Вчора в цьому казино відбуваються дуже сумнівні речі. Мою виплату раптово знову скасували, і весь мій баланс повернувся на мій рахунок у казино, коли я звернувся в службу підтримки, мені сказали, що я хотів би скасувати цю виплату ще раз, і тому вони дали мені баланс назад записаний на рахунок. Ну, я нічого не скасовував і теж не пам'ятаю, зараз знову подав запит на зняття. Сьогодні вранці я раптово отримав електронний лист про те, що депозит був зроблений, але я нічого не вніс. Потім я заглянув у свій рахунок і, очевидно, хтось переказав дуже невелику суму TRX на мій рахунок???
Very dubious things are going on here in this casino yesterday my payout was suddenly canceled again and my entire balance was back in my casino account when I asked support I was told I would have liked to cancel this payout again and so they gave me the balance back written to the account. Well, I didn't cancel anything and I can't remember it either, I've now requested the withdrawal again. This morning I suddenly received an email saying that a deposit had been made, but I didn't deposit anything. I then looked into my account and apparently someone transferred a very small amount of TRX to my account???
Sehr dubiose Dinge gehen hier vor in diesem Casino gestern war plötzlich meine Auszahlung wieder storniert und mein gesamtes Guthaben befand sich wieder in meinem Casino Account auf Nachfrage beim Support wurde mir gesagt ich hätte gewünscht diese Auszahlung wieder zu stornieren und daher haben sie mir das Guthaben wieder auf den Account geschrieben. Also, ich habe nichts storniert und kann mich auch nicht daran erinnern, ich habe jetzt wieder die Auszahlung beantragt.Heute früh wurde mir plötzlich per Mail mitgeteilt, dass eine Einzahlung getätigt wurde, ich habe aber nichts eingezahlt. Daraufhin schaute ich in meinen Account und es wurde anscheinend von jemand eine ganz ganz geringe Summe TRX auf meinen Account transferiert???
Лол, мені сказали, що ви не можете скасувати в "intiated", так що це дійсно цікаво..
Lol i got told that you cant cancel in "intiated" So that is really interesting..
Я вважаю поведінку цього казино найгіршою. Використовуються всі засоби та виправдання, щоб спробувати не платити за виграші. Звичайно, депозит працює без збоїв.
Я здивований, що більше людей не хочуть скаржитися. Безумовно, ми не єдині, хто має цю проблему.
I find the behavior of this casino the very worst. All means and excuses are used to try not to pay for winnings. Of course, depositing works smoothly.
I'm surprised that more people don't want to complain. We're definitely not the only ones with this problem.
Ich finde das Verhalten dieses Casinos das allerletzte. Mit allen Mitteln und Ausreden wird versucht Gewinne nicht zu bezahlen. Einzahlen funktioniert natürlich reibungslos.
Mich wundert es das sich noch nicht mehr Leute beschweren wollen. Wir sind sicher nicht die einzigen mit dem Problem.
Вибачте за втручання, але це неправильно. 🙂 Дозвольте мені пояснити, якщо повно:
«Ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».
Отже, ви можете подати скаргу в будь-який час, але не буде подальшого прогресу протягом перших 14 днів.
Це особливо актуально для зняття коштів із поточною перевіркою.
Sorry to step in, but this is not correct. 🙂 Allow me to explain if full:
"we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
So, you can submit the complaint anytime, just there is not going to be further progress for the first 14 days.
This is specifically valid for withdrawals with ongoing verification.
Добре, дякую. Які інші аспекти, будь ласка? Чи спілкується з вами казино? Можливо, якесь пояснення?
Важко здогадатися, що відбувається, тому подання скарги завжди є розумним вибором.
Зі свого досвіду я знаю, що під час літніх канікул у багатьох казино може не вистачати персоналу. Що ж, здається, нам доведеться дочекатися додаткових пояснень від казино.
Ok, thank you. What the other aspect are, please? Does the casino communicate with you? Any explanation given perhaps?
It's hard to guess what is going on so, submitting the complaint is always a smart choice.
I know from my experience that many casinos may be short on staff during the summer holidays. Well, it seems we have to wait for the casino to explain further.
Як рейтинг цього казино 8,6
Буквально 10+ людей не можуть навіть відмовитися від своєї довіри. Оцінка piolit буквально падає з кожним днем (поточний 2,7), але на гуру вони підвищуються з 7,6 до 8,6?
Це так схематично? Мені тут щось бракує?
How is this casino rating 8.6
Literally 10+ people cant even withdrawl their trust piolit score is literally dropping by the day (2.7 current) yet on guru they rise from 7.6 to 8.6?
That feels so sketchy? Am i missing something here
Саме тому ми намагаємося надихнути гравців подавати скарги та писати чесні відгуки користувачів.
Без нарікань нам важко з'ясувати, зменшилося казино в справедливості чи ні. Оскільки скарги займають багато часу, гравці також повинні завжди переглядати відгуки користувачів , щоб отримати уявлення про враження інших членів спільноти.
Як бачите, лише деякі з них достатньо потурбувалися, щоб надати відгук. 🙁
Загалом наразі лише 5 відповідних скарг . Дві закриті, а серед відкритих лише одна щодо затримки виплати – сподіваюся, ви розумієте, що така сума не є тривожною.
Якщо вам відомі будь-які інші гравці, які мають проблеми в цьому (чи будь-якому іншому казино), надішліть їх нам, будь ласка.
Чим більше скарг подано, тим краще для загальної обізнаності та безпеки.
This is exactly the reason why we try to inspire players to submit complaints and write honest user reviews.
Without complaints, it is hard for us to find out whether the casino has decreased in fairness or not. Because complaints are time-consuming features, players should also always consult user reviews to get an idea of what impressions other members of the community have presented.
As you can see only a few bothered enough to provide feedback. 🙁
In total only 5 relevant complaints so far. Two closed, and among the open ones just one regarding delayed paymnet - I hope you understand such an amount does not ring a warning bell.
If you are aware of any other players who struggle in this (or any other casino) send them our way, please.
The more complaints submitted the better for a common awarness and safety.
Мені сказали, що мою транзакцію не можна скасувати. Я прокинувся сьогодні і був шокований. Кошти повернулися на мій рахунок.....
Буквально вчора служба підтримки повідомила мені, що це неможливо скасувати
They told me my transaction cant be cancelled. I woke up today & shocker. The funds are back in my account.....
After support told me it couldnt be cancelled literally yesterday
Що має бути тіньовим? Скасування?
З мого досвіду, це залежить від платформи казино та технічних можливостей.
У певний момент процесу зняття коштів є оборотним, скасування також неможливе через системні обмеження.
What is supposed to be shady? The cancelation?
According to my experience, it depends on the casino's platform and technical possibilities.
At a certain point in the process, the withdrawal is reversible the cancelation is also not possible doe to system limitations.
Я не розумію Casino Guru. Раніше я вважав їх заслуговуючими довіри, але відгуки повсюди часті з безперервними суперечностями. Ви називаєте їх поганими, Негідник, а потім ставите оцінку 9 із 10? Це лише оцінки cx у відгуках і вони окремі від вашої загальної оцінки?
I don't understand Casino Guru. I use to find tem trustworthy,, but the review is frequentoy all over the place with nonstop contradictions You name them bad, Rogue and then give a 9 out of 10 rating? Are those solely cx review ratings and seperarate from your overview rating?
Привіт.
Це воно. Обидва рейтинги зберігаються окремо, оскільки здебільшого ніхто не в силах відрізнити всі підроблені, неправдиві, упереджені, оплачені чи замовлені відгуки користувачів від інших.
Можливо, ця стаття допоможе вам зрозуміти, проти чого ми виступаємо:
Незважаючи на наші справді наполегливі зусилля, здається, галузь на крок попереду.
Якщо ви коли-небудь натрапите на підказку або доказ того, що деякі відгуки не є справжніми, повідомте нам:
community@casino.guru
Hello.
That's it. Both ratings are kept separately since it is mostly not within anyone's power to distinguish all fake, false, biased, paid, or ordered user reviews from the rest.
Maybe this article will help you understand what we stand against:
Despite our really hard efforts, the industry is one step ahead, it seems.
If you ever come across a hint or prove that some reviews are not genuine, please let us know:
community@casino.guru
10 лютого на турнірі в цьому казино стався збій.
Тому я подав скаргу, але відповідальна особа, Нік, дуже помиляється щодо проблеми, і скарга не просувається.
Я хотів би поговорити з іншим представником.
A glitch occurred on February 10 at a tournament at this casino.
Therefore, I submitted a complaint, but the person in charge, Nick, is quite mistaken about the issue and the complaint is not going forward.
I would like to speak to another rep.
Вибачте, але я переконаний, що ви повинні спробувати пояснити це Ніку. Це форум, як ви знаєте, ми просто не можемо втручатися у скарги гравців.
Будь ласка, спробуйте скористатися іншими способами досягнення порозуміння.
На мій погляд, ситуація була достатньо зрозуміла, щоб можна було припустити наступне:
«У таких випадках, якщо ви все ще вважаєте, що бали були підраховані неточно, я б рекомендував зв’язатися безпосередньо з Evolution, щоб вирішити цю справу».
(джерело: скарга )
I'm sorry, but I'm convinced you should try to explain that to Nick. This is the forum, as you know, we just can't intervene with players' complaints.
Please try to use other ways to reach an understanding.
In my opinion, the situation was clear enough to suggest the following:
"In such cases, if you still believe that the points were counted inaccurately, I would recommend to contact directly Evolution in order to resolve the case."
(source: complaint)
Так. Це пояснення Ніка ґрунтується на великому непорозумінні.
Ось чому я спілкуюся з Ніком, але, здається, це нікуди не йде.
Я хотів би поговорити з іншим представником про це питання.
Крім того, цей глюк є проблемою для всього казино.
Чи не варто говорити про це на форумі?»
Yes. That Nick's explanation is based on a major misunderstanding.
This is why I have been communicating with Nick, but it doesn't seem to be going anywhere.
I would like to speak with another representative about this matter.
Besides, this glitch is a problem for the entire casino.
Shouldn't we talk about it in the forum」
Якщо це все ще стосується очок і турніру в казино, я не думаю, що хтось із команди зможе допомогти вам більше. Нік постарався зробити все, що міг, і пояснив вам, що казино зв’язалося з постачальником ігор, який сказав, що все гаразд.
Якщо у вас виникли проблеми в контексті збоїв у всьому казино, а не тільки в турнірі, ви можете подати скаргу ще раз.
If it's still about points and a casino tournament, I don't think anyone else on the team would be able to help you more. Nick tried to do his best and explained to you that the casino contacted the game provider who said everything was fine.
If you have any problems in the context of glitches in the whole casino and not just in the tournament, you can file a complaint again.
Ця передумова з самого початку є неправильною.
«Казино не зв’язуються з постачальниками ігор».
«Турнір відкритий для всіх слотів у казино та не впливає на жодного окремого провайдера».
«Проблемою є невідповідність між очками та історією гри».
Однак Нік зробив помилку, вважаючи, що казино зв’язалося з розробником ігор, тому історія така складна.
Спочатку зрозумійте, що постачальник ігор не має жодного відношення до цієї скарги.
Я також надав докази, але Нік, здається, не може їх зрозуміти.
Точно така ж скарга, як і ця, була подана раніше, і тоді Адама було належним чином поінформовано про її зміст.
Чи потрібно мені повторно подавати скаргу і призначати Адама?
That premise is wrong to begin with.
'Casinos do not contact game providers.'
'The tournament is open to all slots in the casino and does not affect any particular propider.'
'What is at issue is the discrepancy between points and game history.'
However, Nick made the mistake of thinking that the casino had contacted the game propider, which is why the story is so complicated.
Please first understand that the game provider has nothing to do with this complaint.
I have also submitted evidence, but Nick can't seem to grasp it.
The exact same complaint as this one had been filed previously, and Adam had been properly informed of the contents on that occasion.
Do I need to submit the complaint again and appoint Adam?
Привіт,
Я пишу вам, перш ніж розглядати можливість подання скарги щодо певних дій цього казино, які я вважаю абсолютно ненормальними.
Я зареєструвався в цьому казино кілька днів тому, не використовуючи VPN, зі свого дому у Франції. Я вніс близько 500 євро, зіграв і програв (наразі без проблем). Але під час розмови в прямому ефірі про бонус я запитав, чи є проблема в тому, що я є резидентом Франції, мені відповіли «так», і мій обліковий запис було закрито. Зараз мене просять надіслати всі необхідні документи для перевірки KYC. Я надіслав обидві сторони свого посвідчення особи, виписки з банківського рахунку, але тепер у мене вимагають зробити селфі з документом, що посвідчує особу, але я не можу надати його, оскільки я загубив своє посвідчення особи та перебуваю в процесі переробки, але у Франції затримки дуже тривалі. Я пропонував зробити селфі з моєю останньою платіжною відомістю або податковою відомістю, але фінансовий відділ відмовився. Я вважаю, що виявив достатньо доброї волі, надіславши все, що у мене є, але я не можу зробити селфі з документом, якого я більше не маю. У мене є лише фотографії мого посвідчення особи, яке я використовував для моїх попередніх реєстрацій у різних казино, і у мене НІКОЛИ не виникало проблем із підтвердженням мого облікового запису.
Тож у мене є кілька запитань: чи може казино приймати гравців, не турбуючись про їхню IP-адресу, дозволяти їм вносити депозит, грати, а потім закривати їхній рахунок через обмежену територію? Якби я зняв кошти, вони б мені відмовилися платити.
Моє друге запитання: чи наданих мною документів достатньо для простої перевірки? І які в мене є альтернативи? Бо окрім мого посвідчення особи, казино вимагає від мене паспорт чи водійські права, а в мене їх немає (я втратив права на 9 місяців).
Велике спасибі за вашу допомогу.
Hello,
I am writing to you before considering filing a complaint about certain practices of this casino that I find totally abnormal.
I registered at this casino a few days ago, without using a VPN, from my home in France. I deposited about 500 euros, which I played and lost (so far no problems). But during a livechat conversation about a bonus, I asked if it was a problem that I was a French resident, I was told yes and my account was closed. I'm now being asked to send all the necessary documents for a KYC check. I've sent both sides of my identity card, bank statements, but now they're asking me for a selfie with my identity document, which I can't provide because I've lost my identity card and I'm in the process of having it redone, but the delays are extremely long in France. I've offered to take a selfie with my latest payslip or tax assessment, but the finance department refuses. I think I've shown enough good will by sending everything in my possession, but I can't provide a selfie with a document I no longer have. I only have photos of my identity card, which I have used for my previous registrations at various casinos, and I have NEVER had a problem validating my account.
So I have several questions: can a casino accept players without worrying about their IP address,let them deposit,play,and then close their account because of a restricted territory? If I had made a withdrawal, they would have refused to pay me.
My second question is, are the documents I've provided sufficient for a simple verification? And what alternatives do I have? Because apart from my identity card, the casino is asking me for a passport or a driver's license, and I don't have either (I've lost my license for 9 months).
Thank you very much for your help.
Ця передумова з самого початку є неправильною.
«Казино не зв’язуються з постачальниками ігор».
«Турнір відкритий для всіх слотів у казино та не впливає на жодного окремого провайдера».
«Проблемою є невідповідність між очками та історією гри».
Однак Нік зробив помилку, вважаючи, що казино зв’язалося з розробником ігор, тому історія така складна.
Спочатку зрозумійте, що постачальник ігор не має жодного відношення до цієї скарги.
Я також надав докази, але Нік, здається, не може їх зрозуміти.
Точно така ж скарга, як і ця, була подана раніше, і тоді Адама було належним чином поінформовано про її зміст.
Чи потрібно мені повторно подавати скаргу і призначати Адама?
That premise is wrong to begin with.
'Casinos do not contact game providers.'
'The tournament is open to all slots in the casino and does not affect any particular propider.'
'What is at issue is the discrepancy between points and game history.'
However, Nick made the mistake of thinking that the casino had contacted the game propider, which is why the story is so complicated.
Please first understand that the game provider has nothing to do with this complaint.
I have also submitted evidence, but Nick can't seem to grasp it.
The exact same complaint as this one had been filed previously, and Adam had been properly informed of the contents on that occasion.
Do I need to submit the complaint again and appoint Adam?
Якщо у мене може виникнути запитання, чому ви так переконані, що казино не зв’язалося з постачальником ігор?
У будь-якому випадку, кожну іншу скаргу, яку ви надсилаєте щодо тієї самої проблеми, буде перевірено, і якщо ви не надасте належної свіжої інформації, запит на повторне відкриття буде відхилено.
Мені шкода, що ви не можете забрати обробника скарг, і ви не можете мати дві окремі скарги щодо тієї самої ситуації в тому самому казино.
If I may have a question, why are you so convinced the casino has not contacted the game provider?
Anyway, every other complaint you submit regarding the same issue will be checked, and when you don't provide a decent fresh insight, the reopening request will be rejected.
I'm sorry you can't pick up the complaint handler, and you can't have two separate complaints regarding the very same situation in the same casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.