ГоловнаФорумКазиноLuckyBlock Casino - загальне обговорення

LuckyBlock Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Anonymized364
|
18 033 переглядів 122 відповідей |
|
1...3 4 5...7
1 рік тому

До речі, для мене все одно немає зняття. Служба підтримки клієнтів spheeling той самий bs

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вчора в цьому казино відбуваються дуже сумнівні речі. Мою виплату раптово знову скасували, і весь мій баланс повернувся на мій рахунок у казино, коли я звернувся в службу підтримки, мені сказали, що я хотів би скасувати цю виплату ще раз, і тому вони дали мені баланс назад записаний на рахунок. Ну, я нічого не скасовував і теж не пам'ятаю, зараз знову подав запит на зняття. Сьогодні вранці я раптово отримав електронний лист про те, що депозит був зроблений, але я нічого не вніс. Потім я заглянув у свій рахунок і, очевидно, хтось переказав дуже невелику суму TRX на мій рахунок???

Автоматичний переклад.
amuroso
1 рік тому

Вони повертають його на ваш рахунок, сподіваючись, що ви його втратите. Тож ви в кінцевому підсумку його заберете

Автоматичний переклад.
amuroso
1 рік тому

Лол, мені сказали, що ви не можете скасувати в "intiated", так що це дійсно цікаво..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю поведінку цього казино найгіршою. Використовуються всі засоби та виправдання, щоб спробувати не платити за виграші. Звичайно, депозит працює без збоїв.

Я здивований, що більше людей не хочуть скаржитися. Безумовно, ми не єдині, хто має цю проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені сказали 14 днів. за 14 днів до подання скарги

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте за втручання, але це неправильно. 🙂 Дозвольте мені пояснити, якщо повно:

«Ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».

Отже, ви можете подати скаргу в будь-який час, але не буде подальшого прогресу протягом перших 14 днів.

Це особливо актуально для зняття коштів із поточною перевіркою.



Автоматичний переклад.
amuroso
1 рік тому

Добре, дякую. Які інші аспекти, будь ласка? Чи спілкується з вами казино? Можливо, якесь пояснення?

Важко здогадатися, що відбувається, тому подання скарги завжди є розумним вибором.

Зі свого досвіду я знаю, що під час літніх канікул у багатьох казино може не вистачати персоналу. Що ж, здається, нам доведеться дочекатися додаткових пояснень від казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як рейтинг цього казино 8,6


Буквально 10+ людей не можуть навіть відмовитися від своєї довіри. Оцінка piolit буквально падає з кожним днем (поточний 2,7), але на гуру вони підвищуються з 7,6 до 8,6?

Це так схематично? Мені тут щось бракує?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Саме тому ми намагаємося надихнути гравців подавати скарги та писати чесні відгуки користувачів.

Без нарікань нам важко з'ясувати, зменшилося казино в справедливості чи ні. Оскільки скарги займають багато часу, гравці також повинні завжди переглядати відгуки користувачів , щоб отримати уявлення про враження інших членів спільноти.

Як бачите, лише деякі з них достатньо потурбувалися, щоб надати відгук. 🙁

Загалом наразі лише 5 відповідних скарг . Дві закриті, а серед відкритих лише одна щодо затримки виплати – сподіваюся, ви розумієте, що така сума не є тривожною.

Якщо вам відомі будь-які інші гравці, які мають проблеми в цьому (чи будь-якому іншому казино), надішліть їх нам, будь ласка.

Чим більше скарг подано, тим краще для загальної обізнаності та безпеки.




Автоматичний переклад.
amuroso
1 рік тому

Мені сказали, що мою транзакцію не можна скасувати. Я прокинувся сьогодні і був шокований. Кошти повернулися на мій рахунок.....


Буквально вчора служба підтримки повідомила мені, що це неможливо скасувати

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

^^^^ наскільки це темно??

Автоматичний переклад.
Hotsalsa
1 рік тому

Що має бути тіньовим? Скасування?

З мого досвіду, це залежить від платформи казино та технічних можливостей.

У певний момент процесу зняття коштів є оборотним, скасування також неможливе через системні обмеження.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не розумію Casino Guru. Раніше я вважав їх заслуговуючими довіри, але відгуки повсюди часті з безперервними суперечностями. Ви називаєте їх поганими, Негідник, а потім ставите оцінку 9 із 10? Це лише оцінки cx у відгуках і вони окремі від вашої загальної оцінки?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Gardnevd
1 рік тому

Привіт.

Це воно. Обидва рейтинги зберігаються окремо, оскільки здебільшого ніхто не в силах відрізнити всі підроблені, неправдиві, упереджені, оплачені чи замовлені відгуки користувачів від інших.

Можливо, ця стаття допоможе вам зрозуміти, проти чого ми виступаємо:

https://casino.guru/news/in-depth/daniel-dolejsi---in-casino-guru--player-with-a-higher-rank-has-more-influence-on-final-user-rating --3072

Незважаючи на наші справді наполегливі зусилля, здається, галузь на крок попереду.

Якщо ви коли-небудь натрапите на підказку або доказ того, що деякі відгуки не є справжніми, повідомте нам:

community@casino.guru


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

10 лютого на турнірі в цьому казино стався збій.

Тому я подав скаргу, але відповідальна особа, Нік, дуже помиляється щодо проблеми, і скарга не просувається.

Я хотів би поговорити з іншим представником.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
9 міс. тому

Вибачте, але я переконаний, що ви повинні спробувати пояснити це Ніку. Це форум, як ви знаєте, ми просто не можемо втручатися у скарги гравців.

Будь ласка, спробуйте скористатися іншими способами досягнення порозуміння.


На мій погляд, ситуація була достатньо зрозуміла, щоб можна було припустити наступне:

«У таких випадках, якщо ви все ще вважаєте, що бали були підраховані неточно, я б рекомендував зв’язатися безпосередньо з Evolution, щоб вирішити цю справу».

(джерело: скарга )

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так. Це пояснення Ніка ґрунтується на великому непорозумінні.

Ось чому я спілкуюся з Ніком, але, здається, це нікуди не йде.

Я хотів би поговорити з іншим представником про це питання.


Крім того, цей глюк є проблемою для всього казино.

Чи не варто говорити про це на форумі?»

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
9 міс. тому

Якщо це все ще стосується очок і турніру в казино, я не думаю, що хтось із команди зможе допомогти вам більше. Нік постарався зробити все, що міг, і пояснив вам, що казино зв’язалося з постачальником ігор, який сказав, що все гаразд.

Якщо у вас виникли проблеми в контексті збоїв у всьому казино, а не тільки в турнірі, ви можете подати скаргу ще раз.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Ця передумова з самого початку є неправильною.

«Казино не зв’язуються з постачальниками ігор».

«Турнір відкритий для всіх слотів у казино та не впливає на жодного окремого провайдера».

«Проблемою є невідповідність між очками та історією гри».


Однак Нік зробив помилку, вважаючи, що казино зв’язалося з розробником ігор, тому історія така складна.

Спочатку зрозумійте, що постачальник ігор не має жодного відношення до цієї скарги.

Я також надав докази, але Нік, здається, не може їх зрозуміти.


Точно така ж скарга, як і ця, була подана раніше, і тоді Адама було належним чином поінформовано про її зміст.

Чи потрібно мені повторно подавати скаргу і призначати Адама?

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,


Я пишу вам, перш ніж розглядати можливість подання скарги щодо певних дій цього казино, які я вважаю абсолютно ненормальними.

Я зареєструвався в цьому казино кілька днів тому, не використовуючи VPN, зі свого дому у Франції. Я вніс близько 500 євро, зіграв і програв (наразі без проблем). Але під час розмови в прямому ефірі про бонус я запитав, чи є проблема в тому, що я є резидентом Франції, мені відповіли «так», і мій обліковий запис було закрито. Зараз мене просять надіслати всі необхідні документи для перевірки KYC. Я надіслав обидві сторони свого посвідчення особи, виписки з банківського рахунку, але тепер у мене вимагають зробити селфі з документом, що посвідчує особу, але я не можу надати його, оскільки я загубив своє посвідчення особи та перебуваю в процесі переробки, але у Франції затримки дуже тривалі. Я пропонував зробити селфі з моєю останньою платіжною відомістю або податковою відомістю, але фінансовий відділ відмовився. Я вважаю, що виявив достатньо доброї волі, надіславши все, що у мене є, але я не можу зробити селфі з документом, якого я більше не маю. У мене є лише фотографії мого посвідчення особи, яке я використовував для моїх попередніх реєстрацій у різних казино, і у мене НІКОЛИ не виникало проблем із підтвердженням мого облікового запису.


Тож у мене є кілька запитань: чи може казино приймати гравців, не турбуючись про їхню IP-адресу, дозволяти їм вносити депозит, грати, а потім закривати їхній рахунок через обмежену територію? Якби я зняв кошти, вони б мені відмовилися платити.


Моє друге запитання: чи наданих мною документів достатньо для простої перевірки? І які в мене є альтернативи? Бо окрім мого посвідчення особи, казино вимагає від мене паспорт чи водійські права, а в мене їх немає (я втратив права на 9 місяців).


Велике спасибі за вашу допомогу.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ця передумова з самого початку є неправильною.

«Казино не зв’язуються з постачальниками ігор».

«Турнір відкритий для всіх слотів у казино та не впливає на жодного окремого провайдера».

«Проблемою є невідповідність між очками та історією гри».


Однак Нік зробив помилку, вважаючи, що казино зв’язалося з розробником ігор, тому історія така складна.

Спочатку зрозумійте, що постачальник ігор не має жодного відношення до цієї скарги.

Я також надав докази, але Нік, здається, не може їх зрозуміти.


Точно така ж скарга, як і ця, була подана раніше, і тоді Адама було належним чином поінформовано про її зміст.

Чи потрібно мені повторно подавати скаргу і призначати Адама?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Якщо у мене може виникнути запитання, чому ви так переконані, що казино не зв’язалося з постачальником ігор?

У будь-якому випадку, кожну іншу скаргу, яку ви надсилаєте щодо тієї самої проблеми, буде перевірено, і якщо ви не надасте належної свіжої інформації, запит на повторне відкриття буде відхилено.

Мені шкода, що ви не можете забрати обробника скарг, і ви не можете мати дві окремі скарги щодо тієї самої ситуації в тому самому казино.




Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого