ГоловнаФорумКазинольодове казино дражнить

льодове казино дражнить

2 р. тому від jejedaspb
|
3 647 переглядів 8 відповідей |
|
2 р. тому

Доброго ранку, ice casino не перевіряє мій рахунок і не дає мені зняти гроші, я навряд чи поверну гроші, які вклав, це шахрайство.

як ви можете бачити на зображенні нижче, у типі теми написано «здати», що мені здається дуже дивним. Як я можу вирішити цю ситуацію? У мене 140 євро file

Автоматичний переклад.
jejedaspb
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, ви не самотні в цій ситуації.

Як я вже повідомляв гравцям іншого гравця, хороша новина полягає в тому, що кожна скарга на IceCasino завершується розглядом (крім тих, які ми вважали невиправданими). Не соромтеся переглядати тут:

https://casino.guru/complaints

Я вважаю, що зараз вам просто потрібно бути більш терплячими, і вам, швидше за все, заплатять.

Я також думаю, що гравці повинні мати можливість скасувати будь-яке виведення, чому там написано «здати», а не скасувати, я поняття не маю. Мені здається, це було б хорошим питанням для їхньої підтримки.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, я грав у icecasino, і вчора, у п’ятницю чи суботу вранці, все було не дуже добре, я не витратив багато грошей, але принаймні я радий, тож тепер я в оцінка kyc, я хотів би приблизно знати, скільки часу це займе деякий час, і якщо вони будуть платити, я чекаю на вашу відповідь і заздалегідь дякую за все.

Автоматичний переклад.
bryam1915
2 р. тому

Я завжди чекаю підтвердження KYC. Тільки тоді я роблю свій перший депозит. Я просто не розумію. 8f ви отримуєте електронний лист, у якому якийсь незнайомець пропонує вам придбати автомобіль. Немає зображень, є лише опис і посилання, де ви повинні відразу внести половину ціни. Ви б це зробили? Звичайно, ні. Ви б наполягли на тому, щоб спочатку побачити машину. Тільки після того, як ви переконаєтеся, що з машиною все гаразд, гроші перейдуть з рук в руки. Ви б ніколи не купили автомобіль наосліп. Чому ви даєте казино гроші наосліп? Не переконавшись, що в казино все гаразд?. Я просто намагаюся зрозуміти.

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Привіт, Френкі, це тому, що я грав у різних онлайн-казино, і всі ті, де я був, завжди були дуже пунктуальними та точними, коли справа доходить до платежів, тут, у Перу, як кажуть, якщо не береш перший крок, ви ніколи не рухатиметеся вперед, окрім того, що запитуєте деінде про Ice Casino, і вони дали мені хороші відгуки, тож дочекайтеся KYC ICECASINO, і, дасть Бог, я зможу спокійно відмовитися, крім них, їхній веб-сайт та ігри ніколи не повільний або збій, і для мене це дає велику довіру до того, що їх цікавить клієнт, просто чекати, і ще одна річ, яку я також побачив у довірі до автора тут:

Автор і гарант: Наталія Бурлуцька

Останнє оновлення: 23.12.2021

Без зайвих слів, чудових вихідних, дорогий Френкі.

Автоматичний переклад.
bryam1915
2 р. тому

Привіт,

на жаль, багато гравців стикаються із затримкою платежу. Я пропоную вам перевірити ці теми:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/3

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ice-casino-is-scam-#post-26844

Щоб отримати кращу картину, перегляньте останні скарги .

file

Важливо сказати, що всі скарги закриті як вирішені. Загалом кажучи, казино платить, але це може бути відкладено.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

, є гравці, які приходять сюди безрозсудно Або тому, що вони щось зробили, або вони провалили КАЗИНО.


Кількість гравців у Icecasino є ненормальною, і є лише проблеми з цими гравцями.


Я нічого не отримав від цього КАЗИНО, тому що я все ще згоден з його умовами. У мене є гроші, щоб отримати це 83 000 євро. Я вже отримав електронний лист від казино


так що ти не хвилюйся. І він завжди був бездоганним зі мною, дуже ввічливим


і швидкі відповіді в чаті.


отже, поки не буде доведено протилежне для мене та надійного та серйозного КАЗИНО.


Я спокійний, у мене верифікований обліковий запис, я не робив нічого поганого або не дублював облікові записи, а також не використовував жодних бонусів у КАЗИНО.


та здійснював платежі з моїх особових рахунків.


з яких я володію.


Гравці не можуть наводити казино причини скасування своїх виграшів.


і вони дратують... але вони все одно не підводяться. Тому я навіть поставив йому оцінку 5*.


Сподіваюся, я не помиляюся, тому що я вніс більше 20 000 євро в це КАЗИНО і виграв 83 000 євро.


Я подав претензію 17 числа, тому що вони постійно скасовували мої замовлення


але це була невдача, пояснив він.


цього більше не було.


Я спокійно почекаю, але я думаю, що забагато несправедливих скарг!


обійми

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Допоможіть мені вийти, у мене є місяці, якщо я нічого не можу зробити, я намагаюся з кимось поговорити, але ніхто не дає мені відповіді, я сподіваюся на вашу допомогу

Автоматичний переклад.
marceloquimi10
1 рік тому

Чесно кажучи, ви повинні зараз задати свої запитання службі підтримки казино. На мою думку, у вас зараз проблеми з верифікацією, тому вам слід спробувати співпрацювати з казино, щоб пройти її. Якщо ви не підтверджені, вам не дозволено знімати гроші.

Будь ласка, коли ви надіслали документи в казино? Зазвичай потрібен час, щоб їх затвердити, особливо якщо ви, скажімо, з більш екзотичної країни.

Скарга також потребує деяких відповідей – клацніть або торкніться цього посилання , щоб відповісти на запитання. Це необхідно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого