ФорумКазиноLolly Bet Casino - загальне обговорення

Lolly Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від andandjonnyx
|
3899 переглядів 43 відповідей |
|
1 2 3
5 міс. тому

Там всё очень странно

Они мне написали о том, что я могу продолжать пользоваться мобильной версией, я попробовала и да, я могу войти в аккаунт с мобильной версии, но это очень странно, ведь с компьютера я почему-то не могу зайти в аккаунт...

А вопросы насчет моего вывода средств они до сих пор игнорируют.

Наверное я в скором времени подам жалобы на всех ресурсах, которые знаю

и видимо придется опять иметь дело с лицензором 🙁

pozndarya
5 міс. тому

Блін, це грубо. Мені дуже шкода. Будь ласка, повідомте нас, коли питання буде вирішено. Мені цікаво подивитися, чим це закінчиться.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Там всё очень странно

Они мне написали о том, что я могу продолжать пользоваться мобильной версией, я попробовала и да, я могу войти в аккаунт с мобильной версии, но это очень странно, ведь с компьютера я почему-то не могу зайти в аккаунт...

А вопросы насчет моего вывода средств они до сих пор игнорируют.

Наверное я в скором времени подам жалобы на всех ресурсах, которые знаю

и видимо придется опять иметь дело с лицензором 🙁

5 міс. тому

Я б думав так само в контексті скарги. Досить дивно, що ви можете увійти з мобільного, а не з комп’ютера. Яка мета всього цього, я не знаю.

Крім того, якщо вони взагалі не коментують відкликання, я не впевнений, що може стояти за цим, тому я, ймовірно, не буду довго вагатися.

Сподіваюся, це буде вирішено справедливо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

https://www.lolly-bet2.com/en/lambo


У казино було два етапи турнірів, де призом був Lamborghini.


Деталі другого етапу мали бути оголошені 15 серпня, але станом на 27 серпня жодних деталей не було оприлюднено.


Я виграв перший етап турніру, але з дуже низькими ставками.


Можливо, вони намагаються зробити турнір збитковим і зробити вигляд, що його не було.

Сумнівно, що казино взагалі продовжить працювати на даний момент.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
3 міс. тому

Хм, дуже прикро, якщо це так. Чи пробували ви запитувати щось у служби підтримки, чи буде це продовжуватися чи на якій фазі? Напевно, я б спробував це спочатку.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я звернувся в службу підтримки, але вони продовжують мене ігнорувати.


Останнім часом вони заохочують депозити, роблячи пропозиції, які були б неможливі в звичайному казино, де ви отримуєте 20%-25% готівки без жодних вимог до ставок лише за внесення депозиту.

file


Я бачив казино, які пропонують надзвичайно хороші бонусні пропозиції, але вони зазвичай відмовляються знімати гроші та втікають або вдають, що нічого не було.


Не виключено, що колись він втече.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
3 міс. тому

Хм, я, напевно, передумав би отримати такий бонус або подивився б на свій ігровий досвід, якби вони колись користувалися цим і мали таку ж пропозицію, оскільки це спеціальна пропозиція. Але спочатку я, ймовірно, хотів би знати, що сталося з турніром, тому що тоді це, ймовірно, не додасть мені довіри.

Тому не соромтеся написати мені, якщо вам цікаво, який підхід ви хочете застосувати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому



Я давно граю в цьому казино. Я зробив депозит у криптовалюті. Виведення грошей також відбувалося в криптовалюті. А зараз всі платіжні системи видалені і я не можу зняти гроші. Служба підтримки повністю ігнорує листи. file

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
nataliyabus
2 міс. тому

О, це складна ситуація. Ви також надіслали їм електронний лист чи зайшли в чат, де вони вас проігнорували? Я припускаю, що казино виправить це швидко, оскільки немає жодного варіанту, і я також хотів би знати, коли це буде зроблено. Якщо проблема не зникає, дайте мені знати, і якщо казино також ігнорує вас, ми спробуємо допомогти, якщо зможемо.

Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому


Я писав і на електронну пошту, і в чат, але вони цього не надають. близько двох тижнів з моменту видалення платіжних систем


Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
nataliyabus
2 міс. тому

О, тоді я б пішов зі скаргою прямо зараз. Якщо ви зацікавлені, просто натисніть тут і відкрийте його .

Якщо ви хочете знати все, що вам потрібно знати про цей процес, цей посібник розповість вам все про це – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг .

Отже, ви думаєте, що підете на це, коли це триває вже досить довго, а ви ще не дізналися нічого важливого?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Спасибо за совет, я подал жалобу.

Jaro
2 міс. тому

У своїй скарзі я випадково вказала суму в рублях, а не в євро. Як це виправити?

Автоматичний переклад.
nataliyabus
2 міс. тому

Привіт, не хвилюйся. Я бачу, що ви вже згадали про це безпосередньо в ланцюжку скарг, Вероніка обов’язково виправить це, щойно вона зв’яжеться з вами.

Я також хотів би сказати, що подати скаргу було добре. Сподіваюся, що найближчим часом наші фахівці зможуть вам допомогти. Чи можу я попросити вас регулярно повідомляти нам про будь-які новини навіть тут, на форумі? Ми любимо залишатися на зв'язку.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Так, звичайно, я буду тримати вас у курсі. Але поки платіжні системи не додано, відповідь на електронну пошту не надходить.

Автоматичний переклад.
nataliyabus
2 міс. тому

Звичайно, ви, мабуть, не опублікуєте, доки у вас не буде про що написати, але якщо щось зміниться у скарзі або казино додасть способи оплати, ви, звичайно, можете поділитися.

Я вірю, що це незабаром вирішиться. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,


У правилах написано, що якщо ви маєте рівень 2, ви можете знімати 2500 євро на день, але мені встановили обмеження на зняття коштів у 200 євро на тиждень. Дійсно дивні ситуації.

Автоматичний переклад.
Vladan
1 місяць тому

А чи стикалися ви з цим, можливо?🤔

Я хотів би почути їх пояснення щодо цих обмежень, звичайно.

Будь ласка, повідомте нам?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт ще раз


Схоже, вони дозволяють 200 на місяць, справді божевілля, наступне доступне виведення 01.11. і 200 євро.


Я надіслав лист, але вже 3-4 дні не отримав відповіді, я зніму 1k протягом 5 місяців, дивовижно, за їхніми правилами рівень 2 доступний 2500e день на день, і вони дозволяють мені 200e на місяць.

Автоматичний переклад.
Vladan
1 місяць тому

Підтримка так сказала, будь ласка?

Як я бачу, ми навіть не маємо такої інформації в нашому огляді, і було б дуже корисно, якби ви мали якийсь скріншот із електронного листа від служби підтримки щодо ліміту зняття.

Хоча, звичайно, дуже низька.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого