ФорумКазиноLucky Legends Casino - загальне обговорення

Lucky Legends Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від cawoods903
|
7378 переглядів 97 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
cschaffer80
2 міс. тому

Гей, без проблем. Завжди рада допомогти. Ну, це зовсім не круто, як ви сказали, і тому ми завжди рекомендуємо гравцям перевірити казино, перш ніж навіть грати там. Я розумію, що це не дуже очевидно, коли ви дивитеся на індекс безпеки казино. Форум, відгуки користувачів , а також усіскарги щодо кожного казино можуть дати вам ще більше інформації. Ви можете знайти там відгуки інших гравців і мати краще уявлення про казино. 🙂

Чи були у вас якісь новини з казино? Будь ласка, інформуйте нас і групу зі скарг про це 🙏.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене виникають проблеми з обов’язковим платежем у розмірі 10 доларів у біткойнах із мого shakepay, щоб підтвердити свою криптоадресу

Автоматичний переклад.
vanessaehayward97
2 міс. тому

Привіт, а в чому саме полягає проблема у вашому випадку? Ви не можете зробити депозит чи це щось інше? Чи пробували ви написати в службу підтримки казино, щоб спробувати допомогти вам вирішити вашу проблему?

Будь ласка, дайте мені трохи більше інформації, щоб я міг спробувати щось порекомендувати, якщо можливо.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино Luckylegend

1) Я подав заявку на зняття 29 лютого

Схвалено 13.03. 2000 доларів США вже вичерпано із затверджених 10 робочих днів

2) дозвольте мені оновити мій документ

Доповнили всі документи, які вони вимагали

3) закрив мій обліковий запис: після схвалення (3/13) все ще не отримав гроші, навіть я не можу зв’язатися з казино, оскільки вони закрили мій обліковий запис, надіслати 3 рази електронний лист, але повертаються лише автоматичні відповіді

Мені потрібно знати, чому я пройшов через усі процедури, які вони хотіли, і досі не хочу заплатити та закрити рахунок?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Будь ласка, допоможіть мені 🙏🙏

Автоматичний переклад.
chungen1802
3 тиж. тому

Можливо, ви отримали електронний лист від казино з поясненнями причини закриття вашого облікового запису? Вони повинні сказати тобі причину, на мій погляд. Чи були у вас якісь успішні зняття там раніше, чи це був ваш перший?

Ви вчинили правильно, пославши скаргу нашій команді, вони обов’язково спробують з’ясувати, що відбувається, і чому казино закрило ваш рахунок. Сподіваюся, вони зможуть зв’язатися з казино, щоб цю справу можна було вирішити. Будь ласка, повідомляйте нам будь-які новини щодо вашої проблеми, ми чекатимемо оновлення.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я новачок у цьому, але я не новачок у азартних іграх онлайн. Я роблю це вже півтора роки і виграв значну суму грошей. Тож на Lucky Legends я виграв джекпот, напевно, півроку тому, і у мене не виникло проблем після того, як я трохи скаржився на те, що так довго не отримав свої гроші. Нарешті я потрапив до когось, хто допоміг мені, і я отримав гроші того самого дня, коли виграв 1600, а тепер я нещодавно виграв там 500, і я зробив усе, наприклад підтвердив свою особу, враховуючи, що моя біткойн-адреса вказано в додатку для готівки Coinbase і біткойнах тричі Мені сказали, що наглядача немає. Мені збрехали про те, що я мушу повернутися, щоб побалакати з кимось через годину, і ніхто мені не допомагає, вони продовжують говорити, що я маю чекати ще від 24 до 48 годин. Вони передали мій обліковий запис фінансовій команді, тепер у мене є електронний лист для фінансової команди, і я збирався надіслати їм електронний лист. Я прочитав усі положення та умови, які я роблю цим деякий час, тому я знаю, що я виконав усі умови та умови, які я маю виконати, вони мене серйозно дратують. Я вклав значну суму грошей у це казино і не думав, що зі мною так вчинять. Я цінний клієнт, хтось може порадити, що робити?

Автоматичний переклад.
Laceylouboo
3 тиж. тому

Привіт. Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему казино, тому є більше шансів, що ви отримаєте деякі відповіді від його гравців.

Ви вже подали скаргу нашій команді, і я сподіваюся, що вони зможуть допомогти вам вирішити цю проблему. Тож наразі, на жаль, нічого особливо робити, просто чекати вирішення цієї скарги. Якщо у вас є якісь новини від казино, повідомте нам. Ми чекатимемо на вашу відповідь і сподіваємося, що незабаром з’являться гарні новини.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

у них немає пояснень щодо блокування мого рахунку в казино.

Я не вперше вилучився з luckylegend

Усі облікові записи підтверджено

Контакт було заблоковано в казино в односторонньому порядку

Автоматичний переклад.
chungen1802
3 тиж. тому

привіт

Принаймні команда розгляду скарг має шанс знайти суть цієї курйозної ситуації. Я припускаю, що ви не знаєте про те, що могли зробити не так під час гри в цьому казино, що, відверто кажучи, залишає нас без розумних пропозицій.

Лише одне: якщо ви скажете «Усі облікові записи підтверджено», про скільки облікових записів ми говоримо?

Знаєте, у таких ситуаціях я вважаю, що краще дати скаргі належний час. Я не хочу спекулювати.

Наберіться терпіння, будь ласка. Сподіваємось, буде зібрано додаткову інформацію, і якщо буде спосіб її вирішення, Команда зробить для цього все можливе.

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Погано розмовляє англійською.

Я хотів сказати, що вся перевірка документів завершена.

це не перший виведення готівки

Автоматичний переклад.
chungen1802
3 тиж. тому

Гей, взагалі не варто хвилюватися про свою англійську. У нас є автоматичний перекладач, тому ви можете писати своєю мовою, і все це буде перекладено для нас. Спробуйте використати його наступного разу, коли будете писати тут або у своїй скарзі. Я сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із цією справою та вирішити вашу справу.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Немає нічого проти правил казино.

У мене лише один обліковий запис

До цього я знімав гроші без проблем.


Автоматичний переклад.
chungen1802
3 тиж. тому

Спасибі за інформацію. Тепер ми маємо почекати та подивитися, що наша команда скарг зможе зробити з вашої проблеми.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я чекав на виплату з 2 березня, коли я виграв 1000 доларів у lucky Legends. Я прочитав деякі відгуки та розумію, що у них є досить багато часу, перш ніж вони виплатять. Я тримаю кулаки та добре ставлюсь до них, тому що досі вони були мені дуже корисні, хоча я не розумію, чому це займає так багато часу, але я сподіваюся, що часу стає мало, і мені заплатять мій виграш скоро. Я дійсно хочу поставити їм хорошу оцінку, тому що вони були дуже корисними та ввічливими, коли я з ними спілкувався. Але чекати дуже важко, не знати, коли саме мені заплатять. Якщо вони заплатять мені протягом наступних 48 годин або близько того, про що вони щойно сказали мені в чаті, я дам їм дуже хороший відгук, тому що загалом, за винятком очікування, вони були досить добрі зі мною.

Автоматичний переклад.
jfhood57
2 тиж. тому

Привіт. Я вже опублікував відповідь для вас тут , перегляньте, будь ласка. Насправді немає потреби розповсюджувати повідомлення по всьому форуму, будь ласка, особливо якщо зміст насправді однаковий.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Минуло два тижні, і я всіма способами намагався завершити процес перевірки в казино lucky legends. Вони забрали водійські права Mt і селфі..перевірили, дякую, взяли мою банківську інформацію та зупинилися на очікуванні. Тож через обох documents@luckylegends.com та їхній help@Lucky legends.com Я надіслав водійські права... 2 різні кредитні картки MasterCard... банківську дебетову картку... підтвердження адреси... Все, що я отримав назад, це електронний лист про те, що вони отримали електронною поштою, і воно буде розглянуто протягом 72 годин без відповіді. Що я можу робити далі?

Автоматичний переклад.
Debralynne
6 дн. тому

Привіт!

Як ви бачите, я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему, де ви також можете переглянути проблеми та думки інших гравців про казино Lucky Legends.

Дозвольте запитати, ви надали всі документи, які вони вимагали? Чи були у вас нові контакти з ними останнім часом?

Іноді процес верифікації займає деякий час, оскільки казино потрібно детально перевірити всі документи, особливо якщо це перше виведення коштів. Однак я бачу, що ви чекаєте 2 тижні, і це саме той термін, який ми надаємо казино для вирішення процесу KYC, тому я рекомендую вам подати скаргу . Наша команда розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого