ФорумКазиноLTC Casino - загальне обговорення

LTC Casino - загальне обговорення

2 р. тому від millyboo
|
48856 переглядів 213 відповідей |
|
1 2...11
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити LTC Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, я виграв джекпот в казино LTC після того, як зіграв багато грошей і багато втратив. У минулу п’ятницю зі мною трапилося диво, оскільки я ніколи нічого не виграв, але казино заблокувало мій обліковий запис, сказавши, що вони повинні перевірити, чи я обманював, сказавши, що це стандартна процедура, і постачальник ігор повинен перевірити, чи є виграш законним, що я ціную і Мені нема чого приховувати, оскільки я програв понад 10 тисяч, перш ніж виграти. Тепер уже п’ять днів вони мій обліковий запис заблоковано, і кожен день вони говорять мені, що чекають відповіді провайдера гри. Скільки часу потрібно для підтвердження виграшу? Казино виплатило деякі гроші досить швидко, коли я просив це, я хочу вірити, що вони чесні, але я боюся, що вони не виплатять мій джекпот. У мене є 1 раунд 1500 Ltc, щоб вивести, але вони заблокували мій обліковий запис, сказавши, що постачальник ігор повинен перевірити, чи це законно.

Хтось може мені порадити, оскільки кожен раз, коли я запитую, що відбувається, вони кажуть щодня, що все ще чекають і наберіться терпіння. У мене є скріншот мого виграшу, щоб це підтвердити.


Дякую за ваш час.

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Привіт і вітання!

Боюся, що ніхто не зможе дати вам конкретну відповідь, на яку ви можете сподіватися.

Якщо вони чекають на відгук від постачальника гри, можливо, вони також не знають. Я б сказав, що зараз це залежить від постачальника ігор.

Продовжуйте часто запитувати, будьте ввічливі, але наполегливі. Підтримуйте спілкування.

Поділіться своїми досягненнями, щоб ми могли побачити, чи все гаразд.


Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

З провайдерами ігор це досить складно. Казино зазвичай надсилає їм справу, яку вони повинні розслідувати, а потім вони чекають підтвердження провайдера.

Можна почекати кілька тижнів, я б сказав, що мінімум 2 тижні, боюся.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


Дякую за відповідь.


Я зв’язався з постачальником ігор, і вони сказали, що провели розслідування та повернулися в казино.


Я зв’язався з казино і пояснив, що постачальник ігор підтвердив це, і вони сказали, що спочатку не зробили, і вони попросили підтвердження електронної пошти, яку я виконав, і надав електронний лист через чат.


Оператор чату сказав, що мені потрібно набратися терпіння і чекати, поки керівництво надішле мені електронного листа, через два дні вони отримали підтвердження, а оператор чату сказав, що їм потрібно провести додаткове розслідування.


Я на 100% добросовісний, оскільки просто багато грав, і мені просто дуже пощастило, і насправді я ніколи нічого в житті раніше не виграв, тому я не знаю, як все це працює.


Я попросив електронного листа зв’язатися з керівництвом, оскільки на мої листи підтримки не відповіли, я дійсно хочу вірити, що це казино є законним, але я не розумію, чому мені не можна пояснити, яке інше розслідування потрібно зараз. Це крипто-казино, і я дотримуюся всіх умов.


що ти думаєш про це? Я не хочу висувати жодних звинувачень, але вважаю дуже дивним, що керівництво не надіслало мені жодного листа, навіть коли мій обліковий запис було призупинено, оскільки мені довелося зв’язатися з оператором чату, щоб дізнатися, чому мій обліковий запис заблоковано.


Чи не надіслало б казино повідомлення про те, чому обліковий запис заблоковано і чому?


Буду вдячний за будь-яку пропозицію та пораду, оскільки все, що мені постійно говорять, – це набратися терпіння та чекати електронного листа.


Дякую всім за ваш час.


З найкращими побажаннями.


Бу



Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Здравствуйте,

оскільки ви не подали скаргу тут, ми не зв'язуємося з казино з цього приводу. Тому наша допомога дуже обмежена. Якби я міг здогадатися, я б сказав, що ваш обліковий запис закрито через подальші перевірки. Однак вони повинні зв’язатися з вами і тримати вас в курсі.

Якщо ви вважаєте, що вам може знадобитися допомога, будь ласка, подайте свою скаргу тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, дякую за відповідь.

Як ви думаєте, скільки часу я маю чекати, перш ніж подавати скаргу?

Я дійсно хочу вірити, що вони діють сумлінно, я ніколи не був у такій ситуації, але я читав багато жахливих історій про те, що казино не платять великі суми грошей.

З повагою.




Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

привіт,

це складне питання.

Я розумію, що зараз ви виграли величезну суму, це може бути причиною для будь-яких додаткових перевірок.

Я можу уявити, що потрібно оцінити не тільки історію ігор, але й декілька відділів також повинні співпрацювати, щоб продовжити оплату.

Я б запитував їх регулярно і чекав ще принаймні 1 тиждень.

Це казино заслужило хорошу репутацію, незважаючи на те, що воно працює без ліцензії. 🙂



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку,

Дякуємо за Ваш відповідь.

Я повністю розумію, що ви маєте на увазі, і тому я хотів поради, мене хвилює лише те, чому керівництво ніколи не надсилало мені електронного листа, що вони блокують мій обліковий запис за ці перевірки, і ніколи не відповідало на мою електронну пошту, якщо все було прозоро.

Оператор чату щодня говорив, що я отримаю електронний лист і наберіться терпіння, але відмовився передати мені пряму електронну пошту керівництва, хоча я пояснив, що ніхто не відповідає на електронний лист підтримки, наданий на сайті.


Я не хочу думати негативно, але я відчуваю, що керівництво могло б принаймні надіслати мені електронний лист зі стандартною процедурою, оскільки я виграв велику суму, і вони просто заблокували мій обліковий запис, навіть не давши мені знати.

Які ваші думки?


Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Я знаю, що має сенс зв’язуватися з гравцем щоразу, коли ви закриваєте обліковий запис, щоб тримати гравця в курсі. Проблема в тому, що багато казино просто так роблять, і єдине, що вони постійно повторюють, це те, що вам потрібно почекати. Враховуючи, що вони чекають на постачальника ігор, я надсилав їм 2 електронні листи на тиждень, щоб нагадати вам, а потім надсилав скаргу через 3 тижні.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Я говорив з постачальником ігор, і вони запевнили мене, що надіслали інформацію минулого тижня, оператор чату спочатку сказав, що вони були, а потім я надав їм знімок екрана електронної пошти від постачальника гри, і він вибачився за непорозуміння, але все одно продовжував говорити що я маю чекати і коли я запитав, чому він відмовився надати пояснення і закриває чат.


Я відкрив скаргу на вашому сайті з надією, що ви зможете поговорити з менеджером на сайті, оскільки оператор чату, здається, може сказати, що вам потрібно почекати і набратися терпіння.


Я все ще сподіваюся, що казино чесне, і вони виплатять, оскільки я витратив серйозну суму грошей у цьому казино та дотримувався всіх правил, наведених в t&c.

Дякую за вашу допомогу і щиро сподіваюся, що ви зможете мені допомогти, оскільки керівництво повністю ігнорує мене.


Знову дякую.

З найкращими побажаннями.




Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Я просто не можу повірити, що стільки гравців кажуть, що служба підтримки просто закриває чат, коли вони розмовляють з ними. Це лише показує, наскільки погане середовище для азартних ігор з точки зору якості підтримки клієнтів.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Вони дратуються, тому що гравець задає їм запитання.

Якби вони пройшли контакт з менеджером, ніхто б не йшов у чат, щоб з ним поводилися погано.

Що найдивніше, керівництво заблокувало мій обліковий запис і навіть ніколи не повідомило мені, чому та процедуру, коли хтось виграє.

Довелося запитати у оператора чату, чому.


Оператор чату щодня просто каже: «зачекайте і будьте терплячі», коли я задаю питання, він мене обриває.

Я дуже сподіваюся, що це не шахрайський сайт.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Вони входять до групи DAMA NV. Вони великі, керують понад 40 казино. Просто закритися і зникнути – для них не вихід. Наберіться терпіння😉І вітаю.

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Дякую.


Я щиро сподіваюся, що ви маєте рацію, я буквально ніколи не виграв ні копійки в своєму житті, і цей виграш не міг статися в кращий час.

Схрещені пальці.

З найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Я бажаю вам всього найкращого, вони здаються дуже хорошим казино, тому я сподіваюся, що ви отримаєте його незабаром

Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Це хороший сайт, щоб дізнатися, хто керує або володіє казино. Або просто введіть у Google, хто володіє....... казино. Я рекомендую перевірити власника, перш ніж приєднатися до нового казино. ,😉

https://online.casinocity.com/ownership/dama-nv/all/


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Дякую за інформацію, я бачив це казино в гуру казино, і воно здається надійним. Чого я не розумію, так це відсутності комунікації від керівництва до клієнтів.


Я просто сподіваюся, що ти правий, і мені заплатять.


Гарного дня.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefilefilefilefilefile


Привіт, знімок екрана звучить чітко і чітко, і постачальник ігор зробив усі перевірки, очевидно, зараз казино спробує знайти виправдання, щоб не платити мені?

На сайті дуже рекомендують VPN.

Кілька листів також є, зараз у мене немає знімка екрана, але він є у мене вдома, і я можу поділитися ним пізніше.

Coinbase? У мене ніколи не було проблем з ними до реєстрації у вашому казино, і я був чесний і досить здивований, коли запитав вас, чи могли ваші казино бути причиною, оскільки у мене був мій обліковий запис роками, і нічого ніколи не відбувалося, і я справді думав, що це могло бути причиною того їв, керував неліцензованим казино.

У вас немає обмежень на депозит або обмеження часу для гри, тому 8 якщо хтось грає знову і знову, це не проблема, поки ви не отримаєте гроші, а гравець програє, але коли гравець виграє, гравцеві доведеться пройти розслідування, хоча постачальник гри виграє. ?

Так де твоя чесність?


Я справді хочу вірити, що ви чесні, і, будь ласка, позбавте мене від звинувачень у помилках, оскільки я не такий розумний, і якби я був таким кмітливим, я б не витратив стільки грошей зі своїх заощаджень.


Гравцям слід бути дуже обережними та звертати увагу на результат цієї справи, оскільки немає надії на виграш, якщо казино не виплатить мені.


Вони намагаються змусити мене звучати як злочинець, коли я довіряв лише казино, я не той, хто працює без ліцензії чи пропоную сумнівні умови.


Репутація казино залежить від результату цієї справи, я дуже сподіваюся, що гуру казино подбає про те, щоб гравці були справедливо попереджені, якщо казино не заплатить.


2 тижні достатньо часу для розслідування, у мене немає проблем, оскільки я грав чесно, і я розумію, що коли я виграв, у вас можуть бути проблеми, як я чесно думав, коли я постійно програю, що ваше казино також було сфальсифіковано, враховуючи суму, яку я вніс на депозит .

Я попросив оператора чату закрити мій обліковий запис і відмовився його закрити, і я продовжував грати, намагаючись повернути свої гроші, граючи знову і знову.

Я виграв, і тепер ви можете дослідити, наскільки вам подобається, але якщо ви чесні, доведіть, що спільнота у мене є помилка, я впевнений, що ви не зможете, тому що я навіть не знаю, що це таке!!

Сумно, що таке казино, як ваше, дає погану репутацію крипто-казино, ви спалюєте свою репутацію з самого початку, не виплачуючи гравцям їхні виграші.

Будь ласка, будьте чесними і сплачуйте те, що слід.


Автоматичний переклад.
millyboo
2 р. тому

Мені просто цікаво, скільки часу ти вже чекав?

Автоматичний переклад.
1 2...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого