5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Hunter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Можу тільки попередити всіх про це казино! Я, мабуть, грав у 100 казино, але, на жаль, тут неможливо вивести гроші.
Я легко вніс загалом 3000 євро, а тепер хотів зняти тризначну суму сьогодні.
Мій рахунок перевіряли протягом тривалого часу, вони хотіли виписку з банківського рахунку, яка була з депозиту, зробленого минулого тижня, ну, трохи незвично, але не проблема. Завантажив і чекав.
Раптом електронний лист із повідомленням про те, що виплату відхилено, сама по собі така огидна тактика, що ви знову втратите гроші (авторитетні постачальники просто вимагатимуть додаткових документів і не скасовуватимуть виплату одразу).
але добре, мене попросили відповісти на електронний лист і підтвердити адресу виведення коштів і вказати суму. Мені також довелося попросити агента підтвердити адресу виведення коштів у чаті (теж абсолютний жарт). Але нічого, я відповів на лист, написав адресу та суму.
Потім після кількох годин у чаті я нарешті зв’язався з кимось і підтвердив адресу виведення готівки. Тоді він сказав мені чекати.
Через кілька хвилин я отримав інший електронний лист про те, що виплату відхилено та повернуто на мій рахунок.
Тож я годинами намагався зв’язатися з кимось (електронною поштою не було відповіді), і в 90% випадків я отримував повідомлення в чаті про те, що мені слід спробувати ще раз пізніше. Потім він сказав, що я не писав електронного листа, тому я надіслав йому скріншот електронного листа та попросив спробувати ще раз.
Я пробував це вже 6 разів!!! Без успіху я не можу зв’язатися через чат і не отримую жодної відповіді електронною поштою.
Зараз я програв суму, що залишилася, і написав електронного листа з проханням заблокувати мій обліковий запис на все життя.
Я сподіваюся, що якомога більше гравців прочитають це попередження та тримаються подалі від казино.
Hello,
I can only warn everyone about this casino! I have probably played in 100 casinos, but unfortunately it is impossible to make a withdrawal here.
I have easily paid in a total of 3000€ and now wanted to withdraw a three-digit sum today.
My account has been verified for a long time, they wanted a bank statement that was from a deposit made last week, well, a bit unusual but not a problem. Uploaded and waited.
Suddenly an email saying that the payout was rejected, that alone is such a disgusting tactic that you lose the money again (reputable providers would simply request further documents and not cancel the payout straight away).
but well, I was asked to reply to the email and confirm the cashout address and state the amount. I also had to have an agent confirm the cashout address in the live chat (also an absolute joke). But no matter, I replied to the email, wrote the address and the amount.
Then after several hours in the live chat I finally got through to someone and confirmed the cash out address. Then he told me to wait.
A few minutes later I received another email saying the payout had been rejected and returned to my account.
So I tried for hours to reach someone (there was no response via email) and 90% of the time I got a message in the chat saying that I should try again later. He then said that I hadn't written an email, so I sent him a screenshot of the email and asked me to try again.
I've tried this 6 times now!!! Without any success, I can't get through via chat and I don't get any response via email.
I have now gambled away the remaining amount and written an email asking them to block my account for life.
I hope that as many players as possible read this warning and stay away from the casino.
Hallo,
ich kann jedem nur vor dem Casino warnen! Ich habe bestimmt schon in 100 Casinos gespielt, aber hier ist es leider unmöglich eine Auszahlung zu tätigen.
ich habe gesamt locker 3000€ einbezahlt und wollte nun heute eine dreistellige Summe auszahlen.
mein Konto ist schon lange verifiziert, die wollten einen Kontoauszug der bereits von einer Einzahlung der letzten Woche war, gut etwas ungewöhnlich aber ist ja kein Problem. Hochgeladen und abgewartet.
plötzlich eine email das die Auszahlung abgelehnt wurde, alleine das ist schon so ekelhafte Taktik das man dass Geld wieder verspielt (seriöse Anbieter würden einfach weitere Dokumente anfordern und die Auszahlung nicht direkt stornieren).
aber nun gut, es wurde verlang das ich auf die email antworten und die cashout Adresse bestätige und die Summe nenne. Sowie im Live Chat von einem Agenten ebenfalls die Cash out Adresse bestätigen lasse (ebenfalls ein absoluter Witz). Aber egal also auf die email geantwortet, die Adresse dazu geschrieben und den Betrag.
dann nach mehreren Stunden im Live Chat endlich jemand erreicht, auch hier die cash out Adresse bestätigt. Danach sagte er ich solle nun abwarten.
Paar Minuten später kommt wieder eine email Auszahlung abgelehnt und auf mein Account zurückgebucht.
somit wieder Stunden versucht jemand zu erreichen (via email gibt es garkeine Rückmeldung) und im Chat kommt zu 90% die Meldung das man es später versuchen soll. Er sagte dann ich hätte keine email geschrieben, habe ihm dann den Screenshot der email gesendet, woraufhin ich es nochmal versuchen sollte.
das ganze habe ich nun 6x versucht!!! Ohne jeglichen Erfolg, via Chat komme ich garnicht mehr durch und via Email erhält man keine Antwort.
ich habe den restlichen Betrag nun verspielt und eine email geschrieben das sie meinen Account auf Lebenszeit sperren sollten.
Ich hoffe das diese Warnung möglichst viele Spieler lesen und abstand von dem Casino nehmen.
Мені дуже шкода через цю проблему та те, що ви не змогли продовжити й втратили все.
Чи можу я просто запитати, яка була причина відмови у виведенні коштів, якщо, як ви сказали, ваш обліковий запис підтверджено, і у вас було багато успішних зняття коштів раніше?🤔
I am really sorry about the issue and that you couldn't keep on and lost everything.
May I just ask what the reason was for rejecting the withdrawal if, as you said, your account was verified and you've had many successful withdrawals before?🤔
Привіт, перше зняття 400 євро (LTC) було скасовано, і були запрошені документи для підтвердження... Я документую процес до першого зняття, щоб усі читачі могли отримати враження про LuckyHunter Casino...
День 2:
Документ для підтвердження адреси відхилено (виписка з банківського рахунку – трансакції затемнені / PDF) Мені потрібно надати невідредагований документ???
Потрібне селфі з посвідченням особи та видимими ліктями тощо...
Тож звичайна проблема перевірки також стосується LuckyHunter!
Hi, the first withdrawal of €400 (LTC) was cancelled and verification documents were requested... I am documenting the process up to the first withdrawal so that all readers can get an impression of LuckyHunter Casino...
Day 2:
Document for address verification rejected (bank statement - transactions blacked out / PDF) I should please provide an unedited document???
Selfie with ID card and visible elbows etc. is required...
So the usual verification hassle also applies to LuckyHunter!
Moin, die erste Auszahlung 400 € (LTC) wurde abgebrochen und es wurden Verifizierungsdokumente angefordert ... ich dokumentiere hier mal den Prozess bis zur ersten Auszahlung damit alle Leser einen Eindruck vom LuckyHunter Casino bekommen...
Tag 2:
Dokument für Adressüberprüfung abgelehnt (Kontoauszug Bank - Umsätze geschwärzt /PDF) ich soll bitte ein unbearbeitetes Dokument bereitstellen???
Selfie mit Personalausweis und sichtbaren Ellenbogen usw. wird gefordert...
Also auch bei LuckyHunter die übliche Verifizierungsschikane!
Дякую за це. Це мило з вашого боку.
Однак немає нічого незвичайного в тому, що всі документи повинні бути невідредагованими і зазвичай у форматі PDF. Звичайно, вони також повинні бути якісними.
Чекатимемо на нові оновлення від вас.
Thank you for this. It is nice of you.
It is nothing unusual, though, that all the documents should be unedited and usually in PDF format. Of course they must be of good quality as well.
We'll wait for another update from you.
Це так смішно!! Негайно видаліть свій обліковий запис.
Це просто тактика, щоб знову втратити гроші.
This is so ridiculous!! Delete your account immediately.
It's just a tactic to lose your money again.
Das ist so krass lächerlich!! Account direkt löschen dort.
Ist einfach nur Taktik das man sein Geld wieder verspielt.
Будь ласка, до кого ви звертаєтеся з такою порадою? У цій ситуації може бути корисним використання кнопки відповіді.
Please, to whom are you addressing this type of advice? In this situation, using the reply button might be helpful.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.