2 р. тому
Привіт знову,
Проблему вирішено, гроші виплачені. Так!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
0
Привіт знову,
Проблему вирішено, гроші виплачені. Так!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
Привіт, mrmileena,
Так, так 😀. Не так вже й погано, я б сказав. Що б ви порадили іншим гравцям щодо Lucky Crypto Casino?
Hello mrmileena,
Yupííí yey 😀. Not so bad, I'd say. Anything you would recommend to other players when it comes to Lucky Crypto Casino?
Привіт Радка,
Це дуже гарне казино для гри, якщо ви більше зацікавлені в тому, щоб грати довше, ніж насправді вигравати. Вони пропонують дуже велику кількість бонусів і мають багато ігор. Хоча ви зможете зняти лише 5-кратну суму депозиту, доки не досягнете загальної суми депозиту 500, що дає вам можливість зняти 20-кратну суму депозиту.
Також будьте обережні, граючи з бонусом, вони зменшили ліміт ставок з 30 відсотків до 20 від депозиту. Наприклад, якщо ви внесли 20 євро, ви не можете поставити 4 євро або більше.
Час виведення коштів дуже тривалий порівняно з іншими казино, але їм не варто хвилюватися, зрештою їм буде виплачено. Я знімав гроші більше 10 разів, і мені завжди платили.
До речі, я знову виграв і знову мушу чекати 😁.
Hello Radka,
It's a very good casino to play at if you are more interested in playing longer than actually winning big. They offer a very large amount of bonuses and they have a lot of games. Although you will only be able to withdraw 5 times your deposit until you reach a deposit total of 500, which gives you the opportunity to withdraw 20 times your deposit amount.
Also be careful when playing with a bonus, they reduced the bet limit from 30 percent to 20 from the deposit. For example if you deposit 20 euros, you cannot bet 4 euros or more.
The withdrawal time is very long compared to other casinos but they should not worry, in the end they will be paid. I have made withdrawals more than 10 times and I was always paid.
By the way I have won again and I have to wait again 😁.
Привіт Радка,
ти знаєш що вони зробили? Оскільки я продовжував вигравати, вони без причини встановили ліміт депозиту в 1 євро на мій рахунок, тому я не можу зробити депозит.
Я звернувся до них, щоб виправити це, і минуло понад 2 тижні з моменту встановлення ліміту.
Менеджер сказав мені через тиждень, що це буде виправлено, і мені особисто зателефонують, але поки що всі здаються мертвими.
Це настільки очевидно, що вам не потрібно 16 днів, щоб зняти ліміт на обліковому записі, особливо якщо я ніколи не писав про це.
Hello Radka,
you know what they did? Since i kept winning, they installed a deposit limit of 1 euro on my account for no reason, so it is impossible for me to make any deposit.
I contacted them to fix it and it has been more than 2 weeks since the limit is there.
The manager told me after a week that it would be fixed and i would be personnally called but until now, everyone seems dead.
It is so obvious, you do not need 16 days to remove a limit on an account, especially when i never wrote to ask for it.
Привіт,
Мені дуже важко довести таке 🙁. Чи справді казино позбавить вас депозитів? Якщо так, було б розумніше просто закрити свій обліковий запис через якесь адміністративне рішення.
У будь-якому випадку, навіщо вам робити депозит, якщо раніше вам так пощастило? Ви вже втратили рівновагу?
Або це тому, що ви можете зняти лише суму, помножену на депозит, у х разів?
Ви завжди можете подати скаргу, якщо вважаєте, що іншого шляху немає. Проте я все ще маю сумніви щодо доказів.
Hello,
I find it very hard to prove such a thing 🙁. Would the casino realy strip you from deposits? If so, would be much clever simply close your account from some sort of administrative decision.
Anyway, why would you deposit, if you were previously so lucky? Have you already lost your balance?
Or is it because you can only withdraw x times the deposited sum?
You can always try the complaint if you feel there is no other way. I still have my doubts about the evidence, though.
Привіт,
Я дуже часто вигравав у цьому казино, я також вносив депозит, але я виграв приблизно 20 разів. Минулого разу я виграв 470 при депозиті 20. Здебільшого я знімав гроші в той самий день, коли виплачували.
Але після останнього зняття грошей, коли гроші були виплачені, я спробував зробити депозит, щоб грати знову, але на моєму рахунку був ліміт, я не можу зробити депозит.
Так, це важко довести, хоча я не розумію, навіщо встановлювати обмеження, про яке я раптом не запитав. І не просто зняти його, як я просив. Ліміт все ще активний, і я не можу зробити депозит для гри протягом 18 днів...
На жаль, деякі казино роблять такі речі. Раніше я вигравав в іншому казино під назвою spinmadness , і, щоб не дати мені виграти, мою ставку зменшили до 40 центів за спін.
Hello,
I won very often on this casino, I deposited too but I won like 20 times. Last time I won 470 on a deposit of 20. Most of the time, I made withdrawals on the same day they made the pay out.
But after my last withdrawal, once the money was paid, I tried to deposit to play again but there was a limit on my account, I am not able to deposit.
Yes it is hard to prove such thing, although I don't understand why put a limit I didn't ask all of a sudden. And not simply taking it off like I asked. The limit is still active and I cannot deposit to play for 18 days now...
Unfortunately, some casinos do such things. I used to win on another casino called spinmadness and to stop me from winning, my bet was reduced to 40 cents per spin.
Привіт,
як я вже сказав, спробуйте подати скаргу. Я не маю кращої ідеї, окрім постійного запису кожної вашої ігрової сесії. Хоча це все ще не здається доказом у випадку, якщо ліміти будуть знову змінені.
Я розумію, що період, протягом якого нещодавно змінений ліміт не може бути знову змінений, служить захистом для залежних гравців, тому я не смію думати, що казино може змінити це, все-таки це залежить від того, як розроблена система, тому знову не маю поняття, що правда.
Hello,
as I said, try the complaint I have no better idea, aside from the constant recording of each of your gaming sessions. Although it still does not seems like proof in case the limits are changed again.
I understand that the period during which the recently changed limit can't be changed again serves as a protection for addicted players, so I would not dare to think that the casino can reverse that, still, it depends on how the system is designed, so again have no clue what is true.
Привіт Радка,
Я був правий. Вони запровадили самовиключення мого облікового запису, тому я не можу внести депозит, тому що продовжую вигравати.
Я написав лист із проханням закрити обліковий запис, оскільки проблема не була вирішена, і я сказав, що марно мати рахунок, якщо я не можу внести депозит.
Акаунт було закрито протягом наступних годин без відповіді.
Hello Radka,
I was right. They put in place a self exclusion on my account so I cannot deposit because I kept on winning.
I wrote a mail to close account since the problem wasn't fixed and I said it was useless having an account if I can't deposit.
The account was closed in the next hours without even a reply.
Привіт, mrmileena,
Я досі не можу вирішити, чи варто це скаржитися. Я знаю, що проблема зовсім протилежна звичайному, тому жодна спірна сума не доступна, і казино вже мало сумнівну репутацію, скаржитися на, скажімо так, загальний досвід, мабуть, не має сенсу. 🤔 Але якщо казино дійсно дотримується обмежень, я вважаю зловживання безпечними інструментами азартних ігор дуже безвідповідальним, це точно.
Щоб точно бути впевненим, ви коли-небудь просили про самовиключення в цьому казино? Якщо ні, я хотів би побачити доказ того, що ви справді просили про це, надане казино.
Hello mrmileena,
I still can't decide whether this is worth a complaint. I know that the issue is quite opposite to the usual so no disputed amount is available and the casino already possed a questionable reputation, complaining about let's say general experience probably makes no sense. 🤔 But if the casino truly tempers with the limits, I find misusing safe gambling tools very unresponsible, that's for sure.
Just to be perfectly sure, have you ever asked to be self-excluded in this casino, if not, I'd like to see the proof that you actually asked for it provided by the casino.
Привіт Радка,
Я запитав про це в лютому, здається, коли приєднався до казино. Я втратив близько 200 євро, і вважав, що цього достатньо, не маючи зняття коштів, але я просто хотів, щоб його закрили, я не згадував про азартні ігри, тому через пару місяців я попросив знову відкрити його, і він був відкритий. Після того моменту я продовжував вигравати, я думаю, що виграв там близько 5 тисяч, багато разів 400 і 470 євро.
Я також попросив один електронний лист закрити обліковий запис, але оскільки я виграв одразу після цього, я надіслав інший лист, щоб скасувати закриття. Але я ніколи не запитував ліміт самовиключення на депозити.
Крім того, якби причиною була моя пошта, вони б сказали мені, що я запитував у минулому, вони не скажуть мені, що це помилка, яку їм потрібно виправити. Менеджер Майкл сказав мені, що він сам розгляне проблему та виправить її наступного дня та подзвонить мені, але я так і не отримав відповіді.
І, як я вже сказав, я написав кілька листів і так і не отримав відповіді. Але коли я попросив закрити, його негайно закрили, і вони навіть не наважилися надіслати лист, відповідь на мою вимогу.
Hello Radka,
I have asked one in February I think when I joined the casino. I lost about 200 euros and I considered it was enough without having a withdrawal but I just wanted it closed, I didn't mention gambling issue so couple months later, I asked to reopen it and it was open. After that moment, I kept on winning, I think I won around 5k there in total, a lot of times 400 and 470 euros.
I also asked with one e-mail to close account but since I won just after it, I sent another mail to cancel the closure. But I have never asked a self exclusion limit on deposits.
Also, if my mail was the reason, they would have told me that I asked in the past, they will not tell me it is a bug they need to fix. The manager Michael told me he will look in the problem himself and fix it the next day and will call me but I never got any answer.
And like I said, I wrote several mails and I never got a reply. But when I asked closure it was immediately closed and they didn't even dare send a mail, a reply to my demand.
Привіт,
Я думаю, що я більше нічого не можу додати на даний момент. Просто принаймні не найкраща підтримка клієнтів, було б набагато легше сказати, що це була помилка 😀. Давайте почекаємо, чи ще хтось пережив щось подібне.
Мені шкода, що я не маю нічого кращого сказати.
Hello,
I think there is nothing further I can add at the moment. Just not the best customer support at least, would be much easier to say that it was a bug 😀. Let's wait whether somebody else experienced anything similar.
I'm sorry I have nothing better to say.
Привіт, вони виплачують у 20 разів більше, ніж ви внесли, а потім, якщо ви продовжуєте грати й виграєте, вам також можуть виплатити?
Hello, so they pay out 20 times what you paid in and afterwards if you keep playing and win you can also have it paid out?
Hallo also sie zahlen ja das 20 fache aus wo du einbezahlt hast und nachher wenn du weiter spielst und gewinnst kannst du auch den das auszahlen lassen?
Привіт,
Я просто хотів сказати, що я буду обережним.
Навіть бонуси обмежені: «Мінімальний депозит: 20 євро, максимальна сума виведення: 5-кратна сума депозиту »
Крім того, сам ліміт зняття досить низький: 3000 євро на місяць
Hi there,
I just wanted to mention that I'd be careful.
Even the bonuses are limited as "Minimum deposit: €20, Maximum cashout: 5x deposit value"
Plus, the withdrawal limit is pretty low itself: per month €3,000
Привіт,
Мені заплатили один чи два рази, і минулого разу я виграв більше (1700+), і тепер вони не платять більше 30 днів, щоразу, коли я прошу це, вони кажуть, що це перевірить фінансова команда, і це, звичайно, ні, наступного тижня та сама історія знову і знову...
Hello,
I was paid once or twice and last time I won bigger (1700+) and now they don't pay for over 30 days, everytime I ask for it they say it will be checked by finance team and it's of course not, next week same story over and over again...
Привіт,
Чи є ймовірність того, що казино проведе додаткове розслідування вашого облікового запису? Я намагаюся зрозуміти, що спричиняє таку затримку.
Було б добре отримати пряму відповідь від казино. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, надішліть скаргу. Це безкоштовний досить ефективний інструмент, який допоможе вам.
Скористайтеся цим посиланням , якщо хочете спробувати це.
Hello there,
Any chance the casino put your account under further investigation? I'm trying to figure out what causes such a delay.
Would be nice to get a straight answer from the casino, though. If you feel you need help, consider submitting a complaint. It's free a quite an effective tool to help you out.
Use this link, if you want o try that out.
Тож фактично бонус казино на вечерю, і вони справді мають великий вибір, але що стосується виплати, ви надто довго чекаєте. Я чекав уже понад 4 тижні 03.08. Я подав запит на виплату, але нічого не було відбулося на сьогоднішній день, і сьогодні у нас 11/04
So actually a supper casino bonus and they really have a large selection, but as far as the payout is concerned, you wait far too long I've been waiting for over 4 weeks now on 08/03/ I requested a payout and nothing has happened to date and today we have 11/04
Also eigentlich ein supper casino bonus und das haben sie echt eine grosse auswahl,aber was die auszahlung angeht man wartet viel zu lange ich warte jetzt schon über 4 wochen am 08/03/ habe ich eine auszahlung beantragt und bis heute ist noch nichts passiert und heute haben wir den 11/04
Я сподівався на позитивний досвід, поки не дійшов до частини опису зняття...
Чи надало казино розумне пояснення такої затримки? Я дуже сподіваюся, що ви зв’язалися з його підтримкою. 🤔
Про всяк випадок ми пропонуємо безкоштовну процедуру подання скарги, щоб підтримати гравців у подібній ситуації. Якщо ви зацікавлені, перегляньте цей посібник , будь ласка.
Саму скаргу можна подати за цим посиланням - якщо ви бажаєте це зробити.
Дайте мені знати, що ви про це думаєте.
I was hoping for a positive experience until I reached the part describing the withdrawal...
Has the casino provided a reasonable explanation for such a delay? I really hope you're in touch with its support. 🤔
Just in case, we offer a free complaint process to support players in a similar situation. If you're interested, go through this guide, please.
The complaint itself can be submitted by using this link - if you prefer to do so.
Let me know what you think about it.
Казино каже мені, що у них дуже великі переможці, минуло багато часу, і щоразу в чаті кажуть, що це буде оброблено цього тижня, але вони кажуть, що це вже 3 тижні
The casino tells me they have very big winners it's been a long time and they say every time in the chat it will be processed this week but they've been saying that for 3 weeks
Das casino sagt Mir sie haben sehr grosse gewinner darum geht es so lange,und sie sagen jedes mal im chat es wird diese woche bearbeitet aber das sagen sie schon 3 wochen
Казино було оцінено нижче через нижчі доходи, у ньому сказано: «Більші казино, як правило, безпечніші для гравців, оскільки їхні високі доходи дозволяють їм виплачувати навіть дуже великі виграші без будь-яких проблем, а їх якість доведена великою кількістю гравців. Ми враховуємо орієнтовні доходи за останні 4 роки».
Я хотів би знати, скільки виграли ті щасливчики, оскільки це затримує стандартне зняття коштів.
Поділіться усією пов’язаною інформацією зі скаргою. 🙏
The casino was rated lower because of the lower revenues, it says "Bigger casinos are generally safer for players, because their high revenues allow them to pay out even very big wins without any issues and their quality has been proven by a large number of players. We take into account estimated revenues over the last 4 years."
I would love to know how much those lucky winners won, since it delays standard withdrawals.
Please share all related info with the complaint handler. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.