1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lucky Wilds Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому Lucky Wilds Casino має рейтинг безпеки 4,5/10? З осені до 2023 року, мабуть, нікому не виплачували прибутки, без будь-яких обґрунтувань і пояснень. Абсолютно лайнове казино, де ніхто не повинен заблукати!
Why does Lucky Wilds Casino have a security rating of 4.5/10? From autumn until 2023, no one has apparently been paid any profits, without any justification or explanation. A completely crap casino where no one should get lost!
Minkä takia Lucky Wilds Casinon turvallisuusluokitus on 4.5/10? Syksystä 2023 asti ei ole ilmeisesti kenellekkään maksettu voittoja, ilman mitään perusteluita tai selityksiä. Täysin paska kasino minne kenenkään ei kannattaisi eksyä!
Насправді існує вкладка під назвою « Індекс безпеки Lucky Wilds Casino: пояснення ». Ви можете її переглянути. Я пропоную цю частину, зокрема кажучи:
«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»
Що ж, ми сподіваємося, що гравцям також буде цікаво читати.
Але без невирішених скарг рейтинг не знизиться. Отже, якщо ви знаєте когось, кому не заплатили, надішліть їх сюди, будь ласка. Більш детальну інформацію можна знайти прямо тут, у Центрі вирішення проблем гуру казино , сподіваємось, вам це стане в нагоді.
Я радий бачити , що зрештою вам заплатили .
There is actually a tab called "Safety Index of Lucky Wilds Casino explained" You are more than welcome to browse it. I suggest this part, particularly saying:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
Well, we hope players are also interested in reading.
Yet the rating won't drop lower without unresolved complaints. So, if you know about anyone who has not been paid, send them here, please. More details can be found right here in the Casino Guru Resolution Center, hopefully, you'll find that handy.
I'm happy to see you were paid in the end.
Тепер я чекав до 26 вересня 2023 року, щоб повернути прибуток у розмірі 1300 e. У якийсь момент я отримав інструкції, які не призвели до зняття коштів, мої виграші все ще знаходяться в цьому казино. Я завжди отримую те саме автоматичне повідомлення про те, що мені потрібно зачекати. Вже майже півроку чекаю свого виграшу🤔
I have now waited until September 26, 2023 to repatriate a profit of 1,300 e. At some point I received instructions that did not lead to a withdrawal, my winnings are still at that casino. I always get the same automatic message that I have to wait. I've been waiting for almost half a year now for my win🤔
Olen nyt odottanut 26.9.2023 asti 1300 e voittoa kotiutettavaksi. Sain jossakin vaiheessa ohjeet mitkä eivät johtaneet kotiutukseen voittoni ovat edelleen kyseisellä kasinolla. Saan aina automaattisen saman viestin että minun pitää odottaa. Olen odottanut nyt kohta puoli vuotta voittoani🤔
Привіт, мені дуже шкода це чути, тому що ви чекали досить довго, чесно кажучи. Ви вже підтвердили свій рахунок у цьому казино? Коли ви кажете, що отримували інструкції, з чим вони стосувалися?
У будь-якому випадку я б точно рекомендував вам подати скаргу тут, за цим посиланням , де наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.
Я також додам сюди посібник, який, безумовно, буде корисним, щоб допомогти вам орієнтуватися в усьому процесі та на те, чого ви можете очікувати, якщо подасте скаргу.
Я дуже сподіваюся, що ви зможете отримати допомогу.
Hello, I'm sorry to hear that because you've been waiting for quite a long time if I'm honest. Have you already verified your account at this casino? When you say you received instructions, what were they related to ?
Anyway, I would definitely recommend you to file a complaint here on this link, where our team will try to help you with your situation.
I will also include a guide here which is definitely useful to help you navigate through the whole process and what you can expect if you file a complaint.
I really hope that you will be able to get help.
Я підтвердив свій обліковий запис, що також було дуже складним процесом. Я отримав інструкцію щодо виведення мого виграшу, тому я не міг цього зробити, тому що прийшло повідомлення, що ви не можете вивести інакше, як ви перевели гроші на ігровий рахунок. Чому дається неправильна інструкція?
I have verified my account which was also a very difficult process. I received instructions for withdrawing my winnings, so I couldn't do it because a text came that you can't withdraw other than the same way you transferred money to the game account. Why is an instruction given that is wrong?
Olen vahvistanut tilini mikä myös oli erittäin vaikea prosessi. Sain ohjeistuksen voittoni kotiutukseen niin että en pystynyt sitä tekemään koska tuli teksti et voi kotiuttaa muuta kuin samalla tavalla miten olet rahaa pelitilille siirtänyt. Miksi annetaan ohje joka on väärä?
Тож у чому полягає проблема, якщо ви намагаєтесь зняти кошти тим методом, який використовували для внесення коштів? Оскільки казино зазвичай просять гравців зняти гроші тим самим методом, який вони використовували для внесення коштів. Однак, якщо це неможливо, казино може надати вам альтернативу. Ви все ще спілкуєтеся з ними?
Щодо скарги, ви думали про це? Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.
Дай мені знати.
So if you are trying to withdraw by the method you used to deposit, what is the problem there? Because it's common for casinos to ask players to withdraw using the same method they used to deposit. However, if this is not possible, the casino could provide you with an alternative. Are you still in contact with them?
As for the complaint, did you think about it? Our team would try to help you in your situation.
Let me know.
Звичайно, я готовий подати скаргу. Єдиний зв’язок із ними полягає в тому, що я надсилаю їм те саме повідомлення, а вони відповідають так само, що мені потрібно почекати, поки питання буде вирішено.
Of course I'm ready to file a complaint. The only contact with them is that I send them the same message and they reply in the same way that I have to wait for the matter to be dealt with.
Tottakai olen valmis tekemään valituksen. Ainoa kontakti heihin on että laitan saman viestin heille ja heiltä vastataan samalla tavalla että minun pitää odottaa asiaa käsitellään.
Я розумію, тому ще раз викладу посилання, за яким можна подати скаргу.
Ви можете знайти його тут: https://casino.guru/fi/valitukset/kaikki
Я також додав посібник – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг – де ви можете знайти інформацію про те, як працює процес розгляду скарг.
Сподіваюся, все вирішиться. Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.
I understand, so I will post again the link where you can file a complaint.
You can find it here: https://casino.guru/fi/valitukset/kaikki
I've also added a guide - Complaint Resolution Information and Instructions - where you can find information on how the complaint process works.
I hope everything will be resolved. If you have an update be sure to let me know.
Це казино не співпрацювало з перевіркою та платежами. Мені не платять, коли мене просять вказати день народження після KYC, але немає поля, де це вказати. і коли я спілкувався електронною поштою, вони сказали, що «відповідальний відділ подбає про це», але вони нічого не зробили протягом багатьох тижнів, і вони навіть більше не відповідають на såhkömails.
Куди я можу подати скаргу на це казино?
Як подати скаргу власнику ліцензії Кюрасао?
This casino has been uncooperative with verification and payments. I don't get paid when they ask me to give my birthday after KYC, but there is no field where to give it. and when I've been in contact by email, they say that "the responsible department will take care of it", but they haven't done anything for many weeks, and they don't even respond to såhkömails anymore.
Where can I file a complaint about this casino?
How do I file a complaint with the Curacao license holder?
Tämä kasino on ollut yhteistyökyvytön vahvistuksen ja maksujen osalta. en saa nostettua, kun pyytävät KYCin jälkeen antamaan syntymäpäivää, mutta ei kenttää mihin se pitää antaa. ja kun sähköpostilla olen ollut yhteydessä, niin sanovat että "vastaava osasto hoitaa", mutta ei ole moneen viikkoon tehnyt mitään, eikä enää vastaa edes såhköposteihin.
Mihin tästä kasinosta voi laittaa valituksen?
Miten teen valituksen Curacao lisenssin haltijalle?
Привіт. Вибачте за цю постійну проблему, і ви вчинили правильно, надіславши скаргу сюди нашій команді. Сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.🤞
Щоразу, коли ви вирішуєте подати скаргу в орган ліцензування – Gaming Curaçao, просто натисніть це посилання , де ви знайдете всю необхідну інформацію для цього.
Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна інша допомога, а також інформуйте нас про те, як просувається ваша справа з цим казино.🙏
Hello. I am sorry about this ongoing issue, and you have done the right thing to submit a complaint here with our team. Hopefully they will be able to help you out.🤞
Whenever you decide to file a complaint to the Licensing authority – Gaming Curaçao, just click/tap on this link, where you will find all the information needed, to do so.
Please let us know if you need any other help, and also keep us informed about how your case with this casino is going.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.