2 р. тому
Тут ви можете обговорити LSbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Минуло два дні, а виведення не надійшло
Я відправив їх до служби підтримки клієнтів, де є мої прибутки, відповіді немає, але якщо ви попросите завдаток негайно, хтось відповість
Через Skrill, так, я зробив зняття, але я не надійшов на свій рахунок, дійсно розчаровує казино і не довіряє
It's been two days and the withdrawal didn't arrive
I have sent them to customer service where my profits are, no answer, but if you ask for a deposit immediately someone will answer
Through Skrill, yes, I have made a withdrawal but I have not arrived in my account, a really frustrating casino and not trusting
Nyt on kaksi päivää eikä nosto tullut perille
olen lahettänyt heidä asiakaspalveluun missä minun voittot ovat , ei vastausta , Mutta jos kysys talletusta heti joku vastaa
Skrillin kautta kyllä olen tehnyt kotiutus mutta ei m tään saapunut tilille , todella turhauttava casino ja epää luotettava
Привіт,
Я розумію, що це неправильно, але я пропоную вам трохи почекати. Скажімо, пара днів – це цілком нормальний період очікування в наші дні.
Крім того, який поточний статус вашого зняття? Будь ласка, «прийнято» чи «затверджено»?
У будь-якому випадку, я б рекомендував знайти більш пристойне казино:
https://casino.guru/LSbet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello,
I can understand that it feels wrong, but I suggest you wait a bit. Let's say that a couple of days is quite a normal waiting period these days.
Furthermore, what is the current status of your withdrawal? Is it "accepted" or "approved", please?
Anyway, I would recommend finding a more decent casino:
https://casino.guru/LSbet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Привіт
Довго чекати. Але сьогодні гроші надійшли на рахунок. з наполегливою працею я надіслав повідомлення до служби підтримки клієнтів
ooof тепер стає напруженою
Hi
Long wait. But today the money has come into the account. with hard work I have sent a message to customer service
ooof now becomes strenuous
Moi
Pitkää odotus . Mutta tänään on tullut rahat tilille . kovalla työllä olen lähettänyt viestiä asiakaaspalveluun
ooof nyt tulee rasittava
Привіт,
дякую за оновлення. Я сказав вам, що ще кілька днів можуть зробити трюк 😀.
Ви збираєтеся продовжувати там грати? Принаймні ви знаєте, що вам платять через пару днів.
Hello,
thanks for the update. I told you a few days more could do the trick 😀.
Are you going to keep playing there? At least you know you get paid after a couple of days.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.