Це останній електронний лист, який я отримав від постачальника ігор, який дає зрозуміти, що казино зараз знаходить виправдання.
This is the last email i received from the game provider which makes it clear that the casino is now finding excuses.
Дякую. Не хвилюйтеся, я буду продовжувати працювати щодня, поки вони не заплатять, або всі в мережі не дізнаються, хто вони насправді.
Дуже шкода, що такі казино дають погану назву крипто-казино.
Найгірше те, що вони називають себе найчеснішим крипто-казино в Інтернеті.
Вони були дивовижними, поки їм не довелося заплатити, як тільки вони повинні заплатити, вони показують своє справжнє обличчя.
Більше місяців без доказів вони зберігають усі мої гроші!!!!
Thank you. not to worries, i will keep going everyday til either they pay or everyone in the net knows who they really are.
Such a pity that casinos like this give crypto casino a bad name.
Worst part is that they call themselves the most fair crypto casino in the web.
They were amazing till they had to pay, once they have to pay they are showing their true colors.
Over a months with not evidence they are keeping all my money!!!!
Я щиро на це сподіваюся.
Я втрачаю надію в цьому казино, вони не мають жодного доказу проти мене, вони заперечують на іншому форумі казино професіоналізм представника казино, що стосується перевірок історії гри, і заперечують висновки постачальника ігор, навіть якщо гра провайдер надіслав їм заяву.
Тепер вони тримають мої гроші без реальних причин.
Спочатку я зрозумів би, але тепер більше місяця вони відчайдушно шукають те, чого ніколи не знайдуть, тому що я не обманював і тримаю пари, що заплатив 1496LTC.
I truly hope so.
I am losing hope in this casino they haven't got a piece of evidence against me, they have denied in another casino forum the professionalism of casino guru rep regarding the game history checks and the are denying the game provider findings, even when the game provider has send them a statement.
They are keeping my money without real reasons now.
At first i would have understood but now over a month of them desperately looking for something they will never find because i did not cheat and i bet sting to have pay 1496LTC.
Які ще існують форуми казино, де ви можете зіпсувати їхню репутацію, поки вони не виплатять, або якщо ні, вони не згорнуть
What other casino forums are there where you can ruin their reputation until they pay up or if not they go bust
Мені не потрібно руйнувати репутацію, викриття правди зробить свою роботу.
Я хочу справедливості, і якщо це казино не є чесним, різні азартні форуми повинні будуть попередити інших гравців, тому що це казино якось навіть жорстке, є абсолютно новим, йому дали хорошу репутацію, коли вони не зарекомендували себе, і гравці повинні бути попереджені, що може з ними статися.
Подивіться на відгуки, вони теж не найприємніші.
Вони брешуть про постачальника ігор, який надіслав офіційну заяву минулого тижня, але вони продовжують брехати.
Я не маю наміру руйнувати репутацію, я хочу отримати плату за те, що я виграв і чесно продемонстрував.
Якщо ні, мій обов’язок — подбати про те, щоб інші гравці не витримали те, що я переживаю.
Все, що я прошу про прозорість, і за місяць казино не змогло надати найпростіший спосіб – поділитися висновками постачальника ігор.
I don't have to ruin the reputation , exposing the truth will do the job.
i want the justice and if this casino is not being honest the various gambling forums will have to warn other players because this casino somehow even tough is brand new has been given a good reputation when they haven't prove themselves and players must be warn what might happened to them.
Have a look at the reviews they are not the nicest reviews either.
They are lying about the game provider who send an official statement last week, yet they are keep lying.
I have not intention to ruin reputations i want to get pay for what i have won and demonstrated honestly.
If not is my duty of care to make sure not other players will endure what i am going through.
All i ask transparency and in over a month the casino failed to provide the most simple way which is sharing the game provider findings.
Як я вже сказав, будучи постійним дописувачем цього форуму та гравцем у ігрові автомати, я був такий щасливий, що ти виграв і виграв великий, я не можу передати словами своє глибоке розчарування, якщо вони не викашляють те, що по праву належить тобі🤢
Like I said as a regular contributor to this forum and a slot playing gambler I was so happy that you won and won big I can’t put into words my deepest feelings of disappointment if they don’t cough up what is rightfully yours🤢
Дякую, я дуже ціную це.
До самого кінця я щиро сподівався, що в казино було справжнє розслідування, і я був в порядку з цим, оскільки я не обманював, але бачив, як вони приховують висновки постачальника ігор і в основному свою офіційну заяву, я втрачаю віру з кожним днем .
Якщо ви перевірите інші скарги, які я зробив у bitcoitalk, ви зможете зрозуміти моє розчарування та те, як вони з цим справляються.
Знову потрібно трохи вогню, оскільки я відмовляюся вірити, що цьому казино було надано хорошу репутацію 7.2 у гуру казино, і вони викинуть його просто так, сподіваючись, що якщо казино не платить, гуру казино змінить це, оскільки багато хто гравці довіряють цьому сайту.
Схрестивши пальці, казино змириться з тим, що одного разу в блакитний місяць вам доведеться заплатити гравцям.
Слідкуйте і подивіться, що станеться.
Thank you I really appreciate that.
Until the very end i was truly hopping that the casino was genuine about the investigation and i was fine with that as i didn't cheat but seeing how they are hiding the game provider findings and mostly their official statement i am losing faith day by day.
If you check the other complaints i have made in bitcoitalk u can understand my frustration an how they are dealing with that.
Again is till hold a little flame as i refuse to believe that this casino was given 7.2 good reputation in casino guru and they will throw it away just like that, hoping obviously if the casino doesn't pay casino guru will change that as lots of players do trust this site.
Fingers crossed the casino will come to terms that once in a blue moon thy have to pay players.
Keep following and see what will happen.
Привіт Радка
Я надіслав електронного листа, а також надіслав електронний лист від постачальника гри Андрію, щоб він був доданий до моєї скарги, але я нічого не чув від Андрія, і мій останній пост ще не схвалений.
Чи є якась причина, чому електронна пошта, яка є частиною доказів того, що казино відмовляється надати офіційну заяву постачальника гри.
Також Андрій запитав в казино історію ігор і після перевірки сказав, що нічого звичайного не було, а коли я зіткнувся з представником казино, сказав, що Андрій перевіряє лише один рахунок, а не всі чотири.
Чи не могли б ви перевірити у Андрія, чи були надіслані всі 4 облікові записи чи лише один раз і що було перевірено?
Казино дуже намагається применшити постачальника ігор і навіть перевіряє гуру казино, і я хотів би знати, чи це правда.
Не знаю, як запитати Андрія, оскільки він ніколи не відповідає на мій електронний лист.
Спасибі за вашу допомогу.
Гарного вам дня.
Hi Radka,
i have sent an email and also sent lat email from the game provider to Andrej to be added on my complaint case but i haven't heard anything from andrej and my last post hasn't been approved yet.
Is there any reason why the email which is part of the evidences the casino is refusing to share the official statement of the game provider.
Also Andrej asked to the casino the game history and after checking he stated tat there was nothing of the ordinary and when i confronted the casino Ltc rep said that Andrej only check one account and not all four.
Could you please check with Andrej if ie was sent all 4 accounts or only once and what was checked?
The casino has been trying very hard to downplay the game provider and even casino guru checks and i would like to know if this is true.
Not sure how to ask Andrej as he never reply to my email.
Thanks for your help.
Have lovely day.
Привіт, Міллібу,
Я вважаю, що Андрій опублікував свій електронний лист до вашої скарги, щоб ви могли зв’язатися:
Я думаю, що ви надали йому досить багато інформації, тому я дозволю йому все це розглянути.
Завтра таймер скидається, тому зачекайте трохи.
Hi, millyboo,
I find that Andrej posted his email to your complaint so you could get in touch:
I think that you've provided him with quite an amount of information so I would let him go through it all.
The timer resets tomorrow, so please wait a bit.
Скільки часу потрібно, щоб сайт виніс вердикт, коли у гравців є багато доказів, а казино лише виправдань?
Поки що їм не вдалося надати жодного доказу проти мене, і вони зберігають мої гроші, до того ж вони відмовляються оприлюднити офіційну заяву провайдера гри, оскільки в ній сказано, що я не обманював.
Чому, якщо вони не доведуть те, що вони припускають, якщо вони настільки впевнені? Спільнота гуру казино буде під загрозою бути обманутою казино, яке має хорошу репутацію, навіть якщо вони не мають ліцензії та не вистачають часу, щоб довести свою чесність.
Я вважаю, що потрібно чинити певний тиск, оскільки чим більше це займає, тим більше людей буде обманутим.
Відгуки також не хороші, і я здивований, що після такого тривалого часу без доказів від казино гравців не попереджав ця особа.
дійсно занепокоєно, оскільки я знайшов це казино тут у гуру казино і довіряв вашому сайту, і багато інших зроблять таку ж помилку.
Я відчуваю, що лиходії завжди перемагають.
How long it takes for the site to make a verdict when the players has many proves and the casino only excuses?
So far they haven't managed to give a piece of evidence against me and they are keeping my money ,on top they are refusing to release the official statement of the game provider because it states i didn't cheat.
Why if they don't prove what they are assuming with if they are so sure? The casino guru community will be in danger to be scammed by a casino that was rated with a good reputation casino even-tough they have not license and not enough time to prove they are honest.
I believe that some sort of pressure should be given as the more this is taking the more people will be scammed.
The reviews aren't good either and i am surprise that after so long with not proves from the casino players aren't warned by this individual.
really concerning as i found this casino here at casino guru and trusted your site and many others will do the same mistake.
i feel the villains always win.
Я можу уявити, що на вашому місці також був би дуже наполегливим і злим.
Я не хочу тут повторюватися, але оскільки скарга досі не закрита, результатів немає, тому ми можемо лише здогадуватися про те саме знову.
Я не знаю, яку інформацію надало казино або що зараз перевіряється.
Хочу сказати, що повідомляємо, що це казино працює без ліцензії і є досить новим, тому це не перевірено часом.
Як я вже писав, якщо казино діє несправедливо, особливо при розгляді скарг, це вплине на його рахунок. Все залежить від кінцевого результату.
Якщо відгуки погані, я б сказав, що це інша річ, про яку варто подумати, перш ніж грати в будь-яку гру.
Що ще я можу сказати на даний момент...
I can imagine that I would also be very persistent and angry being in your position.
I don't want to repeat myself here, but since the complaint is still not closed there is no result so we can only speculate about the same things over again.
I do not know what information the casino provided or what is currently being reviewed.
I'd like to say, that we inform, that this casino operates without any license and is pretty new so it has not been proven by time.
As I already wrote, if the casino does act unfairly, especially when dealing with complaints it will affect its score. It all depends on the final result.
If the reviews are not good I'd say it's another thing to think of before playing anywhere.
What else can I say at the moment...
Дякую за вашу відповідь, Андрій ніколи не відповідав на мій електронний лист, і сьогодні я чекав відповіді принаймні на сторінці скарги, але все одно нічого, останні два скріншоти електронних листів все ще не схвалені, і єдина причина, чому я надіслав їх, — це довести, що Казино вже давно отримало офіційну заяву.
На жаль, я не бачу поганих відгуків, коли підписався в січні, інакше я б не ввійшов, я просто довіряв ставці, наданій гуру казино.
Сподіваюся, що люди, які побачать відгуки, не ввійдуть у систему, і якщо є бог, казино змінить ставку, якщо вони не виплатять виграш.
Як ви правильно сказали, я справді злий і, безперечно, наполегливий, оскільки я не отримую свій виграш і програв понад 15 тисяч, і, до речі, казино діє, нічого не відбувається.
Я чекаю, коли Андрій затвердить мої знімки екрана та відповість на мій лист.
Ще раз дякую за ваш час.
Thanks for your reply, Andrej never reply to my email and today i was expecting a reply at least on the complaint page but still nothing, the last two screenshot of emails are still not approved and the only reason i have send them is to prove that the casino received the official statement long time ago now.
Unfortunately i din't see the bad reviews when i signed in January otherwise i wouldn't have signed in , i simply trusted the rate given from casino guru.
Hopefully people seeing the reviews they will not sign in and if there is a god the casino will change the rate if they don't pay the winnings.
As you said correctly i am angry indeed and surely persistent as i am not getting my winnings and lost over 15k and by the way the casino is acting , nothing is coming.
I'll wait when Andrej will approve my screenshots and reply to my email.
Thanks for your time again.
Я бачу, що Андрій фактично відповів через 15 хвилин. тому. Ми були на конгресі, де всі співробітники зібралися разом минулого тижня, тому, ймовірно, це стало причиною затримки.
I can see Andrej actually replied 15min. ago. We were on a congress where all employees met together last week so that probably caused the delay.
Досі нічого з казино.
Це безумство. подивіться, коли вони востаннє з'являлися на цьому форумі. Вони явно сподіваються, що це все забудеться, бо інакше не можна пояснити радіотишу.
Я точно знаю, що вони не можуть довести цього, що я обдурив, тому що я цього не зробив, і постачальник ігор сказав їм, але найбожевільніша частина полягає в тому, що після півтора місяців, які зараз не можуть знайти докази, вони виграють час і Бог знає, скільки гравців, які читають хороші бали, надані цьому казино, потраплять у пастку, як я.
чисте божевілля.
Still nothing from the casino.
This is madness. have a look when was last time they appear in this forum. They clearly hoping it will all be forgotten as otherwise one can't explain the radio silence.
I know for a fact they can't prove it I cheated as I didn't and thr game provider told them but the craziest part is that after a month and half now not being able to find a piece of evidence they are buying time and god knows how many playets reading the good score given to this casino will fall in their trap like I did.
pure madness.
Вся ця річ мене засмучує.
Я був цілком впевнений, що ми робимо висновок, що у вашій ігровій історії немає нічого підозрілого, того факту, що постачальник ігор заявив, має бути достатньо для чесного казино, я б сказав.
Я дуже хочу побачити, яка реакція прийде зараз, тому що я просто не можу уявити, які докази вони можуть надати через півтора місяці...
This whole thing upsets me.
I was quite sure that we conclude there is nothing suspicious in your gaming history, the fact that the game provider stated the same should be enough for the honest casino, I'd say.
I'm eager to see what reaction comes now because I just can't imagine what kind of evidence should they possibly provide after a month and half...
Дякуємо за Ваш відповідь.
На даний момент я втратив будь-яку віру в це казино, і я дуже сподіваюся, що рейтинг казино знизиться, і люди будуть радіти їм.
Це не авторитетне казино веде себе.
Я дійсно витратив цілий статок, і коли настала їхня черга платити, вони перетворилися на шахрайського монстра казино.
Той факт, що вони жодного разу не надіслали електронної пошти жодного разу для мене, був переконливим доказом того, що вони були шахрайським казино, тоді брехня за брехнею та заперечення незаперечного були останньою краплею.
Я щиро сподіваюся, що я помиляюся, але вони закрили мій обліковий запис 26 лютого, і час і факти говорять чітко.
Настільки несправедливо, що це казино діє в такі підлі способи.
Thanks for your reply.
At this point I have lost all rhe faith in this casino and I really hope that the casino ratinng will go down and people will be warmed about them.
This is not a reputable casino behaves.
I did spend a fortune and once it was their turn to pay they turned into a rogue casino monster.
The fact that they never emailed emailed once for me was the convincing point they were a rogue casino, then the lies after lies and denying the undeniable was the last straw.
I truly hope I'm wrong but they closed my account the 26th of Feb and time and facts are speaking clearly.
So unfair this casino acts in such despicable ways.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.