10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Ones Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати платіж. Який спосіб оплати ви все-таки використовували?
Обов’язково інформуйте нас про вилучення.
May I ask if your account is fully verified at this casino? I hope you will be able to get your payment soon. What payment method have you used anyway?
Surely keep us informed about the withdrawal.
Зараз я також чекаю своєї першої виплати, я повністю верифікований, отримав пакет Welcome 1 і зміг зробити ставку та запросити 150 євро, дотримуючись усіх правил казино, це було 24 години тому, і поки що немає підтвердження або відмова, підтримка каже, що я повинен почекати, як тільки щось станеться, я опублікую оновлення.
Ім'я користувача: Majestic69
Спосіб оплати: Visa/Mastercard
Дата оплати: 03.06.2024 11:52
I am now also waiting for my first payout, I am fully verified, have claimed the welcome 1 package and was able to wager and request €150 by adhering to all of the casino's rules, this was 24 hours ago and so far no confirmation or rejection, support says I should wait, as soon as something happens I will post an update.
Username : Majestic69
Payment method: Visa/Mastercard
Payment date: 03.06.2024 11:52
Ich warte nun ebenfalls auf meine erste auszahlung , ich bin komplett verifiziert , habe das welcome 1 packet beansprucht und konnte mit einhalten aller regeln des casinos 150€ umsetzen und beantragen, dies ist nun 24stunden her und bislang noch keine bestätigung oder ablehnung , support sagt ich solle warten , sobald sich etwas tut werde ich ein update posten.
Username : Majestic69
Auszahlungs-Art : Visa/Mastercard
Datum der auszahlung : 03.06.2024 11:52
Оновлення: я щойно успішно отримав платіж.
Вони дотрималися 24-годинного терміну, і все пройшло гладко.
Update: I have just received the payment successfully.
They met the 24-hour deadline and everything went smoothly.
Update : ich habe soeben die auszahlung erfolgreich erhalten.
Sie haben die 24stunden frist eingehalten und alles verlief reibungslos.
Так, я отримав 1 1500 платіж, але я все ще чекаю на інший платіж 1500 через те, що я вибираю різні методи оплати, хлопці, обираю банківський переказ MiFinity, ви отримаєте платіж через 24 години після схвалення, метод банківського переказу займає багато років, моя цікавість була на схід у мене є одне з вилучених коштів
Yeah I have received 1 1500 payment but am still waiting on the other 1500 payment that’s due to me selecting different payment methods guys selects bank transfer MiFinity you’ll get the payment 24 hours after approval the wire bank transfer method is taking ages my curiosity was all atoeast I’ve got one of the withdrawals so far
Оновлення: я щойно успішно отримав платіж.
Вони дотрималися 24-годинного терміну, і все пройшло гладко.
Update: I have just received the payment successfully.
They met the 24-hour deadline and everything went smoothly.
Update : ich habe soeben die auszahlung erfolgreich erhalten.
Sie haben die 24stunden frist eingehalten und alles verlief reibungslos.
Це справді чудово, чи не так? Мені приємно чути такі новини.
Як щодо написання відгуку про цей досвід? Це також може допомогти іншим. Ось посилання , якщо ви хочете це зробити.😉
This is really great, right? I am glad to hear this kind of news.
What about writing a review about this experience? It could help others as well. Here's the link if you wish to do so.😉
Так, я отримав 1 1500 платіж, але я все ще чекаю на інший платіж 1500 через те, що я вибираю різні методи оплати, хлопці, обираю банківський переказ MiFinity, ви отримаєте платіж через 24 години після схвалення, метод банківського переказу займає багато років, моя цікавість була на схід у мене є одне з вилучених коштів
Yeah I have received 1 1500 payment but am still waiting on the other 1500 payment that’s due to me selecting different payment methods guys selects bank transfer MiFinity you’ll get the payment 24 hours after approval the wire bank transfer method is taking ages my curiosity was all atoeast I’ve got one of the withdrawals so far
У мене вкрали 2200 з цього казино, вони вкрали гроші з мого ігрового рахунку після того, як відмовили мені в знятті грошей. Мене попросили перевірити всі документи, що посвідчують особу, які я їм надіслав. Тепер у них є всі мої ідентифікаційні та особисті дані, які вони повністю підтвердили, щоб дозволити мої 2 зняття 2200 і 300. Вони сказали, що я повністю перевірений. Тож у мене було 2 вилучення 2 ночі поспіль. Після гри протягом години або більше щовечора та зменшення всіх сум бонусів і переконання, що всі суми можна вивести, і жодна сума, що залишилася, не була утримана бонусами.
Вони зняли 2200 з мого рахунку та залишили лише 300, сказавши, що мої виграші обмежені, і я можу зняти лише 300.
Це брехня, тому що я перевірив умови для цього, і це 5000 кап. Я шукаю адвоката, оскільки він не відповідає на мої електронні листи. Вони незаконно вкрали мій виграш.
Have been ripped off 2200 from this casino they have stolen the money from my playing account after rejecting my withdrawal. I had been asked to be verified with all my identification documents which i have sent to them. They now have all of my identification and personal details which they have fully verified me to allow my 2 withdrawals of 2200 and 300. They said i was fully verified. So I had 2 withdrawals 2 nights in a row. After playing for an hour or more each night and playing down all bonus amounts and making sure all amounts were withdrawalable and no amounts left were withheld by bonuses.
They have taken the 2200 out of my account and only left the 300 saying there was a cap on my winnings and I can only withdraw 300.
This is lies as I checked the terms for this and it is 5000 cap. I am getting a solicitor as they will not answer my emails. They have illegally stolen my winnings.
Я дуже шкодую про незручності, які ви зазнали в цьому казино. Якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, будь ласка, надішліть скаргу за цим посиланням . Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.
I am really sorry about the inconvenience you experienced at this casino. If you'd like some help from our complaint team, please feel free to submit a complaint by using this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Я подав свою скаргу та всі деталі. Дякую тобі.
I have submitted my complaint and all details. Thank you.
Я читав переважно позитивні речі про це казино, але я не можу цього зрозуміти взагалі. Я мав лише дуже негативний досвід у цьому казино. Я не можу говорити про удачу чи навіть про виплату, зі мною ніколи такого не траплялося, незалежно від того, в якому слоті я грав і яку ставку ставив. Навіть з низькими ставками гроші швидко розійшлися.
Захист гравців тут іноземне слово. Я не знаю, скільки разів я просив це казино назавжди заблокувати мій рахунок. Вони так і не відповіли. Вони просто деактивували мій обліковий запис, і я завжди міг його повторно активувати, як-от внести депозит і втратити гроші. Насправді це шахрайство, тому що я багато разів різними способами давав зрозуміти казино, що я насправді не повинен грати, але казино це зовсім не хвилює. Головне, щоб гроші йшли, їм байдуже, що буде з гравцем. Дуже сподіваюся, що ці збочені провайдери з ліцензією Кюрасао нарешті будуть повністю заблоковані в Німеччині. Б’юсь об заклад, що тоді всім казино доведеться зафіксувати досить високі збитки. Я бажаю, щоб кожне казино Dama назавжди зникло зі сцени!
I read mostly positive things about this casino and I can't understand it at all. I've only had very negative experiences in this casino. I can't talk about luck or even a payout, I've never had that happen, no matter what slot I played and what stake I bet. Even with low stakes, the money was gone in no time.
Player protection is a foreign word here. I don't know how many times I asked this casino to permanently block my account. They never responded. They simply deactivated my account and I could always reactivate it, like depositing and losing money. This is actually fraud because I have made it clear to the casino many times in various ways that I shouldn't actually play, but the casino doesn't care at all. The main thing is that the money flows, they don't care what happens to the player. I hope so much that these perverted providers with the Curacao license will finally be completely blocked in Germany. I bet all the casinos would then have to record pretty high losses. I wish every Dama Casino would disappear from the scene for good!
Ich lese hier überwiegend positives über dieses Casino und kann das überhaupt nicht nachvollziehen. Ich habe in diesem Casino ausschließlich sehr negative Erfahrungen gemacht. Von Glück oder gar einer Auszahlung kann ich nicht reden, sowas gab es bei mir nie egal welchen Slot und Einsatz ich spielte. Selbst bei niedrigen Einsätzen war das Geld innerhalb kürzerster Zeit weg.
Spielerschutz ist hier ein Fremdwort. Ich weiß nicht, wie oft ich dieses Casino darum gebeten habe, mein Konto unwiderruflich zu sperren. Nie hat es darauf reagiert. Es hat mein Konto lediglich deaktiviert und ich konnte es immer wieder reaktivieren lassen, wie blöd einzahlen und verlieren. Eigentlich ist das Betrug denn ich habe dem Casino sehr oft in verschiedener Art und Weise zu verstehen gegeben, dass ich eigentlich nicht spielen dürfte aber das ist dem Casino völlig egal. Hauptsache das Geld fließt was mit dem Spieler ist, ist denen egal. Ich hoffe so sehr, dass diese abartigen Anbieter mit der Curacao Lizenz endlich mal in Deutschland komplett gesperrt werden. Ich Wette dann hätten alle Casinos ziemlich hohe Verluste zu verzeichnen. Ich gönne es jedem Dama Casino, dass es endgültig von der Bildfläche verschwindet!
привіт
Давайте відкладемо слоти вбік, хоча я розумію, що вас це все ще хвилює. Я хотів би зосередитися на тому, що ви описали щодо закриття облікових записів.
На мій погляд, ви повідомили їм, що боретеся із залежністю від азартних ігор, але, незважаючи на ваші зусилля остаточно закрити свій обліковий запис, казино навіть не зв’язалося з вами, і в результаті ваш обліковий запис був готовий до активації кожного разу. Виправте мене, якщо я помиляюся.
Швидше за все, це серйозна поломка. Не могли б ви подати скаргу щодо всієї цієї ситуації із закриттям облікового запису? Наш фахівець повинен це дійсно розібратися; ваші докази будуть відігравати найважливішу роль. Якщо ви згодні з моєю пропозицією, відвідайте цю сторінку 👈. Тут пояснюється, чому і як ми вирішуємо проблеми з гравцями.
Опцію подати можна прямо тут 👈
Я сподіваюся, що ви допоможете нам дослідити практику казино, хоча рішення, звичайно, повністю залежить від вас.
Hey there,
Let's put the slots aside, even though I understand it is still a concern for you. I would like to focus on what you described regarding the account closures.
The way I see it, you have informed them you're struggling with gambling addiction, yet despite your efforts to close your account permanently, the casino didn't even reach to you, and as a result, your account was ready to be activated each time. Correct me if I'm wrong, please.
This is most likely a serious failure. Would you care to submit a complaint regarding this whole account closure situation, please? Our specialist should really look into it; your evidence will play the most important part. If you agree with my suggestion, visit this page 👈. It explains why and how we resolve player issues.
The option to submit one is located right here 👈
I hope you will help us investigate the casino's practices, though the decision is completely up to you, of course.
Мені потрібна така необхідна допомога, будь ласка, щодо моїх успішно підтверджених прийнятих і схвалених доступних для зняття коштів (4700 доларів США) Я все ще чекаю на отримання платежу після схвалення (29/11/24), а потім отримав електронний лист (3/12/24 ) підтвердження успішного платежу зняття коштів, який було раптово відхилено з незрозумілої причини (10/12/23) і (скасування) повернуто) назад у мій Рахунок казино LUCKYONES від банківського провайдера.... Але перш ніж я зміг повторно надіслати та вивести свої доступні кошти ($4700) рекомендованому та прийнятому провайдеру банківського рахунку, мій рахунок казино було закрито, що завадило мені отримати доступ до свого облікового запису для відновлення моїх доступних знятих коштів і вимагаю мого вже схваленого успішного виведення готівки, і я все ще чекаю, поки ця проблема буде вирішена та непогашений платіж буде виплачено на мій банківський рахунок
I need much needed assistance please regarding my succesfully verified accepted and approved available for withdrawal funds ($4700) I'm still waiting to receive payment since being approved on (29/11/24) and then received email on (3/12/24) confirming successful Cashout Withdrawal payment which was rejected suddenly for some unexplained reason on (10/12/23) and (reversal) returned) back into my LUCKYONES casino account from bank provider.... But before I could re submit & cashout my available withdrawable funds ($4700) to my recommended and accepted bank account provider my casino account was closed preventing me from accessing my account to recover my available withdrawable funds and claim my already existing approved succesful cashout payment and im still waiting for this issue to be resolved and outstanding payment to be paid into my bank account
Привіт, це досить складна ситуація.
Чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Мені це здається повною дурницею, якщо ви знову захочете ввести свої кошти.
Чи правильно я розумію, що банк повернув зняття або казино скасувало зняття? Це було ваше перше зняття коштів у казино?
У будь-якому разі я помітив, що вам вдалося відкрити скаргу , тож наша команда розгляне, що могло спричинити цю проблему.
Сподіваюся, вони зможуть це зрозуміти, і ви зможете отримати свої гроші.
Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам.
Hi, that's quite a tricky situation.
Did the casino tell you why they closed your account? It seems like total nonsense to me if you wanted to enter your withdrawal again.
Do I understand correctly that the bank returned the withdrawal or the casino reversed the withdrawal? Was it your first withdrawal at the casino?
Anyway, I noticed that you managed to open a complaint, so our team will take a look at what could have caused this issue.
Hopefully, they'll be able to figure it out and you'll be able to get your money out.
If you have anything new, don't hesitate to let us know.
Привіт, друже, так, з якоїсь смішної причини мій рахунок у казино було «ЗАКРИТО» через те, що мені було надано «набір самовиключень», у той час як я все ще чекав на виплату моїх доступних виграшних коштів, які можна зняти, оскільки платіж перевірено, прийнято та схвалено як успішне Виведення платежу оброблено та підтверджено (3/12/24) лише з невідомої причини було відхилено банком (10/12/24) до буде повернуто назад на мій рахунок казино (13/12/24), щоб я міг повторно надіслати таке ж успішне зняття, як і наявні, затверджені виведення коштів, які я досі не отримав, і тепер я не можу повірити в відсутність допомоги та підтримки клієнтів, які я я отримую, намагаючись вирішити цю проблему та повернути мої доступні кошти, які можна зняти, щоб обробити та повернути на мій банківський рахунок, що є точно таким же банківським методом, який я використовував для зняття та отримання моїх успішних 800 доларів США. (18/10/24)... Я просто не можу зрозуміти, чому мій схвалений і успішно підтверджений платіж з виведення грошей досі не оброблено на мій банківський рахунок і чому цю проблему не було вирішено, коли мій обліковий запис казино грає в гру та будь-яка історія бонусів і підтвердження всіх моїх накопичених виграшів і доступних коштів, а також я зберіг усі знімки екрана, необхідні для підтвердження мого успішного схвалення отриманими електронними листами, які підтверджують оброблену оплату виведення коштів для доступного зняття
Hello mate, Yes for some ridiculous reason my Casino account was "CLOSED" due to getting a " set self exclusion placed on me" whilst I was still awaiting to be paid my available winning withdrawable funds since having payment verified reviewed accepted and approved for successful Cashout Payment processed and confirmed on (3/12/24) only to be for some unknown reason was rejected by bank provider on(10/12/24) to be reversed back to my casino account on (13/12/24) for me to re-submit same successful withdrawal as the existing, approved cashouts I still havent received and now I can't believe the lack of assistance and customer support I'm getting, while trying to resolve this matter and recover my available withdrawable funds to be processed and paid back into my bank account provider which is the exact same Banking method I used to withdrawal and receive my successful $800 cashout payment on (18/10/24)... I just can't understand why my approved and successfully confirmed Cashout Payment still hasn't been processed to my bank account and why this issue has not been resolved when my casino account game play and any bonus history and proof of all my accumulated winnings and available funds plus I have saved all screenshots required to verify my succesfully approved by emails received confirming processed Cashout Payment for available withdrawal
Ну, це загадка. Коли б банк-провайдер відмовив у отриманні грошей, я б напевно шукав причину. Тому що в такому випадку мені здається, що казино, ймовірно, не має до цього особливого відношення. Ви тут запитали, що могло статися?
Тоді я не дуже розумію, що сталося далі, і що ви не можете зняти ще раз, але наша команда тут, щоб з’ясувати, чи казино не може дати вам відповідну відповідь.
Очевидно, нам доведеться чекати на результат.
Well, it's a mystery. When the money was rejected by the bank provider, I would probably look for the reason. Because this way it seems to me that the casino probably didn't have much to do with it. Is that where you asked what could have happened?
Then I don't really understand what happened next and that you couldn't make another withdrawal, but that's what our team is here to find out if the casino can't give you a relevant answer.
Obviously we will have to wait for the result.
Я зробив запит на зняття з рахунку 6 днів тому банківським переказом, але я досі не отримав свої гроші. На веб-сайті зазначено, що процес виведення коштів триває миттєво або максимум 2 дні, але я вже чекав 6 днів і досі не отримав своїх грошей. Мій обліковий запис уже повністю підтверджено, і запит на зняття коштів зроблено 6 днів тому, тому, на мою думку, я вже мав би отримати свої гроші, але ні. Коли я запитую службу підтримки клієнтів, коли вони оброблять мій запит на зняття коштів, я завжди отримую однакову відповідь після того, як відповідальний відділ перевірив, що менеджер з моїх документів може прийняти мій запит на зняття коштів. не розумію. Я надсилаю свої документи kyc ще до того, як зробив запит на зняття коштів, і вони були прийняті, чому вони знову перевіряють їх зараз, коли я зробив запит на зняття коштів, і чому менеджер має прийняти мій запит на зняття коштів, чому звичайна служба підтримки клієнтів не може прийняти мій запит на зняття? У будь-якому випадку я вже подав скаргу на це казино, оскільки звичайний час процесу становить максимум 2 дні, а я вже чекав 6 днів. Я думаю, що це шахрайське казино.
I Have made My account withdrawall request 6 days ago with bank transfer and i still haven't get My money. In they site is reading that withdrawall proces Time IS instantly or Max 2 days but i have alredy waited 6 days and still haven't get My money. My account is alredy fully verified and withdrawall request made 6 days ago so in My mind i alredy should get My money but no. When i asking customer support when they gonna proces My withdrawall request i get allways Same aswer after resbonsible department Has verified My documents manager Will can accept My withdrawall request. I do not understand. I send My kyc documents before i Even made My withdrawall request and they was accepted so why they are checking them again now when i made My withdrawall request and why manager Has to accept My withdrawall request why normal customer support can't accept My withdrawall request? Anyway i Have alredy made complaint about this casino because normal proces Time IS Max 2 days and i Have alredy waited 6 days. I think this is scammer casino.
Привіт,
Я хотів би відповісти на ваші запитання, але існує так багато можливих варіантів, що я навіть не знаю, з чого почати. Наприклад:
Ваші транзакції та історія можуть перебувати під додатковою перевіркою
Служба підтримки використала загальну відповідь, і ваше відкликання просто відкладено
Казино надіслало запит на обробку своєму платіжному провайдеру, але провайдер має термін
Як бачите, хтось із казино повинен пояснити вам усе, тому що ми можемо лише припускати. Можливо, кілька деталей допоможуть:
У якому статусі зараз ваше відкликання?
Будь ласка, ви вибрали той самий спосіб оплати?
У будь-якому випадку залишайтеся на зв'язку зі службою підтримки; повертатися з будь-якими новинами; Я хотів би вам якось допомогти.
Hello,
I wish I could answer your questions, but there are so many possible options that I have no idea where to even begin. For example:
Your transaction and history may be under additional check
Support used general response, and your withdrawal is just delayed
Casino sent a process request to its payment provider, but the provider is due
As you can see, someone from the casino should explain things to you because we may only speculate. Perhaps a few details would help:
What status is your withdrawal in now?
Did you opt for the very same payment method, please?
In any case, stay in touch with the support; come back with any news; I would like to help you somehow.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.