2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Hippo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я не думаю, що для мене це ще на рівні скарги, але я зробив свій запит на виведення коштів на 6. Вони оновили його та забрали липкий бонус від виведення коштів, навіть після того, як я виграв на 1 тисячу більше, ніж потрібно для максимального виведення . Сьогодні, 12, моє зняття відображається як оброблене. Я дивлюсь, чи моя BTC-адреса показує щось, надіслане сьогодні, ні. Прийдіть, щоб дізнатися, служба обслуговування клієнтів стверджує, що статус обробки не означає, що вона оброблена, а означає обробку. Так, я згадав різницю між цими двома словами, але нічого не було зроблено. Зробіть це сенс, будь ласка! Я знаю, це азартна гра з використанням казино, яке не має ліцензії, але... Хтось бачив таку практику?
I don't think it's at the complaint level yet for me, but, I made my withdrawal request on the 6. They updated it and took the sticky bonus from the withdrawal, even after I won over 1k more than necessary for the max withdrawal. Today, the 12, my withdrawal shows as processed. I look to see if my BTC address is showing anything sent today, nope. Come to find out, customer service claims the processed status doesn't mean it's processed but processing. Yes, I mentioned the difference between the two words but nothing was accomplished. Make it make sense, please! I know, it's a gamble using a casino that isn't licenced but... Is this a practice anyone's seen before?
Привіт RaeMRae84,
Я розумію вашу точку зору, і я вважаю, що було б набагато більше сенсу, якби вони дотримувалися очікуваного - у процесі - завершеного. Я не можу коментувати від імені казино, але скажімо так, що оператор чату навряд чи може щось з цим зробити, тому він/вона просто залишився на одній відповіді.
З точки зору казино, платіж обробляється таким чином, що казино більше не працює з ним напряму, а лише чекає відгуків третьої сторони.
Ну, не найкращий спосіб, кажу я.
Hello RaeMRae84,
I see your point and I think it would make much more sense if they stick to the pending - in progress - completed. I can't comment on behalf of the casino, but let's just say that the chat operator can hardly do anything with it, so he/she simply stuck to the one reply.
Taking the casino's point of view, the payment is processed by means that the casino no longer deals with it directly and only waits for the 3rd party feedback.
Well, not the best way, I say.
привіт
Отже, ви отримали бонус, а що сталося потім?
До завантаження:
Як саме ви намагалися завантажити скріншот і якого він розміру? Я хотів би перевірити функцію.
Hey there,
So, you took a bonus, and what happened next, please?
To the upload:
How exactly did you try to upload the screenshot and what size is that? I'd like to check the function.
Привіт і дякую за скріншот. Я бачу, ви вже подали скаргу , молодці. Чи можу я люб’язно попросити вас надіслати Томасу цей знімок екрана та, можливо, будь-які інші докази спілкування? Дякую
Hello and thank you for the screenshot. I see you have already submitted the complaint, well done. Can I kindly ask you to send this screenshot and possibly any other further proves of communication to Tomas? Thank you
Вони надіслали мені це після того, як я зробив ставку та спробував вивести гроші, вони тепер не платять мені, і я покидаю казино, вони обманюють, вони змінюють правила після того, як ти отримав бонус, на який я витратив 4 години
They sent me this after i wager and tryed cashing out they now are not paying me and im.leaving there casino they fruads they change the rules after u clear a bonus i spent 4 hours on
Привіт,
Цікаво, чому тоді касир показує залишок зняття...
І все-таки Магда добре зауважила. Будь ласка, подайте все Томасу у своїй скарзі ( просто клацніть/торкніться тут, щоб зробити це ), зрештою, це форум, а не основне обговорення скарги.
Побачимо, що буде далі.
Hello,
I wonder why the cashier shows the withdrawal balance then...
Still, Magda made a good point. Kindly present all to Tomas via your complaint (just click/tap here to do so), this is the forum after all, not the complaint's main discussion.
We shall see what will happen then.
Я бачу, що скаргу закрито, оскільки ви про це просили. Що ж, мабуть, пощастить наступного разу.🤞
I can see that the complaint is closed because you had asked for it. Well, better luck next time, I guess.🤞
Дякуємо за повідомлення. Вибачте, що вам довелося це навчитися таким чином.
Що ти зараз плануєш? Інше казино чи ти залишаєшся?
Thank you for the notice. Sorry you had to learn it this way though.
What do you plan for now? Another casino or are you staying?
моє відкликання, яке було подано 7 жовтня, все ще очікує на оцінку. Я просив зняти 500 доларів, але через «липкий бонус» вони сказали, що залишиться лише 421,24 доларів. Тож 17 жовт. я попросив ту саму суму, яку вони мені сказали, і досі нічого від них не чув. Я використовував біткойн-депозит, щоб зняти біт, може знадобитися принаймні 24 години, минуло вже 9 днів, і поки нічого. Найбільше я ненавиджу те, що вони не дають мені жодних оновлень
my withdrawal which was requested on the 7th of october is still pending for evaluation. I requested $500 withdrawal but due to "sticky bonus" they said the only thing left would be $421.24. So on the 17th of oct. i requested the same amount they told me and until now still did not hear anything from them. I used bitcoin foe deposit it should only take maybe at least 24 hours to withdraw bit it has been 9 days already and nothing yet. What i hate most is for them not giving me any updates
Гадаю, в такій ситуації треба просто почекати. Мені неприємно це говорити, повірте мені. На щастя, вам вдалося надіслати скаргу , тому наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. 🙏
I guess in such a situation, one just has to wait. I hate to say that, believe me. Luckily, you've managed to submit the complaint, hence our Team will do their best to help you out. 🙏
З бездепозитним бонусом у розмірі $35 тепер у вас є $3646,40.
Чи можу я зняти всю суму? ? ?
With the $35 no deposit bonus, you now have $3646.40.
Can I withdraw the entire amount? ? ?
$35の入金不要ボーナスで、$3646.40になりました。
これって全額、出金出来ますかね???
Я сумніваюся, що ці бездепозитні бонуси, як правило, мають максимальне дозволене зняття (яке також має тенденцію бути дуже низьким), іноді вони також вимагають справжнього готівкового депозиту, перш ніж дозволити зняття. Ви можете знайти ці умови в конкретних правилах бонусів або звернутися до служби підтримки.
Крім того, будьте обережні з речами, якими ви ділитеся, ваш знімок екрана показує конфіденційну інформацію про ваш обліковий запис казино, і я рекомендую вам видалити цей знімок екрана або відредагувати, щоб приховати своє ім’я та ідентифікатор облікового запису
I doubt, these no deposit bonus tend to have a max withdrawal allowed (which also tends to be really low), sometimes they also require a real cash deposit before a withdrawal is allowed. You can find these terms in the specific bonus rules or ask support.
Also, be careful with the things you share, your screenshot shows sensitive information about your casino account and I would recommend you to delete that screenshot or edit to hide your name and account ID
Ви ніколи не зробите помилку, звернувшись до оператора чату казино. Це також має бути найпростіший спосіб підтвердити баланс.
Ти намагався?
Повідомте нам 🙏
You'll never make a mistake by reaching out to the casino's chat operator. It should also be the easiest way to confirm the balance.
Have you tried?
Give us an update 🙏
Мені сказали, що максимальна сума для зняття становить 150 доларів.
Мені також сказали, що спочатку потрібно внести 25 доларів.
Цікаво, різниця велика і я не можу вносити та знімати гроші? ? ?
I was told that the maximum withdrawal amount was $150.
I was also told that I needed to deposit $25 first.
I wonder if the difference is big and I can't deposit and withdraw money? ? ?
最大引き出し額$150だと言われました。
おまけに先に$25の入金が必要だとも言われました。
なんか、差額が大きいのと、入金して引き出し出来ないとかならないかなぁ???
Це сумно, але цього слід було очікувати, саме так працюють бездепозитні бонуси, добре, що це безкоштовні гроші, тому ви не втратили власні кошти.
Я не зовсім розумію ваше запитання. Ви маєте на увазі лише внесення депозиту, а потім запит на зняття? Якщо це все, ні, ви не можете, ви повинні робити ставки/грати з кожним внесеним вами депозитом, ви вносите 25, ви повинні робити ставки принаймні 25 (або більше залежно від вимог казино до кожного чистого депозиту). )
That's sad but it was to be expected, that's how no deposit bonuses tend to work, the good thing it is free money, so you didn't lose own funds.
I don't fully understand your question, you mean just making a deposit and then requesting a withdrawal? If this is it, no, you can't, you have to wager/play with every deposit you make, you deposit 25, you have to wager at least 25 (or more depending on the rollover requirements the casino imposes on each clean deposit)
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.