1 рік тому
Тут ви можете обговорити Luckybay.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Абсолютна дурість, що ви повинні інвестувати гроші, щоб хоча б трохи пограти з бонусними грошима. Ви ніколи не змусите мене інвестувати, а потім з’їсти мої гроші
Its totally stupid that u have to invest money to at least play a bit with bonus money. U will never get me to invest and then eat my money
Привіт, не могли б ви трохи детальніше описати ситуацію, яка сталася з вами в казино? Я не дуже впевнений, що розумію, що ви пишете. Чи можливо це?
Hi, could you describe a bit more the situation that happened to you in the casino please ? I'm not so sure I understand what you are writing. Would that be possible ?
Мене провокаційно проігнорували, до сьогоднішнього дня я не отримав жодної відповіді на свої запитання, мої гроші зникли, я хотів підтвердити спіни, які я вже зробив, як це відбувається в інших казино, НЕГАТИВНО, БЕЗ ВІДПОВІДІ - я точно знаю що мій кредит не було зараховано на мій рахунок,... ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі!!
I was provocatively ignored, to this day I have not received any answers to my questions, my money is gone, I wanted proof of the spins I had already made like it is at other casinos, NEGATIVE, NO ANSWER - I know for a fact that my credit was not credited to my account,... STAY AWAY!!
Ich wurde provokant ignoriert, habe bis heute keine Antworten erhalten auf meine fragen, mein Geld ist weg, ich wollte nen Nachweis über meine bereits getätigten Spins so wie es bei anderen Casinos ist, NEGATIV, KEINE ANTWORT - Ich weiss ganz genau das mir Guthaben nicdht verbucht wurde,... FINGER WEG!!
Привіт,
Це опис проблеми депозиту, будь ласка? Вам, мабуть, важко, і ви, очевидно, знаєте всі важливі деталі, але нам, іншим, може знадобитися більше інформації. наприклад:
Які питання ви поставили?
Чому ви запитували історію ігор?
Що сталося з грошима?
Як казино пояснило вам цю справу до того, як вас проігнорували?
Будь ласка, допоможіть нам усім краще зрозуміти ситуацію. Ми будемо тут для вас.
Hi there,
Is this description of the deposit issue, please? It must be difficult for you, and you obviously know all the relevant details, but we others might need more information. For instance:
What questions have you asked?
Why did you ask for the gaming history?
What happened with the money?
How did the casino explain the matter to you before you got ignored?
Help us all better comprehend the situation, please. We will be here for you.
Слідкуйте за нашою мовою, міс Радко, таке може статися, я не ваш маленький ідіот
Watch yxour language Miss Radka, this can happen, am nopt your little idiot
Мене провокаційно проігнорували, до сьогоднішнього дня я не отримав жодної відповіді на свої запитання, мої гроші зникли, я хотів підтвердити спіни, які я вже зробив, як це відбувається в інших казино, НЕГАТИВНО, БЕЗ ВІДПОВІДІ - я точно знаю що мій кредит не було зараховано на мій рахунок,... ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі!!
I was provocatively ignored, to this day I have not received any answers to my questions, my money is gone, I wanted proof of the spins I had already made like it is at other casinos, NEGATIVE, NO ANSWER - I know for a fact that my credit was not credited to my account,... STAY AWAY!!
Ich wurde provokant ignoriert, habe bis heute keine Antworten erhalten auf meine fragen, mein Geld ist weg, ich wollte nen Nachweis über meine bereits getätigten Spins so wie es bei anderen Casinos ist, NEGATIV, KEINE ANTWORT - Ich weiss ganz genau das mir Guthaben nicdht verbucht wurde,... FINGER WEG!!
привіт
Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати публікацію». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну публікації. 🙏 Ви, звичайно, можете поширювати будь-які додаткові новини у свіжому дописі, щоб ми всі були в курсі розмови.
дякую!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post to allow us all to keep up with the conversation.
Thank you!
Будь ласка, що це має означати?
Чесно кажучи, цілком зрозуміло, що ви не до кінця мене зрозуміли. Якщо ви бачите, що перехід на німецьку допомагає, сміливо робіть це. Опція доступна у верхньому куті.
What is this supposed to mean, please?
To be honest, it is pretty clear that you did not fully comprehend me. If you find that switching to German helps, feel free to do so. The option is available in the upper corner.
Я виграв 1000 євро, а потім 880 євро
luckypays.io зняв гроші. Я ще не отримав свої гроші, а це було 27.11.2024 написав
luckypays.io вони відповідають через кілька днів, хочуть виписку з банківського рахунку. Я не отримав гроші на свій рахунок. Я надіслав їм свою виписку з банківського рахунку через кілька днів, вони навіть не відповідають, дуже погано
I won 1000 euros and then 880 euros on
luckypays.io made a withdrawal I didn't get my money yet and it was 11/27/2024 wrote to
luckypays.io they answer after a few days want a bank statement I didn't get the money into my account I sent them my bank statement a few days later they don't even answer very bad
Jag vann 1000 euro och sen 880 euro på
luckypays.io gjorde uttag jag fick inte mina pengar än och det var 2024-11-27e skrev till
luckypays.io dem svarar efter några dagar vill ha kontoutdrag att jag inte fick pengarna in på mitt konto jag skickade till dem mitt kontoutdrag några dagar sen dem svarar inte ens jätte dålig
Привіт, вибачте за ситуацію.
Якщо ви надсилаєте їм виписку з банківського рахунку, це означає, що ви проходите перевірку чи вони просто хочуть деякі деталі зняття? Якщо вони хотіли отримати документ підтвердження, чи є у вас повністю підтверджений обліковий запис?
Проте я б сказав, що це досить довго, і на вашому місці я бподав скаргу . Наша команда розгляне це та, сподіваємось, допоможе вам.
як ти думаєш
Hello, I'm sorry about the situation.
By sending them a bank statement, does that mean you're going through verification or did they just want some withdrawal details? If they wanted a verification document, do you have a fully verified account?
Still, I'd say that's quite a long time and I'd lodge a complaint if I were you. Our team will look into it and hopefully they can help you.
What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.