ФорумКазиноLord Ping Casino - загальне обговорення

Lord Ping Casino - загальне обговорення

2 р. тому від hendolah
|
2673 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lord Ping Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, шукаю поради. Я хочу вивести кошти з Lordping, він просить мене зв’язатися з чатом, який я зробив понад 48 годин тому, але відповіді немає. Я можу робити депозит, але не можу грати в ігри чи знімати свої кошти. Тепер я не впевнений, чи отримаю я коли-небудь свій виграш, оскільки мені ніхто не відповідає, чи можу я запитати, що це понад 1000 фунтів стерлінгів. Немає іншого способу зв’язатися з ними, кому я маю поскаржитися, якщо вони не відповідають на електронні листи чи чат??


Спасибі заздалегідь

Автоматичний переклад.
hendolah
2 р. тому

Привіт,


Схоже, що чат є проблемою для цього казино:

file


Ви пройшли перевірку чи внесли верифікаційний депозит, будь ласка?

У всякому разі, я знайшов лише цю електронну адресу: contact@lordping.com, оскільки я впевнений, що ви вже спробували. Ви повинні спробувати зв’язатися з ними через мета-профіль: https://www.facebook.com/LordPingUK

Тим часом я запитаю, чи маємо ми якийсь прямий контакт з казино.

Я повернуся до вас.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за відповідь.

Усі мої документи були перевірені більше місяця тому. Я міг внести депозит і грати, поки не спробував вивести, але це не дозволило вивести і попросило мене зв’язатися з чатом у ЖИВУМУ, на який я не відповів.

Я спробував цю адресу електронної пошти, але відповіді досі немає.


Спасибі

Автоматичний переклад.
hendolah
2 р. тому

Привіт.

О, тепер я бачу 🙁.

Я повернуся до свого колеги з команди партнерів у понеділок, якщо ми знайдемо будь-який контакт або інший спосіб зв’язати вас із казино, я збираюся поділитися цим з вами. Останнім варіантом було б подати скаргу, але я б почекала кілька днів.

Сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую, я намагався подати скаргу, але вас просять зробити це через чат або електронну адресу, на яку ніхто не відповідає.

Автоматичний переклад.
hendolah
2 р. тому

Я говорив про подачу скарги через наш веб-сайт. 🙂

Ми створили наш центр вирішення скарг, щоб допомогти гравцям.

Будь ласка, перевірте це тут:

https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую, я намагався подати скаргу, але вас просять зробити це через чат або електронну адресу, на яку ніхто не відповідає.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Цікаво, є щось нове?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, все вирішено, дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
hendolah
2 р. тому

Добре.

Дякуємо, що повідомили нам і будьте здорові 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого