так, вони продовжують затримувати або відхиляти мої запити на зняття коштів. Тоді почав із заяв про проблеми з постачальником платежів
це було технічне обслуговування, тепер вони навіть рідко відповідають. вчора ввечері після 2-3 годин очікування в чаті вони сказали, що не можуть виплачувати виплати. Я кілька разів отримував готівку без жодних проблем, але раптом таке стається
yes, they keep delaying or rejecting my withdrawal requests. Started off claiming payment provider issues, then
it was maintenance, now they rarely even respond. last night after waitin over2 or 3 hours on live chat, they said they aren't capable of issuing payouts. i have cashed thetre multiple times with no issue, but all of a sudden , this happens
Мабуть, це дійсно якісь технічні проблеми з боку платіжного провайдера. На щастя, у вашому випадку все пройшло добре, і я радий цьому.
Чи часто ви граєте в цьому казино, коли згадуєте, що знімали гроші кілька разів? 🙂
Apparently, it really are some technical problems on the side of the payment provider. Fortunately, everything went well in your case and I'm happy about it.
Do you play in this casino often, when you mention that you have withdrawn money several times? 🙂
Привіт, я помітив, що ви подали скаргу на це казино. Я також бачив, що ви згадали, що казино працює без KYC, правильно? Вам коли-небудь вдавалося зняти гроші в цьому казино? Ви знімаєте гроші тим самим методом, що й внесли, чи обираєте інші методи?
Крім того, у скарзі ви згадали про технічні проблеми. Ви запитували службу підтримки чи чат, чи знають вони, як довго вони триватимуть?
Я також бачив, що гравець bcabama4668 зіткнувся з дуже схожою проблемою, яку йому вдалося вирішити. Як ви думаєте, чи можете ви повідомити нам, чи отримаєте свій рахунок протягом наступних кількох днів, чи у вас все ще є проблеми?
Hello, I noticed that you filed a complaint about this casino. I also saw that you mentioned that the casino works without KYC, correct? Have you ever managed to make a withdrawal in this casino? Do you withdraw money using the same method as you deposited, or do you choose different methods?
Additionally, in the complaint you mentioned technical problems. Did you ask support or live chat, if they know how long they will last?
I also saw that the player bcabama4668 ran into a very similar problem, which he managed to solve. Do you think you can let us know if you will receive your withdrawal in the next few days or if you still have problems?
Наскільки я знаю, проблеми були з провайдером CoinsPaid, мої казино також зіткнулися з цими проблемами, але зараз все добре
As far as I know the problems were with the provider CoinsPaid, my casinos also faced these problems but now everything is ok
Я радий, якщо з вашого боку все добре. Ви знаєте, які проблеми були у провайдера?
I'm glad if all is fine on your side. Do you know what problems the provider had ?
так, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
yes, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
да, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
О, я розумію, це була хакерська атака. Дякуємо, що додали цю інформацію.
Звичайно, це неприємна ситуація, чи для казино, чи для провайдера, але я сподіваюся, що все буде добре і ситуація вирішиться.
Якщо є додаткова інформація, ми будемо раді, якщо ви поділитеся нею з нами. 🙂
Oh I see, so it was a hacker attack. Thank you for adding that information.
It's certainly an unpleasant situation, whether for the casino or the provider, but I hope that everything will be fine and the situation will be resolved.
If there is any further information, we would be glad if you could share it with us. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.