1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lucky Mister Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шахрайський веб-сайт створено кілька місяців тому (приблизно в серпні 2023 року). Вони приймають депозити будь-яким способом, стверджуючи, що виплачують лише через Master Card. Вони просять вас перевірити, а потім вимагають 75-денного розслідування, оскільки ви порушили правила. Правила, які були порушені, це або ставки більше ніж 2 євро в слотах, або 50 євро в спортивних ставках. Однією з їхніх працівниць є молода дівчина, яка працює на них і дзвонить власникам облікових записів Luckymister або дочірніх сайтів. Я маю про неї найбільше інформації, якщо ви можете допомогти мені її ідентифікувати, зв’яжіться зі мною за адресою marcin93@protonmail.com. Весь ваш баланс буде конфісковано, а завантажені документи продано на темному ринку. Сайт був створений 2 місяці тому і працює повністю незаконно російськими хакерами, ймовірно, передаючи свої прибутки державі. Не реєструйтесь на ньому. Це повне шахрайство, вони ніколи не виплачують жодних виплат. Сестри сестри це:
Lucky Carnival, Tropicanza, Golden Mister, Richy Leo, Royal Lama.
Якщо ви бачите щось про RUB (рублі) в положеннях та умовах, НЕ РЕЄСТРУЙТЕСЯ В ЦЬОМУ КАЗИНО!!!
Scam website established couple months back (around August 2023). They take deposits any way, claim to only pay out via master card. They ask you to verify, and afterwards claim a 75 day investigation as you broke the rules. The rules that were broken is either betting more than 2 euro in slot or 50 euro in sports bet. One of their workers is a young girl who works for them and calls account holders of Luckymister or sister sites - I have most information about her if you can help me in identifying her please contact me on marcin93@protonmail.com. Your entire balance will be confiscated and documents uplodaded sold on the dark market. The site was created 2 months ago and operates fully illegally by Russian hackers, probably passing on their profits to the state. Do not register to it. It's a full blown scam, they never make any pay outs. Sister sisters are:
Lucky Carnival, Tropicanza, Golden Mister, Richy Leo, Royal Lama.
If you see anything about RUB (rubles) in terms and conditions, DO NOT REGISTER TO THAT CASINO!!!
Привіт, я думаю, що індекс безпеки цього казино говорить все, і я б уникав депозитів у ньому. Ви теж це бачили? Крім того, казино не має ліцензії, тому це точно не додає йому довіри.
Що стосується вашого випадку, казино повідомило вам, що конкретно ви порушили? Це була одна з двох речей, які ви згадали?
Однак я б порадив вам подати скаргу, хоча я не знаю, чи ви це досягнете, оскільки я бачу, що наразі одна була подана проти казино, і вони не мали жодного бажання її вирішити . Якщо ви хочете скористатися цією можливістю, ви можете зробити це тут:https://casino.guru/complaints/all
У будь-якому випадку, я б точно сказав, що цього казино слід уникати і будьте обережні, перш ніж кудись вкладати свої гроші. Я думаю, ти теж засвоїв урок.
Hi, I think that the safety index of this casino says it all and I would avoid depositing in it. Have you seen it too ? Also, the casino is not licensed, so it certainly doesn't add to its credibility.
As far as your case is concerned, did the casino tell you specifically what you violated ? Was it one of the two things you mentioned ?
However, I would advise you to file a complaint, although I don't know if you'll get anywhere with it, since I see that one has been filed against the casino so far and they haven't had any inclination to resolve it. If you would like to take advantage of this opportunity, you can do so here: https://casino.guru/complaints/all
Anyway, I would definitely say that this casino should be avoided and be careful before you put your money anywhere. I think you've learned your lesson too.
Спочатку вони сказали, що не можуть обробити зняття в криптовалюті, але мені потрібно зареєструвати банківську картку, що дивно. Потім після цього вони сказали, що я перевірений, але після відкликання сказали, що я порушив правило. Правило полягало в тому, що я ставив понад 50 фунтів стерлінгів на ставку на спорт або 2 фунти стерлінгів на ставку на слот (не знаю, що). Після чого вони сказали, що почнуть 75-денне розслідування (сайт навіть не існував 75 днів), і після входу мій баланс був 0. На телефоні вони продовжували дзвонити і повідомляти мені, що отримали бонуси для мене, якщо я внесу більше. Цей сайт — найбільше шахрайство, з яким я коли-небудь стикався. Вони також керують багатьма іншими сайтами.
First they said they can't process withdrawal in crypto but I need to register a bank card which is strange. Then after doing so they said I'm verified, but after withdrawing they said I broke the rule. The rule was I staked more than 50gbp on a sports bet or 2gbp on a slot bet (not sure which). After which they said they will start a 75 day investigation (the site has not even existed for 75 days) and after logging in my balance was 0. On phone they keep ringing and telling me they got bonuses for me if I deposit more. This site is the biggest scam I've ever come across. They run a lot of other sites too.
Мені щиро шкода бачити інше казино на тому ж рівні, яке вам вдалося знайти та грати в ньому. 🙁
Перегляньте обидва посилання, щоб отримати уявлення про місце.
https://casino.guru/lucky-mister-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/lucky-mister-casino-player-s-large-withdrawal-hasa
Не хочу здатися грубим, але ви згадали 3 казино, усі з яких не мають ліцензії та мають жахливий індекс безпеки. Я настійно раджу вам переглянути наш посібник під назвою « Як вибрати онлайн-казино »
Будь ласка, намагайтеся грати в більш пристойних казино, щоб уникнути гірких переживань. 🙏
I'm truly sorry to see another casino in the same tier you managed to find and play in. 🙁
Kindly mind both links to get some idea about the place.
https://casino.guru/lucky-mister-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/lucky-mister-casino-player-s-large-withdrawal-hasa
I do not want to sound rude, but you have mentioned 3 casinos, all of which are unlicensed and have a terrible safety index. I strongly advise you to browse our guide called "How to Choose an Online Casino"
Please, try to play in more decent casinos to avoid bitter experiences. 🙏
Я не можу пройти повз цей зв’язок між Freshbet і Golden Mister, я думаю, що це потребує подальшого вивчення, особливо з огляду на репутацію останнього казино.
Я написав Golden Mister, щоб запитати, де їхня ліцензія, і ось їхня відповідь:
ЕПАЖЕННА КОМПАНІЯ
I can’t get past this connection between Freshbet and Golden Mister, I think it needs exploring further, especially given the latter casino’s reputation.
I wrote to Golden Mister to ask where their License is and this is their reply:
OUTRAGEOUS COMPANY
Я бачу, що ви дуже цікавитеся такими речами. Як ви думаєте, ви збираєтеся розглянути це глибше?
Що стосується самої ліцензії, ви не змогли знайти її, коли надсилали електронний лист?
I see that you are quite interested in such things. Do you think you're going to look into it more deeply ?
As for the license itself, you couldn't find it when you emailed ?
Якщо це питання доброчесності, я завжди буду розглядати це далі!
Не знаю, що ви маєте на увазі щодо електронної пошти та ліцензії. Як ви, мабуть, уже знаєте, Golden Mister не має ліцензії та надсилає небезпечне повідомлення:
«Зверніть увагу, що наше казино працює відповідно до внутрішніх правил. Ми маємо право надавати наші послуги в межах Великобританії та ЄС. Всю інформацію, доступну для гравців, можна знайти на сайті, в розділах «Умови» та «Про нас».
Мене це викликає занепокоєння, але ще більше викликає занепокоєння те, що FRESHBET використовує URL-адресу co.uk, і гравці будуть спрямовані на Golden Mister, натиснувши «ВХІД».
If it’s a question of integrity I will always look into it further!
Not sure what you mean about the email and the license. As you probably already know Golden Mister does not have a license and are sending out a dangerous message:
"Please, note that our casino operates in accordance with internal regulations. We are legal to provide our services within UK, and EU. All information, which is available for the players, can be found on the website, in the "Terms & Conditions" and "About us" sections."
I found this worrying but even more worrying that FRESHBET uses a co.uk url and players will be directed to Golden Mister by clicking on LOGIN.
Іноді дуже приємно зазирнути в глибину інформації, тому що гравець може вирішити для себе, чи варто йому спробувати казино, якщо відбувається щось подібне до того, що ви описуєте.
Тим не менш, принаймні приємно, що коли ви дізнаєтесь, ви опублікуєте це тут, і інші гравці мають можливість побачити, що відбувається.
Також я спробував LOGIN, і він також перевів мене в інше місце, дивно говорити вам правду.
Sometimes it's really nice to see into the depth of the information because the player can then decide for himself whether it's worth it for him to try the casino if something similar to what you describe is happening.
Nevertheless, at least it's nice that when you find out, you post it here and other players have a chance to see what's going on.
Also I tried the LOGIN and it took me elsewhere as well, it's strange to tell you the truth.
Правда в тому, що я спіткнувся, і я хочу попередити інших про потенційну небезпеку в надії, що вони зможуть прийняти зважене рішення, грати чи ні!
Я думаю, що головна проблема полягає в тому, щоб змусити гравців (особливо вразливих гравців) зрозуміти та взяти на борт ризики, пов’язані з недобросовісними сайтами!
Команда CG запитувала мене, чому я зареєструвався в неліцензійних казино тощо, особливо враховуючи мої знання. Правда в тому, що я ніколи навіть не думав про перевірку ліцензій, і більше того, я б не мав поняття, на що звертати увагу, якби це зробив. (Я вважаю себе трохи розумним, мені просто потрібно було зняти поворотники і подивитися, що насправді відбувається)
Лише після того, як я почав досліджувати, я виявив, наскільки ненадійними є деякі ігрові та азартні сайти!
Я сподіваюся на:
The truth is I tripped up and I want to warn others about the potential hazards in the hope they can make an informed decision whether to play or not!
I think the main issue is getting players (especially vulnerable players) to understand and take on board the risks associated with unscrupulous sites!
I have been asked by the CG team why I registered with unlicensed casinos etc, especially given my knowledge. The truth is I had never even thought about checking licenses and moreover I would not have had a clue what to look for if I did. (I consider myself mildly intelligent, I just had to remove the blinkers and see what is actually happening)
It is only since I started researching I discovered how untrustworthy some gaming / gambling sites are!
My hope is for:
Правда в тому, що я спіткнувся, і я хочу попередити інших про потенційну небезпеку в надії, що вони зможуть прийняти зважене рішення, грати чи ні!
Я думаю, що головна проблема полягає в тому, щоб змусити гравців (особливо вразливих гравців) зрозуміти та взяти на борт ризики, пов’язані з недобросовісними сайтами!
Команда CG запитувала мене, чому я зареєструвався в неліцензійних казино тощо, особливо враховуючи мої знання. Правда в тому, що я ніколи навіть не думав про перевірку ліцензій, і більше того, я б не мав поняття, на що звертати увагу, якби це зробив. (Я вважаю себе трохи розумним, мені просто потрібно було зняти поворотники і подивитися, що насправді відбувається)
Лише після того, як я почав досліджувати, я виявив, наскільки ненадійними є деякі ігрові та азартні сайти!
Я сподіваюся на:
The truth is I tripped up and I want to warn others about the potential hazards in the hope they can make an informed decision whether to play or not!
I think the main issue is getting players (especially vulnerable players) to understand and take on board the risks associated with unscrupulous sites!
I have been asked by the CG team why I registered with unlicensed casinos etc, especially given my knowledge. The truth is I had never even thought about checking licenses and moreover I would not have had a clue what to look for if I did. (I consider myself mildly intelligent, I just had to remove the blinkers and see what is actually happening)
It is only since I started researching I discovered how untrustworthy some gaming / gambling sites are!
My hope is for:
Я розумію, і думаю, якщо це інформаційний характер і ви намагаєтеся показати гравцям, на що ви натрапили, це має бути добре.
Що стосується ваших сподівань, я вважаю, що вони правильні й нормальні, але частково нереалістичні, тому що завжди будуть казино, які не дотримуються цих вимог. Тому ми також намагаємося показувати на нашому сайті казино, які не мають такого високого індексу безпеки, щоб гравці були обережними. Однак це не завжди так, і гравці починають переглядати інформацію лише тоді, коли щось відбувається.
I understand, and I think as long as it's infromative in nature and you're trying to show the players what you've stumbled upon, it should be okay.
As for your hopes, if I think they're spot on and fine, but partly unrealistic because there will always be casinos that don't comply with these things. That's why we also try to show casinos on our website that don't have such a high safety index, so that players are careful. However, this is not always the case and players only start looking at the information when something happens.
Ви чекали досить довго, чи не так? Мені здається, у минулому вже згадувалося, що це казино є тим, на яке варто звернути увагу, і я трохи скептично ставлюся до того, що ви справді отримаєте гроші.
Я також хотів би запропонувати скаргу, але я не впевнений, чи це вирішить вашу справу, оскільки казино має лише одну скаргу проти себе, яку воно не вирішило.
Однак чи підтримуєте ви контакт з казино?
You've been waiting for quite a long time, am I right ? I think it has been mentioned in the past that this casino is one to watch out for and I'm a bit skeptical that you will actually get the money.
I would also like to suggest a complaint, but I am not sure if it would solve your case, since the casino has only one complaint against itself which it has not solved.
However, are you in contact with the casino ?
«Однак це не завжди так, і гравці починають переглядати інформацію лише тоді, коли щось відбувається»
⬆️ 💯 і саме тому я вважаю, що глобальний стандарт ПОВИНЕН з’явитися СКОРО. Це непристойно, що кількість операторів-шахраїв з’являється по всьому світу, і якби операторів, які використовують підроблені ліцензії, можна було централізовано повідомляти, вони б не почали працювати.
Є багато роботи, і якщо я зможу вкласти свій пенні, і це допоможе іншим, тоді я продовжу свій хрестовий похід!
‘However, this is not always the case and players only start looking at the information when something happens’
⬆️ 💯 and that is why I believe a global standard MUST happen and SOON. It is obscene the number of rogue operators popping up all over the globe and if the operators using fake licenses could be centrally reported they would not get off the ground.
There is much to do and if I can put in my penny’s worth and it helps others then I will continue on my crusade!
Я був би дуже оптимістичним, якби сказав, що колись це станеться, але я особисто так не думаю, навіть якщо бажаю цього. Проте приємно бачити, що хтось старається.
Тому я сподіваюся, що колись ми дійдемо до такої ситуації, коли будуть тільки чесні казино з ліцензіями, а мою думку спростують. 🙂
I would be very optimistic if I said that it will happen one day, but I personally don't think so, even if I wish it the same. However, it is nice to see that someone is trying.
So I hope that one day we will get to such a situation where there will be only honest casinos with licenses and my opinion will be refuted. 🙂
Зареєструвався лише для того, щоб відповісти на це. Lucky Mister Casino також затримує мої виграші... мізерні 150 євро. Ймовірно, я вніс 300 євро, тож вони все ще в прибутку, але продовжують скасовувати мій запит на зняття коштів через «технічні проблеми».
Я не відмовлюся від переслідування цих людей, якщо це знадобиться, і я витрачатиму власні гроші, щоб переконатися, що вони більше не зможуть працювати під цим ім’ям.
Наразі три запити на зняття, і всі три скасовано.
Зауважте, що онлайн-рецензії на це казино позитивні... теж повні сайти шахраїв, очевидно опубліковані британськими азартними журналістами... моя дупа.
Registered just to reply to this. Lucky Mister Casino are also withholding my winnings... a measly 150 EUR. I probably deposited 300 EUR so they are still in profit yet keep cancelling my withdrawal request due to "technical issues".
I will not give up pursuit of these people should it be required, and I will spend my own money to ensure they can no longer operate under this name.
Three withdrawal requests so far and all three cancelled.
Note the online reviews for this casino are positive... complete scam sites too, apparently published by British gambling journalists... my arse.
привіт!
Будь ласка, як довго ви чекали? Я не кажу, що ваша думка не враховується, але може виникнути технічна проблема. Чи знаєте ви, що ми вважаємо казино закритим?
Ну а в чому може бути причина затримки? https://casino.guru/lucky-mister-casino-review
Hey!
For how long have you been waiting, please? I'm not saying your opinion does not count, but a technical issue might happen. Did you know we consider the casino as closed?
Well, what might be the cause of the delay? https://casino.guru/lucky-mister-casino-review
Проте з 16/01 кожні 2 дні вони скасовують запит на зняття коштів через «технічні проблеми», тому я чекав 3-4 рази.
Вони не закриті. Вони працюють за адресою https://luckymister77.com/.
Since 16/01, however, every 2 days, they cancel the withdrawal request due to "technical issues", so I have waited 3-4 times now.
They are not closed. They are operating under https://luckymister77.com/.
Привіт і дякую за інформацію. 👌 Я вже повідомив нашу групу даних про оновлення, і вони незабаром почнуть над цим працювати.
Я бачу, що ви також успішно подали скаргу, і можу сказати, що команда розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб з’ясувати, що насправді означає ця «технічна проблема». Сподіваюся, знайдеться хтось із казино, який співпрацюватиме з ними - що також є складною частиною, коли мова йде про таке казино. Чи можу я знати, де ви знайшли сайт? Ви б сказали, що це було надійне джерело?🤔
Hello and thank you for the information. 👌 I have already informed our data team about the update and they will start to work on it soon.
I can see you have successfully opened a complaint as well and I can say with my best believe, the complaint team will do their best to find out what this "technical issue" actually means. Hopefully there will be someone from the casino that will cooperate with them - which is also a tricky part when it comes to such a sort of casino. May I know where did you find the site? Would you say it was a reliable source?🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.