1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lottomart Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Найганебніший сайт, на якому я коли-небудь грав!!!!!
Цього сайту слід уникати будь-якою ціною.......
Очевидні фальсифікації відбуваються на кожному депозиті...
Огидно
The most disgraceful site I have ever played!!!!!
This site should be avoided at all cost.......
Obvious rigging occurs on every deposit...
Disgusting
Найганебніший сайт, на якому я коли-небудь грав!!!!!
Цього сайту слід уникати будь-якою ціною.......
Очевидні фальсифікації відбуваються на кожному депозиті...
Огидно
The most disgraceful site I have ever played!!!!!
This site should be avoided at all cost.......
Obvious rigging occurs on every deposit...
Disgusting
Офіційний рейтинг досить низький, а рейтингів користувачів немає, що вони роблять з вашими депозитами? Вони беруть невідомі комісії? Не зараховуєте депозит на свій рахунок чи відкладаєте його?
The official rating is quite low and there are no user ratings, what do they do to your deposits? They charge unknown fees? Not credit the deposit to your account or delay it?
правильно! Дякую за доповнення, яке, на мою думку, є більш ніж доречним. Я вважаю, що завжди корисно перевірити відповідну інформацію про казино, перш ніж гравець вирішить там грати. Давайте подивимося, що скаже нам alisontucker2011.
У будь-якому випадку, чи є у вас подібний поганий досвід роботи з цим казино?
Right! Thank you for the addition, which I think is more than appropriate. I think it's always good to check some relevant information about a casino before a player decides to play there. Let's see what alisontucker2011 tells us.
Anyway, do you have similar bad experience with this casino ?
Привіт, який у вас досвід роботи з цим казино? У чому полягала конкретна проблема?
Це в основному для того, щоб повідомити іншим гравцям про проблеми з цим казино. Я бачив, що казино має низький індекс безпеки. Я думаю, ви не бачили цього, перш ніж пішли туди грати. Немає відгуків користувачів, тому мені важко порадити вам у цьому контексті, але виходячи з індексу безпеки, я б не рекомендував це казино. Мене цікавить ваш досвід. Чи можете ви надати нам більше інформації?
Hi, what is your experience with this casino ? What was the specific problem ?
This is mainly to let other players know what are the problems with this casino. I saw that the casino has a low safety index. I guess you didn't see it before you went there to play. There are no user reviews, so it's hard for me to advise you in the context of this, but based on the safety index, it's not a casino I'd recommend. I'm interested in your experience so far. Could you provide us with more information ?
Привіт Елісон,
Мені шкода, що ви погано провели час у Lottomart, я можу вас запевнити, що ми не фальсифікуємо ігри. Ми маємо ліцензію у Великій Британії та Гібралтарі, і наші ігри повністю протестовані та перевірені. Будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нашою командою підтримки (доступною 24/7), і вони перевірять ваш процес гри.
З повагою,
Марк
Hi Alison,
I'm sorry to hear you haven't had a great time at Lottomart, I can assure you we're not rigging the games. We are are licensed in the UK and Gibraltar and our games are fully tested and audited. Please feel free to get in touch with our support team (available 24/7) and they will review your gameplay for you.
Regards,
Mark
Привіт, ти випадково представник казино? Якщо так, ось кілька правил, яких слід дотримуватися: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Hi are you by any chance a casino representative ? If so here are some rules to follow: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Дякую за посилання, Яро, я зв’яжу обліковий запис, надіславши електронний лист на вказану адресу. Я не міг знайти, до кого звернутися. 🙂
I am indeed, thanks for the link Jaro I'll get the account linked up by emailing the address stated. I couldn't find who to contact. 🙂
Чудово, я радий, що зміг допомогти. Удачі. ☘️
Great, I'm glad I could help. Good luck. ☘️
Ви досі не отримали відповіді. Скільки часу це зазвичай займає?
Still not had a reply, how long does it usually take?
Гей, вибачте за затримку. Обліковий запис синхронізовано. Якщо у вас виникнуть запитання, зв’яжіться з нами.
Hey, sorry for the delay. The account has been synchronized. If you have any questions, feel free to contact us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.