ФорумКазиноLucky Crypto Casino - загальне обговорення

Lucky Crypto Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від glamourlive
|
34053 переглядів 145 відповідей |
|
1...6 7 8
Radka
2 р. тому

Привіт знову,


Проблему вирішено, гроші виплачені. Так!!!

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

Так, так 😀. Не так вже й погано, я б сказав. Що б ви порадили іншим гравцям щодо Lucky Crypto Casino?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Це дуже гарне казино для гри, якщо ви більше зацікавлені в тому, щоб грати довше, ніж насправді вигравати. Вони пропонують дуже велику кількість бонусів і мають багато ігор. Хоча ви зможете зняти лише 5-кратну суму депозиту, доки не досягнете загальної суми депозиту 500, що дає вам можливість зняти 20-кратну суму депозиту.


Також будьте обережні, граючи з бонусом, вони зменшили ліміт ставок з 30 відсотків до 20 від депозиту. Наприклад, якщо ви внесли 20 євро, ви не можете поставити 4 євро або більше.


Час виведення коштів дуже тривалий порівняно з іншими казино, але їм не варто хвилюватися, зрештою їм буде виплачено. Я знімав гроші більше 10 разів, і мені завжди платили.


До речі, я знову виграв і знову мушу чекати 😁.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

ще один дуже інформативний пост - дякую! 🙂

Нехай удача ніколи не вичерпується! 👍

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


ти знаєш що вони зробили? Оскільки я продовжував вигравати, вони без причини встановили ліміт депозиту в 1 євро на мій рахунок, тому я не можу зробити депозит.


Я звернувся до них, щоб виправити це, і минуло понад 2 тижні з моменту встановлення ліміту.


Менеджер сказав мені через тиждень, що це буде виправлено, і мені особисто зателефонують, але поки що всі здаються мертвими.


Це настільки очевидно, що вам не потрібно 16 днів, щоб зняти ліміт на обліковому записі, особливо якщо я ніколи не писав про це.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

Мені дуже важко довести таке 🙁. Чи справді казино позбавить вас депозитів? Якщо так, було б розумніше просто закрити свій обліковий запис через якесь адміністративне рішення.

У будь-якому випадку, навіщо вам робити депозит, якщо раніше вам так пощастило? Ви вже втратили рівновагу?

Або це тому, що ви можете зняти лише суму, помножену на депозит, у х разів?

Ви завжди можете подати скаргу, якщо вважаєте, що іншого шляху немає. Проте я все ще маю сумніви щодо доказів.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,


Я дуже часто вигравав у цьому казино, я також вносив депозит, але я виграв приблизно 20 разів. Минулого разу я виграв 470 при депозиті 20. Здебільшого я знімав гроші в той самий день, коли виплачували.


Але після останнього зняття грошей, коли гроші були виплачені, я спробував зробити депозит, щоб грати знову, але на моєму рахунку був ліміт, я не можу зробити депозит.


Так, це важко довести, хоча я не розумію, навіщо встановлювати обмеження, про яке я раптом не запитав. І не просто зняти його, як я просив. Ліміт все ще активний, і я не можу зробити депозит для гри протягом 18 днів...

На жаль, деякі казино роблять такі речі. Раніше я вигравав в іншому казино під назвою spinmadness , і, щоб не дати мені виграти, мою ставку зменшили до 40 центів за спін.

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: щойно додане посилання на казино
Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

як я вже сказав, спробуйте подати скаргу. Я не маю кращої ідеї, окрім постійного запису кожної вашої ігрової сесії. Хоча це все ще не здається доказом у випадку, якщо ліміти будуть знову змінені.

Я розумію, що період, протягом якого нещодавно змінений ліміт не може бути знову змінений, служить захистом для залежних гравців, тому я не смію думати, що казино може змінити це, все-таки це залежить від того, як розроблена система, тому знову не маю поняття, що правда.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Я був правий. Вони запровадили самовиключення мого облікового запису, тому я не можу внести депозит, тому що продовжую вигравати.


Я написав лист із проханням закрити обліковий запис, оскільки проблема не була вирішена, і я сказав, що марно мати рахунок, якщо я не можу внести депозит.


Акаунт було закрито протягом наступних годин без відповіді.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

Я досі не можу вирішити, чи варто це скаржитися. Я знаю, що проблема зовсім протилежна звичайному, тому жодна спірна сума не доступна, і казино вже мало сумнівну репутацію, скаржитися на, скажімо так, загальний досвід, мабуть, не має сенсу. 🤔 Але якщо казино дійсно дотримується обмежень, я вважаю зловживання безпечними інструментами азартних ігор дуже безвідповідальним, це точно.

Щоб точно бути впевненим, ви коли-небудь просили про самовиключення в цьому казино? Якщо ні, я хотів би побачити доказ того, що ви справді просили про це, надане казино.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Я запитав про це в лютому, здається, коли приєднався до казино. Я втратив близько 200 євро, і вважав, що цього достатньо, не маючи зняття коштів, але я просто хотів, щоб його закрили, я не згадував про азартні ігри, тому через пару місяців я попросив знову відкрити його, і він був відкритий. Після того моменту я продовжував вигравати, я думаю, що виграв там близько 5 тисяч, багато разів 400 і 470 євро.


Я також попросив один електронний лист закрити обліковий запис, але оскільки я виграв одразу після цього, я надіслав інший лист, щоб скасувати закриття. Але я ніколи не запитував ліміт самовиключення на депозити.


Крім того, якби причиною була моя пошта, вони б сказали мені, що я запитував у минулому, вони не скажуть мені, що це помилка, яку їм потрібно виправити. Менеджер Майкл сказав мені, що він сам розгляне проблему та виправить її наступного дня та подзвонить мені, але я так і не отримав відповіді.


І, як я вже сказав, я написав кілька листів і так і не отримав відповіді. Але коли я попросив закрити, його негайно закрили, і вони навіть не наважилися надіслати лист, відповідь на мою вимогу.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що я більше нічого не можу додати на даний момент. Просто принаймні не найкраща підтримка клієнтів, було б набагато легше сказати, що це була помилка 😀. Давайте почекаємо, чи ще хтось пережив щось подібне.

Мені шкода, що я не маю нічого кращого сказати.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт, вони виплачують у 20 разів більше, ніж ви внесли, а потім, якщо ви продовжуєте грати й виграєте, вам також можуть виплатити?

Автоматичний переклад.
pippibundi88
1 рік тому

Привіт,

Я просто хотів сказати, що я буду обережним.

Навіть бонуси обмежені: «Мінімальний депозит: 20 євро, максимальна сума виведення: 5-кратна сума депозиту »

Крім того, сам ліміт зняття досить низький: 3000 євро на місяць



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Мені заплатили один чи два рази, і минулого разу я виграв більше (1700+), і тепер вони не платять більше 30 днів, щоразу, коли я прошу це, вони кажуть, що це перевірить фінансова команда, і це, звичайно, ні, наступного тижня та сама історія знову і знову...

Автоматичний переклад.
blystor
1 рік тому

Привіт,

Чи є ймовірність того, що казино проведе додаткове розслідування вашого облікового запису? Я намагаюся зрозуміти, що спричиняє таку затримку.

Було б добре отримати пряму відповідь від казино. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, надішліть скаргу. Це безкоштовний досить ефективний інструмент, який допоможе вам.

Скористайтеся цим посиланням , якщо хочете спробувати це.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож фактично бонус казино на вечерю, і вони справді мають великий вибір, але що стосується виплати, ви надто довго чекаєте. Я чекав уже понад 4 тижні 03.08. Я подав запит на виплату, але нічого не було відбулося на сьогоднішній день, і сьогодні у нас 11/04

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
pippibundi88
1 рік тому

Я сподівався на позитивний досвід, поки не дійшов до частини опису зняття...

Чи надало казино розумне пояснення такої затримки? Я дуже сподіваюся, що ви зв’язалися з його підтримкою. 🤔

Про всяк випадок ми пропонуємо безкоштовну процедуру подання скарги, щоб підтримати гравців у подібній ситуації. Якщо ви зацікавлені, перегляньте цей посібник , будь ласка.

Саму скаргу можна подати за цим посиланням - якщо ви бажаєте це зробити.

Дайте мені знати, що ви про це думаєте.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино каже мені, що у них дуже великі переможці, минуло багато часу, і щоразу в чаті кажуть, що це буде оброблено цього тижня, але вони кажуть, що це вже 3 тижні



Автоматичний переклад.
pippibundi88
1 рік тому

Казино було оцінено нижче через нижчі доходи, у ньому сказано: «Більші казино, як правило, безпечніші для гравців, оскільки їхні високі доходи дозволяють їм виплачувати навіть дуже великі виграші без будь-яких проблем, а їх якість доведена великою кількістю гравців. Ми враховуємо орієнтовні доходи за останні 4 роки».

Я хотів би знати, скільки виграли ті щасливчики, оскільки це затримує стандартне зняття коштів.

Поділіться усією пов’язаною інформацією зі скаргою. 🙏


Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого