ФорумКазиноLolly Bet Casino - загальне обговорення

Lolly Bet Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від andandjonnyx
|
2944 переглядів 42 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lolly Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

file

Коли я спробував внести 125 доларів у це казино, казино зв’язалося зі мною, щоб внести 125 DOGE.

Однак, коли я фактично зробив депозит, було внесено лише 12,5 доларів.

Можливо, казино неправильно зрозуміло курс обміну.


Я звернувся до казино з цього приводу, але так і не отримав відповіді.

Я не хочу подавати скаргу, тому що це невелика сума, але казино, ймовірно, також використовує низький курс для інших віртуальних валют.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
10 міс. тому

Привіт, схоже, все так, як ви сказали, але я думаю, поки це не буде підтверджено, ми, мабуть, ні в чому не можемо бути впевнені.

Найкраще, безперечно, було б отримати відповідь, але поки що я бачу, що казино не відповіло.

У будь-якому разі ви спробуєте ще раз зі службою підтримки чи електронною поштою? Не думаю, що важко відповісти на таке питання. 🤔

Якщо ви дізнаєтеся щось нове, обов'язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт всім,


Хотів зробити попередження, що депозити на льодяник, здається, не є кредитуванням.


Вчора я вніс 500 євро через ETH, поповнив їх у свій гаманець і в блокчейн. Не в моєму обліковому записі lollybet, підтримка не допомагає.


Що робити?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, іноді проблема може бути не в казино, а, можливо, у третіх осіб. Що стосується підтримки, вони вам нічого не говорять або ігнорують?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Новий веб-сайт, немає чату, підтримка довго відповідає, на цьому сайті немає депозитів, вирішення будь-якої проблеми займе деякий час

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
6 міс. тому

Привіт, так, той факт, що чат тут відсутній, також зазначено в нашому огляді. Тому я вважаю, що якщо виникає проблема, як ви сказали, її вирішення займає більше часу.

Однак чи не можна їх депонувати відповідно до того, що ви говорите, чи я неправильно розумію? 🤔🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Жахливе, жахливе казино. Просто не можу зняти. Я написав відгук, який очікує на розгляд. Я просто зараз так злий на це казино!

Автоматичний переклад.
tm1025
4 міс. тому

Привіт, не могли б ви розповісти мені трохи більше про те, що сталося в казино, і з якої причини вони не виплатили вам гроші? Як довго ви чекали на готівку? Чи потрібно було підтверджувати обліковий запис чи це ще не було потрібно?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я знав, що стоїть за всією цією ситуацією, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Мені не дали причини. Агент наживо каже, що не має доступу до процесу. Раніше я надсилав документи, а агент продовжує розповідати мені історії. Спочатку мені сказали, що всі мої документи схвалено, потім агент сказав учора (після багатьох днів запитів), що я не підтверджений, а сьогодні сказав, що я справді підтверджений (це завжди те саме ім’я агента, тому я припустимо, що це одна й та сама людина) тому я не знаю, що відбувається. Що стосується команди підтримки, я щодня надсилаю електронні листи, і завжди трапляється, що вони чекають кілька годин, а потім надсилають мені автоматичний електронний лист із проханням оцінити їхні послуги. Це тип електронного листа, який ви зазвичай отримуєте, коли заявку в службу підтримки закривається, тому це змушує мене задуматися, чи не навмисно вони ігнорують мене.


Я чекав на це з 30 травня, і це виведення криптовалюти. Сума грошей становить 136 євро, і згідно з їхніми умовами всі зняття коштів менше 1000 євро обробляються протягом 72 годин, і агент раніше заявляв, що вони також обробляють зняття у вихідні дні. Тому я дуже розчарований.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Після сильного тиску вони нарешті обробили моє відкликання. Все ж раджу людям бути дуже обережними. Не було надано жодних пояснень щодо затримки, надійшов лише електронний лист з вибаченням (з помилками). Це виглядає як дуже аматорський веб-сайт, і, відверто кажучи, він повинен мати нижчий рейтинг.

Автоматичний переклад.
tm1025
4 міс. тому

Подскажите, о каком давлении идёт речь?

Я тоже жду вывод средств с 30 мая (100 евро, и это при условии, что перед этим я проиграла больше чем 100 евро) и до сих пор не могу получить свои деньги. Хотя первый вывод средств был обработан меньше чем за сутки.

В чате говорят, что не занимаются выплатами и надо связываться через имейл. А по имейлу меня игнорируют.

4 міс. тому

Що ж, я написав тут відгук, який все ще очікує на розгляд (я вважаю, що казино отримують сповіщення про незавершені огляди). Ще один варіант – подати скаргу. Ви можете зробити це тут, якщо минуло 14 днів (це те, що я б зробив, якби цей час досяг). Або ви можете подати скаргу на lcb.org, як це зробив я. Можливо, це допомогло, оскільки після обробки мого зняття вони також зв’язалися з ними, щоб сказати, що це зроблено. Тож, можливо, вони піклуються про скарги. Тому або чекайте і скаржтеся тут, або робіть це там. Хоча Askgamblers не є варіантом для лолібет.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Після сильного тиску вони нарешті обробили моє відкликання. Все ж раджу людям бути дуже обережними. Не було надано жодних пояснень щодо затримки, надійшов лише електронний лист з вибаченням (з помилками). Це виглядає як дуже аматорський веб-сайт, і, відверто кажучи, він повинен мати нижчий рейтинг.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чудово, що ви нарешті отримали гроші, але я бачу ціну. Я припускаю, що ви вирішили, що не збираєтеся продовжувати цей шлях, і я вас зовсім не звинувачую. Приємно знати точну інформацію, особливо коли справа доходить до верифікації чи зняття коштів. Той факт, що ви отримуєте інший кожен день, не додає довіри.

Тож бажаю, щоб наступний досвід був тільки кращим. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Подскажите, о каком давлении идёт речь?

Я тоже жду вывод средств с 30 мая (100 евро, и это при условии, что перед этим я проиграла больше чем 100 евро) и до сих пор не могу получить свои деньги. Хотя первый вывод средств был обработан меньше чем за сутки.

В чате говорят, что не занимаются выплатами и надо связываться через имейл. А по имейлу меня игнорируют.

4 міс. тому

Привіт, я сподіваюся, що вам вдасться отримати кошти, а також гравцеві, якому ви відповідаєте. Я бачу, що у вас точно така ж проблема, тому подальші запитання, мабуть, марні. Ви не згадали перевірку, тому я запитаю про це. Ви також надсилали якісь документи чи не було потреби?

Звичайно, якщо вони продовжуватимуть ігнорувати вас і нічого вам не скажуть, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Здравствуйте

мой аккаунт верифицирован

я уже выводила деньги из этого казино и первый мой вывод был довольно быстрый

но сейчас я разочарована, уже неделю не могу получить вывод денег 🙁

pozndarya
4 міс. тому

Якщо ви отримали своє перше зняття досить швидко, я розумію, що ви повинні хвилюватися.

Однак, як ми могли бачити з іншим гравцем, він отримав гроші, тому, можливо, це лише питання часу.

Якщо ні, ви можете повідомити нам, і ви дізнаєтесь про наступний крок.

Тим не менш, я вірю, що кошти потраплять на ваш рахунок! 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

мне кажется они мошенники...

теперь я не могу попасть в свой аккаунт



якобы запрещено для моей страны

но в правилах раньше такого не было

и в любом случае до этого мой аккаунт верифицировали

то есть целенаправленно они пытаются не платить мне

4 міс. тому

і якщо що, у мене є скріншоти, які підтверджують мої слова

Автоматичний переклад.
pozndarya
4 міс. тому

З того, що ви описуєте, у мене таке відчуття, що це починає ставати трохи заплутаним. Ви знаєте, що якщо вам потрібна допомога, ви можете подати нам скаргу, і наша команда проведе розслідування.

Крім того, добре мати докази, тож вони точно стануть у нагоді.

Щодо заблокованого облікового запису через країну, досі в Умовах не було жодної згадки про його обмеження?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого