3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Treasure Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
доброго ранку
Я дуже здивований, що таке неліцензійне казино отримує оцінку 6/10.
але також те, що вони не мають претензій, поки вони не платять гравцям
Good morning
I am very surprised that such an unlicensed Casino is rated 6/10.
but also that they have no complaints while they do not pay the players
bonjour
je suis très surprise qu'un tel Casino sans licence est une note de 6/10.
mais aussi qu'ils n'aient aucune plainte alors qu'ils ne paient pas les joueurs
Привіт — ласкаво просимо назад.
Я вважаю, що ми вже мали цю розмову раніше, але давайте почнемо спочатку – ви прочитали деталі, будь ласка?
https://casino.guru/lucky-treasure-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Ліцензія — не єдиний аспект, який ми враховуємо під час визначення індексу безпеки. Це означатиме, що всі неліцензовані казино матимуть нуль, я думаю.
Отже, як довго ви чекали в цьому казино і з якої причини? Як ви сказали, у нас немає інформації про те, що це конкретне казино «нижче середнього» не платить повністю.
Вам потрібна допомога? Поділіться більше.
Hello—welcome back.
I believe we already had that conversation before, but let's start over - did you read the details, please?
https://casino.guru/lucky-treasure-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
The license is not the only aspect we consider when determining the Safety Index. That would mean all unlicensed casinos would have zero, I guess.
So, how long have you been waiting and for what reason at this casino? As you said, we have no information that this specific "below average" casino does not pay completely.
Do you need help? Share more.
привіт
Довелося чекати 100е майже 6 місяців!
Я учасник форуму, де більшість місяців чекає своїх платежів.
Так, для мене казино без ліцензії не є надійним казино.
Так як ліцензія обов'язкова.
І в разі проблеми ми нічого не можемо зробити
hello
I had to wait 100e almost 6 months!
I am part of a forum where the majority wait months for their payments.
Yes for me a casino without a license is not a reliable casino.
Since a license is mandatory.
And in case of a problem we can not do anything
Гарне мислення. Скажемо просто.
Як щодо ще однієї скарги? Не соромтеся подати один. Чому вам так довго чекати на 100 євро?
Ви отримали хоч якесь пояснення, будь ласка?
Це справді звучить тривожно.
Good thinking. Let's keep it simple.
How about another complaint? Feel free to submit one. Why would you have to wait such a long time for €100?
Did you get at least any explanation, please?
It truly sounds concerning.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.