2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Tiger Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ігрові автомати не грають правильно бонус вимикається через стільки часу, коли ви досягнете нуля, перш ніж ваші вимоги будуть виконані. Я програв у 100 разів, ближче до 150 виграв, раз кілька сотень забрали назавжди платіть не грайте, це неправильно
Slots don’t play correctly bonus shuts down after so long you will head to zero before your requirements are met I lost over 100 times closer to 150 won once a few hundred took forever pay don’t play it’s not right
Привіт, я б сказав, що отримати прибуток від бонусу дуже пощастило, особливо якщо вимога до ставок досить висока.
Мені здається, що цей бонус, який ви взяли, не дуже хороший, бездепозитні бонуси, які ми пропонуємо в нашій колекції, мають 50-кратне перекидання - ну, я думаю, це досить багато.
Крім цього, будь ласка, у чому проблема зі слотом?
Hello, I'd say it's quite lucky to make a profit out of a bonus especially if the wagering requirement is high enough.
To me, it seems that this bonus you took is not a good one, no deposit bonuses we provide in our collection have 50x rollover - well, it's quite a lot, I think.
Other than that what seemed to be the problem with the slot, please?
Усе, починаючи з 777, має маленький 7 поруч із ними, тому він розсуває 7, гучні звуки клацання вбивають будь-яку гарну виграшну комбінацію, і, як у Cash Bandit 2, коли ви чуєте клацання, це означає, що ви не отримаєте бонус або купу значків готівкових бандитів, тому що вони не тримайтеся, як інша команда, інакше ви б не повірили, що робить невдахів більшими невдахами. Так само, як і mystic wolf, вони усувають 10x після вашої гри через кілька хвилин, а потім завантажують його вбивцями блоків рук, які роблять 10x значком нуля виплата
Everything from 777 having little 7next to them so it pushes 7 apart loud clicking noises kills any good winning combo and like cash bandit 2 when you hear the click it means you won’t get a bonus or get a bunch of cash bandit icons because they don’t stick like the other team or you wouldn’t believe what the does it makes losers bigger loser same with mystic wolf they eliminate the 10x after your playing a few minutes and the then load it with arm block killers that make 10x icon zero payout
Чи є у вас історія ігор, якийсь відеофайл чи що-небудь для цього?
Я не розумію цієї частини, боюся:
"Всі з 777 мають маленькі 7 поруч із ними, тому вони штовхають 7"
Це пов’язано з назвами слотів? Або це стосується символів, які повинні містити ці сфальсифіковані ігри?
Do you have your gaming history, some video file, or anything to support this?
I do not understand this part, I'm afraid:
"Everything from 777 having little 7next to them so it pushes 7"
Is this related to slot's names? Or does it refers to symbols those rigged games should contain?
ні, зовсім немає, у вас є електронна пошта, я міг би прикріпити фотографії. У мене їх понад 7 тис., і ви побачите ту саму гру, але імітаційну чи підроблену, настільки сфальсифіковану чи підроблену, чи піратську чи контрабанду, поруч буде кілька додаткових речей, щоб ви могли не натискайте нічого великого, він піде в буквальному сенсі протилежним шляхом інших 777, коли ви натискаєте стоп, але дайте мені щось, я також можу додати ці приклади, дякую ✌️😳👍
no not at all do you have email I could attach pictures I have over 7k of them and you’ll see the same game but an imitation or tampered one so rigged or tampered or pirate or bootleg will have a few extra things close by so you don’t hit anything large it will literally go the opposite way of the other 777s when you hit stop but give me something I can attach these examples too thanks ✌️😳👍
Забагато пояснювати Мені потрібен відпочинок, будь ласка, надішліть текст або електронну пошту, дякую Gn ✌️👍
Too much to explain I need rest please provide a text or email thanks Gn ✌️👍
Привіт,
Ви можете вставити важливі знімки екрана безпосередньо для публікації.
Чесно кажучи, мені не потрібні скріншоти 7k. Я думаю, що історія гри була б непоганою.
Я також думаю, що вам варто створити власну тему і вставити туди все по частинах з коментарями, щоб кожен міг побачити і висловити власну думку з цього приводу.
Як ти думаєш?
Чесно кажучи, у мене немає можливостей для перегляду 7k скріншотів. 😀
Це відкритий форум, тому поділіться тим, що вам подобається, будь ласка.
Hello there,
you can paste the important screenshots directly to post.
Honestly, I do not need 7k screenshots. I think the gaming history would be nice instead.
I also think you should start your own thread and paste everything there - piece by piece with comments, so anybody can see and make their own opinion on the subject.
What d do you think?
Frankly, I don't have capacities to go through 7k screenshots. 😀
This is an open forum, so share what you like, please.
Привіт, у мене на балансі 100 доларів США
Щодо закінчення пролонгації бонусу, яку важко завершити, доклавши великих зусиль, тепер я хочу зняти більше коштів, вони вимагають кілька конфіденційних документів і мінімальний депозит у розмірі 25 доларів США
Я хотів би знати, чи це надійно, навіть якщо мені вдасться зняти кошти. З того, що я бачив, це дуже бюрократично і важко зняти
Хтось коли-небудь знімав звідти свої виграші?
Я дякую за увагу
Hello I have a balance of $100 USD
Regarding the end of the bonus rollover, which is difficult to conclude with a lot of effort, now I want to withdraw more withdrawals, they are asking for several confidential documents and a minimum deposit of $25 USD
I would like to know if it is reliable even if I will be successful in withdrawing the withdrawal. From what I've seen, it's very bureaucratic and difficult to withdraw
Has anyone ever withdrawn their winnings from there?
I thank you for your attention
Olá estou com saldo de $100 USD
Referente ao término do rolover do bônus q difícilmente conclui com muito esforço agora quero retirar sacar mais estão pedindo vários documentos confidenciais e depósito mínimo de $25 USD
Gostaria de saber se é confiável mesmo se vou ter êxito na retirada saque . Pelo q vi é muito burocrático e difícil o saque
Alguém já sacou retirou seus ganhos de lá?
Desde já agradeço pela atenção
Привіт,
Я впевнений, що деякі гравці вийшли з цього казино. Я повинен мати на увазі, що кожен KYC відрізняється, але якщо ви виграли з будь-якого бездепозитного бонусу, цілком нормально, що казино вимагає від вас депозиту, щоб підтвердити ваш спосіб оплати. Верифікація облікового запису також є стандартною процедурою і має бути успішно завершена.
Я вважаю, що вам слід зосередитися на проходженні KYC, якщо ви хочете вивести свої виграші зараз, казино заслужило дуже хорошу репутацію - перевірте це тут . Я б спробував співпрацювати.
Дайте мені знати, чи потрібна вам допомога.
Hello,
I'm sure that some players have withdrawn from this casino. I should keep in consideration that every KYC is different, but if you won from any no-deposit bonus, it's perfectly normal that the casino needs you to deposit in order to verify your payment method. Account verification is also a standard procedure and must be completed successfully.
I guess you should focus on passing the KYC if you wish to withdraw your winnings now, the casino has earned a very good reputation - check it out here. I'd try to collaborate.
Let me know whether you need any help.
ЦЕ КАЗИНО - ХІХНЯ!
* Переконайтеся, що у вас немає кількох облікових записів.
...Мене тоді вигнали з дому. BAM мій телефон перестав працювати. Я придбав один, перевіряв електронну пошту від Lucky Tiger і пішов увійти, але мої облікові дані були неправильними. Крім того, це був не мій телефон, тому я не мав збереженої інформації для використання. Тож я натиснув «Забув ім’я користувача», «забув пароль» і ввів новий. Почав грати. Це був листопад 2022 року. Майте на увазі, що я вже багато років отримую сповіщення електронною поштою від цього казино на свій початковий обліковий запис. Перейти до презентації. Я щойно виграв $450 на бонусі ND. Ну, мені знадобилася година, щоб навіть пограти, тому що тепер я НЕ ВИКОРИСТОВУЮ ТЕЛЕФОН, КОЛИ Я ЗМІНИВ СВОЮ ІНФОРМАЦІЮ. тому я натиснув «Забув пароль», «забув ім’я користувача» та знову змінив його на початкову інформацію, тому що тепер у мене повернувся оригінальний телефон. Іду знімати і не можу. Я починаю живий чат із HEATHER, і мені кажуть, що я маю кілька облікових записів. Ні, не хочу! Я пояснював безрезультатно. Вона просто перестала відповідати. Завершив чат. Я подзвонив і знову пояснив. Та сама відповідь. До вашої інформації... він каже мені, що в обох облікових записах однакова інформація. да! Я намагався увійти. Я не намагався бути підступним. Вибачте, гроші не годяться. Ви просто повинні використовувати його для веселої гри, і це був бонус, тому ви не зробили депозит. Що таке лайно? Це було вільно від вас усіх. Якби його можна було зняти, наш максимум становить 100 доларів США! OMG, це має бути шахрайське казино. Я попросив новий бонус ND у розмірі 450 доларів США, і я б виконав суму ставки в розмірі 1000 доларів США, а потім забрав свій виграш. мені шкода Я не можу цього зробити. Тож тепер я закрутився. Вони хочуть, щоб ви зробили депозит для їхньої вигоди. Коли ви знімаєте, ви навіть не можете отримати свій виграш. Це стосується всіх і кожного.
НЕ ВИТРАЧАЙТЕ СВІЙ ЧАС ТА ГРОШІ. ВИНАГОРОДИ НЕ ОТРИМАЄТЕ.
THIS CASINO IS BULLSHIT!
*Be sure you don't have multiple accounts.
... I was kicked out of my home at the time. BAM my phone quit working. Acquired one and was checking an email from Lucky Tiger and went to login and my credentials were wrong. Plus it wasn't my phone so I had no saved info to use. So I hit forgot username, forgot password and typed in a new one. Began playing. This was November 2022. Mind you I've gotten email notifications from this casino on my original account for years now. Skip to present. I just won $450 on a ND bonus. Well it took me an hour to even get to play because now I DONT HAVE THE PHONÉ USED WHEN I CHANGED MY INFO. so I hit forgot password, forgot username and changed it again back to my original info because now I have my original phone back. I go to withdraw and can't. I start a live chat with HEATHER and I'm told I have multiple accounts. No I don't! I explained to no avail. She just completely quit replying. Ended the chat. I called and explained again. Same answer. FYI... he tells me it's the same info on both accounts. Duh! I was trying to login. I wasn't trying to be sneaky. Sorry money is no good. You just have to use it for fun play and it was a nd bonus so you didn't make a deposit. WTF kinda shit is that? It was free from y'all. If it could be withdrawn our max is $100! OMG this has got to be a scam casino. I asked for a new ND bonus of $450 and I would meet the wagering amount of $1000 on that and then withdraw my winnings. I'm sorry. I can't do that. So now im screwed. They want you to deposit for their gain. When you withdraw you can't even get your winnings. This goes for anyone and everyone.
DONT WASTE YOUR TIME AND MONEY. YOU GET NO REWARD.
Я думаю, що той факт, що ви створили ще один обліковий запис за допомогою другого телефону, не є основною проблемою. Основна проблема полягає в тому, що ви використали бездепозитний бонус на новому обліковому записі та виграли від нього. Саме з цієї причини казино не дозволяють гравцям створювати нові облікові записи. Вони хочуть переконатися, що ви не збираєтеся використовувати необмежену кількість бездепозитних бонусів.
Ви отримали перевагу, створивши інший обліковий запис, оскільки ви отримали доступ до нового бездепозитного бонусу. Я думаю, це пояснює чому. Я не розумію, чому служба підтримки сказала, що це безкоштовні гроші, щоб ви використовували їх для веселої гри, але я можу зрозуміти, чому вони згадали макс. Виведення 100$ з бонусів.
Є макс. правила зняття коштів застосовуються практично до кожного бездепозитного бонусу, який я коли-небудь бачив. Простіше кажучи, вони дозволяють вам щось виграти, не вносячи депозиту, але це ніколи не велика сума.
I think the fact you created another account using the 2nd phone isn't the major issue. The major issue is the fact that you used a no deposit bonus on the new account and you won from it. Casinos don't allow players to create new accounts exactly for this reason. They want to make sure that you're not going to use unlimited amount of no deposit bonuses.
You've got an advantage by creating the other account since you got access to a new no deposit bonus. I guess that explains why. I don't understand why the customer support said it's free money so you use it for fun play, but I can understand why they mentioned the max. $100 withdrawal from bonuses.
There are max. withdrawal rules applied to basically every single no deposit bonus I've ever seen. Simply said, they let you win something without making a deposit, but it's never a big amount.
Привіт,
ситуація звучить досить чесно, і я вірю, що це могло статися, з іншого боку, я розумію, що казино було стривожено. Погляньте на це з їхньої точки зору на мить, і ви побачите, що це не так просто.
Хоча я вважаю, що мова йде не про створення другого облікового запису, швидше за все, про те, що ви взяли бездепозитний бонус на другому обліковому записі, і це може дати вам несправедливу перевагу перед казино. Ви коли-небудь брали бездепозитний бонус на перший рахунок? Казино захищає себе від зловживачів бонусами, людей, які створюють облікові записи для зловживання бездепозитними бонусами.
Якщо вам коли-небудь доведеться створити другий обліковий запис у казино, не беріть жодних бездепозитних бонусів і повідомте казино, що насправді у вас є два облікові записи, тому що ви втратили облікові дані – маєте новий телефон і так далі.
Сподіваюся, я зрозумів суть справи. Якщо ні, виправте мене.
Я б сказав, що це найбезпечніший спосіб.
Hello,
the situation sounds quite honest, and I believe that it could happen, on the other side, I can understand the casino was alarmed. Take that from their perspective for a moment, and you'll find out that it is not that simple.
Though I feel that it is not about creating a second account, it's more likely about the fact that you took the no-deposit bonus on the second account, and it may give you an unfair advantage over the casino. Have you ever taken no deposit bonus in the first account? The casino protects itself from bonus abusers, people who create accounts to abuse no-deposit bonuses.
If you are ever forced to create a second account in the casino, do not take any no-deposit bonus and inform the casino, that you actually have two accounts because you lost the credentials - have a new phone, and so on.
I hope I understand the matter, feel free to correct me if I don't, please.
This is the safest way, I'd say.
Добрий ранок!
Я читав, що максимальний доданий бонус становить 100,00 реалів. Я виграв більше та побачив, що залишок балансу, який було знято, був у статусі «Зняття скасування купона схвалено!».
Яким би був цей баланс? Чи він уже зараховується до загальної суми, яку я маю зіграти з бонусу, щоб мати можливість зняти? що?
Ще одна річ.... Я знаю, щоб я отримав здобич, який мені потрібен, щоб відповідати вимогам до бонусів... Але ми граємо, виграємо, граємоааааа, і немає де перевірити, скільки ми вже зіграли і скільки залишилося звільнити здобич. Де я відстежую свій прогрес?
Не менш важливо, коли я перебуваю в режимі витягування, з’являється повідомлення червоного кольору.
Форма підтвердження облікового запису Перш ніж продовжити, ваш обліковий запис вимагає підтвердження.
Будь ласка, надішліть нам заповнену форму підтвердження облікового запису .
Дякуємо за співпрацю та розуміння. Для отримання допомоги звертайтеся в службу підтримки клієнтів.
Я вважаю, що це для надсилання документів... але жодне з цих посилань не працює, немає місця для заповнення нашої банківської інформації чи надсилання документів.
Підтримка сумнівів, ніяк... навіть чат не працює...
Хтось щось знає про це?
Вау хлопці...
Good morning!
I read that the maximum added bonus is R$ 100.00. I won more and saw that the remaining balance that was withdrawn was in status "Coupon Reversal Withdrawal Approved!".
What would this balance be? Does it already count towards the total amount I have to play from the bonus to be able to withdraw? that?
Another thing.... For me to get the loot I need to meet the bonus requirements, I'm aware... But we play, win, playaaaaa and there's no place to check how much we've already played and how much is left to release the loot. Where do I track my progress?
Not least, when I'm in whithdraw, a message in red appears.
Account Verification Form Your account requires verification before proceeding.
Please send us your completed Account Verification Form .
We thank you for your cooperation and understanding. For assistance, please contact "Customer Services".
I believe it is for sending documents... but none of these links work, there is no place to fill in our bank information, or sending documents.
Support for doubts, no way... not even the chat works...
Does anyone know anything about this?
Wow guys...
Bom dia!
Li que o máximo adicionado de bônus é R$ 100,00. Ganhei mais e vi que o saldo restante que foi retirado ficou em status "Coupon Reversal Withdrawal Approved!".
O que seria este saldo? Ele já conta para o valor total que devo jogar do bônus para conseguir fazer o saque? isso?
Outra coisa.... Para eu conseguir o saque preciso cumprir os requisitos do bônus, estou ciente... Mas a gente joga, ganha, jogaaaaaa e não tem nenhum local para consultar o quanto já jogamos e quanto falta para liberar o saque. Onde acompanho meu progresso?
Não menos importante, quando estou em whithdraw, uma mensagem em vermelho aparece.
Account Verification FormYour account requires verification before proceeding.
Please send us your completed Account Verification Form.
We thank you for your cooperation and understanding. For assistance, please contact "Customer Services".
Acredito que seja para envio de docs... mas nenhum desses links funcionam, não tem local para preenchermos nossas informações bancárias, nem envio de docs.
Suporte para duvidas, nem pensar... nem o chat funciona...
Alguém sabe algo sobre isso?
Vlw pessoal...
Привіт,
Я вважаю, що чат казино повинен надати пояснення, тому що у випадку з купоном існують особливі правила, які потрібно враховувати.
Мені цікаво отримати відповіді навіть на решту ваших запитань. Тому, будь ласка, опублікуйте це тут. Ви можете це зробити?
Hello,
I think the casino chat should provide an explanation because - in the case of the coupon - there are specific rules that need to be taken into the consideration.
I'm interested to see even the rest of your questions answered. So please post it here. Can you do that?
Привіт! Чат не працює... У мене немає доступу до будь-яких посилань на казино, чату та деяких цілей, як-от зняття коштів. Як зв'язатися з казино, щоб надіслати документи та зняти гроші? ти щось про це знаєш? Я намагаюся зняти щодня і не можу
Hello! Chat doesn't work... I don't have access to any casino links, chat and some purposes like withdrawal. How do I contact the casino to send the documents and withdraw? do you know anything about it? I try to withdraw every day and I can't
Привіт! Чат не працює... У мене немає доступу до будь-яких посилань на казино, чату та деяких цілей, як-от зняття коштів. Як зв'язатися з казино, щоб надіслати документи та зняти гроші? ти щось про це знаєш? Я намагаюся зняти щодня і не можу
Hello! Chat doesn't work... I don't have access to any casino links, chat and some purposes like withdrawal. How do I contact the casino to send the documents and withdraw? do you know anything about it? I try to withdraw every day and I can't
Привіт!
Звучить досить дивно для мене. У всякому разі, я перевірив сайт і знайшов це:
Напишіть нам: support@luckytigercasino.com
Телефонуйте нам: +1-855-6107-674
Бажаєте спробувати?
Ви вже пройшли перевірку? Вам не дозволять зняти кошти, якщо ваш обліковий запис не підтверджено, як я це бачу.
Hey there!
Sounds rather strange to me. Anyway, I checked the site and found this:
Write Us: support@luckytigercasino.com
Call Us: +1-855-6107-674
Care to try?
Have you passed the verification already? You won't be allowed to withdraw unless your account is verified, the way I see it.
привіт...
Я вже перевірив електронну пошту... Я спробую зв’язатися з вами в електронному листі, який ви мені надіслали, щоб повідомити мені про сумніви та надіслати документи.
Дуже дякую за увагу!
Hey...
I've already checked the email... I'll try to contact you in the email you sent me to inform me of the doubts and send the docs.
Thank you very much for your attention!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.