ФорумКазиноLottomart Casino - загальне обговорення

Lottomart Casino - загальне обговорення

1 рік тому від alisontucker2011
|
1401 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lottomart Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Найганебніший сайт, на якому я коли-небудь грав!!!!!

Цього сайту слід уникати будь-якою ціною.......

Очевидні фальсифікації відбуваються на кожному депозиті...

Огидно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найганебніший сайт, на якому я коли-небудь грав!!!!!

Цього сайту слід уникати будь-якою ціною.......

Очевидні фальсифікації відбуваються на кожному депозиті...

Огидно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Офіційний рейтинг досить низький, а рейтингів користувачів немає, що вони роблять з вашими депозитами? Вони беруть невідомі комісії? Не зараховуєте депозит на свій рахунок чи відкладаєте його?

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

правильно! Дякую за доповнення, яке, на мою думку, є більш ніж доречним. Я вважаю, що завжди корисно перевірити відповідну інформацію про казино, перш ніж гравець вирішить там грати. Давайте подивимося, що скаже нам alisontucker2011.

У будь-якому випадку, чи є у вас подібний поганий досвід роботи з цим казино?

Автоматичний переклад.
alisontucker2011
1 рік тому

Привіт, який у вас досвід роботи з цим казино? У чому полягала конкретна проблема?

Це в основному для того, щоб повідомити іншим гравцям про проблеми з цим казино. Я бачив, що казино має низький індекс безпеки. Я думаю, ви не бачили цього, перш ніж пішли туди грати. Немає відгуків користувачів, тому мені важко порадити вам у цьому контексті, але виходячи з індексу безпеки, я б не рекомендував це казино. Мене цікавить ваш досвід. Чи можете ви надати нам більше інформації?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
alisontucker2011
11 міс. тому

Привіт Елісон,

Мені шкода, що ви погано провели час у Lottomart, я можу вас запевнити, що ми не фальсифікуємо ігри. Ми маємо ліцензію у Великій Британії та Гібралтарі, і наші ігри повністю протестовані та перевірені. Будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нашою командою підтримки (доступною 24/7), і вони перевірять ваш процес гри.

З повагою,

Марк

Автоматичний переклад.
Mark_Lottomart
11 міс. тому

Привіт, ти випадково представник казино? Якщо так, ось кілька правил, яких слід дотримуватися: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Дякую за посилання, Яро, я зв’яжу обліковий запис, надіславши електронний лист на вказану адресу. Я не міг знайти, до кого звернутися. 🙂

Автоматичний переклад.
Mark_Lottomart
11 міс. тому

Чудово, я радий, що зміг допомогти. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Ви досі не отримали відповіді. Скільки часу це зазвичай займає?

Автоматичний переклад.
Mark_Lottomart
11 міс. тому

Гей, вибачте за затримку. Обліковий запис синхронізовано. Якщо у вас виникнуть запитання, зв’яжіться з нами.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.