Привіт, Данило, з 26 лютого.
Можна зрозуміти очікування, але казино навіть не надіслало мені електронного листа, щоб повідомити про ситуацію, і я попросив оператора чату, вони просто сказали зачекати і набратися терпіння.
Вони сказали мені, що коли надана гра дасть їм відповідь, керівництво надішле електронною поштою, чого ніколи не сталося.
Оператор чату сказав, що він ніколи не отримав відповіді від постачальника гри, що не відповідає дійсності, оскільки я спілкувався з постачальником ігор.
Після того, як вони більше не могли цього заперечувати, вони мовчали і уникали мене в чаті, а я не відкрив цю справу, вони, мабуть, заклинали мене, сподіваючись, що я здаюся.
Серія казино відображається за рівнем спілкування, якби вони були чесними, вони б надіслали мені електронного листа з поясненням, чому вони закрили рахунок, і поясненням процедури.
Я все ще сподіваюся, що вони добросовісні.
Це Казино, яке хвалиться тим, що анонімно, і відмовляється прийняти вердикт постачальника ігор, якщо гравець має намір увійти в неліцензійне казино, таке LTC, вони тепер повинні знати, що вони пройдуть, якщо виграють великі гроші.
Це несправедливо, і їхні умови не були порушені, а їхні припущення про те, що я надсилаю помилку чи обман програмному забезпеченню, не мають сенсу, оскільки у мене була така здатність, чому я витратив понад 15 тисяч власних грошей.
Вони повинні прийти чистими і заплатити.
Якщо вони цього не роблять, гуру казино повинен попередити всіх гравців про ризики.
Знову я щиро сподіваюся, що вони піклуються про свою репутацію та будуть чесними та оплаченими.
2 тижні – розумний термін, особливо коли казино так називається анонімним.
Не знаю, чому той факт, що я граю з Великобританії, мав би значення, оскільки вони настійно рекомендують гравцям використовувати VPN!
Проблема не в часі очікування, а в тому, як вони вирішують ситуацію, яка мене хвилює.
З найкращими побажаннями.
Hi Daniel, from the 26th of Feb.
One can understand the waiting but the casino never even emailed me to let me know the situation, and i asked the chat operator they simply said to wait and be patient.
They told me once the game provided would have reply to them the management would have emailed which never happened.
Chat operator when said they never got a reply from the game provider which was not true as i was in touch with the game provider.
Once they couldn't deny that anymore they kept silent and they are avoiding me in chat and f didn't open this case they probably ig ored me hoping that I would have give up.
The seriety of a casino shows by the level of communication, if they were honest they would have send me an email explaining why they closed the account and explaining the procedure.
I still hope they are in good faith.
This is Casino who brags about being anonymous and refuse to accept the verdict of a game provider, if player have intentions to sign in to un unlicensed casino such LTC they now should be aware of they will go through if they will win big money.
It is not fair and their t&c were not breached and their assumptions that i send a bug or trick the software makes no sense aside I had such ability why would have i spent over 15k of my own mone.
They should come clean and pay.
If they don't casino guru should warn all the players of the risks.
Again I truly hope they care about their reputation abd be honest and paid.
2 weeks is a reasonable time, especially when a casino is so called anonymous.
Not sure why the fact that i play from uk would make a difference since they highly suggest players to use VPN!
The waiting time is not the issues is the way they are handling the situation that worries me.
Best regards.