5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Luck Casino UK, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені справді потрібна допомога від когось із казино Luck, оскільки команда KYC утримує мої £6250,00 без причини. Я надав усі документи, але вони знову і знову вимагають ті самі документи.
Це не мала сума, і мені справді потрібен хтось, щоб розібратися з цим якомога швидше.
Моє ім'я користувача milapmpatel@yahoo.com
Дата вилучення: 15.05.2024
Я провів 15+ розмов електронною поштою, щоб вирішити проблему, але я ще не отримав задовільної відповіді щодо свого відкликання.
I really need help from someone at Luck Casino as the KYC team is holding my £6,250.00 for no reason. I have provided all the documents, but they keeps asking for same documents again and again.
This is not small amount and I really need someone to sort this out ASAP.
My username is milapmpatel@yahoo.com
Withdrawal date: 15/05/2024
I have done 15+ e-mail conversations to sort out the issue, but I have not received satisfactory answer for my withdrawal yet.
Привіт,
Я боюся, що це не працює так просто. 🙁
Якщо вам потрібна допомога, перегляньте цей посібник 👈 про те, як ми вирішуємо скарги гравців.
Щоб вказати на важливі моменти, по-перше, ми даємо казино 14 повних днів, щоб перевірити вас. Тоді ми повинні зрозуміти, що, здається, є причиною такого ускладнення.
Решта в довіднику.
Я знаю, як це звучить, і мені шкода, що ви переживаєте важкі часи в казино. Дозвольте мені знати, з якого часу ви намагалися отримати підтвердження?
Hello,
I fear it does not work that simply. 🙁
If you have to get help, please browse this guide 👈 on how we resolve players' complaints.
To point out the important parts, first, we give casinos 14 full days to verify you. Then we have to understand what seems to be the reason for such a complication.
The rest is in the guide.
I know how it sounds, and I'm sorry you're experiencing hard times in the casino. May I know since when you struggled to get verified, please?
Розмова почалася 17.05.2024. Перегляньте нижче перший електронний лист від вашої команди. Там зазначено 2 робочі дні, а ви зараз кажете 14 днів. Я вважаю, що 14 днів – це занадто довго, щоб перевірити деталі, особливо коли у вас є всі документи.
Привіт, Мілап
Дякуємо, що звернулися до служби підтримки Luck
Будь ласка, зверніть увагу, що звичайний термін становить до 2 робочих днів, майте на увазі, що вихідні не вважаються робочими днями. Дякуємо за ваше терпіння, будь ласка, зачекайте, оскільки наша відповідна команда розгляне ваш запит на зняття коштів у найкоротший термін , Дякую за розуміння.
Якщо у вас є інші запитання, надішліть нам повідомлення в чаті або електронною поштою.
Гарного дня!
Підтримку Safer Gambling можна знайти тут:
https://luck.com/uk/safer-gambling
З найкращими побажаннями,
Казино удачі
Команда обслуговування клієнтів
The conversation started on 17/05/2024. See below first e-mail from your team. It has stated 2 working days and you are now saying 14 days. I believe 14 days is too long to verify the detail especially when you have all the documents in hand.
Hello, Milap
Thank you for contacting Luck support team
Kindly be advised that the usual timescale is up to 2 working days, please keep in mind that the weekends do not count as working days, thank you for your patience, please wait as our relevant team will review your withdrawal request in the shortest time possible, thank you for your understanding.
If you have any other questions, please feel free to message us via live chat or email.
Have a great day ahead!
Safer Gambling support can be found here:
https://luck.com/uk/safer-gambling
Best Regards,
Luck Casino
Customer Service Team
Привіт. Ви, напевно, неправильно зрозуміли, Радка з нашого форуму написала вам, що наша команда скарг тут, у Casino Guru, зазвичай дає казино 14 повних днів на обробку перевірки та платежу. Служба підтримки від казино, напевно, сказала вам, що він буде готовий через 2 дні. Маю рацію?
Ви випадково отримували якісь оновлення від казино? Сподіваюся, незабаром ви надасте більше інформації щодо всього цього.
Hello. You have probably misunderstood Radka, from our forum, wrote to you that our complaint team here at Casino Guru usually gives casinos 14 full days to process the verification and the payment. The support from the casino probably told you it would be ready in 2 days. Am I right?
Have you gotten any updates from the casino by any chance? I hope you will provide some more information regarding all this soon.
Привіт, я думав, Радка з казино Luck. Перегляньте додані деталі електронної пошти. Наразі я мав 21 розмову електронною поштою. Вони лише кажуть, що наша команда вивчає це питання та вирішує проблему якомога швидше, але я не отримую жодної задовільної відповіді.
Hi, oh I thought Radka is from Luck Casino. See the attached details of e-mail trail. I had 21 e-mail conversations so far. They are only saying that our team is looking into this and resolve the issue ASAP, but I'm not getting any satisfactory answer.
Ніяких турбот взагалі. Я сподіваюся, що вони незабаром вирішать ситуацію і ви зможете підтвердити свій обліковий запис. Сподіваємось, жодне втручання нашої групи розгляду скарг не знадобиться. Тримайте нас в курсі, будь ласка.
No worries at all. I hope that they will solve the situation soon and that you will be able to get your account verified. Hopefully, any intervention from our complaint team won't be needed. Keep us updated, please.
Привіт,
Luck Casino досі не обробило моє зняття. Я здійснив висновок 15.05.2024.
Вони вимагали ще кілька документів, які я одразу надав, але вони постійно пишуть у своїй відповіді: «Я, на жаль, мушу повідомити вам, що я не можу надати вам точні часові рамки, оскільки зараз обробляється значна кількість запитів, але ми вдячні за ваше терпіння, оскільки ми працюємо над тим, щоб обробити ваш запит якомога швидше».
Чи може Casino Guru допомогти в цьому питанні?
Hi,
Luck Casino has still not processed my withdrawal. I made withdrawal on 15/05/2024.
They requested couple of more documents which I submitted straightaway, but they are keep saying on their reply that "I regret to inform you that I cannot provide you with a precise timeframe, as there is a substantial volume of requests currently being processed, but we appreciate your patience as we work to process your request as quickly as possible".
Can Casino Guru assist in this matter?
Це чудово, дякую. Тепер ми можемо розпочати подальше дослідження.👌
That is great, thank you. Now we can start to investigate further.👌
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.