1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Lucky Wolf Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хтось має уявлення, скільки часу потрібно Luckywolf, щоб перевірити дані вашого облікового запису/FICA. Я чекав 4 дні, і поточний статус перевірки показує лише «Обробка».
Через це я не можу отримати доступ до облікового запису чи чогось іншого.
Does anyone have an Idea how long Luckywolf takes to Verify your account/FICA details. I have been waiting 4 days and the Current Verification status just shows - Processing.
I cannot access the account or anything because of this.
привіт
Мені б хотілося, щоб у мене була для вас відповідь... Я перевірив джерела та не зміг знайти навіть жодного відгуку користувача, який би допоміг. Чесно кажучи, це казино - судячи з його оцінок у відгуках - не дуже безпечне.
https://casino.guru/lucky-wolf-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Отже, здається, ви справжній піонер. мені шкода
Про всяк випадок я пропоную вам повідомляти нас про свій прогрес.
Hey there,
I wish I had the answer for you...I checked out the sources and could not find even a single user review, which would help. Honestly, this casino is - based on its review score - not very safe.
https://casino.guru/lucky-wolf-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
So, it appears you are quite a pioneer. I'm sorry.
I suggest you keep us posted about your progress, just in case.
Дякую, Роберто з Luckywolf, що зв’язався зі мною та вирішив проблему з моїм обліковим записом.
Thank you Roberto at Luckywolf for contacting me and resolving the issue with my account.
Так що це було досить швидко. Як вам вдалося зрештою розібратися? 🙂
So it was pretty quick. How did you manage to sort it out in the end? 🙂
Я відкрив новий обліковий запис і надіслав їм кілька повідомлень через нього, вони пов’язали його з моїм обліковим записом і надіслали мені електронний лист. відправили нові документи і все розібрано
I opened a new account and sent them some messages through that account, they linked it up with my account and sent me an email. sent new documents and all sorted
Хм, у такому випадку я був би обережний, якщо подібна проблема виникне іншим разом в іншому казино. Оскільки якщо ви створите інший обліковий запис, це може мати негативний вплив, і казино може звинуватити вас у кількох облікових записах. Але якщо в цьому випадку це було нормально, я радий, що ви змогли це вирішити.
Бережіть себе. 😊☘️
Hmm, in that case, I would be careful if a similar problem occurs some other time in another casino. Because if you create another account it can have a negative impact and the casino can accuse you of multiple accounts. But if it was okay in this case, then I'm glad you were able to resolve it.
Take care. 😊☘️
привіт Я чекаю вже майже 4 дні, і все ще показує обробку. Я надіслав їм повідомлення, і вони сказали, що я повинен зачекати 48 годин. Минуло більше 48 годин. У мене все ще є кредит на моєму рахунку, і я не можу отримати доступ до своїх коштів. Хтось із Lucky Wolf може допомогти підтвердити мій обліковий запис.
Hi. I've been waiting for almost 4 days now and still it shows processing. I messaged them and they told me I should wait 48h. It's been over 48h. I still have credit in my account and can't access my funds. Is there anyone from lucky wolf that can assist verify my account.
Привіт.
Чесно кажучи, ніхто, хто працює за межами казино, не може допомогти вам підтвердити ваш рахунок. На жаль, KYC може зайняти деякий час, і багато казино не виконують це завдання у вихідні. Я думаю, це також може бути так.
Перевірка вже почалася? Сподіваюся, єдине, що потрібно, це хтось затвердити ваші документи.
Відповідно до огляду 👈 наші фахівці не вважають казино дуже чесним і ефективним, тому, будь ласка, залишайтеся на зв'язку. Про всяк випадок....
Hello.
To be honest, no one working outside the casino may help you verify your account. It is sad, but the KYC may take some time and many casinos do not perform this task during the weekends. Could also be the case, I guess.
Has the verification started yet? I hope the only thing needed is someone to approve your documents.
According to the review 👈 our specialists do not consider the casino to be very fair and effective, so please stay in touch. Just in case....
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.