Минулої ночі:
Безкоштовний чіп на суму 200 доларів США – 6000 доларів США за PT
Дійшов до 200-4000 доларів США за тихоокеанськими титанськими тонами (це те, з чим я працюю сьогодні)
Тож ніби я починаю все спочатку, але тепер у мене є 20X Playthrough для роботи.
Побажай мені успіху. Остання ніч зайняла 5-6 годин
Дуже хочу виконати це, щоб хоча б побачити, як вони зі мною працюють. Їхня платформа ДУЖЕ схожа на іншу, яка заборгувала мені гроші з 9 числа...
Ненавиджу так старанно працювати над рекламою, а потім повернутись, і вони не платять....
Гадаю, ми бачимо....
Last night:
Free $200 Chip- $6000 PT
Got it to $200- $4000 PT (this is what Im working with today)
So its like I get to start all over today but now I have a 20X Playthrough to work with.
Wish me luck. Last night took 5-6 hours
Really really wanna fulfill this to at the very minimum see how they work with me. Their platform looks VERY similar to another that has owed me money since the 9th....
Hate to work a Promo so hard then turn around and they dont pay....
Guess we see....
Привіт, я бачу, що ти пробуєш кілька казино і отримуєш бонуси. На мій погляд, 20-кратне ігрове поле досить непогане, тож якщо вам вдасться виконати вимоги, повідомте нам, як вам це вдалося.
Однак чи зазвичай ви знімаєте гроші після виконання умов, щоб перевірити, скільки часу потрібно для виведення коштів у казино?
Hi, I see that you try several casinos and take bonuses. 20x playtrough is pretty good in my opinion, so if you manage to meet the requirements let us know how you did.
However, do you usually also withdraw after you meet the conditions to test how long it takes to withdraw in the casino ?
Я б сказав, що це дуже сумно, але згідно зі скаргою, яку ви подали проти казино, все було вирішено, і ви врешті-решт отримали свої гроші. Це трохи сміятися крізь сльози, тому що я особисто хотів би знати, в чому була проблема. У будь-якому випадку, ви залишилися в цьому казино і грали тут, чи натрапили на інші казино?
I'd say that's pretty sad, but according to the complaint you filed against the casino, everything was resolved and you got your money in the end. It's a bit of a laugh through my tears, because I personally would like to know what the problem was. Anyway, did you stay with this casino and play here or did you come across some other casinos ?
Абсолютно...до останнього запитання. ЯКЩО я зможу отримати готівку, я зроблю... Останні кілька разів не вистачало, тому я не зміг «тестувати» весь процес.
Цей конкретний я був дуже близький. І дуже розчарований, тому що я дійсно хотів пройти весь процес.
(Знизилося приблизно до 800-900 доларів США протягом проходження, так що це не так вже й погано. Я маю на увазі, що це було 6000 доларів США)
Absolutely...to the last question. IF I am able to cash out I do... Been falling short last few times so have not been able to "test" the entire process.
This particular one I was very close. And very disappointed 'cause it is 1 that I really wanted to go thru entire process.
(Got down to around $800-$900 of the playthrough so thats not too bad. I mean it was $6000)
Шкода, що ви не встигли пройти весь процес. Я запитав, тому що я вважаю, що іншим гравцям дуже приємно знати, що ви пишете, і, звичайно, скільки часу знадобиться для перевірки облікового запису, а потім його виведення. Але якщо вам вдасться це зробити, не соромтеся поділитися з нами цим процесом. Бажаю тобі багато щасливих сесій. 😊
Ah so it's a pity you didn't manage to go through the whole process. I asked because I think it's quite nice for other players to know what you are writing and then of course how long it would take to verify the account and then withdraw it. But if you manage to do that, don't hesitate to share that process with us as well. I wish you many happy sessions. 😊
так Було б чудово. Я отримую від них чудові рекламні пропозиції, але я боюся витрачати гроші тут лише на основі відгуків. Все ще розглядаю це...просто більше не потрібен тіньовий бізнес із цими казино. Здається, це все, що я отримую
Yeah. That would be great. I have been receiving awesome promos from them but I am petrified of spending any money here just based on the reviews. Still considering it...just dont need anymore shady business with these Casinos. It seems to be all I am getting
Я цілком розумію, і якщо ви вважаєте, що час від часу краще грати з бонусом, ніж робити там депозит, я взагалі нічого не маю проти. Очевидно, що через деякий час ви більше не отримаєте такої чудової рекламної пропозиції, тому що кожне казино хоче, щоб гравець зробив там депозит. Однак у кожного своя голова і він сам вирішує, варто воно того чи ні. Думаю, ви чітко висловили свою позицію. У будь-якому випадку, якщо ви переконаєтесь і в кінцевому підсумку вкладете туди частину своїх грошей, не соромтеся повідомити нам, як це у вас вийшло. 🙂
I completely understand, and if you feel that it is better to play with a bonus from time to time than to deposit there, I have nothing against it at all. Obviously after some time you wouldn't get such a great promo anymore, because every casino wants the player to deposit there. However, everyone has his own head and can decide for himself whether it is worth it or not. I think you've made your position clear. Anyway, if you get convinced and end up putting some of your money in there, feel free to let us know how it went for you. 🙂
Ймовірно, я це зроблю. Просто побачити. Невеликий депозит для початку. Повідомлю вам....
Its likely I will. Just to see. A small deposit to start. Will let ya know....
Безумовно. Я думаю, що інші гравці, які пройдуть цю тему, також оцінять це та побачать інший досвід, який отримав гравець. Дякуємо за ваш дружній підхід. 😊
Definitely. I think other players who go through this thread will also appreciate it and will see another experience the player had. Thanks for your friendly approach. 😊
З цього року я новачок в онлайн-іграх. Однак до того, як я зрозумів, я виграв значну суму в казино lucky legends, я виграв приблизно 58 000,00. Жодного бонусу чи чогось подібного. Я щойно вніс 100 доларів і грав.
Однак я не зміг зняти гроші. Вони не дозволяють мені знімати через біткойни чи чеки, що, на мою думку, несправедливо, тож я пішов і довелося відкрити новий банківський рахунок, оскільки останні два банки не хотіли здійснювати міжнародні перекази. Тепер у мене є банк, який це зробить, тож ви надішлете їм інформацію, а тепер вони хочуть місячну виписку з банківського рахунку! І це дуже засмучує. Але в мене немає іншого вибору, як продовжувати намагатися отримати гроші. Я перестав грати на цьому сайті, тому що не хочу його втратити. Але чи можу я щось зробити? Я знаю, що вони працюють без ліцензії завдяки цьому сайту, я просто відчуваю, що, можливо, мені варто звернутися до менеджера або, можливо, до ігор у реальному часі. А може гуру казино допоможе? Здається, я просто хотів би знати, що робити на даний момент, минуло 60 днів, і ось скільки в мене залишилося. Я попросив їх надіслати чек, але вони сказали, що ні, я запитав, чому.? Я ще не отримав відповіді
I'm new to online gaming as of this yr. However, prior to my realization I won a substantial amount at lucky legends casino, I won like 58,000.00. No bonus or anything like that I just deposited 100 dollars and was playing that.
However I have not been able to withdraw any of the money. They won't let me withdraw via bitcoin, or check, which I think is unfair, so i went and had to open a new bank account t because the last two banks wouldn't do an international transfer. I now have a bank that will do it so u send them the information, and now they want a month bank statement! And its very frustrating. But I kinda have no choice but to keep trying to get the money. I have stopped playing on there site because I don't want to lose it. But is there anything I can do? I know they operate with no license thanks to this site, I just feel like maybe I should take my issue up with a manager or maybe realtime gaming. Or maybe casino guru will help? Guess I'd just like to know what to do at this point its been like 60 days and that's how far I've got. I asked for them to mail a check and they told me no, I asked why.? I haven't heard back yet
Привіт jared1!
Я поставив це прямо і вузько; скористайтеся цим зеленим посиланням 👈, щоб поскаржитися через наш Центр вирішення проблем.
Не хвилюйтеся, це абсолютно безкоштовно, тому вам нічого втрачати.
Я б сказав, що гідне казино не дозволить вам так боротися, тому настав час вам допомогти.
Заповніть форму скарги якомога більше деталей, а потім дайте їй деякий час для первинної перевірки.
Якщо ви бажаєте краще зрозуміти цю функцію, будь ласка, дотримуйтеся посібника під назвою « Інформація та інструкції щодо вирішення скарг ».
Тим часом не торкайтеся балансу. Ви зайшли досить далеко, і я впевнений, що ви втримаєтеся. 🙏
Я буду тут для ваших запитань; не соромтеся запитувати, якщо у вас є сумніви; Я весь у вуха.
Hi jared1!
I put this straight and narrow; use this green link 👈 to complain through our Resolution Center.
Don't worry, it's completely free, so you have nothing to lose.
I'd say a decent casino won't let you struggle like this, so it is time to help you out.
Fill out the complaint form with as many details as you can, and then give it some time for the initial check.
If you prefer to understand this feature a bit better, please follow the guide called "Complaint Resolution Information and Instructions"
In the meantime, keep your balance untouched. You've made it quite far, and I'm sure you can hold on. 🙏
I'll be here for your questions; don't hesitate to ask if you have any doubts; I'm all ears.
З цього року я новачок в онлайн-іграх. Однак до того, як я зрозумів, я виграв значну суму в казино lucky legends, я виграв приблизно 58 000,00. Жодного бонусу чи чогось подібного. Я щойно вніс 100 доларів і грав.
Однак я не зміг зняти гроші. Вони не дозволяють мені знімати через біткойни чи чеки, що, на мою думку, несправедливо, тож я пішов і довелося відкрити новий банківський рахунок, оскільки останні два банки не хотіли здійснювати міжнародні перекази. Тепер у мене є банк, який це зробить, тож ви надішлете їм інформацію, а тепер вони хочуть місячну виписку з банківського рахунку! І це дуже засмучує. Але в мене немає іншого вибору, як продовжувати намагатися отримати гроші. Я перестав грати на цьому сайті, тому що не хочу його втратити. Але чи можу я щось зробити? Я знаю, що вони працюють без ліцензії завдяки цьому сайту, я просто відчуваю, що, можливо, мені варто звернутися до менеджера або, можливо, до ігор у реальному часі. А може гуру казино допоможе? Здається, я просто хотів би знати, що робити на даний момент, минуло 60 днів, і ось скільки в мене залишилося. Я попросив їх надіслати чек, але вони сказали, що ні, я запитав, чому.? Я ще не отримав відповіді
I'm new to online gaming as of this yr. However, prior to my realization I won a substantial amount at lucky legends casino, I won like 58,000.00. No bonus or anything like that I just deposited 100 dollars and was playing that.
However I have not been able to withdraw any of the money. They won't let me withdraw via bitcoin, or check, which I think is unfair, so i went and had to open a new bank account t because the last two banks wouldn't do an international transfer. I now have a bank that will do it so u send them the information, and now they want a month bank statement! And its very frustrating. But I kinda have no choice but to keep trying to get the money. I have stopped playing on there site because I don't want to lose it. But is there anything I can do? I know they operate with no license thanks to this site, I just feel like maybe I should take my issue up with a manager or maybe realtime gaming. Or maybe casino guru will help? Guess I'd just like to know what to do at this point its been like 60 days and that's how far I've got. I asked for them to mail a check and they told me no, I asked why.? I haven't heard back yet
Я бачив, що ви вже подали скаргу, тому, на мій погляд, правильний крок.
Ви також можете відповісти на запитання Крістіни безпосередньо тут , щоб максимально скоротити час очікування для просування справи.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
I saw that you have already filed a complaint, so in my opinion the right step.
You can also answer Kristina's questions directly here to shorten the waiting time for the case to move forward as much as possible.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Це казино перенесе вас у пекло, намагаючись отримати готівку. Набагато краще грати на Uptown Aces або Slotocash. Ці казино виплачують за 48 годин без проблем. Це лише другий раз, коли я намагався отримати готівку з Lucky Legends. Але це не що інше, як кошмар. Уникайте цього казино.
This Casino will put you through hell trying to cash out your winnings. Much better off playing on like Uptown aces, or slotocash.. those casinos pay out in 48 hours no problem. This is only the second time I've ever tried to cash out from Lucky legends. But it's nothing but a nightmare. Avoid this casino.
Привіт. Шкода чути про вашу ситуацію. На жаль, є кілька гравців із подібним досвідом, як ви бачите в цій темі, до якої я перемістив вашу публікацію.
Я бачу вашу скаргу тут, і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам із цією проблемою, якщо не буде жодного «руху» з боку казино. Чи можу я запитати, як довго ви чекали на перше зняття коштів і чи воно було успішним? Просто намагаюся зрозуміти, що може спричинити цю затримку з вашим другим 🤔.
Крім того, якщо ви хочете написати відгук про свій досвід роботи в онлайн-казино, ви можете легко зробити цетут 👈.
Hello there. Sorry to hear about your situation. Unfortunately there are few players with similar experience to yours, as you can see in this thread I have moved your post to.
I can see your complaint here, and our team will try their best to help you out with this issue if there won't be any "movement" from the casino. May I just ask how long have you waited for the first withdrawal and if it was successful? Just trying to figure out what could cause this delay with your second one 🤔.
Also if you are in any interest to write a review about your experiences in online casinos, you can easily do so here 👈.
Дякую тобі. Я думав, що опублікував свій коментар на цій сторінці. Я не знаю, як це взагалі почало свою справу. Ще раз дякую вам. Поки я не потрапив сюди, я забув, що раніше знімав гроші з цього казино. Думаю, це зайняло близько 3 тижнів. Потім я почав грати на інших сайтах, подібних до тих, про які я згадував. Вони виплачуються дуже швидко. Але іноді я отримую від них пропозиції, і я забуваю, хто з них грає в безвихідну гру. Я справді цього теж не розумію. Ніби це точно не принесе їм більше бізнесу. Або, можливо, у них це виходить краще. Я впевнений, що багато людей просто здаються, йдуть і ніколи не повертаються за своїми грошима.
У будь-якому випадку, це дійсно не круто. І це точно буде останній раз, коли я коли-небудь граю тут. Цього разу не забуду.
Thank you. I thought I was posting my comment on this page. I don't know how how it even started its own thing. Thank you again. I had forgotten until I got on here that I had made a withdrawal from that casino before.. I believe it took me about 3 weeks. Then I started playing on these other sites like the ones I mentioned. Those ones pay out very quick. But sometimes I get offers from them and I forget which ones play the runaround game. I really don't understand it either. Like it's definitely not getting them more business. Or maybe it does work out better for them. I'm sure lots of people do just give up and leave and never come back for their money.
Either way, it's really not cool. And this will definitely be the last time I ever ever play here. I will not forget this time.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.