2 р. тому
Тут ви можете обговорити LTC Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я виграв джекпот в казино LTC після того, як зіграв багато грошей і багато втратив. У минулу п’ятницю зі мною трапилося диво, оскільки я ніколи нічого не виграв, але казино заблокувало мій обліковий запис, сказавши, що вони повинні перевірити, чи я обманював, сказавши, що це стандартна процедура, і постачальник ігор повинен перевірити, чи є виграш законним, що я ціную і Мені нема чого приховувати, оскільки я програв понад 10 тисяч, перш ніж виграти. Тепер уже п’ять днів вони мій обліковий запис заблоковано, і кожен день вони говорять мені, що чекають відповіді провайдера гри. Скільки часу потрібно для підтвердження виграшу? Казино виплатило деякі гроші досить швидко, коли я просив це, я хочу вірити, що вони чесні, але я боюся, що вони не виплатять мій джекпот. У мене є 1 раунд 1500 Ltc, щоб вивести, але вони заблокували мій обліковий запис, сказавши, що постачальник ігор повинен перевірити, чи це законно.
Хтось може мені порадити, оскільки кожен раз, коли я запитую, що відбувається, вони кажуть щодня, що все ще чекають і наберіться терпіння. У мене є скріншот мого виграшу, щоб це підтвердити.
Дякую за ваш час.
Hi there, i have won a jackpot at LTC casino after playing lots of money and lost a lot. Last Friday i miracle happened as i have never won anything before but the casino blocked my account saying that they had to verify if i cheated saying that it is a standard procedure and the game provider has to check if the winning are legit which i appreciate and i have nothing to hide since ii have lost well over 10k before winning. Now it's five days they my account is blocked and every day they are telling me that they are waiting for the game provider to reply. How long it should take to verify a winning ? the casino paid some cashout pretty fast when i requested it, i want to believe they are honest but i am terrified they won't pay my jackpot winnings. I have a 1round 1500 Ltc to cash out but they blocked my account saying the game provider must check if that was legit.
Can someone advice me as every time i ask what is happening they say every day they are still waiting and to be patience. I have a screenshot of my winnings to prove it.
Thanks for your time.
Привіт і вітання!
Боюся, що ніхто не зможе дати вам конкретну відповідь, на яку ви можете сподіватися.
Якщо вони чекають на відгук від постачальника гри, можливо, вони також не знають. Я б сказав, що зараз це залежить від постачальника ігор.
Продовжуйте часто запитувати, будьте ввічливі, але наполегливі. Підтримуйте спілкування.
Поділіться своїми досягненнями, щоб ми могли побачити, чи все гаразд.
Hello there and congratulation!
I'm afraid that nobody can give you the concrete answer you may hope for.
If they are waiting for the game provider's feedback maybe they do not know either. It's currently up to the game provider I'd say.
Keep asking frequently, be polite but persistent. Keep the communication up.
Share your progress so we can see if everything is alright.
З провайдерами ігор це досить складно. Казино зазвичай надсилає їм справу, яку вони повинні розслідувати, а потім вони чекають підтвердження провайдера.
Можна почекати кілька тижнів, я б сказав, що мінімум 2 тижні, боюся.
It's quite complicated with the game providers. The casino usually sends them the case they need to investigate and then they wait for the provider's confirmation.
You can wait for a few weeks, I'd say the minimum is 2 weeks I'm afraid.
привіт,
Дякую за відповідь.
Я зв’язався з постачальником ігор, і вони сказали, що провели розслідування та повернулися в казино.
Я зв’язався з казино і пояснив, що постачальник ігор підтвердив це, і вони сказали, що спочатку не зробили, і вони попросили підтвердження електронної пошти, яку я виконав, і надав електронний лист через чат.
Оператор чату сказав, що мені потрібно набратися терпіння і чекати, поки керівництво надішле мені електронного листа, через два дні вони отримали підтвердження, а оператор чату сказав, що їм потрібно провести додаткове розслідування.
Я на 100% добросовісний, оскільки просто багато грав, і мені просто дуже пощастило, і насправді я ніколи нічого в житті раніше не виграв, тому я не знаю, як все це працює.
Я попросив електронного листа зв’язатися з керівництвом, оскільки на мої листи підтримки не відповіли, я дійсно хочу вірити, що це казино є законним, але я не розумію, чому мені не можна пояснити, яке інше розслідування потрібно зараз. Це крипто-казино, і я дотримуюся всіх умов.
що ти думаєш про це? Я не хочу висувати жодних звинувачень, але вважаю дуже дивним, що керівництво не надіслало мені жодного листа, навіть коли мій обліковий запис було призупинено, оскільки мені довелося зв’язатися з оператором чату, щоб дізнатися, чому мій обліковий запис заблоковано.
Чи не надіслало б казино повідомлення про те, чому обліковий запис заблоковано і чому?
Буду вдячний за будь-яку пропозицію та пораду, оскільки все, що мені постійно говорять, – це набратися терпіння та чекати електронного листа.
Дякую всім за ваш час.
З найкращими побажаннями.
Бу
Hi there,
thanks for the reply.
i have contacted the game provider and they say they did the investigation and got back to the casino.
i contacted the casino to and explained that game provider confirmed so and they said that they didn't at first and they requested a proof of the email which i complied and provided the email via chat.
The chat operator than say that i have to be patience and wait for management to send me an email is two day now that they have received the verification and the chat operator said they need to do some more investigation.
I am 100% in good faith as i simply played a lot and i was just really lucky, and actually never won anything in my life before so i m not sure how all this work.
I have asked an email to contact management as my support emails are not answered, i really want to believe that this casino is legit but i do not understand why i can't be explained what other investigation is needed now. It is a crypto casino and i have follow all the T&c .
What do u think about that? i do not want to make any accusations but i find it very peculiar that management hasn't sent me a single email, even when my account was suspended as i had to contact the chat operator to know why my account was blocked.
Would't a casino sent u a notification of why the account was blocked and why?
Any suggestion and advice would be greatly appreciated as all i have been told constantly is be patience and wait for the email.
Thank you all for your time.
Best regards.
Boo
Здравствуйте,
оскільки ви не подали скаргу тут, ми не зв'язуємося з казино з цього приводу. Тому наша допомога дуже обмежена. Якби я міг здогадатися, я б сказав, що ваш обліковий запис закрито через подальші перевірки. Однак вони повинні зв’язатися з вами і тримати вас в курсі.
Якщо ви вважаєте, що вам може знадобитися допомога, будь ласка, подайте свою скаргу тут .
Hello,
since you have not submitted a complaint here, we are not in touch with the casino concerning this issue. So our help is very limited. If I could guess, I'd say your account has been closed due to further checks. They should contact you and keep you updated, however.
If you think may need any help, please feel free to submit your complaint here.
Привіт, дякую за відповідь.
Як ви думаєте, скільки часу я маю чекати, перш ніж подавати скаргу?
Я дійсно хочу вірити, що вони діють сумлінно, я ніколи не був у такій ситуації, але я читав багато жахливих історій про те, що казино не платять великі суми грошей.
З повагою.
Hi there, thanks for your reply.
How long you think i should wait before submitting a complaint?
I really truly want to believe that they are acting in good faith, i never been in a situation like like that but i have reading plenty of horror stories about casinos not paying large sums of money.
Bets regards.
привіт,
це складне питання.
Я розумію, що зараз ви виграли величезну суму, це може бути причиною для будь-яких додаткових перевірок.
Я можу уявити, що потрібно оцінити не тільки історію ігор, але й декілька відділів також повинні співпрацювати, щоб продовжити оплату.
Я б запитував їх регулярно і чекав ще принаймні 1 тиждень.
Це казино заслужило хорошу репутацію, незважаючи на те, що воно працює без ліцензії. 🙂
Hi there,
it's a tricky question.
I understand you won some huge sum now, it may be the reason for any additional checks.
I can imagine that not only the gaming history must be evaluated, but several departments also need to cooperate to proceed with the payment.
I'd ask them regularly and wait at least 1 week more.
This casino earned a good reputation even though it operates without a license. 🙂
Доброго ранку,
Дякуємо за Ваш відповідь.
Я повністю розумію, що ви маєте на увазі, і тому я хотів поради, мене хвилює лише те, чому керівництво ніколи не надсилало мені електронного листа, що вони блокують мій обліковий запис за ці перевірки, і ніколи не відповідало на мою електронну пошту, якщо все було прозоро.
Оператор чату щодня говорив, що я отримаю електронний лист і наберіться терпіння, але відмовився передати мені пряму електронну пошту керівництва, хоча я пояснив, що ніхто не відповідає на електронний лист підтримки, наданий на сайті.
Я не хочу думати негативно, але я відчуваю, що керівництво могло б принаймні надіслати мені електронний лист зі стандартною процедурою, оскільки я виграв велику суму, і вони просто заблокували мій обліковий запис, навіть не давши мені знати.
Які ваші думки?
Good morning,
thanks for your reply.
I totally get what you mean and that's why i wanted an advice, my only concern is why the management never email me that they were blocking my account for doing this checks and never replied to my email if it was all transparent.
The chat operator has been telling every day that i will receive an email and to be patience but refused to pass me direct email of management even-tough i explained that nobody replies to the support email provided in the site.
I do not want to think negatively but i feel the management could have at least email me with the standard procedure as i did win a big sum and they just block my account without even letting me know.
What are your thoughts?
Я знаю, що має сенс зв’язуватися з гравцем щоразу, коли ви закриваєте обліковий запис, щоб тримати гравця в курсі. Проблема в тому, що багато казино просто так роблять, і єдине, що вони постійно повторюють, це те, що вам потрібно почекати. Враховуючи, що вони чекають на постачальника ігор, я надсилав їм 2 електронні листи на тиждень, щоб нагадати вам, а потім надсилав скаргу через 3 тижні.
I know it makes sense to contact the player whenever you close the account, just to keep the player informed. The problem is that many casinos simply do that and the only thing they keep repeating is that you need to wait. Considering they're waiting for the game provider, I'd send them 2 emails per week to remind yourself and then I'd submit a complaint after 3 weeks.
Привіт.
Я говорив з постачальником ігор, і вони запевнили мене, що надіслали інформацію минулого тижня, оператор чату спочатку сказав, що вони були, а потім я надав їм знімок екрана електронної пошти від постачальника гри, і він вибачився за непорозуміння, але все одно продовжував говорити що я маю чекати і коли я запитав, чому він відмовився надати пояснення і закриває чат.
Я відкрив скаргу на вашому сайті з надією, що ви зможете поговорити з менеджером на сайті, оскільки оператор чату, здається, може сказати, що вам потрібно почекати і набратися терпіння.
Я все ще сподіваюся, що казино чесне, і вони виплатять, оскільки я витратив серйозну суму грошей у цьому казино та дотримувався всіх правил, наведених в t&c.
Дякую за вашу допомогу і щиро сподіваюся, що ви зможете мені допомогти, оскільки керівництво повністю ігнорує мене.
Знову дякую.
З найкращими побажаннями.
Hi there.
i have spoken with the game provider and they assured me they sent the infos last week , the chat operator first said they were then i provide them with a screenshot of the email from the game provider and he apologies for the misunderstanding but still he kept saying that i have to wait and when i asked why he refused to provide explanation and closes the chat.
I have open a complain in your site with the hope that you could speak with a manager on the site since the chat operator seems to be able to say only you have to wait and be patience.
I still hope the casino is honest and they will payout as i have spend a serious amount of money in this casino and respected all the rules given in the t&c .
Thanks for your help and truly hope u can help me further as the management completely ignores me .
Thanks again.
Best regards.
Я просто не можу повірити, що стільки гравців кажуть, що служба підтримки просто закриває чат, коли вони розмовляють з ними. Це лише показує, наскільки погане середовище для азартних ігор з точки зору якості підтримки клієнтів.
I just can't believe so many players say that customer support simply closes the chat when they talk to them. It just shows how bad this gambling environment is in terms of the customer support quality.
Вони дратуються, тому що гравець задає їм запитання.
Якби вони пройшли контакт з менеджером, ніхто б не йшов у чат, щоб з ним поводилися погано.
Що найдивніше, керівництво заблокувало мій обліковий запис і навіть ніколи не повідомило мені, чому та процедуру, коли хтось виграє.
Довелося запитати у оператора чату, чому.
Оператор чату щодня просто каже: «зачекайте і будьте терплячі», коли я задаю питання, він мене обриває.
Я дуже сподіваюся, що це не шахрайський сайт.
They are annoyed because the player ask them questions.
If they would pass a manager contact one wouldn't go in chat to be treated poorly.
What is most strange the management locked my account and never even email me to let me know why and the procedure when someone wins big.
I had to ask the chat operator why.
The chat operator simply says everyday: "wait and be patient", the moment i ask questions he cuts me off.
I really hope is not a scam site.
Вони входять до групи DAMA NV. Вони великі, керують понад 40 казино. Просто закритися і зникнути – для них не вихід. Наберіться терпіння😉І вітаю.
They are part of the DAMA NV group. They are big, running 40+ casinos. Just closing up and disappear is not an option for them. Be patient.😉And congratulations.
Дякую.
Я щиро сподіваюся, що ви маєте рацію, я буквально ніколи не виграв ні копійки в своєму житті, і цей виграш не міг статися в кращий час.
Схрещені пальці.
З найкращими побажаннями.
Thank you.
I truly hope you are right, i literally never win a dime in my life and this winning couldn't have come in a better time.
Fingers crossed.
Best regards.
Це хороший сайт, щоб дізнатися, хто керує або володіє казино. Або просто введіть у Google, хто володіє....... казино. Я рекомендую перевірити власника, перш ніж приєднатися до нового казино. ,😉
https://online.casinocity.com/ownership/dama-nv/all/
This is a good site to look up who manages or owns Casinos. Or just typ who owns....... casino into Google. I recommend to look the owner up before join a new casino. ,😉
https://online.casinocity.com/ownership/dama-n-v/all/
Дякую за інформацію, я бачив це казино в гуру казино, і воно здається надійним. Чого я не розумію, так це відсутності комунікації від керівництва до клієнтів.
Я просто сподіваюся, що ти правий, і мені заплатять.
Гарного дня.
Thanks for the infos, I have seen this casino in casino guru and it seems credible. What I don't get is the lack of communication from management to clients.
I just hope u are right and I'll get paid.
Have a lovely day.
Привіт, знімок екрана звучить чітко і чітко, і постачальник ігор зробив усі перевірки, очевидно, зараз казино спробує знайти виправдання, щоб не платити мені?
На сайті дуже рекомендують VPN.
Кілька листів також є, зараз у мене немає знімка екрана, але він є у мене вдома, і я можу поділитися ним пізніше.
Coinbase? У мене ніколи не було проблем з ними до реєстрації у вашому казино, і я був чесний і досить здивований, коли запитав вас, чи могли ваші казино бути причиною, оскільки у мене був мій обліковий запис роками, і нічого ніколи не відбувалося, і я справді думав, що це могло бути причиною того їв, керував неліцензованим казино.
У вас немає обмежень на депозит або обмеження часу для гри, тому 8 якщо хтось грає знову і знову, це не проблема, поки ви не отримаєте гроші, а гравець програє, але коли гравець виграє, гравцеві доведеться пройти розслідування, хоча постачальник гри виграє. ?
Так де твоя чесність?
Я справді хочу вірити, що ви чесні, і, будь ласка, позбавте мене від звинувачень у помилках, оскільки я не такий розумний, і якби я був таким кмітливим, я б не витратив стільки грошей зі своїх заощаджень.
Гравцям слід бути дуже обережними та звертати увагу на результат цієї справи, оскільки немає надії на виграш, якщо казино не виплатить мені.
Вони намагаються змусити мене звучати як злочинець, коли я довіряв лише казино, я не той, хто працює без ліцензії чи пропоную сумнівні умови.
Репутація казино залежить від результату цієї справи, я дуже сподіваюся, що гуру казино подбає про те, щоб гравці були справедливо попереджені, якщо казино не заплатить.
2 тижні достатньо часу для розслідування, у мене немає проблем, оскільки я грав чесно, і я розумію, що коли я виграв, у вас можуть бути проблеми, як я чесно думав, коли я постійно програю, що ваше казино також було сфальсифіковано, враховуючи суму, яку я вніс на депозит .
Я попросив оператора чату закрити мій обліковий запис і відмовився його закрити, і я продовжував грати, намагаючись повернути свої гроші, граючи знову і знову.
Я виграв, і тепер ви можете дослідити, наскільки вам подобається, але якщо ви чесні, доведіть, що спільнота у мене є помилка, я впевнений, що ви не зможете, тому що я навіть не знаю, що це таке!!
Сумно, що таке казино, як ваше, дає погану репутацію крипто-казино, ви спалюєте свою репутацію з самого початку, не виплачуючи гравцям їхні виграші.
Будь ласка, будьте чесними і сплачуйте те, що слід.
Hi there, the screenhot speaksoud and clear, and the game provider did all the checks obviously the casino now will try to find any excuse umder earth to don't pay me?
VPN is highly suggested in the site.
Multiple emails are too, i do not have a screenshot right now but i do have it in my laptop at home and can share it later on.
Coinbase? I never had an issue with them before registering at your casino and i was honest and surprised enough yo ask u if your casinos could have been the cause as i had my account for years and nothing ever happened and i genuinely thought could have been why u ate running an unlicensed casino.
You do not have a deposit limits ot time limit for playing so 8f someone playes over and over is not an issue till u gain money anf the player looses but when the player wins the player has to go through investigation eventough rhe game provider ok the winning?
So where is your honesty ?
I truly want to believe you are honest anf pls spare me the bugs accusations as im.not that clever and if i was so clevet o wouldn't have spent so much money of my savings .
Players should be very careful and pay attention of this case outcome as there is not hope of winnings if the casino does not pay mine.
They are trying to make me sound like a criminal when i only trusted the casino, im not the one operatimg without a license or offerimg dubious t&c.
The casino reputation lies in the outcome of this case, I really hope Casino guru will make sure palyers are fairly warned if the casino dosent pay up.
2 weeks in plenty of time for investigation, i have not issue as I played honestly and i understand u might have dounts once i won as i honestly thought when i eas constantly losing that you casino was rigged too considering the amount if money i have deposited.
I did asked rhe chat operator to close my account and refused to close it and i kept playing trying to get my money back playing over and over.
I did win and now u can investigate how much u like but if u are honest prove the community i have give u bug im sure u won't be able to because I have not clue even what it is!!
Sad that casino like yours give crypto casino a bad name, you are burning your reputation right at the start not paying a players their winnings.
Please be honest and pay whats ought.
Мені просто цікаво, скільки часу ти вже чекав?
I'm just wondering, how long time have you been waiting so far?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.