ФорумКазиноLTC Casino - загальне обговорення

LTC Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від millyboo
|
50416 переглядів 215 відповідей |
|
12 3 4...11
millyboo
2 р. тому

Ви глибоко співчуваєте тому, що я на цій посаді. Не здавайтеся, поки не вичерпаєте всі можливості.😫

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

file


Це останній електронний лист, який я отримав від постачальника ігор, який дає зрозуміти, що казино зараз знаходить виправдання.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Дякую. Не хвилюйтеся, я буду продовжувати працювати щодня, поки вони не заплатять, або всі в мережі не дізнаються, хто вони насправді.

Дуже шкода, що такі казино дають погану назву крипто-казино.

Найгірше те, що вони називають себе найчеснішим крипто-казино в Інтернеті.

Вони були дивовижними, поки їм не довелося заплатити, як тільки вони повинні заплатити, вони показують своє справжнє обличчя.

Більше місяців без доказів вони зберігають усі мої гроші!!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file


Це останній електронний лист, який я отримав від постачальника ігор, який дає зрозуміти, що казино зараз знаходить виправдання.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я впевнений, що Андрій все це враховує.

Я дуже сподіваюся, що ви отримаєте свій виграш!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я щиро на це сподіваюся.

Я втрачаю надію в цьому казино, вони не мають жодного доказу проти мене, вони заперечують на іншому форумі казино професіоналізм представника казино, що стосується перевірок історії гри, і заперечують висновки постачальника ігор, навіть якщо гра провайдер надіслав їм заяву.

Тепер вони тримають мої гроші без реальних причин.

Спочатку я зрозумів би, але тепер більше місяця вони відчайдушно шукають те, чого ніколи не знайдуть, тому що я не обманював і тримаю пари, що заплатив 1496LTC.

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Які ще існують форуми казино, де ви можете зіпсувати їхню репутацію, поки вони не виплатять, або якщо ні, вони не згорнуть

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Мені не потрібно руйнувати репутацію, викриття правди зробить свою роботу.

Я хочу справедливості, і якщо це казино не є чесним, різні азартні форуми повинні будуть попередити інших гравців, тому що це казино якось навіть жорстке, є абсолютно новим, йому дали хорошу репутацію, коли вони не зарекомендували себе, і гравці повинні бути попереджені, що може з ними статися.


Подивіться на відгуки, вони теж не найприємніші.

Вони брешуть про постачальника ігор, який надіслав офіційну заяву минулого тижня, але вони продовжують брехати.

Я не маю наміру руйнувати репутацію, я хочу отримати плату за те, що я виграв і чесно продемонстрував.

Якщо ні, мій обов’язок — подбати про те, щоб інші гравці не витримали те, що я переживаю.


Все, що я прошу про прозорість, і за місяць казино не змогло надати найпростіший спосіб – поділитися висновками постачальника ігор.


Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Як я вже сказав, будучи постійним дописувачем цього форуму та гравцем у ігрові автомати, я був такий щасливий, що ти виграв і виграв великий, я не можу передати словами своє глибоке розчарування, якщо вони не викашляють те, що по праву належить тобі🤢

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Дякую, я дуже ціную це.

До самого кінця я щиро сподівався, що в казино було справжнє розслідування, і я був в порядку з цим, оскільки я не обманював, але бачив, як вони приховують висновки постачальника ігор і в основному свою офіційну заяву, я втрачаю віру з кожним днем .

Якщо ви перевірите інші скарги, які я зробив у bitcoitalk, ви зможете зрозуміти моє розчарування та те, як вони з цим справляються.

Знову потрібно трохи вогню, оскільки я відмовляюся вірити, що цьому казино було надано хорошу репутацію 7.2 у гуру казино, і вони викинуть його просто так, сподіваючись, що якщо казино не платить, гуру казино змінить це, оскільки багато хто гравці довіряють цьому сайту.


Схрестивши пальці, казино змириться з тим, що одного разу в блакитний місяць вам доведеться заплатити гравцям.

Слідкуйте і подивіться, що станеться.

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Зробить 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка


Я надіслав електронного листа, а також надіслав електронний лист від постачальника гри Андрію, щоб він був доданий до моєї скарги, але я нічого не чув від Андрія, і мій останній пост ще не схвалений.

Чи є якась причина, чому електронна пошта, яка є частиною доказів того, що казино відмовляється надати офіційну заяву постачальника гри.


Також Андрій запитав в казино історію ігор і після перевірки сказав, що нічого звичайного не було, а коли я зіткнувся з представником казино, сказав, що Андрій перевіряє лише один рахунок, а не всі чотири.

Чи не могли б ви перевірити у Андрія, чи були надіслані всі 4 облікові записи чи лише один раз і що було перевірено?


Казино дуже намагається применшити постачальника ігор і навіть перевіряє гуру казино, і я хотів би знати, чи це правда.

Не знаю, як запитати Андрія, оскільки він ніколи не відповідає на мій електронний лист.


Спасибі за вашу допомогу.


Гарного вам дня.

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Привіт, Міллібу,

Я вважаю, що Андрій опублікував свій електронний лист до вашої скарги, щоб ви могли зв’язатися:

andrej.p@casino.guru

Я думаю, що ви надали йому досить багато інформації, тому я дозволю йому все це розглянути.

Завтра таймер скидається, тому зачекайте трохи.

file



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Скільки часу потрібно, щоб сайт виніс вердикт, коли у гравців є багато доказів, а казино лише виправдань?

Поки що їм не вдалося надати жодного доказу проти мене, і вони зберігають мої гроші, до того ж вони відмовляються оприлюднити офіційну заяву провайдера гри, оскільки в ній сказано, що я не обманював.

Чому, якщо вони не доведуть те, що вони припускають, якщо вони настільки впевнені? Спільнота гуру казино буде під загрозою бути обманутою казино, яке має хорошу репутацію, навіть якщо вони не мають ліцензії та не вистачають часу, щоб довести свою чесність.

Я вважаю, що потрібно чинити певний тиск, оскільки чим більше це займає, тим більше людей буде обманутим.

Відгуки також не хороші, і я здивований, що після такого тривалого часу без доказів від казино гравців не попереджав ця особа.


дійсно занепокоєно, оскільки я знайшов це казино тут у гуру казино і довіряв вашому сайту, і багато інших зроблять таку ж помилку.


Я відчуваю, що лиходії завжди перемагають.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Я можу уявити, що на вашому місці також був би дуже наполегливим і злим.

Я не хочу тут повторюватися, але оскільки скарга досі не закрита, результатів немає, тому ми можемо лише здогадуватися про те саме знову.

Я не знаю, яку інформацію надало казино або що зараз перевіряється.

Хочу сказати, що повідомляємо, що це казино працює без ліцензії і є досить новим, тому це не перевірено часом.

Як я вже писав, якщо казино діє несправедливо, особливо при розгляді скарг, це вплине на його рахунок. Все залежить від кінцевого результату.

Якщо відгуки погані, я б сказав, що це інша річ, про яку варто подумати, перш ніж грати в будь-яку гру.

Що ще я можу сказати на даний момент...


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за вашу відповідь, Андрій ніколи не відповідав на мій електронний лист, і сьогодні я чекав відповіді принаймні на сторінці скарги, але все одно нічого, останні два скріншоти електронних листів все ще не схвалені, і єдина причина, чому я надіслав їх, — це довести, що Казино вже давно отримало офіційну заяву.

На жаль, я не бачу поганих відгуків, коли підписався в січні, інакше я б не ввійшов, я просто довіряв ставці, наданій гуру казино.


Сподіваюся, що люди, які побачать відгуки, не ввійдуть у систему, і якщо є бог, казино змінить ставку, якщо вони не виплатять виграш.


Як ви правильно сказали, я справді злий і, безперечно, наполегливий, оскільки я не отримую свій виграш і програв понад 15 тисяч, і, до речі, казино діє, нічого не відбувається.

Я чекаю, коли Андрій затвердить мої знімки екрана та відповість на мій лист.

Ще раз дякую за ваш час.

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Я бачу, що Андрій фактично відповів через 15 хвилин. тому. Ми були на конгресі, де всі співробітники зібралися разом минулого тижня, тому, ймовірно, це стало причиною затримки.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Щойно побачив це.


Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Досі нічого з казино.

Це безумство. подивіться, коли вони востаннє з'являлися на цьому форумі. Вони явно сподіваються, що це все забудеться, бо інакше не можна пояснити радіотишу.

Я точно знаю, що вони не можуть довести цього, що я обдурив, тому що я цього не зробив, і постачальник ігор сказав їм, але найбожевільніша частина полягає в тому, що після півтора місяців, які зараз не можуть знайти докази, вони виграють час і Бог знає, скільки гравців, які читають хороші бали, надані цьому казино, потраплять у пастку, як я.

чисте божевілля.

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Вся ця річ мене засмучує.

Я був цілком впевнений, що ми робимо висновок, що у вашій ігровій історії немає нічого підозрілого, того факту, що постачальник ігор заявив, має бути достатньо для чесного казино, я б сказав.

Я дуже хочу побачити, яка реакція прийде зараз, тому що я просто не можу уявити, які докази вони можуть надати через півтора місяці...




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякуємо за Ваш відповідь.

На даний момент я втратив будь-яку віру в це казино, і я дуже сподіваюся, що рейтинг казино знизиться, і люди будуть радіти їм.

Це не авторитетне казино веде себе.

Я дійсно витратив цілий статок, і коли настала їхня черга платити, вони перетворилися на шахрайського монстра казино.

Той факт, що вони жодного разу не надіслали електронної пошти жодного разу для мене, був переконливим доказом того, що вони були шахрайським казино, тоді брехня за брехнею та заперечення незаперечного були останньою краплею.

Я щиро сподіваюся, що я помиляюся, але вони закрили мій обліковий запис 26 лютого, і час і факти говорять чітко.

Настільки несправедливо, що це казино діє в такі підлі способи.



Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого