланс не склав 5000 доларів, які я виграв. Я був щасливий, обробивши зняття, я виконав цей крок і пройшов перевірку, а служба підтримки повідомила, що гроші мають бути на моєму рахунку протягом 24 годин. І через 24 години зняття відхилено.

Lucky Dream просто не платить мені, навіть те, що я виграв після того, як зробив ставку, також я виграв 2 рази великий джекпот приблизно 2,5 тисячі після того, як зробив ставку давно, мені також не платили.


якщо хтось має пропозиції до мене, будь ласка?

Автоматичний переклад.
vbll2526
1 рік тому

Привіт.

Спочатку дозвольте мені процитувати наш Кодекс чесних азартних ігор :

Правило максимальної ставки є галузевим стандартом азартних онлайн-ігор, який використовується казино для захисту від зловживань бонусами. Тому казино впевнено використовують це правило та перевіряють історію ставок гравців, які грали з бонусом і попросили зняти гроші.

Більшість казино технологічно не забезпечують дотримання правил максимальної ставки. Це означає, що гравці можуть робити ставки вище, ніж їм дозволено відповідно до Умов і умов бонусів, тому вони повинні самостійно стежити за розміром своїх ставок.

Вибачте, але це зазвичай так.

Наша позиція:

Якщо програмне забезпечення неможливе, кожен випадок слід розглядати окремо, щоб покарати лише гравців, які порушували правило свідомо та систематично, щоб отримати перевагу.

Тому я сподіваюся, що ми допоможемо вам із скаргою , якщо це можливо!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я запитав повну історію ставок і отримав її, я перевірив, чи підвищився чистий результат, коли я вважав, що ставки виконані, я визнав свою помилку. Але якщо по-справжньому подивитись на історію моїх ставок, не буде схоже, що хтось зловживав бонусом, навіть якщо перевірити мою історію з тих пір, як я грав у казино.

Я можу надіслати вам копії історії ставок, якщо хочете?

але зараз я надсилаю тобі останні 2 сторінки моєї останньої гри, яка зроблена, роблячи ставки n пройшов цей момент давно ……

Ви бачите, що я робив звичайні ставки, але лише змінював ставки, збільшуючи та зменшуючи, доки випадково не зрозумів, що отримав безкоштовне обертання, і це була хороша виплата, тому я залишив цю ставку, тому що ставку зробили вже давно.

Якщо ви бачите, що я виграв на ElvisFrog на останній сторінці, це остання гра, в яку я грав і отримав. Нічого спільного з бонусами, казино має виплатити мені за це, принаймні, ви знали, що я маю на увазі.


Це право, що lucky Dreams не обмежується або обмежує суму ставок на бонус, але це не означає, що вони можуть дозволити гравцям утримувати гравця без будь-якого знання, що вони не отримають нічого, абсолютно нічого, тому що казино не платитиме їм взагалі. filefile

Автоматичний переклад.
vbll2526
1 рік тому

Привіт!

Я радий, що вам вдалося отримати історію, обов’язково надішліть її Ніку, будь ласка.

Мені це не потрібно - дякую, але це важливо для скарги, про що, давайте подивимося, що буде далі.

Як було сказано, команда розгляду скарг розглядає такі випадки індивідуально – так повинно бути і в казино.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я чекав на відповідь Ніка щодо моєї справи вже багато днів. Будь ласка, можете перевірити мою скаргу?

Дякую, оцінили.

Автоматичний переклад.
vbll2526
1 рік тому

Я бачу, що Нік попросив вас переслати докази на його електронну адресу. Я припускаю, що ви так і зробили, тому нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація.

Чи можливо оновити нас далі?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так. Дякую Яро.

Автоматичний переклад.
vbll2526
1 рік тому

Будь ласка, і я сподіваюся, що все вдасться вирішити справедливо. Схрещені пальці. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино не виплачує виграші, я щойно подав скаргу тут, у Casino Guru, сподіваюся, вони зможуть мені допомогти.

Автоматичний переклад.
Boss78
1 рік тому

Привіт.

Я намагався знайти більше підказок у вашій скарзі , і повинен визнати, що це звучить для мене як жах. 🙁

На цьому етапі, будь ласка, повідомте Petronela далі. Тепер ваша черга.

Мені справді цікаво, чи є розумне пояснення цих перешкод. Поділіться деякими подробицями навіть тут, на форумі, якщо ви не проти.


Автоматичний переклад.
Boss78
1 рік тому

luckyDream справді поганий.. Я також не виплачу моїх виграшів у 5 тисяч доларів.

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого