, є гравці, які приходять сюди безрозсудно Або тому, що вони щось зробили, або вони провалили КАЗИНО.
Кількість гравців у Icecasino є ненормальною, і є лише проблеми з цими гравцями.
Я нічого не отримав від цього КАЗИНО, тому що я все ще згоден з його умовами. У мене є гроші, щоб отримати це 83 000 євро. Я вже отримав електронний лист від казино
так що ти не хвилюйся. І він завжди був бездоганним зі мною, дуже ввічливим
і швидкі відповіді в чаті.
отже, поки не буде доведено протилежне для мене та надійного та серйозного КАЗИНО.
Я спокійний, у мене верифікований обліковий запис, я не робив нічого поганого або не дублював облікові записи, а також не використовував жодних бонусів у КАЗИНО.
та здійснював платежі з моїх особових рахунків.
з яких я володію.
Гравці не можуть наводити казино причини скасування своїх виграшів.
і вони дратують... але вони все одно не підводяться. Тому я навіть поставив йому оцінку 5*.
Сподіваюся, я не помиляюся, тому що я вніс більше 20 000 євро в це КАЗИНО і виграв 83 000 євро.
Я подав претензію 17 числа, тому що вони постійно скасовували мої замовлення
але це була невдача, пояснив він.
цього більше не було.
Я спокійно почекаю, але я думаю, що забагато несправедливих скарг!
обійми
, there are players who come here, reckless Either because they did something, or they failed the CASINO.
The number of players Icecasino has is not normal and there are only problems with these players.
I have not received anything from this CASINO because I still agree with their terms and conditions. I have some money to receive it is 83,000 euros I have already received an email from the casino
so you don't get worried. And he was always impeccable with me, very polite
and quick responses on live chat.
therefore, until proven otherwise for me and a reliable and serious CASINO.
I am calm, I have a verified account, I have not done anything wrong or duplicate accounts, nor have I used any bonuses at CASINO.
and made payments from my personal accounts.
of which I own.
Players cannot give casinos reasons to cancel their winnings.
and annoying they are... but they're still not failing. That's why I even gave it a 5* rating.
I hope I'm not mistaken because I deposited over 20,000 euros in this CASINO and won 83,000 euros.
I made a claim on the 17th because they were always canceling my orders
but it was a failure, he explained.
it didn't happen anymore.
I'll wait serenely, but I think there are too many unfair complaints!
hug
, tem jogadores que vêm aqui, imprudentes Ou porque eles fizeram algo, ou falharam com o CASINO.
Não é normal o número de jogadores que o Icecasino tem e só há problemas com esses jogadores.
Não recebi nada deste CASINO porque ainda está de acordo com seus termos e condições. Tenho algum dinheiro para receber são 83.000 euros Já recebi um email do casino
para que você não fique preocupado. E sempre foi impecável comigo, muito educado
e respostas rápidas no chat ao vivo.
portanto, até prova em contrário para mim e um CASINO confiável e sério.
Estou tranquilo, tenho uma conta verificada, não fiz nada de errado ou contas duplicadas, nem usei nenhum bônus no CASINO.
e fiz pagamentos de minhas contas pessoais.
dos quais possuo.
Os jogadores não podem dar motivos aos cassinos para cancelar seus ganhos.
e irritantes eles são... mas eles ainda não estão falhando. É por isso que eu até dei uma classificação de 5 *.
Espero não estar enganado porque depositei mais de 20.000 euros neste CASINO e ganhei 83.000 euros.
Eu fiz uma reclamação no dia 17 porque eles estavam sempre cancelando meus pedidos
mas foi um fracasso, explicou.
não aconteceu mais.
Vou esperar serenamente, mas acho que há muitas reclamações injustas!
abraço
Автоматичний переклад.