1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Lucky Star Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Сер, цей сайт не надсилає мої кошти, і більше того, я не отримую відповіді від служби підтримки в чаті. Вони просять мене надіслати їм пошту, якщо я щось попитаю.
Я також надіслав електронний лист, і вони попросили документи, я надіслав їм усі документи, але досі я не отримав жодної відповіді на свій електронний лист і не відбувся процес мого вилучення.
Будь ласка, допоможіть мені отримати гроші, сер 🥲
Загальна сума цього сайту 65 000 ін
Sir, this site is not sending my withdrawal and moreover I am not getting any reply from the chat support. They ask me to mail them if I ask anything.
I had also sent an email and they had asked for the documents, I sent them all documents but till now neither have I received any reply to my email nor has my withdrawal process taken place.
Please help me to getting my withdrawal sir 🥲
Total Amount is this Site 65,0000 Inr
Я бачу, що ви вже подали скаргу щодо цієї вашої проблеми, і наша команда повідомила вас, що нам потрібно зачекати 14 повних днів, перш ніж ми втрутимося.
Зверніть увагу, що це стандартна процедура, і обов’язково повідомляйте нам про будь-які оновлення, якщо ви їх отримаєте.
Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино, правда?
I can see that you have already submitted a complaint regarding this issue of yours, and our team informed you that we need to wait 14 full days before we intervene.
Please know that it is a standard procedure, and surely keep us informed about any updates if you get them.
This is your first withdrawal attempt at this casino, right?
Перше зняття не було успішно отримано, але цього разу вони не обробляються.
Нічого страшного, почекаю 14 днів.
No my first withdrawal recieved successfully but this time they are not processing.
It's okay, I will wait for 14 days.
привіт
У такому випадку я хотів би вірити, що це тимчасове ускладнення. Тримайся; ми побачимо, що буде. І, звичайно, спілкуйтеся з нами тут у будь-який зручний для вас час. Іноді терпляче очікування є найскладнішою частиною, тому ми тут.
Hi!
In that case, I would like to believe this is sort of a temporary complication. Hold on; we shall see what is going to happen. And of course, talk to us here anytime you like. Sometimes waiting patiently is the most challenging part, so we are here.
Схоже, це казино не приймає австралійських гравців? Я бачу, що в описі сказано «Приймає», але після переходу за посиланням написано «Заборонено».
It looks like this casino is not taking Australian players? I can see in the description it says accepts, but it says forbidden once I visit the link
Так, це правильно, я попрошу нашу команду перевірити це та виправити, оскільки схоже, що це так.
Ви хотіли спробувати пограти тут?🙂
Yes that's right, I'll have our team check it out and fix it because it looks like that's the case.
Did you want to try playing here?🙂
Добре, що ви поділилися цим, така інформація важлива для нас, тому дякуємо. 😉
Good of you to share this, such information is important for us, so thank you. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.