11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lolly Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Коли я спробував внести 125 доларів у це казино, казино зв’язалося зі мною, щоб внести 125 DOGE.
Однак, коли я фактично зробив депозит, було внесено лише 12,5 доларів.
Можливо, казино неправильно зрозуміло курс обміну.
Я звернувся до казино з цього приводу, але так і не отримав відповіді.
Я не хочу подавати скаргу, тому що це невелика сума, але казино, ймовірно, також використовує низький курс для інших віртуальних валют.
When I attempted to deposit $125 into this casino, the casino contacted me to deposit 125 DOGE.
However, when I actually deposited, only $12.5 was deposited.
Perhaps the casino misunderstood the exchange rate.
I contacted the casino about this, but never received a response.
I don't want to file a complaint because it is a small amount, but the casino probably uses a lax rate for other virtual currencies as well.
Привіт, схоже, все так, як ви сказали, але я думаю, поки це не буде підтверджено, ми, мабуть, ні в чому не можемо бути впевнені.
Найкраще, безперечно, було б отримати відповідь, але поки що я бачу, що казино не відповіло.
У будь-якому разі ви спробуєте ще раз зі службою підтримки чи електронною поштою? Не думаю, що важко відповісти на таке питання. 🤔
Якщо ви дізнаєтеся щось нове, обов'язково повідомте мені.
Hi it looks like it's as you say, but I think until it's confirmed we probably can't be sure of anything.
The best thing would definitely be to get an answer, but so far I see that the casino hasn't responded.
Anyway, will you try again with support or email ? I don't think it's difficult to answer such a question. 🤔
If you find out something new, be sure to let me know.
Привіт всім,
Хотів зробити попередження, що депозити на льодяник, здається, не є кредитуванням.
Вчора я вніс 500 євро через ETH, поповнив їх у свій гаманець і в блокчейн. Не в моєму обліковому записі lollybet, підтримка не допомагає.
Що робити?
Hello all,
Wanted to do a warning that deposits to lollybet do not seem to be crediting.
I deposited €500 via ETH yesterday, completed in my wallet and on the block chain. Not in my lollybet account, support isnt helping.
What to do?
Привіт, іноді проблема може бути не в казино, а, можливо, у третіх осіб. Що стосується підтримки, вони вам нічого не говорять або ігнорують?
Hi, sometimes the problem may not be on the casino side, but maybe it's the third party where the problem is. As for the support, they don't tell you anything or ignore you ?
Новий веб-сайт, немає чату, підтримка довго відповідає, на цьому сайті немає депозитів, вирішення будь-якої проблеми займе деякий час
New website, there is no chat, support takes a long time to respond, no deposits on this site, any problem would take a while to resolve
Site novo ,não existe chat ,suporte para responder demora,não depositária neste site ,qualquer problema demoraria para se resolver
Привіт, так, той факт, що чат тут відсутній, також зазначено в нашому огляді. Тому я вважаю, що якщо виникає проблема, як ви сказали, її вирішення займає більше часу.
Однак чи не можна їх депонувати відповідно до того, що ви говорите, чи я неправильно розумію? 🤔🤷♂️
Hey, yes the fact that live chat is not here is also stated on our review. So I believe that if a problem arises, as you said, it takes longer to solve.
However, can't they be deposited according to what you say, or do I misunderstand ? 🤔🤷♂️
Привіт, не могли б ви розповісти мені трохи більше про те, що сталося в казино, і з якої причини вони не виплатили вам гроші? Як довго ви чекали на готівку? Чи потрібно було підтверджувати обліковий запис чи це ще не було потрібно?
Будь ласка, дайте мені знати, щоб я знав, що стоїть за всією цією ситуацією, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.
Hi, could you tell me a bit more about what happened in the casino and what reason they have for not paying your money ? How long have you been waiting for the cash ? Did you have to verify your account or was it not necessary yet ?
Please let me know so I know what is behind this whole situation and we will see if we can help.
Мені не дали причини. Агент наживо каже, що не має доступу до процесу. Раніше я надсилав документи, а агент продовжує розповідати мені історії. Спочатку мені сказали, що всі мої документи схвалено, потім агент сказав учора (після багатьох днів запитів), що я не підтверджений, а сьогодні сказав, що я справді підтверджений (це завжди те саме ім’я агента, тому я припустимо, що це одна й та сама людина) тому я не знаю, що відбувається. Що стосується команди підтримки, я щодня надсилаю електронні листи, і завжди трапляється, що вони чекають кілька годин, а потім надсилають мені автоматичний електронний лист із проханням оцінити їхні послуги. Це тип електронного листа, який ви зазвичай отримуєте, коли заявку в службу підтримки закривається, тому це змушує мене задуматися, чи не навмисно вони ігнорують мене.
Я чекав на це з 30 травня, і це виведення криптовалюти. Сума грошей становить 136 євро, і згідно з їхніми умовами всі зняття коштів менше 1000 євро обробляються протягом 72 годин, і агент раніше заявляв, що вони також обробляють зняття у вихідні дні. Тому я дуже розчарований.
I haven't been given a reason. The live agent says he has no access to the process. I had previously sent in documents and the agent keeps telling me stories. First I was previously told that all.my documents had been approved, then the agent said yesterday (after many days of querying) that I was not verified, only to say today that I am indeed verified (It's always the same agent name so I assume it's the same person)so I have no idea what's going on. As for the support team, I have been sending emails daily and what always happens is that they'll wait a few hours then they'll send me an automated email asking me to rate their service. This is the kind of email.you usually get when a support ticket has been closed, so this makes me wonder whether they are intentionally ignoring me.
I have been waiting for this since the 30th of May, and this is a crypto withdrawal. The amount of money is €136 and according to their terms all withdrawals under €1000 re processed in 72 hours and the agent previously stated that they process withdrawals on the weekend as well. So I'm very frustrated.
Після сильного тиску вони нарешті обробили моє відкликання. Все ж раджу людям бути дуже обережними. Не було надано жодних пояснень щодо затримки, надійшов лише електронний лист з вибаченням (з помилками). Це виглядає як дуже аматорський веб-сайт, і, відверто кажучи, він повинен мати нижчий рейтинг.
After a lot of pressure they finally processed my withdrawal. I still advise people to be very careful. No explanation was given as to the delay, just an email saying sorry (with typos) was given. This looks like a very amateurish website and it should have a lower rating frankly.
Скажіть, про який тиск ви говорите?
Я також чекаю виведення коштів з 30 травня (100 євро, і це за умови, що до цього я втратив більше 100 євро) і досі не можу отримати свої гроші. Хоча перше зняття було оброблено менш ніж за 24 години.
У чаті кажуть, що вони не займаються оплатою і потрібно звертатися по електронній пошті. Але електронною поштою мене ігнорують.
Tell me, what kind of pressure are you talking about?
I am also waiting for a withdrawal of funds from May 30 (100 euros, and this is provided that before that I lost more than 100 euros) and still cannot get my money. Although the first withdrawal was processed in less than 24 hours.
In the chat they say that they do not handle payments and you need to contact via email. But by email they ignore me.
Подскажите, о каком давлении идёт речь?
Я тоже жду вывод средств с 30 мая (100 евро, и это при условии, что перед этим я проиграла больше чем 100 евро) и до сих пор не могу получить свои деньги. Хотя первый вывод средств был обработан меньше чем за сутки.
В чате говорят, что не занимаются выплатами и надо связываться через имейл. А по имейлу меня игнорируют.
Що ж, я написав тут відгук, який все ще очікує на розгляд (я вважаю, що казино отримують сповіщення про незавершені огляди). Ще один варіант – подати скаргу. Ви можете зробити це тут, якщо минуло 14 днів (це те, що я б зробив, якби цей час досяг). Або ви можете подати скаргу на lcb.org, як це зробив я. Можливо, це допомогло, оскільки після обробки мого зняття вони також зв’язалися з ними, щоб сказати, що це зроблено. Тож, можливо, вони піклуються про скарги. Тому або чекайте і скаржтеся тут, або робіть це там. Хоча Askgamblers не є варіантом для лолібет.
Well, I wrote a review here that's still pending (I believe that casinos are notified of pending reviews). Another option is filing a complaint. You can do it here if 14 days have passed (which is what I would have done had it reached that time). Or you can file a complaint at lcb.org as I did. That may have helped as after they processed my withdrawal they also contacted them to say it was done. So perhaps they care about complaints. So either wait and complain here or do it there. Askgamblers is not an option for lollybet though.
Після сильного тиску вони нарешті обробили моє відкликання. Все ж раджу людям бути дуже обережними. Не було надано жодних пояснень щодо затримки, надійшов лише електронний лист з вибаченням (з помилками). Це виглядає як дуже аматорський веб-сайт, і, відверто кажучи, він повинен мати нижчий рейтинг.
After a lot of pressure they finally processed my withdrawal. I still advise people to be very careful. No explanation was given as to the delay, just an email saying sorry (with typos) was given. This looks like a very amateurish website and it should have a lower rating frankly.
Чудово, що ви нарешті отримали гроші, але я бачу ціну. Я припускаю, що ви вирішили, що не збираєтеся продовжувати цей шлях, і я вас зовсім не звинувачую. Приємно знати точну інформацію, особливо коли справа доходить до верифікації чи зняття коштів. Той факт, що ви отримуєте інший кожен день, не додає довіри.
Тож бажаю, щоб наступний досвід був тільки кращим. 🙂
It's great that you finally got the money, but I can see the price. I guess you have decided that you are not going to continue down this road and I don't blame you at all. It's nice to know accurate information and especially when it comes to verification or withdrawal. The fact that you got a different one every day doesn't add much to the credibility.
So I wish you that the next experience will only be better. 🙂
Скажіть, про який тиск ви говорите?
Я також чекаю виведення коштів з 30 травня (100 євро, і це за умови, що до цього я втратив більше 100 євро) і досі не можу отримати свої гроші. Хоча перше зняття було оброблено менш ніж за 24 години.
У чаті кажуть, що вони не займаються оплатою і потрібно звертатися по електронній пошті. Але електронною поштою мене ігнорують.
Tell me, what kind of pressure are you talking about?
I am also waiting for a withdrawal of funds from May 30 (100 euros, and this is provided that before that I lost more than 100 euros) and still cannot get my money. Although the first withdrawal was processed in less than 24 hours.
In the chat they say that they do not handle payments and you need to contact via email. But by email they ignore me.
Подскажите, о каком давлении идёт речь?
Я тоже жду вывод средств с 30 мая (100 евро, и это при условии, что перед этим я проиграла больше чем 100 евро) и до сих пор не могу получить свои деньги. Хотя первый вывод средств был обработан меньше чем за сутки.
В чате говорят, что не занимаются выплатами и надо связываться через имейл. А по имейлу меня игнорируют.
Привіт, я сподіваюся, що вам вдасться отримати кошти, а також гравцеві, якому ви відповідаєте. Я бачу, що у вас точно така ж проблема, тому подальші запитання, мабуть, марні. Ви не згадали перевірку, тому я запитаю про це. Ви також надсилали якісь документи чи не було потреби?
Звичайно, якщо вони продовжуватимуть ігнорувати вас і нічого вам не скажуть, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.
Hello, I hope you will manage to get funds as well as the player you are replying to. I see you have exactly the same problem, so further questions are probably useless. You didn't mention verification, so I'll ask about that. Did you also send any documents or was there no need ?
Of course, if they continue to ignore you and don't tell you anything, let us know and we will try to help.
Привіт
мій обліковий запис перевірено
Я вже знімав гроші з цього казино, і моє перше зняття було досить швидким
але тепер я розчарований, я вже тиждень не можу отримати гроші :)
Hello
my account is verified
I have already withdrawn money from this casino and my first withdrawal was quite fast
but now I’m disappointed, I haven’t been able to receive a withdrawal for a week now :)
Здравствуйте
мой аккаунт верифицирован
я уже выводила деньги из этого казино и первый мой вывод был довольно быстрый
но сейчас я разочарована, уже неделю не могу получить вывод денег 🙁
Якщо ви отримали своє перше зняття досить швидко, я розумію, що ви повинні хвилюватися.
Однак, як ми могли бачити з іншим гравцем, він отримав гроші, тому, можливо, це лише питання часу.
Якщо ні, ви можете повідомити нам, і ви дізнаєтесь про наступний крок.
Тим не менш, я вірю, що кошти потраплять на ваш рахунок! 🙂
If you got your first withdrawal pretty quickly then I understand that you must be worried.
However, as we could see with the other player, he got the money, so maybe it's just a matter of time.
If it is not, you can let us know and you will know the next step.
Nevertheless, I believe that the funds will land on your account ! 🙂
Я думаю, що вони шахраї...
Тепер я не можу зайти в обліковий запис
нібито заборонений для моєї країни
але раніше цього не було в правилах
і в усякому разі, до цього мій акаунт верифікували
тобто мені цілеспрямовано намагаються не платити
I think they are scammers...
Now I can't get into my account
supposedly banned for my country
but this was not in the rules before
and in any case, before that my account was verified
that is, they are purposefully trying not to pay me
мне кажется они мошенники...
теперь я не могу попасть в свой аккаунт
якобы запрещено для моей страны
но в правилах раньше такого не было
и в любом случае до этого мой аккаунт верифицировали
то есть целенаправленно они пытаются не платить мне
З того, що ви описуєте, у мене таке відчуття, що це починає ставати трохи заплутаним. Ви знаєте, що якщо вам потрібна допомога, ви можете подати нам скаргу, і наша команда проведе розслідування.
Крім того, добре мати докази, тож вони точно стануть у нагоді.
Щодо заблокованого облікового запису через країну, досі в Умовах не було жодної згадки про його обмеження?
Well, from what you describe, it's all starting to get a bit confusing, I have a feeling. You know that if you need help, you can file a complaint with us and our team will investigate.
Also, it's a good step that you have evidence, so that will definitely come in handy.
Concerning the blocked account because of the country, so far there was no mention in the Terms and Conditions about it being restricted ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.