ФорумКазиноLucky Wilds Casino - загальне обговорення

Lucky Wilds Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від santtuk
|
789 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Wilds Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Чому Lucky Wilds Casino має рейтинг безпеки 4,5/10? З осені до 2023 року, мабуть, нікому не виплачували прибутки, без будь-яких обґрунтувань і пояснень. Абсолютно лайнове казино, де ніхто не повинен заблукати!

Автоматичний переклад.
santtuk
6 міс. тому

Насправді існує вкладка під назвою « Індекс безпеки Lucky Wilds Casino: пояснення ». Ви можете її переглянути. Я пропоную цю частину, зокрема кажучи:

«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»

Що ж, ми сподіваємося, що гравцям також буде цікаво читати.

Але без невирішених скарг рейтинг не знизиться. Отже, якщо ви знаєте когось, кому не заплатили, надішліть їх сюди, будь ласка. Більш детальну інформацію можна знайти прямо тут, у Центрі вирішення проблем гуру казино , сподіваємось, вам це стане в нагоді.

Я радий бачити , що зрештою вам заплатили .


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тепер я чекав до 26 вересня 2023 року, щоб повернути прибуток у розмірі 1300 e. У якийсь момент я отримав інструкції, які не призвели до зняття коштів, мої виграші все ще знаходяться в цьому казино. Я завжди отримую те саме автоматичне повідомлення про те, що мені потрібно зачекати. Вже майже півроку чекаю свого виграшу🤔

Автоматичний переклад.
maritamannila69
3 міс. тому

Привіт, мені дуже шкода це чути, тому що ви чекали досить довго, чесно кажучи. Ви вже підтвердили свій рахунок у цьому казино? Коли ви кажете, що отримували інструкції, з чим вони стосувалися?

У будь-якому випадку я б точно рекомендував вам подати скаргу тут, за цим посиланням , де наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Я також додам сюди посібник, який, безумовно, буде корисним, щоб допомогти вам орієнтуватися в усьому процесі та на те, чого ви можете очікувати, якщо подасте скаргу.

Я дуже сподіваюся, що ви зможете отримати допомогу.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я підтвердив свій обліковий запис, що також було дуже складним процесом. Я отримав інструкцію щодо виведення мого виграшу, тому я не міг цього зробити, тому що прийшло повідомлення, що ви не можете вивести інакше, як ви перевели гроші на ігровий рахунок. Чому дається неправильна інструкція?

Автоматичний переклад.
maritamannila69
3 міс. тому

Тож у чому полягає проблема, якщо ви намагаєтесь зняти кошти тим методом, який використовували для внесення коштів? Оскільки казино зазвичай просять гравців зняти гроші тим самим методом, який вони використовували для внесення коштів. Однак, якщо це неможливо, казино може надати вам альтернативу. Ви все ще спілкуєтеся з ними?

Щодо скарги, ви думали про це? Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Звичайно, я готовий подати скаргу. Єдиний зв’язок із ними полягає в тому, що я надсилаю їм те саме повідомлення, а вони відповідають так само, що мені потрібно почекати, поки питання буде вирішено.

Автоматичний переклад.
maritamannila69
3 міс. тому

Я розумію, тому ще раз викладу посилання, за яким можна подати скаргу.

Ви можете знайти його тут: https://casino.guru/fi/valitukset/kaikki

Я також додав посібник – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг – де ви можете знайти інформацію про те, як працює процес розгляду скарг.

Сподіваюся, все вирішиться. Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино не співпрацювало з перевіркою та платежами. Мені не платять, коли мене просять вказати день народження після KYC, але немає поля, де це вказати. і коли я спілкувався електронною поштою, вони сказали, що «відповідальний відділ подбає про це», але вони нічого не зробили протягом багатьох тижнів, і вони навіть більше не відповідають на såhkömails.

Куди я можу подати скаргу на це казино?

Як подати скаргу власнику ліцензії Кюрасао?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Riksu92
1 місяць тому

Привіт. Вибачте за цю постійну проблему, і ви вчинили правильно, надіславши скаргу сюди нашій команді. Сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.🤞

Щоразу, коли ви вирішуєте подати скаргу в орган ліцензування – Gaming Curaçao, просто натисніть це посилання , де ви знайдете всю необхідну інформацію для цього.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна інша допомога, а також інформуйте нас про те, як просувається ваша справа з цим казино.🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого