ФорумКазиноLottomatica Casino - загальне обговорення

Lottomatica Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Luiginox73
|
1682 переглядів 9 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lottomatica Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, я зробив багато депозитів на Lottomatica, але з різних причин я більше не роблю їх. Коли я зробив депозит, мені подзвонили з VIP-відділу Lottomatica. Оператор сказав мені, що я можу зателефонувати їм за цим номером після того, як я більше не вношу депозити, вони заблокували мені зв’язок, номер телефону заблоковано. І вони мені написали, що я повинен звертатися в службу підтримки, а не до них. Отже, якщо ви робите депозити, ви можете зв’язатися з ними, і саме вони дзвонять вам, якщо ви більше не робите їх, ви позбавляєтеся можливості спілкуватися з ними. Отже, є клієнти серії A та серії B, це ганебно, це хороша дискримінація. Я дуже розчарований Lottomatica, але навіть більше, ніж оператори vip temp

Автоматичний переклад.
Luiginox73
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що статус VIP надається гравцям, які активно вносять депозити. На жаль, це має сенс. 🤔

Для не VIP гравців передбачений стандартний канал зв'язку. Дякуємо, що поділилися цією думкою!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що статус VIP надається гравцям, які активно вносять депозити. На жаль, це має сенс. 🤔

Для не VIP гравців передбачений стандартний канал зв'язку. Дякуємо, що поділилися цією думкою!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але це не мій випадок, я зробив багато депозитів, тож що ви говорите, перш ніж говорити, уважно подивіться, що я написав, дякую

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На жаль, ви віддаєте перевагу цим сайтам, які, до біса, не справляються з клієнтами. Зрозуміло, навіщо вам наші думки чи наші історії, які трапилися з нами, якщо ви вже захищаєте ці сайти з самого початку, подбайте про себе та Lottomatica 😂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але це не мій випадок, я зробив багато депозитів, тож що ви говорите, перш ніж говорити, уважно подивіться, що я написав, дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я намагався пояснити, що система VIP-бонусів розроблена виключно казино. Ви згадали, що зробили багато депозитів у минулому, тому казино, ймовірно, хоче, щоб ви знову зробили депозити.

Ось що я маю на увазі, кажучи: «Я б сказав, що VIP-статус надається гравцям, які активно вносять депозити. На жаль, це має сенс. 🤔»

Активно означає збереження депозитів зараз, а не в минулому.

Чому казино позбавляє вас VIP-рангу, поки ви продовжуєте робити депозити?

Я думаю, що вам слід подумати про це в першу чергу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, ви віддаєте перевагу цим сайтам, які, до біса, не справляються з клієнтами. Зрозуміло, навіщо вам наші думки чи наші історії, які трапилися з нами, якщо ви вже захищаєте ці сайти з самого початку, подбайте про себе та Lottomatica 😂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, ви пропустили суть. 🙂

Я лише намагався пояснити, чому казино зазвичай роблять те, що вони роблять. Пояснення досить просте і логічне.

Але це все одно лише думка, а не будь-який захист.

Подумайте спочатку, шановний користувач. 🙌👍


Хочете оновити скаргу ?

«Будь ласка, дозвольте мені поставити вам кілька запитань, щоб я міг повністю зрозуміти всю ситуацію. Чи можете ви повідомити, будь ласка, чому вам потрібно зв’язатися з VIP-відділом? Чи виникли у вас якісь конкретні проблеми з вашим рахунком у казино? Чи утримуються якісь кошти біля казино?"

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не має сенсу вчора я зробив ще один депозит добре, скажіть мені, якщо це має сенс

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Справа в тому, що є оператор служби, який побачив, що я зробив багато депозитів, і я попросив пояснення щодо підвищення, і вона зателефонувала мені та вселила впевненість, назвавши мене Луїджі, сказавши, що телефонуйте за цим номером, якщо вам потрібен номер, який мене звуть. Я розумію, що для зручності вони так ставляться до клієнтів, які вносять депозит. Але ви не можете сказати, що більше не відповідаєте, якщо клієнт деякий час не робить депозити, що це за обслуговування клієнтів? Я пояснив, чи ні

Автоматичний переклад.
Luiginox73
1 рік тому

Ага! Отже, це проблема. Складається враження, що тільки VIP-гравці повністю обслуговуються VIP-підтримкою.

Що ж, якщо це так, як ви описали, тоді має працювати краще. З іншого боку, не кожному клієнту потрібно дзвонити, я співчуваю, це зарезервовано для всіх VIP-персон. 🙂

Тим не менш, було б добре відвідати вашу тему скарг ( клацніть або торкніться цього посилання, будь ласка ) і повідомте, на що ви насправді скаржитеся.

Чесно кажучи, не дуже зрозуміло.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого