6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Hunter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Можу тільки попередити всіх про це казино! Я, мабуть, грав у 100 казино, але, на жаль, тут неможливо вивести гроші.
Я легко вніс загалом 3000 євро, а тепер хотів зняти тризначну суму сьогодні.
Мій рахунок перевіряли протягом тривалого часу, вони хотіли виписку з банківського рахунку, яка була з депозиту, зробленого минулого тижня, ну, трохи незвично, але не проблема. Завантажив і чекав.
Раптом електронний лист із повідомленням про те, що виплату відхилено, сама по собі така огидна тактика, що ви знову втратите гроші (авторитетні постачальники просто вимагатимуть додаткових документів і не скасовуватимуть виплату одразу).
але добре, мене попросили відповісти на електронний лист і підтвердити адресу виведення коштів і вказати суму. Мені також довелося попросити агента підтвердити адресу виведення коштів у чаті (теж абсолютний жарт). Але нічого, я відповів на лист, написав адресу та суму.
Потім після кількох годин у чаті я нарешті зв’язався з кимось і підтвердив адресу виведення готівки. Тоді він сказав мені чекати.
Через кілька хвилин я отримав інший електронний лист про те, що виплату відхилено та повернуто на мій рахунок.
Тож я годинами намагався зв’язатися з кимось (електронною поштою не було відповіді), і в 90% випадків я отримував повідомлення в чаті про те, що мені слід спробувати ще раз пізніше. Потім він сказав, що я не писав електронного листа, тому я надіслав йому скріншот електронного листа та попросив спробувати ще раз.
Я пробував це вже 6 разів!!! Без успіху я не можу зв’язатися через чат і не отримую жодної відповіді електронною поштою.
Зараз я програв суму, що залишилася, і написав електронного листа з проханням заблокувати мій обліковий запис на все життя.
Я сподіваюся, що якомога більше гравців прочитають це попередження та тримаються подалі від казино.
Hello,
I can only warn everyone about this casino! I have probably played in 100 casinos, but unfortunately it is impossible to make a withdrawal here.
I have easily paid in a total of 3000€ and now wanted to withdraw a three-digit sum today.
My account has been verified for a long time, they wanted a bank statement that was from a deposit made last week, well, a bit unusual but not a problem. Uploaded and waited.
Suddenly an email saying that the payout was rejected, that alone is such a disgusting tactic that you lose the money again (reputable providers would simply request further documents and not cancel the payout straight away).
but well, I was asked to reply to the email and confirm the cashout address and state the amount. I also had to have an agent confirm the cashout address in the live chat (also an absolute joke). But no matter, I replied to the email, wrote the address and the amount.
Then after several hours in the live chat I finally got through to someone and confirmed the cash out address. Then he told me to wait.
A few minutes later I received another email saying the payout had been rejected and returned to my account.
So I tried for hours to reach someone (there was no response via email) and 90% of the time I got a message in the chat saying that I should try again later. He then said that I hadn't written an email, so I sent him a screenshot of the email and asked me to try again.
I've tried this 6 times now!!! Without any success, I can't get through via chat and I don't get any response via email.
I have now gambled away the remaining amount and written an email asking them to block my account for life.
I hope that as many players as possible read this warning and stay away from the casino.
Hallo,
ich kann jedem nur vor dem Casino warnen! Ich habe bestimmt schon in 100 Casinos gespielt, aber hier ist es leider unmöglich eine Auszahlung zu tätigen.
ich habe gesamt locker 3000€ einbezahlt und wollte nun heute eine dreistellige Summe auszahlen.
mein Konto ist schon lange verifiziert, die wollten einen Kontoauszug der bereits von einer Einzahlung der letzten Woche war, gut etwas ungewöhnlich aber ist ja kein Problem. Hochgeladen und abgewartet.
plötzlich eine email das die Auszahlung abgelehnt wurde, alleine das ist schon so ekelhafte Taktik das man dass Geld wieder verspielt (seriöse Anbieter würden einfach weitere Dokumente anfordern und die Auszahlung nicht direkt stornieren).
aber nun gut, es wurde verlang das ich auf die email antworten und die cashout Adresse bestätige und die Summe nenne. Sowie im Live Chat von einem Agenten ebenfalls die Cash out Adresse bestätigen lasse (ebenfalls ein absoluter Witz). Aber egal also auf die email geantwortet, die Adresse dazu geschrieben und den Betrag.
dann nach mehreren Stunden im Live Chat endlich jemand erreicht, auch hier die cash out Adresse bestätigt. Danach sagte er ich solle nun abwarten.
Paar Minuten später kommt wieder eine email Auszahlung abgelehnt und auf mein Account zurückgebucht.
somit wieder Stunden versucht jemand zu erreichen (via email gibt es garkeine Rückmeldung) und im Chat kommt zu 90% die Meldung das man es später versuchen soll. Er sagte dann ich hätte keine email geschrieben, habe ihm dann den Screenshot der email gesendet, woraufhin ich es nochmal versuchen sollte.
das ganze habe ich nun 6x versucht!!! Ohne jeglichen Erfolg, via Chat komme ich garnicht mehr durch und via Email erhält man keine Antwort.
ich habe den restlichen Betrag nun verspielt und eine email geschrieben das sie meinen Account auf Lebenszeit sperren sollten.
Ich hoffe das diese Warnung möglichst viele Spieler lesen und abstand von dem Casino nehmen.
Мені дуже шкода через цю проблему та те, що ви не змогли продовжити й втратили все.
Чи можу я просто запитати, яка була причина відмови у виведенні коштів, якщо, як ви сказали, ваш обліковий запис підтверджено, і у вас було багато успішних зняття коштів раніше?🤔
I am really sorry about the issue and that you couldn't keep on and lost everything.
May I just ask what the reason was for rejecting the withdrawal if, as you said, your account was verified and you've had many successful withdrawals before?🤔
Привіт, перше зняття 400 євро (LTC) було скасовано, і були запрошені документи для підтвердження... Я документую процес до першого зняття, щоб усі читачі могли отримати враження про LuckyHunter Casino...
День 2:
Документ для підтвердження адреси відхилено (виписка з банківського рахунку – трансакції затемнені / PDF) Мені потрібно надати невідредагований документ???
Потрібне селфі з посвідченням особи та видимими ліктями тощо...
Тож звичайна проблема перевірки також стосується LuckyHunter!
Hi, the first withdrawal of €400 (LTC) was cancelled and verification documents were requested... I am documenting the process up to the first withdrawal so that all readers can get an impression of LuckyHunter Casino...
Day 2:
Document for address verification rejected (bank statement - transactions blacked out / PDF) I should please provide an unedited document???
Selfie with ID card and visible elbows etc. is required...
So the usual verification hassle also applies to LuckyHunter!
Moin, die erste Auszahlung 400 € (LTC) wurde abgebrochen und es wurden Verifizierungsdokumente angefordert ... ich dokumentiere hier mal den Prozess bis zur ersten Auszahlung damit alle Leser einen Eindruck vom LuckyHunter Casino bekommen...
Tag 2:
Dokument für Adressüberprüfung abgelehnt (Kontoauszug Bank - Umsätze geschwärzt /PDF) ich soll bitte ein unbearbeitetes Dokument bereitstellen???
Selfie mit Personalausweis und sichtbaren Ellenbogen usw. wird gefordert...
Also auch bei LuckyHunter die übliche Verifizierungsschikane!
Дякую за це. Це мило з вашого боку.
Однак немає нічого незвичайного в тому, що всі документи повинні бути невідредагованими і зазвичай у форматі PDF. Звичайно, вони також повинні бути якісними.
Чекатимемо на нові оновлення від вас.
Thank you for this. It is nice of you.
It is nothing unusual, though, that all the documents should be unedited and usually in PDF format. Of course they must be of good quality as well.
We'll wait for another update from you.
Це так смішно!! Негайно видаліть свій обліковий запис.
Це просто тактика, щоб знову втратити гроші.
This is so ridiculous!! Delete your account immediately.
It's just a tactic to lose your money again.
Das ist so krass lächerlich!! Account direkt löschen dort.
Ist einfach nur Taktik das man sein Geld wieder verspielt.
Будь ласка, до кого ви звертаєтеся з такою порадою? У цій ситуації може бути корисним використання кнопки відповіді.
Please, to whom are you addressing this type of advice? In this situation, using the reply button might be helpful.
День 3 і 4
Day 3 and 4
Tag 3 und 4
26 листопада 2024 р
Виписку з банківського рахунку відхилено (видно адресу, банк, транзакції тощо)
Причина: Будь ласка, завантажте рахунок за комунальні послуги як підтвердження вашої адреси
Тепер у мене немає можливості підтвердити свій обліковий запис!
Продовжуємо зі скаргами!
November 26, 2024
Bank statement rejected (address, bank, transactions, etc. visible)
Reason: Please, upload a utility bill as a proof of your address
I now have no way to verify my account!
Let’s continue with the complaints!
26.11.2024
Kontoauszug abgelehnt (Adresse, Bank, Umsätze usw. sichtbar)
Grund: Please, upload a utility bill as a proof of your address
Ich habe jetzt keine Möglichkeit mehr mein Konto zu verifizieren!
Weiter gehts bei den Beschwerden!
Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття коштів?🤔
Я запитую, тому що наша група розгляду скарг може втрутитися лише після 14-денного періоду, тому до цього часу нам потрібно почекати, і лише тоді ми побачимо будь-який рух із вашою скаргою .
Крім того, чому у вас немає способу підтвердити свій обліковий запис? Чи немає жодного рахунку на ваше ім'я? Я правильно розумію?
When exactly did you request the withdrawal, please?🤔
I'm asking because our complaint team is able to intervene only after the 14-day time period, so until then we need to wait, and only then we'll see any movement with your complaint.
Also, why don't you have a way to verify your account? Isn't there any bill in your name? Do I understand correctly?
Привіт, перша спроба виведення коштів була 16 листопада, але на той момент я ще не завантажував жодних документів.
Казино скасувало виведення коштів і запитало документи.
За даними LuckyHunter, для перевірки адреси можливі такі документи:
- Виписка з банківського рахунку (я подав, оригінал!!!)
- Рахунок за телефон (у мене його немає - обліковий запис онлайн)
- Рахунок за електроенергію (у мене його немає - він не на моє ім'я)
Спочатку банківська виписка була прийнята/перевірена, але через чотири дні ми отримали повідомлення про те, що її не прийнято та що їм потрібен рахунок за комунальні послуги!?
Поки що прийняли лише моє посвідчення особи (лицьову та зворотну сторони).
привітання
Hello, the first withdrawal attempt was on November 16th, but I had not uploaded any documents at that time.
The withdrawal was canceled by the casino and documents were requested.
According to LuckyHunter, the following documents are possible for address verification:
-Bank statement (I submitted it, original!!!)
-Phone bill (I don't have one - online account)
-Electricity bill (I don't have it - it's not in my name)
The bank statement was initially accepted/verified, but then four days later we received a message saying that it was not accepted and that they needed a utility bill!?
So far only my ID has been accepted (front and back).
greeting
Hallo, der erste Auszahlungsversuch war am 16.11, zu der Zeit hatte ich allerdings noch keine Dokumente hochgeladen.
Die Auszahlung wurde vom Casino abgebrochen und es wurden Dokumente gefordert.
Laut LuckyHunter sind folgende Dokumente für die Adressverifizierung möglich:
-Kontoauzug (habe ich eingereicht, Orginale!!!)
-Telefonrechnung (habe ich nicht - Onlinekonto)
-Stromrechnung (habe ich nicht -läuft nicht auf meinen Namen)
Der Kontoauszug wurde erst akzeptiert/verifiziert , nach vier Tagen kam dann die Nachricht das er doch nicht akzeptiert wird und sie eine Stromrechnung brauchen!?
Bisher wurde nur mein Ausweis akzeptiert(Vorder und Rückseite).
Gruß
Отже, чи пропонували вони якісь інші альтернативні документи, які можна подати для завершення процесу перевірки?
So, did they offer any other alternative documents that can be submitted to finish the verification process?
Привіт! Після того, як банківська виписка (транзакції затемнені) була відхилена, казино запросило необроблену банківську виписку (електронна пошта доступна).
Потім я завантажив виписку з банківського рахунку в оригінальному форматі (PDF), яка була негайно прийнята. Через 3 дні статус було змінено з прийнято на неприйнято та вимагали рахунок за комунальні послуги.
Крім того, я вже завантажив ще один рахунок-фактуру (Amazon) із деталями своєї адреси.
Ми тільки на початку, селфі з ID і скріншот передачі LTC ще не перевірені!
Hello, after the bank statement (transactions blacked out) was rejected, the casino requested an unprocessed bank statement (emails are available).
Then I uploaded a bank statement in the original format (PDF), which was accepted immediately. After 3 days the status was changed from accepted to not accepted and a utility bill was requested.
Additionally, I have already uploaded another invoice (Amazon) with my address details.
We are only at the beginning, the selfie with ID and the screenshot of the LTC transfer have not yet been verified!
Hallo, nachdem der Kontoauszug (Umsätze geschwärzt) abgelehnt wurde, hat das Casino einen unbearbeiteten Kontoauszug gefordert (E-Mails sind vorhanden).
Dann habe ich einen Kontoauszug im Orginalformat (PDF) hochgeladen, der wurde sofort akzeptiert .. nach 3 Tagen wurde der Stand von akzeptiert auf nicht zugelassen geändert und es wurde eine Stromrechnung gefordert.
Zusätzlich habe ich schon vorher eine andere Rechnung (Amazon) mit meinen Adressdaten hochgeladen.
Wir sind erst am Anfang, das Selfie mit Ausweis und der Screenshot von der LTC überweisung sind bisher noch nicht überprüft worden!
Я також написав електронного листа до служби підтримки, в якому повідомив, що на моє ім’я немає рахунку за електроенергію... а потім я отримав таке повідомлення:
Вітаю,
Завантажте рахунок за комунальні послуги у форматі PDF як підтвердження вашої адреси.
Якщо у вас виникли запитання чи сумніви, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою або через чат.
З найкращими побажаннями,
Підтримка казино LuckyHunter
I also wrote an email to support saying that there was no electricity bill in my name... and then I received the following message:
Greetings,
Please, upload a PDF utility bill as a proof of your address.
If you have any questions or doubts, please do not hesitate to contact us via email or via live chat.
Best Regards,
LuckyHunter Casino Support
Ich habe dem Support auch eine E-Mail geschrieben das es keine Stromrechnung auf meinen Namen gibt.... daraufhin kam folgende Nachricht:
Greetings,
Please, upload a PDF utility bill as a proof of your address.
If you have any questions or doubts, please do not hesitate to contact us via email or via live-chat.
Best Regards,
LuckyHunter Casino Support
Дуже дякую за всю цю інформацію.
Наскільки я бачу, це справді виглядає складним. Дуже важливо отримувати допомогу від служби підтримки, коли це необхідно, але з вашого опису я не вважаю, що вони запропонували велику допомогу.
я правий?
Якщо у вас немає рахунку за електроенергію на ваше ім’я, завжди має бути альтернатива, щоб ви могли отримати підтвердження.
Я сподіваюся, що наша команда скарг незабаром зможе допомогти вам і вирішити цю проблему.
Thank you so much for all this information.
It really looks complicated to get verified, as I can see. It is very important to get help from the support whenever needed, but from your description, I don't feel that they have offered much help.
Am I right?
If you don't have an electricity bill in your name, there should always be some alternative to it, so you can get verified.
I hope that our complaint team will be able to help you out soon and resolve this issue.
Доброго вечора, я намагаюся відкликати, але мені вже двічі відмовили у відкликанні, завжди вимагаючи надіслати нові документи. Я сподіваюся, що це буде вирішено, оскільки неможливо щоразу боротися з різними казино, щоб вивести гроші, дякую
Good evening, I'm trying to withdraw but they have already refused my withdrawal twice, always asking me for new documents to send. I hope it will be resolved because it is not possible to fight with the various casinos every time to withdraw, thanks
Buonasera sto cercando di prelevare ma mi hanno rifiutato il prelievo già due volte chiedendomi sempre nuovi documenti da inviare.spero si risolva perché non è possibile ogni volta combattere con i vari casinò per prelevare, grazie
У вашій скарзі я бачу, що казино відмовило у наданні деяких ваших документів. Чи можу я запитати, яка була причина для них?🤔
Вони повинні пояснити вам це, щоб ви могли повторно надіслати їх і ваш обліковий запис можна було перевірити, знаєте. Отже, вони дали вам якісь пояснення з цього приводу?
In your complaint, I can see that the casino has denied some of your documents. May I ask what was the reason for them to do so?🤔
They should explain it to you so you can resend them and your account can be verified, you know. So did they give you any explanation regarding this?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.