5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Barry Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені було відмовлено у знятті коштів десять разів, і вони дозволять вам знімати лише за допомогою MasterCard кожного разу, коли я їм дзвоню, вони кажуть, що у них проблеми з постачальником платіжних послуг на їхньому боці, це триває вже два тижні, у когось ще були такі проблеми? вони юридично повинні передати це іншим шляхом?
i have had withdrawals rejected ten times now and they will only allow you to withdraw with mastercard everytime i call them they say they are having trouble with payment provider on their side, this has been going on two weeks now has anyone else had this trouble? do they legally have to transfer it another way?
Привіт! Я бачу, що ви чекали два тижні, тож я почну з того, що, на мою думку, ви добре попрацювали , відкривши скаргу .
Я помітив, що в казино кажуть, що ви можете вивести гроші лише одним способом. У вас немає альтернативи, окрім Mastercard? Я розумію, що у постачальника платежів можуть виникнути певні проблеми, і тому зняття може бути відкладено, але я б сказав, що це слід вирішити в розумний проміжок часу.
Отже, наша команда спробує вам допомогти, хоча я хотів би вірити, що ви отримаєте свої гроші до того, як ми втрутимося.
У будь-якому разі, поки що нам доведеться почекати, і, сподіваюся, ви побачите свої кошти.
Hi, I see you've been waiting for two weeks, so I'll start by saying that I think you've done a good job opening a complaint.
I noticed that the casino says you can only withdraw one way. You don't have an alternative other than the mastercard ? I understand that the payment provider may have some problems and therefore the withdrawal may be delayed, but it should be sorted out in reasonable amount of time I would say.
So, our team will try to help you, although I would like to believe that you will get your money before we intervene.
Anyway, for now we will have to wait and hopefully you will see your funds.
Я грав у казино і виграв 200 євро. Очікуване зняття протягом 36 годин, коли вони використовували мою картку, щоб зняти 200 євро, які було відхилено банком. Я отримав електронний лист із повідомленням, що через технічну проблему я повинен знову зняти 200 євро, що я й зробив. Я говорив з кимось через чат про те, що вони намагаються здійснити платіж за допомогою даних моєї картки, і мені сказали, що це може виглядати так з мого боку. Ні в кого немає даних моєї картки, це новий рахунок, на якому ще немає грошей. Яку пораду ви можете дати
I played with casino and won 200 euro. Expected withdrawal within 36 hours inwhich they used my card to withdraw 200 euros which was declined by the bank. I received email saying due to a technical issue i should withdraw the 200 euros again which i did. I spoke to someone via chat about them trying to make a payment using my card details and was told it may look like it on my end. No one has my card details its a new account with no money in yet. What advice can you give please
Гей, якщо я правильно зрозумів, казино повідомило вам, що хтось намагався зняти кошти за допомогою вашої картки, і це були не ви? Ви не намагалися запитати, чи є у вас інший спосіб зняти гроші, окрім картки?
Hey, so if I got it right the casino told you that someone tried to make a withdrawal with your card and it wasn't you ? Didn't you try to ask if you had an alternative way to make a withdrawal other than using your card ?
Привіт, з тих пір я двічі намагався зняти кошти: вперше його було відхилено через технічну проблему, а вдруге його було прийнято, а потім відхилено. Обидва банки повідомляли мене про те, що платіж відхилено так платіж. Я не розумію, чому мій банк відмовився б надходити гроші на мій рахунок. З тих пір я розчаровано розіграв усі свої виграші, але зв’язався з Лакі Баррі, щоб повернути мої депозити, вони відмовилися
Hi i have since tryed to withdraw twice on first time it was rejected due to technical issue and second it was accepted then rejected. I was notified by my bank both times that a payment had been declinedyes a payment. I dont see why my bank would refuse money coming into my account. I since just played all my winnings in frustration but contacted lucky barry to refund my deposits they refused
Просто скажу, що я виграв 200 євро. З мого банку спробували вивести таку саму суму, тому що я намагався зняти двічі в той самий час, коли мій банк одразу мав сповістити про це. Вони сказали, що обидва рази це було пов’язано з технічними проблемами
Just to say i won 200 euros. The same amount attempted to come out of my bank because i tried to withdraw twice the exact time my withdrawal was due notified by my bank straight away. This they said on both times was due to technical issues
Ну, дуже шкода, що ви втратили гроші.
Боюся, з цим не так багато можна зробити. У будь-якому разі, якщо все зрозуміло правильно, ваш банк відхилив обидві транзакції. Якщо це дійсно так, я вважаю, що у казино мало мотивації повертати ваші депозити. Особливо, якщо вам вдалося все це втратити менш ніж за два дні. Можливо, я не розумію всієї історії, тому виправте мене.
Я б, звичайно, двічі подумав, чи контролюю я азартні ігри. Розчарування зазвичай є тривожним сигналом.
Well, it's truly unfortunate that you lost the money.
Not much to do about it, I fear. Anyway, If got it correctly, your bank declined both transactions. If this is really the case, I believe the casino has little motivation to refund your deposits. Especially if you managed to lose it all in less then two days. Maybe I do not understand the whole story so, feel free to correct me.
I would certainly think twice whether I have gambling under control though. The frustration is usualy a warnig sign.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.