ГоловнаФорумКазиноLuckyBlock Casino - загальне обговорення

LuckyBlock Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Anonymized364
|
22 698 переглядів 127 відповідей |
|
1...6 7

А тепер він поводився зі мною трохи грубо і не може чекати якихось доказів більше 2 днів, коли я чекав багато разів. Чи є інша особа, яка може це переглянути? Тому що були якісь невизначені речі, але він не був відкритим і не мав терпіння. Я не дуже чітко зрозумів, що сталося, тому що це виглядало як дуже хороший сайт для даних і з дуже чіткою системою, а потім більше не було інтересу до правди. Він знав усе, що хотів знати. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.

Вибачте, але я не зовсім розумію ваш запит. Що б ви хотіли переглянути ще раз?

Якщо ви мали на увазі свою скаргу , то, як я прочитав, її було закрито як «необґрунтовану», оскільки ви порушили деякі правила, тому я не думаю, що можна щось зробити. Усе було пояснено: «Оскільки ми отримали нову інформацію від команди казино та як я вже пояснював раніше, хоча кнопки розташовані близько одна до одної, суму ставки можна збільшити лише вручну, натиснувши кнопку зі знаком + або утримуючи кнопку зі знаком + У грі Chaos Crew 2 немає спеціальної кнопки «Максимальна ставка», натомість можна збільшити ставку лише вручну, на жаль, порушення умов бонусу казино сталося не можна звинувачувати казино в дотриманні їхніх правил».

Можливо, ви б хотіли, щоб ми допомогли вам у чомусь іншому?

Автоматичний переклад.

Пані та панове


Онлайн-казино Lucky Block рекламує швидкі депозити та зняття навіть для великих виграшів.


Тепер я нарешті виграв і отримав виплату

Система вимагає різноманітних перевірок.


Під час перевірки POA вас попросять надати, наприклад, підтвердження рахунку за комунальні послуги. Я робив фотографії на iPhone 15 Pro в найкращій якості. Зараз я їх підшив, тому що фото "розмите". Потім я помітив, що коли ви завантажуєте фотографію в чек, незалежно від того, наскільки хороша якість була раніше, вона розмита на веб-сайті Lucky Block! Зараз я надіслав електронний лист із зображеннями високої якості, але ніхто не відповів. Хтось мав таку саму проблему і міг допомогти мені, як я можу подати запит на оплату?


Дякую


LG

Один

Автоматичний переклад.
Theone17

Привіт,

Я переглянув відгуки користувачів про це казино; до речі, ви можете зробити те саме тут 👈

Хоча він був затверджений кілька місяців тому, я повинен визнати, що останній дуже схожий на цей.

Повертаючись до вас, це неприємно, коли вас нехтують, особливо коли ви намагаєтеся пройти процес перевірки, щоб отримати свій виграш. Хоча наразі ми не можемо обговорити якість зображення, я знаю, що ви вважаєте, що це не повинно викликати занепокоєння.

Чи могли б ви повідомити нам, як довго це була для вас боротьба?


Автоматичний переклад.

Я втратив багато грошей, у мене було лише 288,35, і це перший раз, коли я зняв 100 доларів США, і вони заблокували мій рахунок і сказали мені, що я вчинив шахрайство відповідно до їхніх умов, і вони забрали мій баланс. Я сказав їм, що я не вчиняв шахрайства, я втратив гроші, і я прошу повернути свій депозит, а вони сказали мені, що не можуть. Іншими словами, вони мене пограбували. Не робіть ставки в цьому будинку і знижуйте рахунок, хто може, повідомте про цей будинок. Сподіваюся, хтось прочитає це повідомлення, щоб не заходити в цю злодійську букмекерську контору.

Автоматичний переклад.
Patricio77

Привіт, Патрісіо, у вчиненні якого типу шахрайства вони звинуватили вас? Якщо я правильно розумію, ви просто хотіли зняти свій виграш.

Автоматичний переклад.
JoakBu

Привіт, вони щойно сказали мені прочитати наші положення та умови (16. Правові обмеження, шахрайство та обман) Я не вчинив нічого з того, що вони мені сказали, я вперше користуюся цією букмекерською конторою, вас звинувачують у чомусь несправедливо, як я сказав, я програв у цій букмекерській конторі, і вони забрали мої гроші, іншими словами вони пограбували мене, будьте обережні

Автоматичний переклад.
Patricio77

Шкода це чути, Патрісіо. Сподіваюся, вам вдасться повернути свої гроші. Будь сильним!

Автоматичний переклад.

Я втратив багато грошей, у мене було лише 288,35, і це перший раз, коли я зняв 100 доларів США, і вони заблокували мій рахунок і сказали мені, що я вчинив шахрайство відповідно до їхніх умов, і вони забрали мій баланс. Я сказав їм, що я не вчиняв шахрайства, я втратив гроші, і я прошу повернути свій депозит, а вони сказали мені, що не можуть. Іншими словами, вони мене пограбували. Не робіть ставки в цьому будинку і знижуйте рахунок, хто може, повідомте про цей будинок. Сподіваюся, хтось прочитає це повідомлення, щоб не заходити в цю злодійську букмекерську контору.

Автоматичний переклад.

Це, мабуть, справді нервує, особливо якщо ви не знаєте, що вони означають і в чому саме вас звинувачують.

Дозвольте запитати, чи грали ви випадково з бонусом у цьому казино? Можливо, ви поставили понад максимальну ставку? 🤔

Я просто намагаюся з'ясувати, в якому саме порушенні умов вони вас звинуватили, знаєте.

У будь-якому разі, якщо ви вважаєте, що все це непорозуміння, я вважаю, що наша група розгляду скарг може спробувати дослідити це питання та, сподіваємося, з’ясувати причину, чому це сталося з вами.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , де ви надсилаєте скаргу, щоб ми могли втрутитися у вашу справу.

Спробуйте якомога краще описати ситуацію та включити всі відомості, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого