ФорумКазиноLucky Ones Casino - загальне обговорення

Lucky Ones Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від anthonyebejer91
|
1302 переглядів 13 відповідей |
|
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Ones Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Чудове казино для гри в будь-якому разі чекаю на мій перший вилучення

Автоматичний переклад.
anthonyebejer91
5 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати платіж. Який спосіб оплати ви все-таки використовували?

Обов’язково інформуйте нас про вилучення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зараз я також чекаю своєї першої виплати, я повністю верифікований, отримав пакет Welcome 1 і зміг зробити ставку та запросити 150 євро, дотримуючись усіх правил казино, це було 24 години тому, і поки що немає підтвердження або відмова, підтримка каже, що я повинен почекати, як тільки щось станеться, я опублікую оновлення.

Ім'я користувача: Majestic69

Спосіб оплати: Visa/Mastercard

Дата оплати: 03.06.2024 11:52

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Оновлення: я щойно успішно отримав платіж.

Вони дотрималися 24-годинного терміну, і все пройшло гладко.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я отримав 1 1500 платіж, але я все ще чекаю на інший платіж 1500 через те, що я вибираю різні методи оплати, хлопці, обираю банківський переказ MiFinity, ви отримаєте платіж через 24 години після схвалення, метод банківського переказу займає багато років, моя цікавість була на схід у мене є одне з вилучених коштів

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Оновлення: я щойно успішно отримав платіж.

Вони дотрималися 24-годинного терміну, і все пройшло гладко.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це справді чудово, чи не так? Мені приємно чути такі новини.

Як щодо написання відгуку про цей досвід? Це також може допомогти іншим. Ось посилання , якщо ви хочете це зробити.😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я отримав 1 1500 платіж, але я все ще чекаю на інший платіж 1500 через те, що я вибираю різні методи оплати, хлопці, обираю банківський переказ MiFinity, ви отримаєте платіж через 24 години після схвалення, метод банківського переказу займає багато років, моя цікавість була на схід у мене є одне з вилучених коштів

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Яка була причина зміни способу оплати, якщо можна? Або просто спробувати?🤔🙂

Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене вкрали 2200 з цього казино, вони вкрали гроші з мого ігрового рахунку після того, як відмовили мені в знятті грошей. Мене попросили перевірити всі документи, що посвідчують особу, які я їм надіслав. Тепер у них є всі мої ідентифікаційні та особисті дані, які вони повністю підтвердили, щоб дозволити мої 2 зняття 2200 і 300. Вони сказали, що я повністю перевірений. Тож у мене було 2 вилучення 2 ночі поспіль. Після гри протягом години або більше щовечора та зменшення всіх сум бонусів і переконання, що всі суми можна вивести, і жодна сума, що залишилася, не була утримана бонусами.

Вони зняли 2200 з мого рахунку та залишили лише 300, сказавши, що мої виграші обмежені, і я можу зняти лише 300.

Це брехня, тому що я перевірив умови для цього, і це 5000 кап. Я шукаю адвоката, оскільки він не відповідає на мої електронні листи. Вони незаконно вкрали мій виграш.

Автоматичний переклад.
christieyoung25
5 міс. тому

Я дуже шкодую про незручності, які ви зазнали в цьому казино. Якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, будь ласка, надішліть скаргу за цим посиланням . Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я подав свою скаргу та всі деталі. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
christieyoung25
5 міс. тому

Привіт. Я бачив вашу скаргу , молодець. Подивимося, як там буде. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я читав переважно позитивні речі про це казино, але я не можу цього зрозуміти взагалі. Я мав лише дуже негативний досвід у цьому казино. Я не можу говорити про удачу чи навіть про виплату, зі мною ніколи такого не траплялося, незалежно від того, в якому слоті я грав і яку ставку ставив. Навіть з низькими ставками гроші швидко розійшлися.

Захист гравців тут іноземне слово. Я не знаю, скільки разів я просив це казино назавжди заблокувати мій рахунок. Вони так і не відповіли. Вони просто деактивували мій обліковий запис, і я завжди міг його повторно активувати, як-от внести депозит і втратити гроші. Насправді це шахрайство, тому що я багато разів різними способами давав зрозуміти казино, що я насправді не повинен грати, але казино це зовсім не хвилює. Головне, щоб гроші йшли, їм байдуже, що буде з гравцем. Дуже сподіваюся, що ці збочені провайдери з ліцензією Кюрасао нарешті будуть повністю заблоковані в Німеччині. Б’юсь об заклад, що тоді всім казино доведеться зафіксувати досить високі збитки. Я бажаю, щоб кожне казино Dama назавжди зникло зі сцени!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
1 місяць тому

привіт

Давайте відкладемо слоти вбік, хоча я розумію, що вас це все ще хвилює. Я хотів би зосередитися на тому, що ви описали щодо закриття облікових записів.

На мій погляд, ви повідомили їм, що боретеся із залежністю від азартних ігор, але, незважаючи на ваші зусилля остаточно закрити свій обліковий запис, казино навіть не зв’язалося з вами, і в результаті ваш обліковий запис був готовий до активації кожного разу. Виправте мене, якщо я помиляюся.

Швидше за все, це серйозна поломка. Не могли б ви подати скаргу щодо всієї цієї ситуації із закриттям облікового запису? Наш фахівець повинен це дійсно розібратися; ваші докази будуть відігравати найважливішу роль. Якщо ви згодні з моєю пропозицією, відвідайте цю сторінку 👈. Тут пояснюється, чому і як ми вирішуємо проблеми з гравцями.

Опцію подати можна прямо тут 👈

Я сподіваюся, що ви допоможете нам дослідити практику казино, хоча рішення, звичайно, повністю залежить від вас.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого