2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lord Ping Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, шукаю поради. Я хочу вивести кошти з Lordping, він просить мене зв’язатися з чатом, який я зробив понад 48 годин тому, але відповіді немає. Я можу робити депозит, але не можу грати в ігри чи знімати свої кошти. Тепер я не впевнений, чи отримаю я коли-небудь свій виграш, оскільки мені ніхто не відповідає, чи можу я запитати, що це понад 1000 фунтів стерлінгів. Немає іншого способу зв’язатися з ними, кому я маю поскаржитися, якщо вони не відповідають на електронні листи чи чат??
Спасибі заздалегідь
Hi there looking for some advice I am looking to make a withdrawal on Lordping it is asking me to contact live chat which I have done over 48hours ago and no response. I can deposit but can't play games or withdraw my funds. I am now not sure if I well ever receive my winnings as no-one is responding to me may I ask its over £1000. There is no other way of contacting them who should I complain to if they don't respond to emails or live chat??
Thanks in advance
Привіт,
Схоже, що чат є проблемою для цього казино:
Ви пройшли перевірку чи внесли верифікаційний депозит, будь ласка?
У всякому разі, я знайшов лише цю електронну адресу: contact@lordping.com, оскільки я впевнений, що ви вже спробували. Ви повинні спробувати зв’язатися з ними через мета-профіль: https://www.facebook.com/LordPingUK
Тим часом я запитаю, чи маємо ми якийсь прямий контакт з казино.
Я повернуся до вас.
Hello,
It seems that the live chat is an issue for this casino:
Have you gone through the verification, or have you made a verification deposit, please?
Anyway, I found only this email: contact@lordping.com as I'm sure you've tried already. You should try to contact them via Meta profile: https://www.facebook.com/LordPingUK
In the meantime, I'll ask if we have some direct contact with the casino.
I'll get back to you.
Дякую за відповідь.
Усі мої документи були перевірені більше місяця тому. Я міг внести депозит і грати, поки не спробував вивести, але це не дозволило вивести і попросило мене зв’язатися з чатом у ЖИВУМУ, на який я не відповів.
Я спробував цю адресу електронної пошти, але відповіді досі немає.
Спасибі
Thanks for the response.
My documents were all verified over a month ago. I have been able to deposit and play until I tried to withdraw and it wasn't allowing the withdrawal and asked me to contact LIVE chat which I have with no response.
I have tried that email address and still no response.
Thanks
Привіт.
О, тепер я бачу 🙁.
Я повернуся до свого колеги з команди партнерів у понеділок, якщо ми знайдемо будь-який контакт або інший спосіб зв’язати вас із казино, я збираюся поділитися цим з вами. Останнім варіантом було б подати скаргу, але я б почекала кілька днів.
Сподіваюся, ми зможемо допомогти.
Hello.
Oh, I see now 🙁.
I will get back to my colleague from the affiliate team on Monday, if we found any contact or other way to get you in touch with the casino, I'm going to share it with you. The last option would be to submit a complaint, but I'd wait a few days now.
I hope we can help.
Я говорив про подачу скарги через наш веб-сайт. 🙂
Ми створили наш центр вирішення скарг, щоб допомогти гравцям.
Будь ласка, перевірте це тут:
https://casino.guru/complaints
I was talking about submitting the complaint through our website. 🙂
We established our complaint resolution center to help out players.
Please check it here:
https://casino.guru/complaints
Так, все вирішено, дякую за вашу допомогу
Yes it has all been resolved thanks for your help
Добре.
Дякуємо, що повідомили нам і будьте здорові 🙂
That's good.
Thank you for letting us know and be well 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.