ФорумКазиноLuck Casino UK - загальне обговорення

Luck Casino UK - загальне обговорення

4 міс. тому від Milap82
|
964 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Luck Casino UK, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

Мені справді потрібна допомога від когось із казино Luck, оскільки команда KYC утримує мої £6250,00 без причини. Я надав усі документи, але вони знову і знову вимагають ті самі документи.

Це не мала сума, і мені справді потрібен хтось, щоб розібратися з цим якомога швидше.

Моє ім'я користувача milapmpatel@yahoo.com

Дата вилучення: 15.05.2024

Я провів 15+ розмов електронною поштою, щоб вирішити проблему, але я ще не отримав задовільної відповіді щодо свого відкликання.

Автоматичний переклад.
Milap82
4 міс. тому

Привіт,

Я боюся, що це не працює так просто. 🙁

Якщо вам потрібна допомога, перегляньте цей посібник 👈 про те, як ми вирішуємо скарги гравців.

Щоб вказати на важливі моменти, по-перше, ми даємо казино 14 повних днів, щоб перевірити вас. Тоді ми повинні зрозуміти, що, здається, є причиною такого ускладнення.

Решта в довіднику.

Я знаю, як це звучить, і мені шкода, що ви переживаєте важкі часи в казино. Дозвольте мені знати, з якого часу ви намагалися отримати підтвердження?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Розмова почалася 17.05.2024. Перегляньте нижче перший електронний лист від вашої команди. Там зазначено 2 робочі дні, а ви зараз кажете 14 днів. Я вважаю, що 14 днів – це занадто довго, щоб перевірити деталі, особливо коли у вас є всі документи.


Привіт, Мілап

Дякуємо, що звернулися до служби підтримки Luck

Будь ласка, зверніть увагу, що звичайний термін становить до 2 робочих днів, майте на увазі, що вихідні не вважаються робочими днями. Дякуємо за ваше терпіння, будь ласка, зачекайте, оскільки наша відповідна команда розгляне ваш запит на зняття коштів у найкоротший термін , Дякую за розуміння.

Якщо у вас є інші запитання, надішліть нам повідомлення в чаті або електронною поштою.

Гарного дня!

Підтримку Safer Gambling можна знайти тут:

https://luck.com/uk/safer-gambling

З найкращими побажаннями,

Казино удачі

Команда обслуговування клієнтів

Змінено Romi 4 міс. тому
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
Milap82
4 міс. тому

Привіт. Ви, напевно, неправильно зрозуміли, Радка з нашого форуму написала вам, що наша команда скарг тут, у Casino Guru, зазвичай дає казино 14 повних днів на обробку перевірки та платежу. Служба підтримки від казино, напевно, сказала вам, що він буде готовий через 2 дні. Маю рацію?

Ви випадково отримували якісь оновлення від казино? Сподіваюся, незабаром ви надасте більше інформації щодо всього цього.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я думав, Радка з казино Luck. Перегляньте додані деталі електронної пошти. Наразі я мав 21 розмову електронною поштою. Вони лише кажуть, що наша команда вивчає це питання та вирішує проблему якомога швидше, але я не отримую жодної задовільної відповіді.

file

Автоматичний переклад.
Milap82
4 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Я сподіваюся, що вони незабаром вирішать ситуацію і ви зможете підтвердити свій обліковий запис. Сподіваємось, жодне втручання нашої групи розгляду скарг не знадобиться. Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт,

Luck Casino досі не обробило моє зняття. Я здійснив висновок 15.05.2024.

Вони вимагали ще кілька документів, які я одразу надав, але вони постійно пишуть у своїй відповіді: «Я, на жаль, мушу повідомити вам, що я не можу надати вам точні часові рамки, оскільки зараз обробляється значна кількість запитів, але ми вдячні за ваше терпіння, оскільки ми працюємо над тим, щоб обробити ваш запит якомога швидше».

Чи може Casino Guru допомогти в цьому питанні?


Автоматичний переклад.
Milap82
3 міс. тому

Не могли б ви також оновити свою скаргу ? Я бачу, що Крістіна чекає на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую Ромі. Я відповів Крістіні.

Автоматичний переклад.
Milap82
3 міс. тому

Це чудово, дякую. Тепер ми можемо розпочати подальше дослідження.👌

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого