ГоловнаФорумКазиноLucky Ones Casino - загальне обговорення

Lucky Ones Casino - загальне обговорення

 від anthonyebejer91
|
2 755 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Lucky Ones Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Чудове казино для гри в будь-якому разі чекаю на мій перший вилучення

Автоматичний переклад.
anthonyebejer91

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати платіж. Який спосіб оплати ви все-таки використовували?

Обов’язково інформуйте нас про вилучення.

Автоматичний переклад.

Зараз я також чекаю своєї першої виплати, я повністю верифікований, отримав пакет Welcome 1 і зміг зробити ставку та запросити 150 євро, дотримуючись усіх правил казино, це було 24 години тому, і поки що немає підтвердження або відмова, підтримка каже, що я повинен почекати, як тільки щось станеться, я опублікую оновлення.

Ім'я користувача: Majestic69

Спосіб оплати: Visa/Mastercard

Дата оплати: 03.06.2024 11:52

Автоматичний переклад.

Оновлення: я щойно успішно отримав платіж.

Вони дотрималися 24-годинного терміну, і все пройшло гладко.

Автоматичний переклад.

Так, я отримав 1 1500 платіж, але я все ще чекаю на інший платіж 1500 через те, що я вибираю різні методи оплати, хлопці, обираю банківський переказ MiFinity, ви отримаєте платіж через 24 години після схвалення, метод банківського переказу займає багато років, моя цікавість була на схід у мене є одне з вилучених коштів

Автоматичний переклад.

Оновлення: я щойно успішно отримав платіж.

Вони дотрималися 24-годинного терміну, і все пройшло гладко.

Автоматичний переклад.

Це справді чудово, чи не так? Мені приємно чути такі новини.

Як щодо написання відгуку про цей досвід? Це також може допомогти іншим. Ось посилання , якщо ви хочете це зробити.😉

Автоматичний переклад.

Так, я отримав 1 1500 платіж, але я все ще чекаю на інший платіж 1500 через те, що я вибираю різні методи оплати, хлопці, обираю банківський переказ MiFinity, ви отримаєте платіж через 24 години після схвалення, метод банківського переказу займає багато років, моя цікавість була на схід у мене є одне з вилучених коштів

Автоматичний переклад.

Яка була причина зміни способу оплати, якщо можна? Або просто спробувати?🤔🙂

Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.

У мене вкрали 2200 з цього казино, вони вкрали гроші з мого ігрового рахунку після того, як відмовили мені в знятті грошей. Мене попросили перевірити всі документи, що посвідчують особу, які я їм надіслав. Тепер у них є всі мої ідентифікаційні та особисті дані, які вони повністю підтвердили, щоб дозволити мої 2 зняття 2200 і 300. Вони сказали, що я повністю перевірений. Тож у мене було 2 вилучення 2 ночі поспіль. Після гри протягом години або більше щовечора та зменшення всіх сум бонусів і переконання, що всі суми можна вивести, і жодна сума, що залишилася, не була утримана бонусами.

Вони зняли 2200 з мого рахунку та залишили лише 300, сказавши, що мої виграші обмежені, і я можу зняти лише 300.

Це брехня, тому що я перевірив умови для цього, і це 5000 кап. Я шукаю адвоката, оскільки він не відповідає на мої електронні листи. Вони незаконно вкрали мій виграш.

Автоматичний переклад.
christieyoung25

Я дуже шкодую про незручності, які ви зазнали в цьому казино. Якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, будь ласка, надішліть скаргу за цим посиланням . Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Romi

Я подав свою скаргу та всі деталі. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
christieyoung25

Привіт. Я бачив вашу скаргу , молодець. Подивимося, як там буде. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Я читав переважно позитивні речі про це казино, але я не можу цього зрозуміти взагалі. Я мав лише дуже негативний досвід у цьому казино. Я не можу говорити про удачу чи навіть про виплату, зі мною ніколи такого не траплялося, незалежно від того, в якому слоті я грав і яку ставку ставив. Навіть з низькими ставками гроші швидко розійшлися.

Захист гравців тут іноземне слово. Я не знаю, скільки разів я просив це казино назавжди заблокувати мій рахунок. Вони так і не відповіли. Вони просто деактивували мій обліковий запис, і я завжди міг його повторно активувати, як-от внести депозит і втратити гроші. Насправді це шахрайство, тому що я багато разів різними способами давав зрозуміти казино, що я насправді не повинен грати, але казино це зовсім не хвилює. Головне, щоб гроші йшли, їм байдуже, що буде з гравцем. Дуже сподіваюся, що ці збочені провайдери з ліцензією Кюрасао нарешті будуть повністю заблоковані в Німеччині. Б’юсь об заклад, що тоді всім казино доведеться зафіксувати досить високі збитки. Я бажаю, щоб кожне казино Dama назавжди зникло зі сцени!

Змінено
Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan

привіт

Давайте відкладемо слоти вбік, хоча я розумію, що вас це все ще хвилює. Я хотів би зосередитися на тому, що ви описали щодо закриття облікових записів.

На мій погляд, ви повідомили їм, що боретеся із залежністю від азартних ігор, але, незважаючи на ваші зусилля остаточно закрити свій обліковий запис, казино навіть не зв’язалося з вами, і в результаті ваш обліковий запис був готовий до активації кожного разу. Виправте мене, якщо я помиляюся.

Швидше за все, це серйозна поломка. Не могли б ви подати скаргу щодо всієї цієї ситуації із закриттям облікового запису? Наш фахівець повинен це дійсно розібратися; ваші докази будуть відігравати найважливішу роль. Якщо ви згодні з моєю пропозицією, відвідайте цю сторінку 👈. Тут пояснюється, чому і як ми вирішуємо проблеми з гравцями.

Опцію подати можна прямо тут 👈

Я сподіваюся, що ви допоможете нам дослідити практику казино, хоча рішення, звичайно, повністю залежить від вас.

Змінено
Автоматичний переклад.

Мені потрібна така необхідна допомога, будь ласка, щодо моїх успішно підтверджених прийнятих і схвалених доступних для зняття коштів (4700 доларів США) Я все ще чекаю на отримання платежу після схвалення (29/11/24), а потім отримав електронний лист (3/12/24 ) підтвердження успішного платежу зняття коштів, який було раптово відхилено з незрозумілої причини (10/12/23) і (скасування) повернуто) назад у мій Рахунок казино LUCKYONES від банківського провайдера.... Але перш ніж я зміг повторно надіслати та вивести свої доступні кошти ($4700) рекомендованому та прийнятому провайдеру банківського рахунку, мій рахунок казино було закрито, що завадило мені отримати доступ до свого облікового запису для відновлення моїх доступних знятих коштів і вимагаю мого вже схваленого успішного виведення готівки, і я все ще чекаю, поки ця проблема буде вирішена та непогашений платіж буде виплачено на мій банківський рахунок

Автоматичний переклад.
lawsong336

Привіт, це досить складна ситуація.

Чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Мені це здається повною дурницею, якщо ви знову захочете ввести свої кошти.

Чи правильно я розумію, що банк повернув зняття або казино скасувало зняття? Це було ваше перше зняття коштів у казино?

У будь-якому разі я помітив, що вам вдалося відкрити скаргу , тож наша команда розгляне, що могло спричинити цю проблему.

Сподіваюся, вони зможуть це зрозуміти, і ви зможете отримати свої гроші.

Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, друже, так, з якоїсь смішної причини мій рахунок у казино було «ЗАКРИТО» через те, що мені було надано «набір самовиключень», у той час як я все ще чекав на виплату моїх доступних виграшних коштів, які можна зняти, оскільки платіж перевірено, прийнято та схвалено як успішне Виведення платежу оброблено та підтверджено (3/12/24) лише з невідомої причини було відхилено банком (10/12/24) до буде повернуто назад на мій рахунок казино (13/12/24), щоб я міг повторно надіслати таке ж успішне зняття, як і наявні, затверджені виведення коштів, які я досі не отримав, і тепер я не можу повірити в відсутність допомоги та підтримки клієнтів, які я я отримую, намагаючись вирішити цю проблему та повернути мої доступні кошти, які можна зняти, щоб обробити та повернути на мій банківський рахунок, що є точно таким же банківським методом, який я використовував для зняття та отримання моїх успішних 800 доларів США. (18/10/24)... Я просто не можу зрозуміти, чому мій схвалений і успішно підтверджений платіж з виведення грошей досі не оброблено на мій банківський рахунок і чому цю проблему не було вирішено, коли мій обліковий запис казино грає в гру та будь-яка історія бонусів і підтвердження всіх моїх накопичених виграшів і доступних коштів, а також я зберіг усі знімки екрана, необхідні для підтвердження мого успішного схвалення отриманими електронними листами, які підтверджують оброблену оплату виведення коштів для доступного зняття

Автоматичний переклад.
lawsong336

Ну, це загадка. Коли б банк-провайдер відмовив у отриманні грошей, я б напевно шукав причину. Тому що в такому випадку мені здається, що казино, ймовірно, не має до цього особливого відношення. Ви тут запитали, що могло статися?

Тоді я не дуже розумію, що сталося далі, і що ви не можете зняти ще раз, але наша команда тут, щоб з’ясувати, чи казино не може дати вам відповідну відповідь.

Очевидно, нам доведеться чекати на результат.

Автоматичний переклад.

Я зробив запит на зняття з рахунку 6 днів тому банківським переказом, але я досі не отримав свої гроші. На веб-сайті зазначено, що процес виведення коштів триває миттєво або максимум 2 дні, але я вже чекав 6 днів і досі не отримав своїх грошей. Мій обліковий запис уже повністю підтверджено, і запит на зняття коштів зроблено 6 днів тому, тому, на мою думку, я вже мав би отримати свої гроші, але ні. Коли я запитую службу підтримки клієнтів, коли вони оброблять мій запит на зняття коштів, я завжди отримую однакову відповідь після того, як відповідальний відділ перевірив, що менеджер з моїх документів може прийняти мій запит на зняття коштів. не розумію. Я надсилаю свої документи kyc ще до того, як зробив запит на зняття коштів, і вони були прийняті, чому вони знову перевіряють їх зараз, коли я зробив запит на зняття коштів, і чому менеджер має прийняти мій запит на зняття коштів, чому звичайна служба підтримки клієнтів не може прийняти мій запит на зняття? У будь-якому випадку я вже подав скаргу на це казино, оскільки звичайний час процесу становить максимум 2 дні, а я вже чекав 6 днів. Я думаю, що це шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
Jopi59

Привіт,

Я хотів би відповісти на ваші запитання, але існує так багато можливих варіантів, що я навіть не знаю, з чого почати. Наприклад:

Ваші транзакції та історія можуть перебувати під додатковою перевіркою

Служба підтримки використала загальну відповідь, і ваше відкликання просто відкладено

Казино надіслало запит на обробку своєму платіжному провайдеру, але провайдер має термін

Як бачите, хтось із казино повинен пояснити вам усе, тому що ми можемо лише припускати. Можливо, кілька деталей допоможуть:

У якому статусі зараз ваше відкликання?

Будь ласка, ви вибрали той самий спосіб оплати?

У будь-якому випадку залишайтеся на зв'язку зі службою підтримки; повертатися з будь-якими новинами; Я хотів би вам якось допомогти.



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого