1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lord Lucky Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Гадаю, вам варто трохи розповісти. Вам не здається?
Що відбулося? Було б добре мати можливість зрозуміти вашу стурбованість.
I guess you should elaborate a bit. Don't you think?
What has happened? Would be nice to have a chance to understand your concern.
Казино lordlucky.com повернулося, щойно зіграло та вивело гроші
lordlucky.com casino is back, just played and cashed out
Але чи справді у них були проблеми, як описано Вібраком вище?
But did they really have some issues as Wibrak described above?
Я хотів поділитися з вами своїм досвідом у LordLucky і, можливо, навіть подати скаргу.
Я хотів спробувати LordLucky і поєднав мій перший депозит із запропонованим бонусом .. який до того часу йшов без жодних проблем ..
Я також міг насолоджуватися грою в обрані ігри з невеликими сумами протягом тривалого часу .. поки внесок не досяг останніх 10 євро.
Потім я знову зареєструвався в LL приблизно через 2 дні і хотів використати решту кредиту .. але це було НЕ просто можливо без мене там верифікації .. чому це має бути обов’язковим у казино, тому що це ніде не зазначено, що це частина процесу.
Я все ще завантажив свою адресу та документи, що посвідчують особу.
Потім їх було відхилено без будь-якої реальної причини, а в чаті запитали лише заяву, яка надійшла з відеоідентифікатором, щоб перевірити особу
але є 3 способи підтвердити себе (-відео та ідентифікатор банку або через документи, які я використовував.)
= Ідентифікатор банку можна вибрати, але він недоступний через установу банку
Потім ще раз
Відсканована картка рахунку, виписка з банківського рахунку та посвідчення особи. І знову додав те, що було відхилено..
На подальші запитання, чому це було відхилено
Були лише заяви від служби підтримки клієнтів, що були моменти, коли банкид все ще перебував у загальній черзі, поки його не використали... і єдиний варіант визначатиметься їхньою ліцензією, а інші два варіанти слід використовувати в інших випадках, коли це необхідно .
Коли я запитав OB і де це в положеннях та умовах... вони відповіли ;
Шейлст думав, що це буде настільки чітко, а також ніде не зазначено, що це буде частиною запису в положеннях та умовах s.
Ну, оскільки все це здавалося мені надто сумнівним, я не хотів це приймати і не міг отримати чітких відповідей,
... Я навіть не хотів дружити з їхнім рішенням VideoID і краще віддав би їм гроші, що залишилися, замість того, щоб мене згадували в правилах казино без причини чи пояснення.
Мені надіслали журнал чату..
Мені було б цікаво знати, чи це взагалі законно, якщо немає жодних пояснень.
LG Кітті
!! Нікому б не рекомендував це LordLuckyCasino!!!
I wanted to share my experience at LordLucky with you and maybe even lodge a complaint..
I wanted to try out LordLucky and combined my first deposit with the bonus offered .. which went without any problems up until then ..
I was also able to enjoy playing the selected games with small amounts for a long time .. until the contribution reached the last 10 euros.
I then only registered with LL again after about 2 days and wanted to use the rest of the credit .. but that was NOT just possible anymore without me having to verify myself there .. why is that a must at the casino should because it is nowhere pointed out that it is part of the process.
I still uploaded my address & ID documents..
These were then rejected without any real reason and asked in the live chat only the statement came with the videoident to make the person verification
but there are 3 ways to verify yourself (-Video & Bank ID or via documents that I used.)
= Bank ID was selectable but not available due to bank institute
Then have again
Scanned account card, bank statement and identity card. And added what was rejected again..
On further questions why it was rejected
There were only statements from the customer service that there were moments when the bankid was still in a general queue until it was used...&the only option would be determined by their license and the other two options should be used in other cases when needed.
When I asked OB and where it is in the terms and conditions.. they answered with ;
Sheaelst thought it would be so clear and is also nowhere that it would be part of the recording in the terms and conditions s.
Well, since all this seemed too dubious to me, I didn't want to accept it and I couldn't get any clear answers,
... I didn't even want to make friends with their VideoID solution and would rather give them the remaining money instead of being mentioned in the casino rules without a reason or a given explanation.
I had the chat log sent to me..
I would be interested to know if this is legal at all if there are no explanations mentioned.
LG Kitty
!! Wouldn't recommend this LordLuckyCasino to anyone!!!
Ich wollte meine Erfahrung bei LordLucky mit euch teilen und evtl. Sogar Beschwerde eingelegen ..
Habe mich bei LordLucky Mal ausprobieren wollen und meine erste Einzahlung mit dem angebotenen Bonus verbunden .. was bis dahin auch ohne Probleme verlief ..
Ich habe damit auch in den ausgewählten Spielen mit kleinen Beträgen auch lange Spielspaß genießen können .. bis der Beitrag mittlerweile die letzten 10 Euro erreichte.
Hatte mich dann erst wieder nach ca.2 Tagen bei LL angemeldet und wollte den Rest des Guthabens bespielen ..doch war das dann NICHT einfach so mehr möglich Ohne das ich mich dort verifizieren sollte.. warum auch immer das ein Muss bei dem Casino sein sollte denn wird nirgends drauf hingewiesen das es zum Ablauf gehört .
Habe dann trotzdem meine Adresse & Ausweis Dokumente hochgeladen ..
Diese wurden dann ohne wirkliche Begründung dazu Abgelehnt und im Livechat angefragt nur die Aussage kam es mit.dem videoident machen zumüssen für die Personenverifizierung
aber es werden 3 Möglichkeit angeboten sich verifizieren zukönnen ( -Video &-Bank ID oder eben über Dokumente die ich genutzt hatte .)
= Bank ID war zwar auswählbar aber wegen Bankinstitut nicht verfügbar
Habe dann nocheinmal
Kontokarte Bankauszug und Personalausweis abgescannt.und hinzugefügt was wieder abgelehnt wurde ..
Auf weitere Fragen warum es abgelehnt wurde
Kamen nur Aussagen des Kundendienstes das es Momenten die bankid noch in allgemeiner Warteschleife bis zur Nutzung wäre ...&die einzige Möglichkeit wäre durch deren Lizenz bestimmt und die anderen beiden Möglichkeiten in anderen Fällen benötigt genutzt werden sollten.
Auf meine Rückfrage OB und Wo es in den AGBs steht.. beantwortete man mit ;
sieaelst dachte es wär so eindeutig und steht auch nirgendwo das es ein Bestandteil der Aufnahme wäre bei den AGB s.
Nunja da mir das alles zu unseriös vorkam wollte ich es auch nicht hinnehmen und man mir keine Klaren antworten dazu geben könnte,
... Wollte ich mich nichtmals mit deren VideoID Lösung anfreunden und Schenk denen lieber die restlichen Moneten anstatt es ohne einen Grund oder eine genannte Erklärung in den Regeln der Casinos erwähnt word.
habe den Chat Protokoll zusenden lassen ..
Würde mich interessieren ob das überhaupt rechtens ist wenn es keine erwähnten Erklärungen dazu gibt .
LG Kitty
!! Würde dieses LordLuckyCasino niemanden empfehlen !!!
Тож я повинен сказати, що у мене не було абсолютно жодних проблем із реєстрацією чи верифікацією мого облікового запису, перевірка моїх банківських даних була трохи складнішою, оскільки моя дружина також зареєстрована в казино lord lucky, і два користувачі не можуть вказати той самий обліковий запис Мені довелося відкрити новий банківський рахунок. Після цього підтвердження було прийнято, і я зміг отримати досить великий виграш. Сума була на моєму рахунку протягом 24 годин
So I have to say that I had absolutely no problems with the registration or verification of my account, the verification of my bank data was a bit more difficult because my wife is also registered in the lord lucky casino and two users cannot specify the same account I had to for open a new bank account. After that, the verification was accepted and I was able to cash out a pretty big win. The amount was in my account within 24 hours
Also ich muss sagen das ich mit der Anmeldung bzw. Verifizierung meines Accounts absolut gar keine Probleme hatte, die Verifizierung meiner Bank Daten waren etwas schwieriger da meine Frau auch im lord lucky casino registriert ist und zwei User nicht das gleiche Konto angeben können musste ich für mich ein neues Bank Konto eröffnen. Danach wurde die Verifizierung angenommen und ich konnte mir einen hübschen hohen Gewinn auszahlen lassen. Innerhalb von 24 Stunden war der Betrag auf meinem Konto
Я б сказав, що такий досвід вартий чесної оцінки користувача ! 🙂 Правда?
Я в захваті від того, що казино знайшло спосіб задовольнити вас обох без нудних ускладнень, я знаю, через таку кількість скарг...
Дякую, що поділились!
I'd say such an experience is worth an honest user review! 🙂 Right?
I'm thrilled to see the casino's found a way to satisfy both of you without tedious complications I know for so many complaints...
Thanks for sharing!
Для цього вам слід переглянути відгуки користувачів. 🙂
Майте на увазі, що «швидкість» може відрізнятися залежно від вибраного способу оплати, країни проживання та важливого моменту — процес KYC.
Технічно швидшим варіантом є криптовалюти.
Який у вас досвід зняття коштів?
For that, you should browse the user reviews. 🙂
Keep in mind "the speed" may vary based on the payment option chosen, the country of residence, and a huge point is the KYC process.
Technically the faster option is cryptocurrencies.
What are your experiences with withdrawals, care to say?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.