ФорумКазиноLucky Hunter Casino - загальне обговорення

Lucky Hunter Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від Tarantino
|
935 переглядів 6 відповідей |
|
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Hunter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Привіт,


Можу тільки попередити всіх про це казино! Я, мабуть, грав у 100 казино, але, на жаль, тут неможливо вивести гроші.


Я легко вніс загалом 3000 євро, а тепер хотів зняти тризначну суму сьогодні.


Мій рахунок перевіряли протягом тривалого часу, вони хотіли виписку з банківського рахунку, яка була з депозиту, зробленого минулого тижня, ну, трохи незвично, але не проблема. Завантажив і чекав.


Раптом електронний лист із повідомленням про те, що виплату відхилено, сама по собі така огидна тактика, що ви знову втратите гроші (авторитетні постачальники просто вимагатимуть додаткових документів і не скасовуватимуть виплату одразу).


але добре, мене попросили відповісти на електронний лист і підтвердити адресу виведення коштів і вказати суму. Мені також довелося попросити агента підтвердити адресу виведення коштів у чаті (теж абсолютний жарт). Але нічого, я відповів на лист, написав адресу та суму.

Потім після кількох годин у чаті я нарешті зв’язався з кимось і підтвердив адресу виведення готівки. Тоді він сказав мені чекати.


Через кілька хвилин я отримав інший електронний лист про те, що виплату відхилено та повернуто на мій рахунок.


Тож я годинами намагався зв’язатися з кимось (електронною поштою не було відповіді), і в 90% випадків я отримував повідомлення в чаті про те, що мені слід спробувати ще раз пізніше. Потім він сказав, що я не писав електронного листа, тому я надіслав йому скріншот електронного листа та попросив спробувати ще раз.


Я пробував це вже 6 разів!!! Без успіху я не можу зв’язатися через чат і не отримую жодної відповіді електронною поштою.


Зараз я програв суму, що залишилася, і написав електронного листа з проханням заблокувати мій обліковий запис на все життя.


Я сподіваюся, що якомога більше гравців прочитають це попередження та тримаються подалі від казино.

Автоматичний переклад.
Tarantino
5 міс. тому

Мені дуже шкода через цю проблему та те, що ви не змогли продовжити й втратили все.

Чи можу я просто запитати, яка була причина відмови у виведенні коштів, якщо, як ви сказали, ваш обліковий запис підтверджено, і у вас було багато успішних зняття коштів раніше?🤔

Автоматичний переклад.
учора

Привіт, перше зняття 400 євро (LTC) було скасовано, і були запрошені документи для підтвердження... Я документую процес до першого зняття, щоб усі читачі могли отримати враження про LuckyHunter Casino...


День 2:

Документ для підтвердження адреси відхилено (виписка з банківського рахунку – трансакції затемнені / PDF) Мені потрібно надати невідредагований документ???


Потрібне селфі з посвідченням особи та видимими ліктями тощо...


Тож звичайна проблема перевірки також стосується LuckyHunter!

Змінено автором 14 год. тому
Автоматичний переклад.
guruflu
12 год. тому

Дякую за це. Це мило з вашого боку.

Однак немає нічого незвичайного в тому, що всі документи повинні бути невідредагованими і зазвичай у форматі PDF. Звичайно, вони також повинні бути якісними.

Чекатимемо на нові оновлення від вас.


Автоматичний переклад.
11 год. тому

Це так смішно!! Негайно видаліть свій обліковий запис.

Це просто тактика, щоб знову втратити гроші.

Автоматичний переклад.
Tarantino
8 год. тому

Будь ласка, до кого ви звертаєтеся з такою порадою? У цій ситуації може бути корисним використання кнопки відповіді.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого