ФорумКазиноLuckyBlock Casino - загальне обговорення

LuckyBlock Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Anonymized364
|
15305 переглядів 122 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
8 міс. тому

Привіт,


Я пишу вам, перш ніж розглядати можливість подання скарги щодо певних дій цього казино, які я вважаю абсолютно ненормальними.

Я зареєструвався в цьому казино кілька днів тому, не використовуючи VPN, зі свого дому у Франції. Я вніс близько 500 євро, зіграв і програв (наразі без проблем). Але під час розмови в прямому ефірі про бонус я запитав, чи є проблема в тому, що я є резидентом Франції, мені відповіли «так», і мій обліковий запис було закрито. Зараз мене просять надіслати всі необхідні документи для перевірки KYC. Я надіслав обидві сторони свого посвідчення особи, виписки з банківського рахунку, але тепер у мене вимагають зробити селфі з документом, що посвідчує особу, але я не можу надати його, оскільки я загубив своє посвідчення особи та перебуваю в процесі переробки, але у Франції затримки дуже тривалі. Я пропонував зробити селфі з моєю останньою платіжною відомістю або податковою відомістю, але фінансовий відділ відмовився. Я вважаю, що виявив достатньо доброї волі, надіславши все, що у мене є, але я не можу зробити селфі з документом, якого я більше не маю. У мене є лише фотографії мого посвідчення особи, яке я використовував для моїх попередніх реєстрацій у різних казино, і у мене НІКОЛИ не виникало проблем із підтвердженням мого облікового запису.


Тож у мене є кілька запитань: чи може казино приймати гравців, не турбуючись про їхню IP-адресу, дозволяти їм вносити депозит, грати, а потім закривати їхній рахунок через обмежену територію? Якби я зняв кошти, вони б мені відмовилися платити.


Моє друге запитання: чи наданих мною документів достатньо для простої перевірки? І які в мене є альтернативи? Бо окрім мого посвідчення особи, казино вимагає від мене паспорт чи водійські права, а в мене їх немає (я втратив права на 9 місяців).


Велике спасибі за вашу допомогу.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт.

Відверто кажучи, посвідчення особи – це дуже специфічний документ, який, окрім кількох інших, таких як паспорт чи водійські права, містить ваше зображення та інші ексклюзивні елементи безпеки. Комунальні рахунки навряд чи можуть замінити такі документи.

Я розумію, що це дуже обмежує, але в казино немає кращих альтернатив або іншого вибору, оскільки ніхто не має можливості зустрітися з вами особисто, щоб виконати процес KYC (знай свого клієнта).

Коли ви йдете в банк, щоб відкрити новий рахунок, вам знадобиться щонайменше посвідчення особи, швидше за все, також інший офіційний документ. Якщо у вас немає посвідчення особи, ви закінчили. Це, до речі, з мого нещодавнього досвіду. Оскільки я також не маю ні водійських прав, ні паспорта, я змушений використовувати свідоцтво про народження як другий документ.

Що ж, якщо ви впевнені, що вам важко пройти перевірку, і хочете, щоб наша команда розглянула це, не зволікайте, надсилайте скаргу 👈.

Це безкоштовно для всіх, найгірше, що ви можете відчути, це відмова. Тож не хвилюйтесь і також розгляньте цей варіант.


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Ви можете прочитати текст електронного листа.

Казино відповіло, що вони «почули повідомлення від команди, яка відповідає за їхнє казино», і не обговорювали жодних провайдерів гри.


Крім того, турнір відкритий для всіх слотів.

Якщо казино звернулося до постачальника ігор, то де в світі вони звернулися до постачальника ігор?

Як ви думаєте, чи зв’язувалися казино з усіма десятками існуючих постачальників ігор?


Ситуація схожа, але скарги зовсім інші.

Хоча вони поділяють ту саму частину проблеми, спричинену збоєм у казино, час спалаху абсолютно різний.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Дякую Радко за відповідь. Я не думав про свідоцтво про народження, тому що казино не згадувало його в різних прийнятих документах. Я щойно подав запит у ратуші, де я народився, і маю отримати документ за кілька днів. Чи зобов'язане казино приймати цей документ для селфі з документом, що посвідчує особу? На жаль, я не можу зробити нічого кращого, оскільки моє посвідчення особи буде перероблено тут, у Франції, за кілька місяців (мінімум 3 місяці).


Щодо мого першого запитання щодо закриття мого облікового запису після прийняття моєї реєстрації та депозитів, чи це чесна гра та законний спосіб діяти? У мене є серйозні сумніви щодо цього, і я щиро потребую вашої поради. Звичайно, я маю намір подати скаргу на вашому сайті протягом наступних кількох днів (якщо я отримаю своє свідоцтво про народження та перевірку KYC буде завершено).


Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я щойно зв’язався зі службою підтримки, щоб повідомити їм, що я попросив надіслати їм свідоцтво про народження, і вони відповіли, що свідоцтво про народження не приймається. Чи мають вони право відмовити? Вони роблять усе можливе, щоб заблокувати перевірку, тому в мене немає іншого виходу!

Автоматичний переклад.
Rmx314
8 міс. тому

Я ніколи не бачив казино, яке б приймало свідоцтво про народження як ідентифікатор, і я часто приєднувався до них, граючи в них. Це завжди був паспорт, водійські права або національне посвідчення особи, і більшість не прийме останнє. Я не бачу причини цього, якщо ви надали їм підтвердження адреси з банківською випискою або рахунком за комунальні послуги, але це так.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

У них уже є моє посвідчення з обох сторін, у мене є його фото. Лише щодо селфі я не можу відповісти на їхній запит, оскільки в мене більше немає посвідчення особи після втрати, і я переробляю його. Тож у них є посвідчення особи + виписка з банківського рахунку + свідоцтво про народження. Я не знаю, що ще робити, це нечесно з їхнього боку.

Автоматичний переклад.
Rmx314
8 міс. тому

Я знаю, що це, напевно, дуже засмучує неможливість отримати свої гроші так швидко, як хочеться, за допомогою наданого вами посвідчення особи, але гроші нікуди не дінуться, вони залишатимуться на вашому рахунку, доки ви не отримаєте нове посвідчення особи. Це найкраща порада, яку я можу дати, але намагайтеся не ризикувати своїм виграшем, оскільки ви б не хотіли його втратити

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Дякую за вашу пораду. Але тут ситуація дуже специфічна, казино дозволило мені зареєструватися та внести депозит, зіграти мої депозити, щоб нарешті сказати мені, що вони не приймають гравців з моєї країни. Мій обліковий запис заблокували, а тепер вимагають верифікувати його. Але вони не скажуть мені, чому. Щоб повернути мої депозити? Або розблокувати обліковий запис і дозволити мені продовжувати грати з ними? Сьогодні я прочитав у різних скаргах, що вони кілька разів використовували обмежені території, щоб відмовитися виплачувати виграш гравця... Я припускаю, що якщо реєстрація можлива без VPN, без надання неправдивої інформації та якщо можна робити депозити , гравець прийнятий на їхньому сайті. Я вважаю це вкрай нечесним з їхнього боку, але я не збираюся здаватися. Незалежно від того, чи це повернення депозитів, чи повторне відкриття рахунку, одне чи інше, але вони не можуть залишити мене таким чином і ховатися за своїми умовами.

Сподіваюся, ви розумієте мою ситуацію, у будь-якому випадку дякую за пораду.

Автоматичний переклад.
Rmx314
8 міс. тому

О, це інша ситуація, деякі казино є дещо липкими, коли справа доходить до прийому депозитів від гравця, який порушив свої Т@К, граючи з виключеної країни, а потім ви виграєте, а вони відмовляються виплачувати через це. Тут є люди, які мають проблеми з казино під назвою Jokabet, яке охоче приймало депозити з Великобританії, але поки що відмовлялося ні виплачувати, ні повертати депозити. У вашому випадку я сподіваюся, що вам заплатять.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Велике спасибі! Але ця ситуація діє мені на нерви, я відчуваю, що мене взяли за дурня, та ще й це добре слово.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я віддаю перевагу коли. Я дивлюся на будь-яке казино, яке читає IP-адресу та повідомляє, що ми не приймаємо гравців з вашої країни, але я завжди дивлюся на одну річ, перш ніж приєднатися, це те, що я читаю T@Cs, щоб перевірити, чи я вношу депозит із обмежена країна, а також доступні ігри. Майте це на увазі в майбутньому

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Так, ви маєте рацію, я повинен був спочатку переглянути умови. Це стане для мене уроком... Але я не відпущу їх ^^

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви можете прочитати текст електронного листа.

Казино відповіло, що вони «почули повідомлення від команди, яка відповідає за їхнє казино», і не обговорювали жодних провайдерів гри.


Крім того, турнір відкритий для всіх слотів.

Якщо казино звернулося до постачальника ігор, то де в світі вони звернулися до постачальника ігор?

Як ви думаєте, чи зв’язувалися казино з усіма десятками існуючих постачальників ігор?


Ситуація схожа, але скарги зовсім інші.

Хоча вони поділяють ту саму частину проблеми, спричинену збоєм у казино, час спалаху абсолютно різний.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо ви вважаєте, що скарга в цьому випадку необхідна, у вас є можливість відкрити її, але, як сказала Радка, наша команда оцінить, чи йдеться про те саме, чи ні, і на цій основі дасть повторне відкриття чи ні.

Крім того, команда в казино могла б зв’язатися з провайдером, якби вони відповідали за такий зв’язок.

У всякому разі, я пояснив свою позицію.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дякую Радко за відповідь. Я не думав про свідоцтво про народження, тому що казино не згадувало його в різних прийнятих документах. Я щойно подав запит у ратуші, де я народився, і маю отримати документ за кілька днів. Чи зобов'язане казино приймати цей документ для селфі з документом, що посвідчує особу? На жаль, я не можу зробити нічого кращого, оскільки моє посвідчення особи буде перероблено тут, у Франції, за кілька місяців (мінімум 3 місяці).


Щодо мого першого запитання щодо закриття мого облікового запису після прийняття моєї реєстрації та депозитів, чи це чесна гра та законний спосіб діяти? У мене є серйозні сумніви щодо цього, і я щиро потребую вашої поради. Звичайно, я маю намір подати скаргу на вашому сайті протягом наступних кількох днів (якщо я отримаю своє свідоцтво про народження та перевірку KYC буде завершено).


Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Я ніколи раніше не чув, щоб казино перевіряло свідоцтво про народження, тому я не впевнений, чи можуть вони відмовити в такому документі чи ні. Тому було б найкраще, якби ви не чекали, а одразу подали скаргу, щоб наша команда могла розглянути її та побачити, що можна зробити в цій ситуації.

Ви думаєте, що підете на це? Якщо так, ви можетеподати скаргу тут .

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Ні, казино не робить цього.

Це очевидно з електронної пошти.

По-перше, провайдер гри підтримує мене, що історія гри правильна.



У будь-якому разі я подам скаргу ще раз, оскільки Нік зробив помилку, і ми не можемо рухатися далі.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
7 міс. тому

Гадаю, якщо у вас є докази того, що провайдер на вашому боці, це буде корисно.

Бажаю тобі удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони відмовилися надати мені мою історію ставок, і моя скарга щоразу тривала на тиждень довше, минуло багато часу, а казино ніколи не розглядало мою скаргу, а служба підтримки не працює зі мною ні про що. Подивіться file Мені потрібно, щоб команда звернулася безпосередньо до представника казино, щоб отримати відповіді. Тому що я вартий лайна для них ха-ха-ха

Автоматичний переклад.
eerivera619
5 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода, що вам доводиться переживати таку ситуацію. Я прочитав вашу скаргу і сподіваюся, що наша команда зможе вирішити все з казино.

Надсилайте будь-які новини чи оновлення щодо вашої справи, ми чекатимемо тут.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Дякую, але не поспішайте, тому що казино не хоче вирішувати це зі мною, і щоразу, коли ваша команда щось запитає, буде ще 7 днів, і ми не запросили казино, щоб пояснити це тут. Все було проігноровано або заперечено. Сподіваюся, ми зможемо зустрітися з представником казино, тому що мені здається дуже підозрілим, що він не хоче надати мені доказ того, що я маю право мати мережу.

Автоматичний переклад.
eerivera619
5 міс. тому

Таймер для кожної скарги встановлюється, тому що нашій команді зі скарг щодня доводиться розглядати багато скарг, і вирішити їх неможливо одразу. Вони роблять усе можливе, щоб розглянути кожну скаргу окремо та вирішити їх найкращим чином.

Наберіться терпіння та довірте процесу.

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого