ФорумКазиноLucky Barry Casino - загальне обговорення

Lucky Barry Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від Jules23cash
|
784 переглядів 8 відповідей |
|
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Barry Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Мені було відмовлено у знятті коштів десять разів, і вони дозволять вам знімати лише за допомогою MasterCard кожного разу, коли я їм дзвоню, вони кажуть, що у них проблеми з постачальником платіжних послуг на їхньому боці, це триває вже два тижні, у когось ще були такі проблеми? вони юридично повинні передати це іншим шляхом?

Автоматичний переклад.
Jules23cash
5 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ви чекали два тижні, тож я почну з того, що, на мою думку, ви добре попрацювали , відкривши скаргу .

Я помітив, що в казино кажуть, що ви можете вивести гроші лише одним способом. У вас немає альтернативи, окрім Mastercard? Я розумію, що у постачальника платежів можуть виникнути певні проблеми, і тому зняття може бути відкладено, але я б сказав, що це слід вирішити в розумний проміжок часу.

Отже, наша команда спробує вам допомогти, хоча я хотів би вірити, що ви отримаєте свої гроші до того, як ми втрутимося.

У будь-якому разі, поки що нам доведеться почекати, і, сподіваюся, ви побачите свої кошти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я грав у казино і виграв 200 євро. Очікуване зняття протягом 36 годин, коли вони використовували мою картку, щоб зняти 200 євро, які було відхилено банком. Я отримав електронний лист із повідомленням, що через технічну проблему я повинен знову зняти 200 євро, що я й зробив. Я говорив з кимось через чат про те, що вони намагаються здійснити платіж за допомогою даних моєї картки, і мені сказали, що це може виглядати так з мого боку. Ні в кого немає даних моєї картки, це новий рахунок, на якому ще немає грошей. Яку пораду ви можете дати

Автоматичний переклад.
miltonjane09
3 міс. тому

Гей, якщо я правильно зрозумів, казино повідомило вам, що хтось намагався зняти кошти за допомогою вашої картки, і це були не ви? Ви не намагалися запитати, чи є у вас інший спосіб зняти гроші, окрім картки?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, з тих пір я двічі намагався зняти кошти: вперше його було відхилено через технічну проблему, а вдруге його було прийнято, а потім відхилено. Обидва банки повідомляли мене про те, що платіж відхилено file так платіж. Я не розумію, чому мій банк відмовився б надходити гроші на мій рахунок. З тих пір я розчаровано розіграв усі свої виграші, але зв’язався з Лакі Баррі, щоб повернути мої депозити, вони відмовилися file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Просто скажу, що я виграв 200 євро. З мого банку спробували вивести таку саму суму, тому що я намагався зняти двічі в той самий час, коли мій банк одразу мав сповістити про це. Вони сказали, що обидва рази це було пов’язано з технічними проблемами

Автоматичний переклад.
miltonjane09
3 міс. тому

Ну, дуже шкода, що ви втратили гроші.

Боюся, з цим не так багато можна зробити. У будь-якому разі, якщо все зрозуміло правильно, ваш банк відхилив обидві транзакції. Якщо це дійсно так, я вважаю, що у казино мало мотивації повертати ваші депозити. Особливо, якщо вам вдалося все це втратити менш ніж за два дні. Можливо, я не розумію всієї історії, тому виправте мене.

Я б, звичайно, двічі подумав, чи контролюю я азартні ігри. Розчарування зазвичай є тривожним сигналом.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого