ФорумКазиноLolly Bet Casino - загальне обговорення

Lolly Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від andandjonnyx
|
2965 переглядів 43 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
4 міс. тому

Там всё очень странно

Они мне написали о том, что я могу продолжать пользоваться мобильной версией, я попробовала и да, я могу войти в аккаунт с мобильной версии, но это очень странно, ведь с компьютера я почему-то не могу зайти в аккаунт...

А вопросы насчет моего вывода средств они до сих пор игнорируют.

Наверное я в скором времени подам жалобы на всех ресурсах, которые знаю

и видимо придется опять иметь дело с лицензором 🙁

pozndarya
4 міс. тому

Блін, це грубо. Мені дуже шкода. Будь ласка, повідомте нас, коли питання буде вирішено. Мені цікаво подивитися, чим це закінчиться.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Там всё очень странно

Они мне написали о том, что я могу продолжать пользоваться мобильной версией, я попробовала и да, я могу войти в аккаунт с мобильной версии, но это очень странно, ведь с компьютера я почему-то не могу зайти в аккаунт...

А вопросы насчет моего вывода средств они до сих пор игнорируют.

Наверное я в скором времени подам жалобы на всех ресурсах, которые знаю

и видимо придется опять иметь дело с лицензором 🙁

4 міс. тому

Я б думав так само в контексті скарги. Досить дивно, що ви можете увійти з мобільного, а не з комп’ютера. Яка мета всього цього, я не знаю.

Крім того, якщо вони взагалі не коментують відкликання, я не впевнений, що може стояти за цим, тому я, ймовірно, не буду довго вагатися.

Сподіваюся, це буде вирішено справедливо.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

https://www.lolly-bet2.com/en/lambo


У казино було два етапи турнірів, де призом був Lamborghini.


Деталі другого етапу мали бути оголошені 15 серпня, але станом на 27 серпня жодних деталей не було оприлюднено.


Я виграв перший етап турніру, але з дуже низькими ставками.


Можливо, вони намагаються зробити турнір збитковим і зробити вигляд, що його не було.

Сумнівно, що казино взагалі продовжить працювати на даний момент.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
1 місяць тому

Хм, дуже прикро, якщо це так. Чи пробували ви запитувати щось у служби підтримки, чи буде це продовжуватися чи на якій фазі? Напевно, я б спробував це спочатку.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я звернувся в службу підтримки, але вони продовжують мене ігнорувати.


Останнім часом вони заохочують депозити, роблячи пропозиції, які були б неможливі в звичайному казино, де ви отримуєте 20%-25% готівки без жодних вимог до ставок лише за внесення депозиту.

file


Я бачив казино, які пропонують надзвичайно хороші бонусні пропозиції, але вони зазвичай відмовляються знімати гроші та втікають або вдають, що нічого не було.


Не виключено, що колись він втече.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
1 місяць тому

Хм, я, напевно, передумав би отримати такий бонус або подивився б на свій ігровий досвід, якби вони колись користувалися цим і мали таку ж пропозицію, оскільки це спеціальна пропозиція. Але спочатку я, ймовірно, хотів би знати, що сталося з турніром, тому що тоді це, ймовірно, не додасть мені довіри.

Тому не соромтеся написати мені, якщо вам цікаво, який підхід ви хочете застосувати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому



Я давно граю в цьому казино. Я зробив депозит у криптовалюті. Виведення грошей також відбувалося в криптовалюті. А зараз всі платіжні системи видалені і я не можу зняти гроші. Служба підтримки повністю ігнорує листи. file

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

О, це складна ситуація. Ви також надіслали їм електронний лист чи зайшли в чат, де вони вас проігнорували? Я припускаю, що казино виправить це швидко, оскільки немає жодного варіанту, і я також хотів би знати, коли це буде зроблено. Якщо проблема не зникає, дайте мені знати, і якщо казино також ігнорує вас, ми спробуємо допомогти, якщо зможемо.

Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому


Я писав і на електронну пошту, і в чат, але вони цього не надають. близько двох тижнів з моменту видалення платіжних систем


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

О, тоді я б пішов зі скаргою прямо зараз. Якщо ви зацікавлені, просто натисніть тут і відкрийте його .

Якщо ви хочете знати все, що вам потрібно знати про цей процес, цей посібник розповість вам все про це – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг .

Отже, ви думаєте, що підете на це, коли це триває вже досить довго, а ви ще не дізналися нічого важливого?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Спасибо за совет, я подал жалобу.

Jaro
1 місяць тому

У своїй скарзі я випадково вказала суму в рублях, а не в євро. Як це виправити?

Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

Привіт, не хвилюйся. Я бачу, що ви вже згадали про це безпосередньо в ланцюжку скарг, Вероніка обов’язково виправить це, щойно вона зв’яжеться з вами.

Я також хотів би сказати, що подати скаргу було добре. Сподіваюся, що найближчим часом наші фахівці зможуть вам допомогти. Чи можу я попросити вас регулярно повідомляти нам про будь-які новини навіть тут, на форумі? Ми любимо залишатися на зв'язку.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Так, звичайно, я буду тримати вас у курсі. Але поки платіжні системи не додано, відповідь на електронну пошту не надходить.

Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

Звичайно, ви, мабуть, не опублікуєте, доки у вас не буде про що написати, але якщо щось зміниться у скарзі або казино додасть способи оплати, ви, звичайно, можете поділитися.

Я вірю, що це незабаром вирішиться. 🙂

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт,


У правилах написано, що якщо ви маєте рівень 2, ви можете знімати 2500 євро на день, але мені встановили обмеження на зняття коштів у 200 євро на тиждень. Дійсно дивні ситуації.

Автоматичний переклад.
Vladan
учора

А чи стикалися ви з цим, можливо?🤔

Я хотів би почути їх пояснення щодо цих обмежень, звичайно.

Будь ласка, повідомте нам?

Автоматичний переклад.
22 год. тому

привіт ще раз


Схоже, вони дозволяють 200 на місяць, справді божевілля, наступне доступне виведення 01.11. і 200 євро.


Я надіслав лист, але вже 3-4 дні не отримав відповіді, я зніму 1k протягом 5 місяців, дивовижно, за їхніми правилами рівень 2 доступний 2500e день на день, і вони дозволяють мені 200e на місяць.

Автоматичний переклад.
Vladan
20 год. тому

Підтримка так сказала, будь ласка?

Як я бачу, ми навіть не маємо такої інформації в нашому огляді, і було б дуже корисно, якби ви мали якийсь скріншот із електронного листа від служби підтримки щодо ліміту зняття.

Хоча, звичайно, дуже низька.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого